mussutatte siinä samalla, kun istutte netin äärellä?
*juo limsaa*
Mitä
22
170
Vastaukset
- trust_mii
juon..
- salapoliiti.
en ikinä syö mitään samalla kun selaan nettiä.
En siedä murusia näppäimistöllä eikä niitä saa näkyä muuallakaan.
*pyyhkii pölyjä* -juon proteiinipirtelöä, jossa 5 raakaa kananmunaa, maitorahkaa ja asidofilusjogurttia. =)
- FiliaFerusFabulosus
...kananmuna.... Raaka kananmuna = yöks! Mut kullakin omat herkut eikä makuaisteista voi kiistellä.
kukkomiehen kanssa joku diili kun tuohon malliin noita munia vetelet, vai joku sairaus kun joudut tai haluat noudattaa tuollaista erityisruokavaliota.
- Trööööt
modelli kirjoitti:
kukkomiehen kanssa joku diili kun tuohon malliin noita munia vetelet, vai joku sairaus kun joudut tai haluat noudattaa tuollaista erityisruokavaliota.
TheOnella on ihon alla pakolaisia joita pitää ruokkia. Ne pakolaiset aiheuttaa kaiken sen muhkuraisuuden mikä Onessa on.
- pieni hiiri
ja limunaatia.
hihi - FiliaFerusFabulosus
2 tomaattia ja pala tuoretta kurkkua salaattikastikkeen kera. Jokin aika sitten. Nyt otan pillimehun (hedelmätäysmehun 100%).
Aiemmin tänään söin 2 pientä omenaa.
Jotain kevyttä illalla sitten vielä... Jauhan purkkaa... lasissa vettä ja jääpaloja.
- Noona
vähä aikaa sitten join kahvia ja söin paahtoleipää 2kpl. Se tais olla tän päivän päivällinen..
Ja suklaata tietysti.
(botit toimivat noilla, sillä polttokenno on niille optimoitu)Olen ymmärtänyt, että botit pysyvät erittäin hyvin käynnissä myös jäätelöllä.
Käytetäänkö sitä päivittäiseen voiteluun?tosi..typy kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että botit pysyvät erittäin hyvin käynnissä myös jäätelöllä.
Käytetäänkö sitä päivittäiseen voiteluun?On tarpeen silloin jos tankkausväli kasvaa ja on varauduttava varapolttoaineella.
Jäätelö on lisäksi hyödyllistä silloin jos prosesorin lämpötila uhkaa nousta liian suureksi.
Bottien optimitoimintalämpötila on 14 C ja sen ylempiä joudutaan jäähdyttämään.buddy-love kirjoitti:
On tarpeen silloin jos tankkausväli kasvaa ja on varauduttava varapolttoaineella.
Jäätelö on lisäksi hyödyllistä silloin jos prosesorin lämpötila uhkaa nousta liian suureksi.
Bottien optimitoimintalämpötila on 14 C ja sen ylempiä joudutaan jäähdyttämään.Suosittelen mansikkajäätelöä. :)
tosi..typy kirjoitti:
Suosittelen mansikkajäätelöä. :)
Epäreilua.... pakko saada kun tungetaan mieleen....
Pöh.
(ja takaisin maalaushommiin)
Ja syön taksaria. Pari päivää jo tehnyt kovasti mieli ja nyt sitten annoin kiusaukselle periksi. On hyvää :)
- FiliaFerusFabulosus
ja sorruin eilen jäätelöön!
syödä hyönteisiä yäk!, ei menis mulla kun en edes juo tollasia cola tai muita vastaavia litkuja.
- kirpela
Avomaankurkkua.
syö netin äärellä, paitsi joskus puolen päivän aikaan. Silloin juon vihreää teetä tai harvemmin kahvia ja syön hapankorppuja eri päällysin, joskus päällä vuohenjuustoa, joskus mätitahnaa, joskus kurkkua ja tomaattia. Tosin, joo, joskus näin kesäisin nuoleskelen tuuttia :)
Pannukakkuja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725