Mitä ajattelette

zisel

eroottisen tankotanssijan ammatista?

En ole itse sellanen.

25

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi.kundinen

eroottisii ajatuksii?

• zisel

ei ole sen esityksestä vaan ihmisestä joka tekee sellasta työkseen tai sivutoimena.

• kundi.kundinen
        zisel kirjoitti:

ei ole sen esityksestä vaan ihmisestä joka tekee sellasta työkseen tai sivutoimena.

ei pysty. sorp.

:)

• sistina.

pyydettiin vähän sellaiseen. Olisin saanut olla juomapalkalla. Ihan kiva niitä on katsoa. Ihan kiva tanssia.. Kaipa sit hyvää vaan ajattelen :)

• zisel

käyttää tankoa? Mulla on noi akrobaatti- jutut vähän hakusessa joten jotkut vaikeimmat jutut jää tekemättä :D

• sistina.
        zisel kirjoitti:

käyttää tankoa? Mulla on noi akrobaatti- jutut vähän hakusessa joten jotkut vaikeimmat jutut jää tekemättä :D

kokeillut, mut luulen et se onnistuisi. Olis ollut koroke.. Ei ne niin akrobatiaa ole. Luultavasti kaikki jotka tykkää tanssia, pystyy siihen melkein luonnostaan. Täytyy vaan pitää musiikista ja ehkä se rytmikin veressä :)

• sistina. kirjoitti:

kokeillut, mut luulen et se onnistuisi. Olis ollut koroke.. Ei ne niin akrobatiaa ole. Luultavasti kaikki jotka tykkää tanssia, pystyy siihen melkein luonnostaan. Täytyy vaan pitää musiikista ja ehkä se rytmikin veressä :)

Minusta se näyttää siltä, että osa liikkeistä vaatii melkoisesti voimaa.

• zisel
        sistina. kirjoitti:

kokeileppa jonkun liikennemerkkitolpan kanssa niin että otat käsillä kiinni siitä ja kiepautat itsesi pää ylöalas lattiaan ja laskeudu siitä hitaasti leveeseen haara-asentoon :) Eihän se kauheen vaikeeta ole.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta se näyttää siltä, että osa liikkeistä vaatii melkoisesti voimaa.

miehet on luonnonlahjakkuuksia tangon kanssa :D Ja kyse ei ole homoista vaan ihan normi miehistä. Meillä naisillä pitää kitkan takia olla paljaat sääret ja jalassa latex- tms nahkakengät mutta miehet vetäsee usein samoja juttuja farkut jalassa ihan tosta vaan... vitun mulkut! :P :D

• sistina.
        zisel kirjoitti:

kokeileppa jonkun liikennemerkkitolpan kanssa niin että otat käsillä kiinni siitä ja kiepautat itsesi pää ylöalas lattiaan ja laskeudu siitä hitaasti leveeseen haara-asentoon :) Eihän se kauheen vaikeeta ole.

huh-huh, en sentään niin ammattilainen ole :) Olen vaan harrastanut tanssia. Tarkoitin lähinnä, että ne jotka tykkää tanssia, on kropallaan taiteilijoita. Kyllä pelkkää akrobatiaakin voi harrastaa, muttei se ole enää tanssia yksistään. Kyllä niiden kahden asian on osuttava samaan tahtiin - sen musiikin ja liikkeiden. Sopii ehdottomasti vähän nuoremmille.. :)

• sistina.
        sistina. kirjoitti:

huh-huh, en sentään niin ammattilainen ole :) Olen vaan harrastanut tanssia. Tarkoitin lähinnä, että ne jotka tykkää tanssia, on kropallaan taiteilijoita. Kyllä pelkkää akrobatiaakin voi harrastaa, muttei se ole enää tanssia yksistään. Kyllä niiden kahden asian on osuttava samaan tahtiin - sen musiikin ja liikkeiden. Sopii ehdottomasti vähän nuoremmille.. :)

sen tiedän, että tanssijan ammatti on tosi heikosti palkattu ja huonosti arvostettu. Eli hatunnosto vaan niille, jotka sen valitsevat kaikesta huolimatta.

http://www.youtube.com/watch?v=oqT13k4ITLI&feature=related

• eroottisesta tanssista, missä tanko on tanssijan apuväline.
      Tuo tanko itseasiassa kuvaa penistä.

Jokaisella oikeus olla töissä mistä pitää ja mikäli elokuviin on uskomista, tippirahaa ropisee ja kahisee

• zisel

"tankotanssii" jossain halvoissa paikoissa ei tee muutakuin kiertää sitä tankoa ympäri ja riisuutuu - eli toisinsanoen se tanko on 96 euron arvonen lelu joka menee hajalle jos siihen joku hyppää.

• Marie-Cecile
        zisel kirjoitti:

"tankotanssii" jossain halvoissa paikoissa ei tee muutakuin kiertää sitä tankoa ympäri ja riisuutuu - eli toisinsanoen se tanko on 96 euron arvonen lelu joka menee hajalle jos siihen joku hyppää.

