Kiintolevyn syövereistä

Olin tallentanut aikoinaan tämmöisen kuvan yleisönosastonkirjoituksesta jostain verkkolehdestä, en muista enää lehden nimeä.

http://img227.imageshack.us/img227/1025/mainospahanpuolesta.jpg

Ostin yhden t-paidan, jolla tuettiin tuota kampanjaa, joten

1) Halusin riistää useimpien ihmisten ainoan turvan
2) Olen onneton ihminen
3) Haluan rahojeni voimin murskata toisten ihmisten perusturvan
4) Elämässäni on helvetillisiä tuskia
5) Minun oli pakko päästää irti oma pohjaton pahuuteni
6) Olen kateellinen uskiksille, kun heillä on asiat paremmin
7) Kieriskelen omissa synkissä syövereissäni

No, meillä kaikilla on ristinsä kannettavanaan. Niin, rakkaat ateistitoverit, eiköhän olisi jo aika että lopettaisimme sellaisen väittämisen, että meitä kiusataan tai häiritään. Se olisi vähin mitä voisimme tehdä pohjattoman pahoina ihmisinä.

9

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjgj

He he..

Tais uskovainen itse kieriä siellä syövereissä kun suolsi noin katkeraa teksiä.

• Sehän taitaakin olla meidän oma syymme, että niskaamme kaadetaan tulta ja tulikiveä; olemmehan me pahoja tai ainakin pahan palveluksessa. Miksi emme käytä meille tarjottua tilaisuutta hyväksemme ja ota jeesusta sydämeemme! Oma vika.

• Entä jos uskoisi KAIKKIIN mahdollisiin jumaliin ja palvoisi niitä? Olisiko sitten parempi ihminen?

• Kössönöm

ostin minäkin. Torikahvilassa eräs frouvashenkilö katsoi ensin paitaa, sitten minua tuimasti ja vaihtoi pöytää:)

Muistan kyllä tuon Laura Widenín kirjoituksen. Siitä taisi olla enemmänkin silloin juttua niin lehtien mielipidepalstoilla, kuin täälläkin.

• Niin, siitä keskusteltiin palstalla ja muutama tuikea vastinekin oli lehdessä.

Minulla oli eka kertaa se paita päällä ja vedin polkupyörällä lipat työpaikan pihalle tullessani. Lumen alla oli sileää jäätä. Pomo totesi silloin naureskellen, että taisi tulla rangaistus saman tien tuommoisen paidan pitämisestä. Keskusteltiin sitten paidan sanomasta pikku tovi, eikä hän kovin pahastuneelta vaikuttanut (ainakaan Wideniin verrattuna), mutta kuvaa kai tuommoinen heitto tietynlaisia asenteita.

• Kössönöm
        Aatami9 kirjoitti:

Niin, siitä keskusteltiin palstalla ja muutama tuikea vastinekin oli lehdessä.

Minulla oli eka kertaa se paita päällä ja vedin polkupyörällä lipat työpaikan pihalle tullessani. Lumen alla oli sileää jäätä. Pomo totesi silloin naureskellen, että taisi tulla rangaistus saman tien tuommoisen paidan pitämisestä. Keskusteltiin sitten paidan sanomasta pikku tovi, eikä hän kovin pahastuneelta vaikuttanut (ainakaan Wideniin verrattuna), mutta kuvaa kai tuommoinen heitto tietynlaisia asenteita.

Ja silloin sinulla oli pitkä parta. Laitoit tänne kuvan.

• 1) Halusin riistää useimpien ihmisten ainoan turvan
      - Kyllä.

2) Olen onneton ihminen
      - En.

3) Haluan rahojeni voimin murskata toisten ihmisten perusturvan
      - Kyllä.

4) Elämässäni on helvetillisiä tuskia
      - Ei.

5) Minun oli pakko päästää irti oma pohjaton pahuuteni
      - Kyllä.

6) Olen kateellinen uskiksille, kun heillä on asiat paremmin
      - En ole kateellinen mielenterveysongelmista.

7) Kieriskelen omissa synkissä syövereissäni
      - Jaa, miten sen nyt ottaa.

• 1011

Kovin kehittävää tuo teidän poppoon keskeinen kirjoittelu, yritättekö saada ateisteja luopumaan uskosta, muita nuo jutut lähinnä naurattavat.

• AntiChrisu
        1011 kirjoitti:

Kovin kehittävää tuo teidän poppoon keskeinen kirjoittelu, yritättekö saada ateisteja luopumaan uskosta, muita nuo jutut lähinnä naurattavat.

Uskovaisnen nauraa vain silloin kuin hän ei ymmärrä tai levittää vihaansa, kumpaa sinä nyt teet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe