Kertokaa te viisaammat

zisel

mulle että miten tää voi olla mahdollista? Oon varmaan vähän liian tyhmä kun en tajua.

Eli siis henkilö A sanoo että hänellä on VARMA TIETO että henkilö B on mies. Henkilölle A on soittanut joku nainen puhelun ja tämä A syyttää että soittaja on ollut B, vaikka B:n pitäisi olla mies??

Siis täh?? :D

Ps. Sori, en jankuta tätä enempää, ajattelin vaan tehdä avauksen aiheesta koska tuo henkilö A ei itse suostu vastaamaan tähän kysymykseen vaikka kuinka kyselee. Niinpä aattelin kysyä viisaammilta vinkkejä :D

51

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko asialla mitään merkitystä kenenkään kannalta? Onko tarkoitus nusia ja häsiä vai onkko kyseessä silkka uteliaisuus?

• zisel

henkilön B kannalta merkitystä kun hänen syytetään tehneen puhelu henkilölle A, jonka on tehnyt nainen, vaikka henkilö B onkin A:n mukaan mies??

• zisel kirjoitti:

henkilön B kannalta merkitystä kun hänen syytetään tehneen puhelu henkilölle A, jonka on tehnyt nainen, vaikka henkilö B onkin A:n mukaan mies??

No minä voin soitella teille kaikille ja esiintyä naisena ja sitten meillä kaikilla on niin mukavaa...

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

No minä voin soitella teille kaikille ja esiintyä naisena ja sitten meillä kaikilla on niin mukavaa...

Joo, sitä vatvotaan sitten seuraavat 10 vuotta täällä päivittäin :D

• DRAG QUEEN::!!!11%#+
        zisel kirjoitti:

Joo, sitä vatvotaan sitten seuraavat 10 vuotta täällä päivittäin :D

.

tämä asia ei tullut yllätyksenä

.

• DRAG QUEEN::!!!11%#+ kirjoitti:

.

tämä asia ei tullut yllätyksenä

.

Et vissiin ole vieraillut galleria-sivullani? Siellä paljastan teille totuuden...

• Noona

että Ameriikassa ja ML-palstalla voi tapahtua mitä vaan..

• zisel

niin näköjään :D

• Tietäjä.

vaivata päätä turhilla asioilla. Eikö se ole ihan sama, mitä A ja B ja C ja D ja E ja F ja ...xxx soittelee ja sanoo.

Jos keskittyisit etsimään puuttuvan osan elämääsi palstasirkuksen ulkopuolelta. Toki voit edelleen pasltailla, mut mut...

• zisel

uteliaisuuttani kysyin, ja kun ei toi A osaa itse vastata tohon kysymykseen niin aattelin kysästä sitten muilta :) Jep, kyllä elämää on mutta tällähetkellä tylsää, siksi tässä istunkin. Tää on loistavaa viihdettä :D

• Crocuta

Mua saa luulla ämmäksi ihan vapaasti vaikka sen jälkeen kun on mut tavannut. Se voi toki olla itseasiassa syy että luulee... Mutta eeeniwei, ei paljon minua liikuta.

• Crocuta

Tosin minullahan on täällä yksi todistaja, mutta ehkäpä Jazuli onkin mun toinen nikki !

Jälleen kerran. Kaikki palstan miehet ! 22 tuntia aikaa esittää kuva, jossa on naama, hesari niin että näkyy päivämäärä ja nimikyltti sit kanssa ja pistetään vaikka suosikki kahvikuppisi... Ilman sitä kuvaa olette rumia läskejä femakkoja.

• zisel

ihan sama kanssa luuleeko vaikka Saddam Husseiniks mutta sikäli outoa että yksi ja sama ihminen syyttää toisen olevan sekä mies että nainen :D Jotenkin putoo kelkasta että mikä siinä on niinkun ideana :D

• KAHELIEN::::!!!!11%#
        zisel kirjoitti:

ihan sama kanssa luuleeko vaikka Saddam Husseiniks mutta sikäli outoa että yksi ja sama ihminen syyttää toisen olevan sekä mies että nainen :D Jotenkin putoo kelkasta että mikä siinä on niinkun ideana :D

.

aivoituksiin ei kannata kiinnittää liikaa huomiota

.

• Crocuta kirjoitti:

Tosin minullahan on täällä yksi todistaja, mutta ehkäpä Jazuli onkin mun toinen nikki !

Jälleen kerran. Kaikki palstan miehet ! 22 tuntia aikaa esittää kuva, jossa on naama, hesari niin että näkyy päivämäärä ja nimikyltti sit kanssa ja pistetään vaikka suosikki kahvikuppisi... Ilman sitä kuvaa olette rumia läskejä femakkoja.

Olen aina halunnut olla ruma ja läski femakko. ;-)

• Fr.Fionatar
        zisel kirjoitti:

En tiedä ja teit jopa avauksen että olet mies revi siitä, en tiedä tosiaan kumpi olet muuten ihan sama mutta ilkeä olit sitten vaikka transsu.

• zisel
        Fr.Fionatar kirjoitti:

En tiedä ja teit jopa avauksen että olet mies revi siitä, en tiedä tosiaan kumpi olet muuten ihan sama mutta ilkeä olit sitten vaikka transsu.

pidä Veijoa luotettavana? Sehän sulle sanoi että olin mies kun mun kanssa puhui puhelimessa :) Mikset sä sitten TIEDÄ kumpi olen jos kerran Veijon ystävä olet?

• ,,,.,,.,.,.,
        KAHELIEN::::!!!!11%# kirjoitti:

.

aivoituksiin ei kannata kiinnittää liikaa huomiota

.

nyt osaan varoa

• fiobio
        Fr.Fionatar kirjoitti:

mites niiden kuvien linkittely kiusaamis mielessä, toimiiko terve äiti näin toisten jälkeläisten kohdalla?

• Fr.Fionatar
        zisel kirjoitti:

pidä Veijoa luotettavana? Sehän sulle sanoi että olin mies kun mun kanssa puhui puhelimessa :) Mikset sä sitten TIEDÄ kumpi olen jos kerran Veijon ystävä olet?

Soita sille ja sano mitä olen sanonut.

Zisel tee yksi yhteenveto miksi mä ole innokas linkittelee kuvakaappauksia yksityisistä viesteistä?

Miksi en ole syyttelemässä toisia puskista?

ja sulle kysymys etkös pärjännyt kun monte tuli väliin?

• Crocuta
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olen aina halunnut olla ruma ja läski femakko. ;-)

Mäkin olen aina salaa miettiny miten mahtavaa se olis...

• Fr.Fionatar
        fiobio kirjoitti:

mites niiden kuvien linkittely kiusaamis mielessä, toimiiko terve äiti näin toisten jälkeläisten kohdalla?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9058451/44007430

Monte älä syytä syytöntä olen äiti ja Nainen joka ei moiseen alennu kuten sinä olet alentanut jo korjaa luusi ja imagosi...pian hus, hus.

Ps. miksi asut vielä kotona?

• ,.,,.,.,,,
        Fr.Fionatar kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9058451/44007430

Monte älä syytä syytöntä olen äiti ja Nainen joka ei moiseen alennu kuten sinä olet alentanut jo korjaa luusi ja imagosi...pian hus, hus.

Ps. miksi asut vielä kotona?

sähän linkittelet lasten kuvia vahingoittamis mielessä, julmuri

• zisel
        Fr.Fionatar kirjoitti:

Zisel tee yksi yhteenveto miksi mä ole innokas linkittelee kuvakaappauksia yksityisistä viesteistä?

"Soita sille ja sano mitä olen sanonut."  

• .,,,.,.,.,.,
        Fr.Fionatar kirjoitti:

sullahan on oikein armeija apulaisia on veksit anzzyt sun muut

• ,,,..,,.,
        zisel kirjoitti:

ihmiset hyökkää välillä omaan koipeensakin kiinni

• zisel
        ,,,..,,., kirjoitti:

ihmiset hyökkää välillä omaan koipeensakin kiinni

mua ei kiinnostakkaan syy siihen miksi hyökkäs silläaikaa mun kimppuun kun en ole ollut edes koneella :D Antaa mennä vaan :)

• Fr.Fionatar
        ,.,,.,.,,, kirjoitti:

sähän linkittelet lasten kuvia vahingoittamis mielessä, julmuri

Ei olen totta, totuus on aivan muuta aivan muuta , kohta lopetan vien kahvit noille.

