Zeus 100% totta!!!

sayonorahullux

Eilinen päivä minun rukoilixi Zeukselta että han nostaisi aurinko ylös aamulla. Ja katso ! Tuolla se paistaa! Halleluujax Zeus on totta!

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boulé

Esim. rukoilin voittavani ässäarvalla 500 €, ja juuri sen summan minä esiin raaputin! Kerran olin nälissäni, ja kun rukoilin Jumalaa, lahjoitti tuntematon minulle pizzan, koska hänelle tuli "selittämätön tarve" tehdä niin. Esimerkkejä olisi satoja muitakin. Sinäkin voit saada vastauksia rukouksiin, jos hoidat kuntoon välisi todellisen elävän Jumalan kanssa.

• rukoilin...

lottovoittoa jumalalta... se vastas mulle: "Tuu nyt edes sen verran vastaan, että veisit sen kupongin kiskalle."

• queer muttei homo
        rukoilin... kirjoitti:

lottovoittoa jumalalta... se vastas mulle: "Tuu nyt edes sen verran vastaan, että veisit sen kupongin kiskalle."

Repesin.

• Kun sinulla näyttää tuo rukoileminen olevan hanskassa, niin sittenhän sinä voit lopettaa sodat, nälänhädät ja monet muut todelliset ongelmat.

Vai etkö halua tehdä niin? Vai eikö jumalasi halua tai pysty?

Vai olisiko sittenkin vain niin, että rukoilet paljon ja joskus sattuma korjaa satoa? Kumman yksilökohtaisia ja tavallisenoloisia sattumuksia sinulle on sattunut. Sellaisia, joita tapahtuu muutenkin.

Hmmm...

• vain tapahtuvat!
        Phoebus kirjoitti:

Kun sinulla näyttää tuo rukoileminen olevan hanskassa, niin sittenhän sinä voit lopettaa sodat, nälänhädät ja monet muut todelliset ongelmat.

Vai olisiko sittenkin vain niin, että rukoilet paljon ja joskus sattuma korjaa satoa? Kumman yksilökohtaisia ja tavallisenoloisia sattumuksia sinulle on sattunut. Sellaisia, joita tapahtuu muutenkin.

Hmmm...

Jotkin asiat vain tapahtuvat. Esim. sodat ovat välttämättömiä, sillä muutenhan mitään yliluonnollista pelastusta ei tarvittaisi, eikä ajatus tuonpuoleisesta Taivasten valtakunnasta olisi mielekäs.

• Herttainen Hertta
        Phoebus kirjoitti:

Kun sinulla näyttää tuo rukoileminen olevan hanskassa, niin sittenhän sinä voit lopettaa sodat, nälänhädät ja monet muut todelliset ongelmat.

Hmmm...

Epikuros sen jo hiffasi ajat sitten (341–270 eaa): Jos Jumala on kaikkivoipa, hän päättää olla puuttumatta kärsimykseen maan päällä ja on siis julma tai välinpitämätön. Tai sitten ei ole kaikkivoipa. Tai sitten ei ole olemassa.

Tästä ovat uskikset sitten yrittäneet jotenkin kiemurrella pois siinä koskaan onnistumatta. Saa nähdä yrittääkö joku palstan vakiouskis vielä vastata.

• Rompix

Hih. Mäki yritin siirtää vuorta rukoilemalla. Ei siinä mitään, homma lähti ihan hyvin liikkeelle. Operaatio oli kuitenkin pakko keskeyttää, kun uutisissa kerrottiin maanjäristyksen aiheuttamista tuhoista. Rukoillessa tulee muistaa aina vastuunsa.

• syntyi

Taiteen ja sodan jumalatar Pallas Athene.
      Eli Mars.

• X to the Z

Mythology fail.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe