- ei vaativaan käyttöön vaan pelkkään nettiin (useita tunteja) ja joskus satunnaisesti elokuvien katseluun
- hinta alle tonni
- hp merkiltään
- ei vistaa
Voisitteko vielä perustella mitä suosittelette?
Mitä läppäriä suosittelette?
6
378
Vastaukset
- Miksi HP ?
Kestävä kannettava(ei raahattava).
http://www.mynewsdesk.com/fi/view/pressrelease/hp-probook-5320m-on-hp-n-palkitun-bisneskannettavien-sarjan-uusin-tulokas-432917- Myffff
koska nykyinen koneeni on hp ja toiminut loistavasti joten tahdon pysyä uskollisena hyvälle merkille..
Tuosta HP ProBook 5320m en ole varma, ellei se tosiaan maksa sitten sen alle tonnin eikä tule mitään 300e "kauppiaan lisää" siihen väliin. Myffff kirjoitti:
koska nykyinen koneeni on hp ja toiminut loistavasti joten tahdon pysyä uskollisena hyvälle merkille..
Tuosta HP ProBook 5320m en ole varma, ellei se tosiaan maksa sitten sen alle tonnin eikä tule mitään 300e "kauppiaan lisää" siihen väliin.suomi24:ää ja tietokonefoorumeita, niin huomaat että HP tekee sekä laadukkaampia että surkeita malleja eikä merkkinä kokonaisuudessaan ole ainakaan keskitason yläpuolella. Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.
jos olet tottunut 3:4 näyttöön saatat oudoksua 15-tuumaista 16:9 näyttöä, se on tuuman matalampi ... 17,3 tuuman näytön korkeus on sama kuin vanhoissa 15-tuumaisissa (17,7" läppäri on aika kookas)
- Myffff
>Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.
joo kone on hp pavilion ze2000.
noh olen kumminkin ihan hukassa mitä aion ostaa. - Myffff
Myffff kirjoitti:
>Jos uudessa HP:ssäsi lukee Pavilion, on noin 50 prosentin todennäköisyys että käsityksesi HP:n laadusta muuttuu nykyisestä selvästi huonompaan suuntaan.
joo kone on hp pavilion ze2000.
noh olen kumminkin ihan hukassa mitä aion ostaa.Sonyn Vaio Sony Vaio VPC-EB2E1E? Olis kyllä kaikkia niitä ominaisuuksia mitä kaipaan ja hieno ulkonäkö on plussaa toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257