• ,.,.,,.,.,
        Fr.Fionatar kirjoitti:

Ei olen totta, totuus on aivan muuta aivan muuta , kohta lopetan vien kahvit noille.

touhuistas on todistettavissa :) älä suotta kainostele touhujas ku et ole ennenkään niitä tehdessä kainostellut

• ,.,.,,.,,.
        zisel kirjoitti:

mua ei kiinnostakkaan syy siihen miksi hyökkäs silläaikaa mun kimppuun kun en ole ollut edes koneella :D Antaa mennä vaan :)

jalkansa raatelusta kertoo kaiken rabies voi iskeä ihmiseenkin.

• zisel

• zisel

• ,.,..,,.,,
        zisel kirjoitti:

tän suosikkeihin talteen: http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo&feature=related Tää on sellanen lyhyt ja ytimekäs jota voi heitellä joka väliin :D

sehän monesti haukkuu itteään rekattuna ja kiljuu sitten hädissään et salasana on varastettu :) hitto mikä viiksibimbo sekin on :)

• Fr.Fionatar
        zisel kirjoitti:

En koskaan ole linkittänyt sellaista vaan itse menit unnustaa ja sen jälkeen kukkomies poisti sinut ystävälistalta, älä valehtele suoraan sinä olet kova ihminen valehtee kuten tuo poikakaverisi monte.

Kerro totuus.

Ja mun syy on noissa paljasteluissa tten paljasta toisen viestejä palstalla mutta toki muutaman kerran olen tehnyt esim sen sähköposttin kun monte oli linkitellyt mun sähköpostia ja privoja jo kymmeniä, kyllä montella on sellauine asenne että se sahaa sinua niin paljon linssiin että.
        Ei väliä kuka olet mutta näin se on hänkäyttää sinun henkistä tilaasi hyväksi sen takia se ei voi sietää normaleja naisia eikä ikäisiään koska heillä on jo järki.

Monte on henkisesti hyvin sairas ja manipuloi ihmisiä.

• ,..,.,,,..,,
        zisel kirjoitti:

kuvaa hyvin mua niinkun puhelimessa kerran sanoit :D

en muista en se minä ollut eiku salasa ei joku tuli meni taas oli poissa ja poks lähti veks ja taas oli päällä, eli luulen et se oli humanoidi

tiesitkö jos miehellä on liian tuuheet viikset niin se voi tulla happihumalaan

• ,...,,,.,.,
        Fr.Fionatar kirjoitti:

En koskaan ole linkittänyt sellaista vaan itse menit unnustaa ja sen jälkeen kukkomies poisti sinut ystävälistalta, älä valehtele suoraan sinä olet kova ihminen valehtee kuten tuo poikakaverisi monte.

Kerro totuus.

Ja mun syy on noissa paljasteluissa tten paljasta toisen viestejä palstalla mutta toki muutaman kerran olen tehnyt esim sen sähköposttin kun monte oli linkitellyt mun sähköpostia ja privoja jo kymmeniä, kyllä montella on sellauine asenne että se sahaa sinua niin paljon linssiin että.
        Ei väliä kuka olet mutta näin se on hänkäyttää sinun henkistä tilaasi hyväksi sen takia se ei voi sietää normaleja naisia eikä ikäisiään koska heillä on jo järki.

muualla ollakkin vai liikutko metsässä läppärin kanssa, onko se metsäläppäri?

• Fr.Fionatar
        .,,,.,.,.,., kirjoitti:

sullahan on oikein armeija apulaisia on veksit anzzyt sun muut

ps. veksi on treeneissä nyt...ei jessus..........ja toinen Veijo ei koskaan puskaile kuten sinä se mistä toista sytät sitä teet itse oletko huomannut kuinka sä vain syytät ja syytät...mutta sekin päivä tulee trolli ei saa ruokaa multa ja se on aika pian joten hanki jo uusi kohde ai niin...olihan se serpicio ja timantti tovin.

