mun, monten, Fionan, Veksin ja Anzzyn mennä Jerry Springer- tyyliseen keskusteluohjelmaan puimaan näitä asioita? Aiotteko katsella sitä ohjelmaa jos mennään? :D Tietääkseni Suomessa ei sellasta ohjelmaa vielä ole joten kuka vois tulla juontajaksi siihen ohjelmaan ja ketkä haluaa turvamiehiksi? Loput saa tulla yleisöksi ja ne jotka ei pääse voi kattoo sitten tv:stä :D
Jerry Springer tappeluita heille jotka ei tiedä mistä ohjelmasta on kyse:
http://www.youtube.com/results?search_query=jerry springer fights&aq=1
Kannattaisiko
50
184
Vastaukset
- .,,.,,,.,.,.,
se vois olla menestys
- zisel
että kaikki kattois sitä ihan innoissaan joten kyllä mä ainakin jonkun palkkion haluan joka sekunnilta kun olen siellä riehumassa :D
- ,,..,,..
zisel kirjoitti:
että kaikki kattois sitä ihan innoissaan joten kyllä mä ainakin jonkun palkkion haluan joka sekunnilta kun olen siellä riehumassa :D
banaania suuhun koska muutoin muut ei sais suunvuoroa, kuten tiedät hyvin :)
- zisel
,,..,,.. kirjoitti:
ja mut tuotais lavalle sellasessa Hannibal Lecter- tuolissa sidottuna :D
- ,..,,.,.,,.
zisel kirjoitti:
ja mut tuotais lavalle sellasessa Hannibal Lecter- tuolissa sidottuna :D
olla muulloinkin sellaisessa,et ei pääsis feikkimontena esiintymään esim vankeinhoidossa ja täällä.
- HIAWATHA§§
,,..,,.. kirjoitti:
HULLUJENHUONEELLE Yakovin ja mämmin saatananpalvojaosastolle
välttämätöntä, mutta jos olet menossa suoraan Presidentiksi niin asiat olisi hyvä puida pois alta. Timo.T.A.Mikkonen voisi hoitaa tuon Jerry Springerin pestin. Mulla on viiri katsomossa (siisseli hinkkaa röörit)
- zisel
valitset sen Siiseli- viirin? Kun niitä ovella myydään meidän jokaisen nimellä varustettuina että yleisö saa päättää ketä kannustaa :D Mun viirissä tietenkin vihainen siiseli tökkii homoja silmään tikulla :)
zisel kirjoitti:
valitset sen Siiseli- viirin? Kun niitä ovella myydään meidän jokaisen nimellä varustettuina että yleisö saa päättää ketä kannustaa :D Mun viirissä tietenkin vihainen siiseli tökkii homoja silmään tikulla :)
sitä mä just tossa yritn selittää.
- zisel
modelli kirjoitti:
sitä mä just tossa yritn selittää.
sen ittelleni siihen muotoon että ymmärrän :D
Tosi kauas vois ainakin osa häippästä. Suosittelen ainakin tuon puskakyyläweirdo fionan häipymistä ja sen veksin mikälien ei tarvi naamaansa täällä näyttääkkään.
Mä yritän niin kovasti olla lukematta, tai siis lukea mahd vähän ettei tässä tosiaan herää taas toiveet siitä kuinka pystyis jotain biologisia aseita kehitteleen ja täsmämyrkytyksiä tekeen.
Mä edelleen olen vihainen siitä että tuommosia saatanan sekopäisiä vatipäitä tarvii tänne raahata jankkaan maanisesti jotain paskaa ja muutenkin skitsoileen :/
Ainakin vois häipyä sinne Jerry-ohjelmaan. Oikeesti, tuo on muuttunut jo niin ärsyttäväksi ja viihdearvo hukkunut kauan sitten.En todellakaan katselis. Olsiin vaikka yksinäni tällä palstalla ja huokailisin helpotuksesta.. huoh :)
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
En todellakaan katselis. Olsiin vaikka yksinäni tällä palstalla ja huokailisin helpotuksesta.. huoh :)
kehittelee sitä ohjelmaa ja vien täältä skitsot mennessäni. Paljon maksat jos onnistun? :D
- ex monte
Papu.Sparrow kirjoitti:
En todellakaan katselis. Olsiin vaikka yksinäni tällä palstalla ja huokailisin helpotuksesta.. huoh :)
se on linkitettynä streetwiev kuvana tuolla toisessa paikassa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9060084 zisel kirjoitti:
kehittelee sitä ohjelmaa ja vien täältä skitsot mennessäni. Paljon maksat jos onnistun? :D
Ihan mitä vaan!!
Nimim. mitta täynnäex monte kirjoitti:
se on linkitettynä streetwiev kuvana tuolla toisessa paikassa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9060084Käytä omaa nikkiäsi.
