No nih, nyt Youtube-referaatti sarja Richard Dawkinsin "The greatest show on Earth":istä on sitten saatu alulle. Tässä jaksossa käydään läpi mitä tarkoittaa teoria ja vähän taustoja sille miksi kirja on yleensäkään kirjoitettu:
http://www.youtube.com/watch?v=g7bZ_ooRp1c
Vaikka "Greatest show on Earth":iä tässä lainataankin aika aktiivisesti ideana ei ole kirjan toisinto vaan se mitä kirjan pitäisi Suomalaiselle yleisölle tarkoittaa. Jos haluaa tietää millainen itse kirja on niin suosittelen sen lukemistä.
Dawkins-referaatti
22
371
Vastaukset
- Multifuckupp.
kiinnosta kuunnella sinun narisevaa ääntäsi,olet yksinkertaisesti vitun huono puhuja.
Ja hieman tyhmäkin ihan ihmisenä,sikaflex voisi syyttää sinua jopa kopionnoista,nyyh nyyh,meneppä nyt poliisin juttusille.parempi puhuja:
http://www.youtube.com/watch?v=Mf8JCLnFFm0
"kiinnosta kuunnella sinun narisevaa ääntäsi,olet yksinkertaisesti vitun huono puhuja."
Aivan, kun ihmiset ei pysty väittämään varsinaista asiaa vastaan tulee heille tarjota mahdollisuus näyttää oma typeryytensä muotoseikkoja kommentoimalla.
"Ja hieman tyhmäkin ihan ihmisenä,sikaflex voisi syyttää sinua jopa kopionnoista,nyyh nyyh,meneppä nyt poliisin juttusille."
Jos luulet että tuollainen ad hominem jollain tavalla osoittaa mitään muuta kuin oman idioottimaisuutesi niin olet väärässä. Miksi sikaflex syyttäisi minua kopioinnista? Täysin sitaattioikeuden rajoissa olevaa toimintaa. Samoin kuin se Rikos Recordsin logo. Ei minua edes haittaisi lähteä asiasta oikeuteen veivaamaan. Saisipa nöyryyttettyä isoa pahaa firmaa sananvapausaatteen nimissä ja siitä hyvää materiaalia tuubiin. Ja mistä minun tulisi mennä itkemään poliisille? Siitä että itselleen vaarallisen tyhmät kommentoivat tekemisiäni ja haluan heidät pois kadulta normipopulaatiota häiritsemästä?- Billy_Ray_Curys
Sikamaster kirjoitti:
parempi puhuja:
"kiinnosta kuunnella sinun narisevaa ääntäsi,olet yksinkertaisesti vitun huono puhuja."
Aivan, kun ihmiset ei pysty väittämään varsinaista asiaa vastaan tulee heille tarjota mahdollisuus näyttää oma typeryytensä muotoseikkoja kommentoimalla.
"Ja hieman tyhmäkin ihan ihmisenä,sikaflex voisi syyttää sinua jopa kopionnoista,nyyh nyyh,meneppä nyt poliisin juttusille."
Jos luulet että tuollainen ad hominem jollain tavalla osoittaa mitään muuta kuin oman idioottimaisuutesi niin olet väärässä. Miksi sikaflex syyttäisi minua kopioinnista? Täysin sitaattioikeuden rajoissa olevaa toimintaa. Samoin kuin se Rikos Recordsin logo. Ei minua edes haittaisi lähteä asiasta oikeuteen veivaamaan. Saisipa nöyryyttettyä isoa pahaa firmaa sananvapausaatteen nimissä ja siitä hyvää materiaalia tuubiin. Ja mistä minun tulisi mennä itkemään poliisille? Siitä että itselleen vaarallisen tyhmät kommentoivat tekemisiäni ja haluan heidät pois kadulta normipopulaatiota häiritsemästä?Miellyttävä ääni puhumassa ja mielenkiintoista asiaa tuolla videolla. Tosiaan nuo idioottiuskovat, kun kuulevat omiin paskauskontoihinsa sopimatonta juttua, alkavat mustamaalaan ja käyttäytymään lapset haukkuen perusteitta ja jättäen itse järkevän argumentaation pois kuvioista. Tuskin edes kykenevät järkevään argumentaatioon.
- goddeloos
"hihhuli turvautuu raamattuun sinö juutubeen,tosiasia on että kopioit sikaflexina. "
- hehe, kateellisten panettelua surkealla argumentoinnilla :) Woe woe. noin kateellinen? Ammattipuhujana voin sanoa, että tämä kaveri on pirun paljon mukavampi kuunneltava ja osaa asiansa paljon paremmin kuin moni radioammattilainen.
- turhaanpuolustlet..
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Woe woe. noin kateellinen? Ammattipuhujana voin sanoa, että tämä kaveri on pirun paljon mukavampi kuunneltava ja osaa asiansa paljon paremmin kuin moni radioammattilainen.
vitun vinkuja vaikka ois kuinka mielenkiintoinen.
Sika on juuri sitä,jota ketään ketään ei kiinnosta.
Paska ääni vitun turha lookkki,surkea sanoma, Sikamaster kirjoitti:
parempi puhuja:
Jos luulet että tuollainen ad hominem jollain tavalla osoittaa mitään muuta kuin oman idioottimaisuutesi niin olet väärässä. Miksi sikaflex syyttäisi minua kopioinnista? Täysin sitaattioikeuden rajoissa olevaa toimintaa. Samoin kuin se Rikos Recordsin logo. Ei minua edes haittaisi lähteä asiasta oikeuteen veivaamaan. Saisipa nöyryyttettyä isoa pahaa firmaa sananvapausaatteen nimissä ja siitä hyvää materiaalia tuubiin. Ja mistä minun tulisi mennä itkemään poliisille? Siitä että itselleen vaarallisen tyhmät kommentoivat tekemisiäni ja haluan heidät pois kadulta normipopulaatiota häiritsemästä?Ja jos todella hyvä puhuja kiinnostaa:
http://www.youtube.com/user/gogreen18
;o)turhaanpuolustlet.. kirjoitti:
vitun vinkuja vaikka ois kuinka mielenkiintoinen.
Sika on juuri sitä,jota ketään ketään ei kiinnosta.
Paska ääni vitun turha lookkki,surkea sanoma,Sattuukstoi? Pystytkö itse parempaan?
jason_dax kirjoitti:
Katsotaan millaiset sanan- ja puhujanlahjat sulla on.
ainakin oli sanomaltaan sikäli selkeä että avautuu uskovaisellekin :)
- t
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Ja jos todella hyvä puhuja kiinnostaa:
http://www.youtube.com/user/gogreen18
;o)Joku vanha äijä kuolaa itseään puolta nuoremman naisen perään? Säälittävää... Lasuvihreä18 on muuten tekopyhä, sananvapautta mielivaltaisesti käyttävä kusipää ja ei todellakaan mikään järjenjättiläinen. Tätähän te ateistiuskovaiset ette tietenkään voi myöntää. Eiköhän Lasun suosio perustu kuitenkin rehellisesti sanottuna aika pitkälti näihin ( o ) ( o )?
- fsafsafsafsafa
t kirjoitti:
Joku vanha äijä kuolaa itseään puolta nuoremman naisen perään? Säälittävää... Lasuvihreä18 on muuten tekopyhä, sananvapautta mielivaltaisesti käyttävä kusipää ja ei todellakaan mikään järjenjättiläinen. Tätähän te ateistiuskovaiset ette tietenkään voi myöntää. Eiköhän Lasun suosio perustu kuitenkin rehellisesti sanottuna aika pitkälti näihin ( o ) ( o )?
Arvon T taitaa itse olla säälittävää sorttia.
Nyt turpa umpeen ja arvon t katsoo: http://www.youtube.com/watch?v=R4L604enODM - Vitun urpo,,
goddeloos kirjoitti:
"hihhuli turvautuu raamattuun sinö juutubeen,tosiasia on että kopioit sikaflexina. "
- hehe, kateellisten panettelua surkealla argumentoinnilla :)Mitä tarkoitat. Minä olen nimimmerkiltänä Vitun urpo,, en Sikamaster jota haukuit. Jeesus voi auttaa sunia!
- Kössönöm
Aika paljon on ns sivistysmaissa ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä että evoluutio ei ole totta.
- Rompix
Hienoa Sikamaster, että teet noita youtube-videoita. /henkinen support
Tuli yllärinä, että noita kreationisteja on noinkin paljon Suomessa. Itse tunnen yhden ja en osaa sanoin kuvata sitä myötähäpeän tunnetta jota tunnen häntä kohtaan... oikea lammas valkeine kutreineen.
Toinen ylläri oli tuo KD:n absoluuttisen idiotismin ääripistettä lähestyvä aloite. No kaikki me ollaan erilaisia, mutta mitä silloin pitää ajatella, kun jotkut kieltäytyvät ajattelemasta?
Anyways, kiitos videosta ja jään odottelemaan mielenkiinnolla lisää. - -Milian-
Tällaista valistusta tarvitaan.
Annetut lukumäärät kyllä häkellytti minutkin. Toisaalta pitää ymmärtää, että kyse on lähinnä tiedon puutteesta eli se on korjattavissa oleva asia. Joskus näiden kredujen tyhmyys on joskus jopa pelottavaa miten pitkälle he ovat valmiita menemään saadakseen vaikka opetuksensa kouluihin.
- ?
Miten on voinut olla alkuräjähdys jos ruuti kerran keksittin paljon myöhemmin?
- ?
Kuinka Jumala loi itsensä, runkkamalla suuhunsa?
- puuöljy
Videossa oli loistava mietelause
"If you could reason with religious people, there would be no religious people."
- House
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158