On erittäin yleinen ongelmo, josta useimmat ihmiset eivät edes tiedä kärsivänsä. Eivätkä he teidä sitäkään, että pahanhajuinen hengitys johtuu hammaväleissä ja kielen päällä syntyvistä ikivänhajuisista rikkikaasuista. Onneksi en itse kärsi pahanhajuisesta hengityksestä.
PAHANHAJUINEN HENGITYS
6
430
Vastaukset
- b<sbsdb
Hammaslanka auttaa.
- kuu7
ramipussinen kirjoitti:
Niin peinet hammasvälit, että käytän mielluummin suuvettä.
Tämä onkin aikuisten bropleemista yleisin.Hammaslanka, hammaspesu ja suuvedet ovat jo köytössä, mutta paha haju tuntuu tulevan nielusta, millähän sen huuhtelisi. Ravinnon osalta sanonta, olet sitä mitä syöt on nyt myös tiedossa.
- the_road
ramipussinen kirjoitti:
Niin peinet hammasvälit, että käytän mielluummin suuvettä.
Suuvesi ei korvaa hammaslankaa. Osta ohuempaa lankaa ja kokeile.
- the_road
kuu7 kirjoitti:
Tämä onkin aikuisten bropleemista yleisin.Hammaslanka, hammaspesu ja suuvedet ovat jo köytössä, mutta paha haju tuntuu tulevan nielusta, millähän sen huuhtelisi. Ravinnon osalta sanonta, olet sitä mitä syöt on nyt myös tiedossa.
" Hammaslanka, hammaspesu ja suuvedet ovat jo köytössä "
Mitä suuvettä käytät? Alkoholi pitoinen suuvesi ei useinkaan sovi jos on haju ongelmia se vain pahentaa tilannetta. Onko sinulla proppuja kitarisoissa?
- ---
pahanhajuinen hengitys voi olla myös merkki parodontiitistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610