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ihan mitä vaan!!
Nimim. mitta täynnämun pohdinnat siitä mitä rupeen syksyllä tekee! Tosiaan, mä kerään tän porukan kasaan, turvamiehet paikalle, joku puolueeton puheenjohtajaksi ja joku kuvaamaan koko paskan!
Ps. Oletan että sä et sitä valmistunutta 48 tunnin jankutusta katselis? XD - ,.,.,.,.
Papu.Sparrow kirjoitti:
Käytä omaa nikkiäsi.
monte nikkini muutama viikko sitten. zisukka voi todistaa.
- zisel
,.,.,.,. kirjoitti:
monte nikkini muutama viikko sitten. zisukka voi todistaa.
toi on oikea monte. Se kirjottelee puskista nykyisin mutta tosin jotkut myös kirjottaa "ex monte" nikillä. Ne tekstit on yleensä loukkaavia tai muuten niin pimeitä että tietää heti ettei oikea monte ole niiden takana :)
- Fr.Fionatar
Mä en lähde kenenkään käskystä täältä joten opettele asia hyväksymään että mä olen ja jään myöskin, tai vaihda palstaa tuonne muualle itse, en ole niin huomionhakuinen kuin sinä...mä en linkittele kuviani ja kysy yleisöltä olenko kaunis:)
Minun olet täynnä itseäsi tyyliin papeete on aina oikeassa, eli jos vaivaa häivy täältä.
Voidaanko kaikki kuitenkin pukea vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin, että hämminkiä olisi tarpeeksi?
- ,.,.,,,..,
mä tiedä mä tiedän:)
- zisel
Meidän 48-tuntisen jankutus-speciaalin jälkeen tulee lavalle vieraaksi nämä "kuka kukin on"- tyypit. Sillon puetaan vastakkaisen sukupuolen vaatteet ja katsotaan heidän sekoamistaan suorana lähetyksenä. Manaajat paikalle! :D
zisel kirjoitti:
Meidän 48-tuntisen jankutus-speciaalin jälkeen tulee lavalle vieraaksi nämä "kuka kukin on"- tyypit. Sillon puetaan vastakkaisen sukupuolen vaatteet ja katsotaan heidän sekoamistaan suorana lähetyksenä. Manaajat paikalle! :D
48 tuntia tosin kuulostaa vähän väsytystaktiikalta. Mahtaako meidän ADHD-potilaiden hermot kestää enempää kuin 48 minuuttia? Tai sekuntia?
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
48 tuntia tosin kuulostaa vähän väsytystaktiikalta. Mahtaako meidän ADHD-potilaiden hermot kestää enempää kuin 48 minuuttia? Tai sekuntia?
on saatavilla joten jaksaa valvoa ja keskittyä. Kaikille jaetaan piristävää pillereinä. Adhd-potilaille syötetään piristäviä ja he ovat niitä syöneenä sitten "normaaleja" (mikä hiton logiikka tossakin on??) ja sitten loput on hereillä niitten voimalla ja jaksaa kattella meidän saman asian jankutusta aamusta iltaan :D
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
vois tietenkin olla Big Brother- tyylinen talo johon meidät vois laittaa muutamaksi kuukaudeksi keskenämme väittelee ja jokaiselle palstalaiselle suora 24/7- webbikamerayhteys kotiin :)
- ,.,.,.,.,,.
zisel kirjoitti:
kuvais hyvin tuskastuneen yleisön ilmeitä parin tunnin jälkeen:)
- zisel
,.,.,.,.,,. kirjoitti:
kuvais hyvin tuskastuneen yleisön ilmeitä parin tunnin jälkeen:)
niin kauaa :D
- zisel
timanttia kirjoitti:
katsomoon ja kaivan munan esiin.
Malta odottaa siihen asti että meidän porukan 48 tuntinen jankutus loppuu ja lavalle tulee nämä spekuloijat. Kaiva se sitten esille, mä ainakin kaivan ja heiluttelen sitä ympäriinsä ja suihkin pitkin seiniä :D
zisel kirjoitti:
Malta odottaa siihen asti että meidän porukan 48 tuntinen jankutus loppuu ja lavalle tulee nämä spekuloijat. Kaiva se sitten esille, mä ainakin kaivan ja heiluttelen sitä ympäriinsä ja suihkin pitkin seiniä :D
Mä meinaan juoksennella muna kädessä jo kesken show aiheuttaakseni kaaosta ja muutenkin huomiohuoratakseni.
- ex monte
timanttia kirjoitti:
Mä meinaan juoksennella muna kädessä jo kesken show aiheuttaakseni kaaosta ja muutenkin huomiohuoratakseni.
näen sieluni silmin kuin mummot ja papat järkyttyy :)
- zisel
timanttia kirjoitti:
Meinaat varastaa shown multa sillon kun olen lavalla tappelemassa?? Hyvä kun kerroit. Laitan päälleni nahkaiset homo-ketju-stringit ja kun päätät tehdä huomiohuorauksesi, vedän omat housuni kinttuihin ja koitan vetää huomion takas itteeni :D
zisel kirjoitti:
vois tietenkin olla Big Brother- tyylinen talo johon meidät vois laittaa muutamaksi kuukaudeksi keskenämme väittelee ja jokaiselle palstalaiselle suora 24/7- webbikamerayhteys kotiin :)
Tuo olisi hyvä. Mielummin pelkkiä pyöreitä huoneita ja kaikille pakkopaita päälle. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuo olisi hyvä. Mielummin pelkkiä pyöreitä huoneita ja kaikille pakkopaita päälle. ;-)
Lupaan lähteä heidän kanssa kyseiseen ohjelmaan jos sä lupaat katsoa meitä 24/7! XD
timanttia kirjoitti:
katsomoon ja kaivan munan esiin.
Villi veikkauseni on, että munasi nousevat pelkästä järkytyksestä sarjoihin. Sinä nyt vaan olet niin nainen. ;-)
- skitsoskeptis
teidän kannattaisi mennä lobotomialeikkaukseen, jonka jälkeen voisitte aivan rauhassa keikkua keinustuoleissanne kuola leualla ilman, että mikään asia häiritsisi sen enempää.
- ,.,.,.,.,
leikkaus ei aiheuta mitään kuolaamisia, se vaan tekee ihmisestä hitaan ja rauhallisen ilman tunteiden purkauksia, hitto mun alkoi ihan oikeesti tekee mieli lobotomia leikkausta sehän olis just mitä onnellisuuteen tarvittais
- zisel
ainoa jolle se on jo tehty että puhu vaan noille muille!
zisel kirjoitti:
Jäikö otsaan millainen arpi? Yksilöllisyyshän on nykyisin muotia.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
- skitsoskeptis
,.,.,.,., kirjoitti:
leikkaus ei aiheuta mitään kuolaamisia, se vaan tekee ihmisestä hitaan ja rauhallisen ilman tunteiden purkauksia, hitto mun alkoi ihan oikeesti tekee mieli lobotomia leikkausta sehän olis just mitä onnellisuuteen tarvittais
käy tuuri, sivullisille, ja operaatio menee sadasosan sivuun.
- skitsoskeptis
zisel kirjoitti:
Lobotomia on aivoleikkaus.
Ratikkakuski kirjoitti:
erottuu paremmin joukosta;))
http://www.ironmaidenwallpaper.com/ed_hunter_4.jpg
- MMies
NIIN!
HAHA!:D- zisel
VAAN SINUN KANNATTAISI NIIN PÄÄSISIT NOPEAMMIN SEN ISÄNTÄSI LUO SINNE ALAKERTAAN!
suosiolla tuolle tohtori Pilille;)).vai mikä v****un Phili??..se nyt on;DD
http://images.businessweek.com/ss/06/10/dream_jobs/image/dr_phil_mcgraw.jpg- zisel
uskalla mennä kun se kuitenkin laittaa mut lukkojen taakse moniksi vuosiksi! Parempi mennä riehumaan sillain neutraaliin ohjelmaan ettei joudu lukkojen taa sikäli kun ei tapa ketään (mutta muthan sinne lavalle tuotais jokatapauksessa näin, että sikäli itse olen turvassa) : http://buzzworthy.mtv.com/wp-content/uploads/2010/02/pete-wentz-dresses-like-hannibal-lecter.jpg
zisel kirjoitti:
uskalla mennä kun se kuitenkin laittaa mut lukkojen taakse moniksi vuosiksi! Parempi mennä riehumaan sillain neutraaliin ohjelmaan ettei joudu lukkojen taa sikäli kun ei tapa ketään (mutta muthan sinne lavalle tuotais jokatapauksessa näin, että sikäli itse olen turvassa) : http://buzzworthy.mtv.com/wp-content/uploads/2010/02/pete-wentz-dresses-like-hannibal-lecter.jpg
on sitten suoraan jostakin jenkki ohjelmasta koska siinä on mukana kiintiö tumma kaveri ja pakko-homo pitämässä susta kädestä kiinni;DDDDDDDDDDDDD
- zisel
blackmetal68 kirjoitti:
on sitten suoraan jostakin jenkki ohjelmasta koska siinä on mukana kiintiö tumma kaveri ja pakko-homo pitämässä susta kädestä kiinni;DDDDDDDDDDDDD
näin mennään nykyään. Ei saatana voi yhtä valokuvaa ottaa ettei tarvii ottaa mustaa miestä ja homoja mukaan poseeraa. Voi kilinvittu!
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27410228IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3297302Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851953Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1191679Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61511Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751339- 1091191
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48979Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26838MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762