siellä kehä3:sen ulkop.... mikä meiniki?
Hei! maalaisserkut...
11
136
Vastaukset
hukkapäivä tuli. Lähestulkoon.
syvää myötätuntoa sun nurtsin kynimis proggista kohtaan vittu akka ei tajunnu hakee osia? Vedä asfaltix koko lääni vittu:D
modelli kirjoitti:
syvää myötätuntoa sun nurtsin kynimis proggista kohtaan vittu akka ei tajunnu hakee osia? Vedä asfaltix koko lääni vittu:D
no kyllä tuollaiset kommentit helpottaa. Kiitos.
- 17+10
katsomaan! Ota paksu lompakko mukaan :)
tein perunamaata ja tyhmyyksissäni paljain käsin, käsin jotka ei talven mittaan ole tehneet juuri muuta kuin hipelöineet näppistä.
Mutta meiniki on hieno; pottumaasta on puolet käännetty, sauna päällä ja huurteista lasissa. Huomenna käännän ton palstan loppuun ja saunon vähän lisää :-)- KoppavaHoro
Euroveisuja ootellaan alkaviksi, nachoja on ja dippiäkin, mutta ei maistu. Pyykkiä olisi viikattavana.
Käytiin tänään mätsärissä kehässä ja koira on kotiintulon jälkeen vetänyt lonkkaa aika kiitettävästi. - OLEN BUUGI::.!!!%#+?
.
pienimuotoista puhdetyötä mökil
Halkojen hakkaamista ja öljyjen vaihtoa koneisiin
. - kehän sisäpuolella
olevan tylsää?
- Suomalainen.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725