Olen tullut tutkimuksessani siihen tulokseen että "ateistit" lähes poikkeuksetta esiintyvät minä ym. profiileissa joko eläimen tai jollain muulla varastetulla kuvalla tai sellaisella missä oma sielunpeili ei näy.
Vakaumus ja omaa naama eivät saa olla yhtäaikaa esillä.
Miksi näin on sitä en tiedä,mitä salattavaa sieltä oikein löytyy.
Tutkimustulos
4
102
Vastaukset
>>Olen tullut tutkimuksessani siihen tulokseen että "ateistit" lähes poikkeuksetta esiintyvät minä ym. profiileissa joko eläimen tai jollain muulla varastetulla kuvalla tai sellaisella missä oma sielunpeili ei näy.
Vakaumus ja omaa naama eivät saa olla yhtäaikaa esillä.
Miksi näin on sitä en tiedä,mitä salattavaa sieltä oikein löytyy.- jojkohjjk
Koska on oikea elämä ja vierailu nettimaailmassa on satunnaista.
jojkohjjk kirjoitti:
Koska on oikea elämä ja vierailu nettimaailmassa on satunnaista.
Jokaisella ihmisellä on omat harrastuksensa ja mieltymyksensä. Se kuinka paljon viettää aikaa netissä on jokaisen oma asia.
Viestistäsi henkii , että pidät verkossa riippumista jotenkin huonona ja haluat korostaa, että se ei ole sinun paheesi.
Varmaan ymmärrät, että viesteistäsi huomaa myös sen, että tämä palsta on sinulle hyvin tuttu. Se on hienoisessa ristiriidassa kirjoittamasi kanssa. No, eihän siinä minun mielestäni mitään pahaa ole.
Rekisteröimättömän kirjoittamana toi on aikas kovaa tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773