stressiä varsinkaan töistä, se on valitettavan monella pääkopassa. No entäs ne ihmiset joille moraalisesti tämä ajatusmaailma ei toimi. Jonkun ne TYÖT ON TEHTÄVÄ! Ja ne työt kerääntyy ahkeralle työntekijälle niin kauan kunnes ahkera työntekijä uupuu ja uupuu.. Itse olen meinannut monta kertaa töihin mennessä päättää päiväni, pahoimpina aikoina. Eikä parempia aikoja ole luvassa, mutta osaan nyt säästellä itseäni edes jonkun verran.
Älä ota
----
1
528
Vastaukset
Stressillä ei ole mitään tekemistä työn määrään. Jotkut stressaavat ihan turhista ja toiset ei. Osittain se on itseluottamuksen puutetta osittain luonteesta kiinni. Jos töissä tulisi vaikka suuri virhe, miksi stressata koko päivää se tapahtui jo ja virheistä oppii. Kaikein tyhmintä on ottaa asiakkaiden sanomiset liian henkilökohtaiset. Ei ne sinua hauku vaan yritystä! joten miksi stressata liikaa.
Stressaaminen vain lisää työn onnistumisen vaikeutta. :D että näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075150Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464800Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352348- 651982
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081684
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1581265Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2521006