Serpicolle ja geniolle on sanonut muuten aina suoraan rekattuna mä en näe järkeä tuossa haukunnussa ja mä kuulen sitä tarpeeksi ulkona koirapuistoissa.
        Sulla on monte jo mainetta tietkös tuolla huuhaallakin sinut tunnetaan puskarottana kysyppäs sieltä.

• zisel
        Fr.Fionatar kirjoitti:

Kerro totuus.

on niin, että sä laitoit ensin meidän mesekeskustelun aijaan-kautta. Siihen kirjotin sitten vastaukseksi että "joo toi on totta" ja kerroin lisää. Sä kun väitit että olen yrittänyt itsaria vaikka siitä ei ollut kyse vaan yksinkertasesti VAHINGOSSA typeryyksissäni vedin överit enkä sen koommin ole sitä tehnyt. Itsari-juttuja mulla on ollut, sen tietää täälläkin varmaan kaikki mutta toi tapaus ei sellanen ollut. Sitäpaitsi mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka poraa että "yhyy mä tapan itteni" niin että se on toistuvaa joten tein lupauksen palstalaisille että se ei mun puolelta koskaan tule toistumaan ja pidän lupauksestani kiinni.

Yhtälailla muuten lupasin Veksille ajat sitten yksityisviestillä etten kirjottele vankipalstalle enää mitään (Veksi ei sitä multa pyytänyt vaan lupasin omasta alotteestani sen) enkä sen jälkeen sinnekkään ole kirjottanut edes puskista, mutta siitä et mua ole syyttänytkään (vielä). Olen toki joskus vilkuillut sinnekkin puolelle uteliaana mutta aika vähän mä seuraan sitä palstaa kun mä en tiedä mitä te siellä höpisette - siis ne on jotain sisäpiiri juttuja joista en tiedä mitään.

Se että musta saa henkisesti epävakaan kuvan, ei ole mikään ihme varsinkin kun mun kännijuttuja lukee. Itsekkin pitäisin kaltaistani ihmistä hulluna pelkkien netti-juttujen perusteella joten sikäli ei ihme, mutta kyllä mä kuule terve ihminen olen, usko tai älä :) Samahan se mulle on, pidä vaikka skitsona jos siltä tuntuu, evvk.

Ja mitä tulee kukkomieheen niin mä olen kyllä täysin sovussa hänen kanssaan ja se että hän poisti mut ystävälistaltaan ei liity mitenkään siihen mun sairaala-keikkaan, että häntä on turha sotkea tähän.

• .,,..,,.,.,.,,.,.,,,
        Fr.Fionatar kirjoitti:

ps. veksi on treeneissä nyt...ei jessus..........ja toinen Veijo ei koskaan puskaile kuten sinä se mistä toista sytät sitä teet itse oletko huomannut kuinka sä vain syytät ja syytät...mutta sekin päivä tulee trolli ei saa ruokaa multa ja se on aika pian joten hanki jo uusi kohde ai niin...olihan se serpicio ja timantti tovin.

Serpicolle ja geniolle on sanonut muuten aina suoraan rekattuna mä en näe järkeä tuossa haukunnussa ja mä kuulen sitä tarpeeksi ulkona koirapuistoissa.
        Sulla on monte jo mainetta tietkös tuolla huuhaallakin sinut tunnetaan puskarottana kysyppäs sieltä.

sehän se on niin huvittavaa että sinä kavereinesi syytät mua et seuraan teitä eri palstoille, mut itte musta kirjoittelett muuallakin joten vika ei ole minssa vaan teissä

• Fiona_
        .,,..,,.,.,.,,.,.,,, kirjoitti:

sehän se on niin huvittavaa että sinä kavereinesi syytät mua et seuraan teitä eri palstoille, mut itte musta kirjoittelett muuallakin joten vika ei ole minssa vaan teissä

Monte iltalääkkeen aika.

