ateistin elämä.
Ei ole helppoa
44
427
Vastaukset
- ertyuihg
Töihin on pakko lähteä, vaikka kuinka vituttais. Onneksi on helppo duuni ja kiva pomo.
- ei kadehdittavaa!
työt loppuvat, ruumis rapistuu ja sairastuu eläke sarastaa - alkaa tyhjät pikäveteiset päivät - kunnes lopulta on potkaistava tyhjää! Ei mitään toivoa ja uskoa tulevaisuuteen ja iankaikiseen elään.
- Kössönöm
ei kadehdittavaa! kirjoitti:
työt loppuvat, ruumis rapistuu ja sairastuu eläke sarastaa - alkaa tyhjät pikäveteiset päivät - kunnes lopulta on potkaistava tyhjää! Ei mitään toivoa ja uskoa tulevaisuuteen ja iankaikiseen elään.
Voi sentään. Kyllä se nyt vaan niin on, että kun ihminen kuolee, niin se on sitten siinä. Ei ole olemassa mitään iankaikkista elämää. Ikävä juttu, jos järkytin mielenrauhaasi. Sori, yritä kestää tosiasia kuolevaisuudestasi.
- onneksi olen uskis
Kössönöm kirjoitti:
Voi sentään. Kyllä se nyt vaan niin on, että kun ihminen kuolee, niin se on sitten siinä. Ei ole olemassa mitään iankaikkista elämää. Ikävä juttu, jos järkytin mielenrauhaasi. Sori, yritä kestää tosiasia kuolevaisuudestasi.
Et sinä minua voi järkyttää! Minun sisimmässäni on itsensä Herran toditus - Hän elää ja minä saan elää! Jälleen eräs uskovianen hyvä ystävni joutui pikaiseeen leikkaukseen syövän vuoksi. luultavasti tilanne on vakava kun leikkaus suoritettiin välittömästi. Jos rouva kuolee ajallisesti, hän kuitenkin elää ja kohtaamme sitten Herran luona! Ei elämä lopu fyysisessä kuolemassa.
Soitin hänelle eilen ja sanoi heränneensä narkoosista. Kertoi, että ihmeellisesti kokee vimaa ylhäältä ja ei pelkää! ei kadehdittavaa! kirjoitti:
"kunnes lopulta on potkaistava tyhjää!"
Niin onkin.Mä en oikeen tajua mikä tossa on vikana, kaikki elävät syntyy ja kuolee, jos siihen päälle pitäs vielä kärsiä ikuisuus(joka muuten on piiiiiiitkä aika) jossain taivaassa tai helvetissä, niin olishan se nyt, anteeksi sanavalinta, yhtä helvettiä.- goddeloos
onneksi olen uskis kirjoitti:
Et sinä minua voi järkyttää! Minun sisimmässäni on itsensä Herran toditus - Hän elää ja minä saan elää! Jälleen eräs uskovianen hyvä ystävni joutui pikaiseeen leikkaukseen syövän vuoksi. luultavasti tilanne on vakava kun leikkaus suoritettiin välittömästi. Jos rouva kuolee ajallisesti, hän kuitenkin elää ja kohtaamme sitten Herran luona! Ei elämä lopu fyysisessä kuolemassa.
Soitin hänelle eilen ja sanoi heränneensä narkoosista. Kertoi, että ihmeellisesti kokee vimaa ylhäältä ja ei pelkää!"Et sinä minua voi järkyttää! Minun sisimmässäni on itsensä Herran toditus - Hän elää ja minä saan elää! "
- jujuu... kunnes sinä kuolet :p
" Ei elämä lopu fyysisessä kuolemassa. "
- Väite ilman mitään todellisuuspohjaa.
"Soitin hänelle eilen ja sanoi heränneensä narkoosista. Kertoi, että ihmeellisesti kokee vimaa ylhäältä ja ei pelkää! "
- Kyllä lääketiede on sitten ihmeellistä... :) - Kössönöm
onneksi olen uskis kirjoitti:
Soitin hänelle eilen ja sanoi heränneensä narkoosista. Kertoi, että ihmeellisesti kokee vimaa ylhäältä ja ei pelkää!Ei tuollaisia voi olla olemassa? Vai voiko?
Tai sitten oletkin konna, joka älyttää minua pahemman kerran. Olenko oikeassa, olenko olemassa. Who cares. - sziaember
ymmärtämään, miksi joku haluaisi elää iankaikkisesti. Oikeesti?
- kjeps
A.Mikkonen kirjoitti:
"kunnes lopulta on potkaistava tyhjää!"
Niin onkin.Mä en oikeen tajua mikä tossa on vikana, kaikki elävät syntyy ja kuolee, jos siihen päälle pitäs vielä kärsiä ikuisuus(joka muuten on piiiiiiitkä aika) jossain taivaassa tai helvetissä, niin olishan se nyt, anteeksi sanavalinta, yhtä helvettiä.Eikö yhtään houkuta tieto, että kerran maapallo luodaan uudeksi ja silloin täällä on nastaa elää, kun kaikki pahuus on poissa. SITÄ minä ainakin odotan innolla. Wau!
- kjeps
sziaember kirjoitti:
Enkä minä pysty ymmärtämään, että on ihmisiä, joiden elämäksi riittää tämä vaivaisen kämänen, muutaman vuosikymmenen pyrähdys toimeentulokitkutuksessa. Vähän kenties jotain taidepläjäyksiä sisikunnan muljahteluksi, ja se on sitten siinä. Ei oo järkee...
- sziaember
kjeps kirjoitti:
Eikö yhtään houkuta tieto, että kerran maapallo luodaan uudeksi ja silloin täällä on nastaa elää, kun kaikki pahuus on poissa. SITÄ minä ainakin odotan innolla. Wau!
Hyvin on nastaa nytkin elää.
- sziaember
kjeps kirjoitti:
Enkä minä pysty ymmärtämään, että on ihmisiä, joiden elämäksi riittää tämä vaivaisen kämänen, muutaman vuosikymmenen pyrähdys toimeentulokitkutuksessa. Vähän kenties jotain taidepläjäyksiä sisikunnan muljahteluksi, ja se on sitten siinä. Ei oo järkee...
oman elämänsä kukin ottaa.
Missä ihmeen "toimeentulokitkutuksessa"? - kiitos tyhjästä
kjeps kirjoitti:
Eikö yhtään houkuta tieto, että kerran maapallo luodaan uudeksi ja silloin täällä on nastaa elää, kun kaikki pahuus on poissa. SITÄ minä ainakin odotan innolla. Wau!
Kyllähän tieto kelpaisi, mutta kun sinulla ei mitään tietoa ole, etkä voi
meille mitään sellaista tietoa todistaa. Sinun taikauskoisilla luuloilasi ei
ole yhtään mitään tekemistä tiedon kanssa. Ei tyhjän inttäminen muuta
sitä tyhjää miksikään muuksi ja nolla plus nolla plus nolla on aina nolla.
Eikä se muutu nollia lisäämällä, kuten hihhulit aina kuvittelevat. Palaa
asiaan sitten kun sinulla on muutakin kuin pelkkiä nollia, eli ei tietenkään
koskaan. Sillä eihän sinulla yhtään mitään ole. Ei yhtään mitään koskaan. - karille karahti
sziaember kirjoitti:
Missä ihmeen "toimeentulokitkutuksessa"?Hihu ei taaskaan osaa katsoa asioita muusta kuin omasta surkeasta putkestaan,
eikä tajua että kaikki eivät ole samanlaisia säälittäviä jälkeenjääneitä vammaisia
kuin hän itse. Vaan että toiset kykenevät ajattelemaan loogisesti ja kriittisesti
ja elämään omaa elämäänsä normaalisti ja täysipainoisesti ihan ilman mitään
näkymättömiä mielikuvituskavereita.
Mutta koska säälittävä heikkolahjainen ja toistaitoinen hihu ei siihen kykene, niin hän
kuvittelee etteivät muutkaan kykenisi. Ei pitäisi käyttää omaa heikkolahjaisuuttaan
kaiken mittarina, sillä eihän se ole kaiken mitta vaan se on kaiken pohjanoteeraus. onneksi olen uskis kirjoitti:
Soitin hänelle eilen ja sanoi heränneensä narkoosista. Kertoi, että ihmeellisesti kokee vimaa ylhäältä ja ei pelkää!Opettaja oli oppilaiden kanssa käymässä kirkossa. Kirkon alttarilla oli Jeesus ristillä - lapsen vilpitön kysymys oli - miksi Jeesus riippuu ristillä vaikka hän on noussut taivaasseen ?
Niinpä mitä Sinä vastaisit vastaavassa tapauksessa ?goddeloos kirjoitti:
"Et sinä minua voi järkyttää! Minun sisimmässäni on itsensä Herran toditus - Hän elää ja minä saan elää! "
- jujuu... kunnes sinä kuolet :p
" Ei elämä lopu fyysisessä kuolemassa. "
- Väite ilman mitään todellisuuspohjaa.
"Soitin hänelle eilen ja sanoi heränneensä narkoosista. Kertoi, että ihmeellisesti kokee vimaa ylhäältä ja ei pelkää! "
- Kyllä lääketiede on sitten ihmeellistä... :)kehittymättömin nykyaja tieteistä.
Siksi, että kuolleisuus on yhä 100 %- goddeloos
epikuros kirjoitti:
kehittymättömin nykyaja tieteistä.
Siksi, että kuolleisuus on yhä 100 %"Kuules lääketiede on
kehittymättömin nykyaja tieteistä.
Siksi, että kuolleisuus on yhä 100 % "
- Ehkä on...ehkä ei... Mutta lääketiede myöntää virheensä ja tietää sen kun kuollaan niin kaikki loppuu siihen :p
Toisaalta voisi logiikkaa käyttäen myös sanoa että uskovat on sataprosenttisesti väärässä koska uskovat kuoleman jälkeiseen elämään.... - kjeps
kiitos tyhjästä kirjoitti:
Kyllähän tieto kelpaisi, mutta kun sinulla ei mitään tietoa ole, etkä voi
meille mitään sellaista tietoa todistaa. Sinun taikauskoisilla luuloilasi ei
ole yhtään mitään tekemistä tiedon kanssa. Ei tyhjän inttäminen muuta
sitä tyhjää miksikään muuksi ja nolla plus nolla plus nolla on aina nolla.
Eikä se muutu nollia lisäämällä, kuten hihhulit aina kuvittelevat. Palaa
asiaan sitten kun sinulla on muutakin kuin pelkkiä nollia, eli ei tietenkään
koskaan. Sillä eihän sinulla yhtään mitään ole. Ei yhtään mitään koskaan.Se nähdään sitten. Mutta silloin onkin tyhjää alkaa inttää nollista, kun huomaa elämän jatkuvan kuoleman jälkeen.
- kjeps
sziaember kirjoitti:
Missä ihmeen "toimeentulokitkutuksessa"?Noh, eikös tämä elämä kaikkinensa ole suurimmalle osalle ihmisistä (ökyrikkaat pois lukien) aika lailla kitkutusta toimeentulosta.
- vielä jälikäteen
Kössönöm kirjoitti:
en sinun kuolevaisuudelles. Siinä ateisti manaili elämänsä kurjuutta.
"Ei mitään toivoa ja uskoa tulevaisuuteen ja iankaikiseen elämään."
Miksei voi uskoa tulevaisuuteen tai iänkaikkiseen elämään ateistina?
Tiedätkö edes mitä termi tarkoittaa?sziaember kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin elää ikuisesti, ainakin mahdollisimman pitkään ja terveenä.
- Voi voi
karille karahti kirjoitti:
Hihu ei taaskaan osaa katsoa asioita muusta kuin omasta surkeasta putkestaan,
eikä tajua että kaikki eivät ole samanlaisia säälittäviä jälkeenjääneitä vammaisia
kuin hän itse. Vaan että toiset kykenevät ajattelemaan loogisesti ja kriittisesti
ja elämään omaa elämäänsä normaalisti ja täysipainoisesti ihan ilman mitään
näkymättömiä mielikuvituskavereita.
Mutta koska säälittävä heikkolahjainen ja toistaitoinen hihu ei siihen kykene, niin hän
kuvittelee etteivät muutkaan kykenisi. Ei pitäisi käyttää omaa heikkolahjaisuuttaan
kaiken mittarina, sillä eihän se ole kaiken mitta vaan se on kaiken pohjanoteeraus.parkaa!
- olipa kerran totuus
epikuros kirjoitti:
Opettaja oli oppilaiden kanssa käymässä kirkossa. Kirkon alttarilla oli Jeesus ristillä - lapsen vilpitön kysymys oli - miksi Jeesus riippuu ristillä vaikka hän on noussut taivaasseen ?
Niinpä mitä Sinä vastaisit vastaavassa tapauksessa ?Jeesus kuvataan usein ristillä riippumassa, koska halutaan muistuttaa ihmisiä siitä, mitä Hän teki meidän puolestamme. Sovitti jokaisen synnit kuollessaan ristillä.
- sziaember
kjeps kirjoitti:
Noh, eikös tämä elämä kaikkinensa ole suurimmalle osalle ihmisistä (ökyrikkaat pois lukien) aika lailla kitkutusta toimeentulosta.
tarkoitat toimeentulolla? Taloudellisia resursseja? Jotakin muuta, mitä?
- Ei todella
Eipä uskovieankaan, koska rukoilevat Saatanan Poikaa Jeesusta. Uskokaa Budhaan!
Phoebus kirjoitti:
Se buddha kirjoitetaan muuten kahdella d:llä.
mutta se Buddha kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
- Ei todella
Phoebus kirjoitti:
Se buddha kirjoitetaan muuten kahdella d:llä.
Oho, anteeksi!
Mikäs tässä on elellessä.
Ei tarvi sortaa eikä syrjiä ketään. Saa nauttia syksystä ja läheisten seurasta. Ei tarvi huolehtia jonkin henkiolennon pitämisestä hyvällä tuulella. Saa olla henkisesti vapaa!
Kylläpä tämä ihmisenä oleminen onkin kivaa."Mikäs tässä on elellessä."
Niin, mikäpä tässä, odotellaan etelän aurinkoon pääsyä ensivuoden puolella, jos Herra sen meille suo :=)
"Ei tarvi sortaa eikä syrjiä ketään. Saa nauttia syksystä ja läheisten seurasta. Ei tarvi huolehtia jonkin henkiolennon pitämisestä hyvällä tuulella."
Ei tarvi, eikä halua sorsia ketään. En nauti kovin paljoa tästä kylmästä ja kostesta ilmastosta, mutta onhan siinä ainakain yksi hyvä puoli; kun menen ulos ja sataa tihuuttaa, ei iho pääse, kiitos kosteuden, pykimään.
"Saa olla henkisesti vapaa!"
Aivan :)
"Kylläpä tämä ihmisenä oleminen onkin kivaa. "
Varsinkin toisinaan.Ei se välttämättä sortamista ole. Typeryyttä on kuitenkin poikkeuksetta se, jos kuvittelee löytäneensä totuuden sekä itsensä kanssa että ympäröivän todellisuuden kanssa ristiriidassa olevasta satukirjasta.
Onneksi olkoon, olet siis typerys."Ei ole sortamista kun kerromme totuuden elämästä ja kuolemasta!"
Tuossahan se ongelma piileekin. Väität totuudeksi omia uskomuksiasi. Sinulla ei ole kuitenkaan esittää minkäännäköisiä todisteita jumalastasi. Voihan se olla totta sinun mielikuvituksessasi mutta ei se tee sadusta totta kriittisesti tarkasteltaessa. Sekoitat uskomuksen ja totuuden keskenään.
Noita uskonnollisia absoluuttisia totuuksia on tuhansia eri puolilla maailmaa.- ahdistaako totuus?
Nimimerkkini on "ahdistaako totuus?" ja pelkään Jeesusta. Entäpäs jos hän antaa minun menehtyä jo huomenna?
- ahdistaako totuus?
Aatami9 kirjoitti:
Ei se välttämättä sortamista ole. Typeryyttä on kuitenkin poikkeuksetta se, jos kuvittelee löytäneensä totuuden sekä itsensä kanssa että ympäröivän todellisuuden kanssa ristiriidassa olevasta satukirjasta.
Onneksi olkoon, olet siis typerys.Kiitksia, Revin Raamatustani sivun, koska autoit minua huomaamaan tuon
tv. ahdistaako totuus?, Uskossa Jeesukseen ahdistaako totuus? kirjoitti:
Nimimerkkini on "ahdistaako totuus?" ja pelkään Jeesusta. Entäpäs jos hän antaa minun menehtyä jo huomenna?
Elämme hauraassa ihmiskehossa vaarallisella, tautien rasittamalla planeetalla. Jokainen päivä voi olla viimeisemme! Ei kannata kuitenkaan panikoida, vaan otetaan vaan ihan lunkisti ja nautitaan näistä hetkistä, kun täällä vielä olemme.
Onneksi kuoleman jälkeen ei ole mitään pelottavaa; pelkkä olemattomuus.- Ei todella
ahdistaako totuus? kirjoitti:
Kiitksia, Revin Raamatustani sivun, koska autoit minua huomaamaan tuon
tv. ahdistaako totuus?, Uskossa JeesukseenTässä näemme Kristittyjen kiukun. Aina äkäisinä.
- jkhjkhkjhjkhjkhjkh
Miksi ei?
Kenellä elämä sitten on aina helppoa?
Orjan elämä on helppoa. Ei tarvitse kuin kuunnella isäntää.
Sitähän uskovat toivovat, että heille annetaan tarkoitus.
- goddeloos
Joutuu ensiviikolla raahautamaan toimistolle typerien palaverien takia... mielummin kuluttaisin asuntoani koska en ole asuntosäästäjä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707