Jos on C.S.I.tä uskomista, niin sillä tangolla on funktio. Sen tarkoitus on antaa tanssijalle "suojaa". Tosin siis ei piilomielessä, vaan että jos joku innokas mies yrittää vetää lavalta, on tanssijalla jotain mistä pitää kiinni...
        Joten lelu tangolla ei kyllä tee turvamielessä hevonv...a.

• zisel
        Marie-Cecile kirjoitti:

Jos on C.S.I.tä uskomista, niin sillä tangolla on funktio. Sen tarkoitus on antaa tanssijalle "suojaa". Tosin siis ei piilomielessä, vaan että jos joku innokas mies yrittää vetää lavalta, on tanssijalla jotain mistä pitää kiinni...
        Joten lelu tangolla ei kyllä tee turvamielessä hevonv...a.

elämänkokemusta uskoo niin tietää että se lelutanko kaatuu jos siihen hyppää 50kg nainen koko painollaan. Ei tarvii katsella tv:tä kun koittaa itse :)

• Marie-Cecile
        zisel kirjoitti:

elämänkokemusta uskoo niin tietää että se lelutanko kaatuu jos siihen hyppää 50kg nainen koko painollaan. Ei tarvii katsella tv:tä kun koittaa itse :)

sen nyt tietää kuka vain. Mutta mietinkin vain sitä alkuperäistä tarkoitusta eli on pitää naiset turvassa liian innokkailta faneilta, kun turvamiehet lavalla saattaisi pilata jotenkin tunnelmaa. XD

• zisel
        Marie-Cecile kirjoitti:

sen nyt tietää kuka vain. Mutta mietinkin vain sitä alkuperäistä tarkoitusta eli on pitää naiset turvassa liian innokkailta faneilta, kun turvamiehet lavalla saattaisi pilata jotenkin tunnelmaa. XD

kyse ei ole tankotanssijoista vaan muista tanssijoista. Tankotanssi on yksi akrobatian lajeista.

• Marie-Cecile

vaatii paljon fyysisesti ja henkisesti.

Syy miksi tanssii on yleensä se olennainen. Jos se on koska ei usko että kelpaaa mihinkään muuhun, vastustan. Jos taas se on jotain josta aidosti nauttii, mikä ettei.

• zisel

"jos se on koska ei usko että kelpaaa mihinkään muuhun" ---> mikä sulla on tankotanssia vastaan? Siitähän vedetään ihan kansainvälisiä kisoja joissa naiset (yleensä nuoret tytöt) tekee mitä ihmeellisimpiä temppuja joihin kumpikaan meistä ei varmaan pystyis!

• Marie-Cecile
        zisel kirjoitti:

"jos se on koska ei usko että kelpaaa mihinkään muuhun" ---> mikä sulla on tankotanssia vastaan? Siitähän vedetään ihan kansainvälisiä kisoja joissa naiset (yleensä nuoret tytöt) tekee mitä ihmeellisimpiä temppuja joihin kumpikaan meistä ei varmaan pystyis!

ei mulla ole tankotanssia mitään vastaan. Vaan jos nainen lähtee esim. strippariksi, koska ei usko että hän kelpaa mihinkään muuhun ELI ei usko että hänellä ei ole vaihtoehtoja, koska hänessä ei ole muuta kuin vartalo. Minun mielestä kuka tahansa työkseen jotain tekevä pitäisi omata edes jonkinlaista intohimoa työhönsä, jos valitsee sellaisen, joka on henkisesti hyvinkin kuluttavaa. Vai mitä luulet sen tekevän sielulle?

• zisel
        Marie-Cecile kirjoitti:

ei mulla ole tankotanssia mitään vastaan. Vaan jos nainen lähtee esim. strippariksi, koska ei usko että hän kelpaa mihinkään muuhun ELI ei usko että hänellä ei ole vaihtoehtoja, koska hänessä ei ole muuta kuin vartalo. Minun mielestä kuka tahansa työkseen jotain tekevä pitäisi omata edes jonkinlaista intohimoa työhönsä, jos valitsee sellaisen, joka on henkisesti hyvinkin kuluttavaa. Vai mitä luulet sen tekevän sielulle?

isääs nussii - eli tiedän kyllä mitä se tekee sielulle - ei mitään! Tai tietenkin kun tämä on julkinen keskustelupalsta niin mun pitää kertoa että koko elämä meni pilalle kun lähdin tanssii ja yhtäkkiä olinkin katuhuora.

Miten niin että "ei ole vaihtoehtoja" jos alkaa tankotanssijaksi? Vedä itte ne samat kuviot kuin tankotanssijat. Jutellaan sitten uudestaan.