• ,,..,,.,,,,,.
        Fiona_ kirjoitti:

Monte iltalääkkeen aika.

jatkossa ottaa ne ajoissa ettei ala vainoharhaisuutes tulemaan palstalle uudelleen.
        voi hyvin

• Fiona_
        ,,..,,.,,,,,. kirjoitti:

jatkossa ottaa ne ajoissa ettei ala vainoharhaisuutes tulemaan palstalle uudelleen.
        voi hyvin

heh mä jään tänne palstalle muista en häivy mihinkään......haha.

Hmm menikö se niin että gekkoakin sä haukuit ja jotain sen suuntaista mites se menikään?

• ,.,,,.,.,
        Fiona_ kirjoitti:

heh mä jään tänne palstalle muista en häivy mihinkään......haha.

Hmm menikö se niin että gekkoakin sä haukuit ja jotain sen suuntaista mites se menikään?

gekko haukku mua ja erästä muuta kierosti ja ajastaan aloin vastaamaan samalla mitalla.

• Tuota kaavaa voisi hieman kehittää. Tyyliin: Millä todennäköisyydellä syntyy elämää? Millä todennäköisyydellä elämä kehittyy yksisoluisista monisoluisiksi? A= mies/nainen, B= nainen/mies, joku= nainen/nainen, soittaja=mies/mies "AIKALISÄ"

Tuntuu todellakin välistä kuin kyseinen kaavaa olisi aivan kyllästymiseen saakka vetvottu, mutta kyllä se edelleenkin mitä suuremmassa määrin paremman puutteessa aktuelli on. En pitäydy vain
      yhdessä teoriassa, sillä eri teoriat ovat osittain päällekkäiset ja toisistaan
      vaikuttuneet. Ei saatana palaan asiaan paremmalla ajalla, nyt keskityn CnH2n 1OH nauttimiseen.

ps.salilla haisee

• zisel

olen vielä enemmän sekasin :D

• jokainen vuorollaan

anna olla ja jätä omaan arvoonsa, niin mäkin olen tehnyt kun mua on väitetty tasapainottomaksi, huonoksi äidiksi ja niin edespäin vaikka ei edes livessä olla tavattu eikä tunneta muullakaan tavoin....

...ja jollain on mielikuvitusvaimo ja niin eespäin...

...mitä vielä muuta...

• zisel

eipä tää mun mieltäni mitenkään erityisesti kaiverra. Tulipa vaan mieleen kun eräässä toisessa ketjussa oli juttua niin kysyä muilta kun ei tämä henkilö A itse suostu asiaa selventämään :D

(tai siis ei osaa selventää)

• illan jatkoja
        zisel kirjoitti:

eipä tää mun mieltäni mitenkään erityisesti kaiverra. Tulipa vaan mieleen kun eräässä toisessa ketjussa oli juttua niin kysyä muilta kun ei tämä henkilö A itse suostu asiaa selventämään :D

(tai siis ei osaa selventää)

dösässä Malmin kohdilla sellaisen todella siron hentosen blondinaisen, seurassaan hänellä erittäin kookas kaljupäinen mies.

Tää nainen tuijotti ja tuijotti välillä hymyili seuratessaan minun ja lasteni väittelyjä ja touhua.

Tuli vain siinä mieleen että tuo saattaisi hyvinkin olla ziseli.

• zisel
        illan jatkoja kirjoitti:

dösässä Malmin kohdilla sellaisen todella siron hentosen blondinaisen, seurassaan hänellä erittäin kookas kaljupäinen mies.

Tää nainen tuijotti ja tuijotti välillä hymyili seuratessaan minun ja lasteni väittelyjä ja touhua.

Tuli vain siinä mieleen että tuo saattaisi hyvinkin olla ziseli.

Illan jatkoja sulle kans!

• mistään mittään, mutta kiitos sulle opastuksesta; se yks juttu onnistui nyt ! Löytänet terveiseni ;)

• zisel

kun osasin neuvoa :) Kiitti vaan terkuista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9942
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      318
      7136
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      84
      1858
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      108
      1529
    5. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1471
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1181
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1139
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      47
      946
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      800
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe