kun oli luppoaikaa.
Ajattelin lähteä katselemaan sitä Jeesusta jos olis ees olemassa,kuka lähtee mukkaan?
Voidaan matkalla poiketa sinunkin haluamassasi paikoissa,aikaahan siihen ei juuri tuhraannu,hhahahha,(vähän tälläistä huumoria).
Tuli vaan mieleen että jos pyrähdämme keskelle Jeesusteluja Israeliin niin lukeekohan meistä raamatussa,hylkääkö ne Jeesuksen ja alkaa pitää Markkua ja (Mikkoa) Jumalina?
Tais jospa narrattais niitä hieman ja sanottais että ollaan naimisissa olevia sisaruksia joista toinen on sukupuolenvaihdoksen läpi,ja nimet ois Anu ja Per Saukko,no täähän olisi vain hauskaa Suomenkielisessä raamatussa.
Rakensin tuossa aikakoneen
7
117
Vastaukset
- Jurgen.
nappaa kyytiin 1989 Porvoo 31,12 klo 00 00 Raatihuoneentori.
Niillä on kivet herkässä siellä.
Jaa ... niinhän niillä taitaa olla vielä nykyäänkin.- ee-
vaiheiset mukana
- en ymmärrä, en
selväsi huonompi tai ainakain huolimattomapi kierjoittaja kuin itse olen. Mitä oikein yrittänet sanoa?
- khhkhjkhkjhjkghjkhjk
Kierjoittaja? Jokin uusi sana hihhuloinnille?
- uskusk
Täysin yhdentekevä tyyppi, oli olemassa tai ei. Luultavasti joku kultti täällä kuitenkin olis, oli Jessee tai ei.
Kun sulla on aikakone, niin onhan sitä paaaljon mielenkiintoisempiakin juttuja tarkistettavaksi.
-Missä ja miten elämä sai alkunsa
-Mihin oikein kuoli dinot
-Miten kävi neanterdalilaisen
-Miten oikein Amerikkaan mentiin
-jne, jne - herttainenhertta
http://www.youtube.com/watch?v=5mLOUWl-L-s&feature=channel
Kyllä, NonStampCollector taas asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743