• Marie-Cecile
        zisel kirjoitti:

isääs nussii - eli tiedän kyllä mitä se tekee sielulle - ei mitään! Tai tietenkin kun tämä on julkinen keskustelupalsta niin mun pitää kertoa että koko elämä meni pilalle kun lähdin tanssii ja yhtäkkiä olinkin katuhuora.

Miten niin että "ei ole vaihtoehtoja" jos alkaa tankotanssijaksi? Vedä itte ne samat kuviot kuin tankotanssijat. Jutellaan sitten uudestaan.

Minä puhun ihmisistä, joilla ei ole itsetuntoa, koska eivät usko olevansa mitään muuta kuin pillu ja ihmisen itseisarvo on sama kuin pillu. Ihmisistä, jotka eivät usko, että heillä on mahdollisuutta unelmoida tekevänsä jotain muuta kuin esitellä kroppaansa, koska heillä ei ole mitään muuta kuin se vaihtoehtona. Ihmisistä, jotka uskovat, että ovat käveleviä ruumiita. Jos ihmiskauppaan vaikka tutustuisit ja miettisit millätavoin voi mielenmurtaa tuollaisen aikaan saamiseksi, vastustaisit sinäkin.

Minulle on aivan sama mitä valintoja sinä teet ja mitä aiot tehdä tai mitä ajattelit kertoa tekeväsi. Ne ovat sinun valintojasi.

Ja tuo ammatti on muuten oikeasti henkisesti rankka. Kaikki ammatit jossa joudut itsesi laittamaan kokonaisuudessaan peliin on rankkoja. Tanssikin on taidetta ja taidemuotona yksi sisäisen maailman paljastavimmista, jopa tankotanssin yhteydessä. Ja siihen päälle tässä ollaan omilla kasvoillasi ja joudut oleman hyvin lähikontaktissa suoraan faniesi kanssa toisin kuin esim. baletissa. Mahdollisuudet stalkkereihin, tanssijaa pelastaviin unelmoijiin ja muuten vain tanssijaa terapeuttina käyttäviin ihmisiin on suuri, ja sekin on yllättävän kuluttavaa.

• zisel
        Marie-Cecile kirjoitti:

Minä puhun ihmisistä, joilla ei ole itsetuntoa, koska eivät usko olevansa mitään muuta kuin pillu ja ihmisen itseisarvo on sama kuin pillu. Ihmisistä, jotka eivät usko, että heillä on mahdollisuutta unelmoida tekevänsä jotain muuta kuin esitellä kroppaansa, koska heillä ei ole mitään muuta kuin se vaihtoehtona. Ihmisistä, jotka uskovat, että ovat käveleviä ruumiita. Jos ihmiskauppaan vaikka tutustuisit ja miettisit millätavoin voi mielenmurtaa tuollaisen aikaan saamiseksi, vastustaisit sinäkin.

Minulle on aivan sama mitä valintoja sinä teet ja mitä aiot tehdä tai mitä ajattelit kertoa tekeväsi. Ne ovat sinun valintojasi.

Ja tuo ammatti on muuten oikeasti henkisesti rankka. Kaikki ammatit jossa joudut itsesi laittamaan kokonaisuudessaan peliin on rankkoja. Tanssikin on taidetta ja taidemuotona yksi sisäisen maailman paljastavimmista, jopa tankotanssin yhteydessä. Ja siihen päälle tässä ollaan omilla kasvoillasi ja joudut oleman hyvin lähikontaktissa suoraan faniesi kanssa toisin kuin esim. baletissa. Mahdollisuudet stalkkereihin, tanssijaa pelastaviin unelmoijiin ja muuten vain tanssijaa terapeuttina käyttäviin ihmisiin on suuri, ja sekin on yllättävän kuluttavaa.

"Minä puhun ihmisistä, joilla ei ole itsetuntoa, koska eivät usko olevansa mitään muuta kuin pillu ja ihmisen itseisarvo on sama kuin pillu. Ihmisistä, jotka eivät usko, että heillä on mahdollisuutta unelmoida tekevänsä jotain muuta kuin esitellä kroppaansa, koska heillä ei ole mitään muuta kuin se vaihtoehtona. Ihmisistä, jotka uskovat, että ovat käveleviä ruumiita. Jos ihmiskauppaan vaikka tutustuisit ja miettisit millätavoin voi mielenmurtaa tuollaisen aikaan saamiseksi, vastustaisit sinäkin."

- Mistä syytä sulla on tollanen asenne tankotanssijoita kohtaan? En usko kylläkään että esimerkiks valtakunnallisella tasolla kilpailevat tankotanssijat ovat "eläviä ruumiita" - toki kun olet heitä parempi niin voit varmasti tulla valmentamaan Suomen tankotanssi- ryhmää jotta he voittaisi kerranksi, vai mitä :)

• kuin tankotanssija rekkakuskista.

• ..ammatti siinä missä esim vaikka kirjanpitäjä. Kumpiakin tullut deittailtua. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe