Siellä on hauskaa porukkaa. Ne yrittää saada evoluutiota ja luomisoppia sopimaan yhteen jokseenkin hassulla tavalla.
Kävin kirkko kuulolla-palstalla ilakoimassa
56
664
Vastaukset
- cei5
Papit ja nuorisotyöntekijät ovat aika pulassa, kun yrittävät vastata ateistien kysymyksiin. Mutta tietysti siellä on niitä tavisukovaisiakin, jotka eivät mysökään oikein asioista tajua, kunhan vaan nyt sitten uskovat.
Pitääpä mennä taas käväisemään. porukkaa, mutta tuttuja myös, joten pitäisikö meidän mennä sinne, kun kaikki uskovaiset näyttää vallanneen tämän palstan.
- Kössönöm
Siellä on kiva kinata tahvojen kanssa, jotka ei oman uskontonsa opista mitään tiedä ja sitten kun ne jää alakynteen, niin käyvät henkilöön:)))) Kiva. Sinne vaan kirjoittelemaan. Veikkaan, että kirkon keskustelijat istuvat kaffehuoneessa tupakalla ja ajattelevat että voi vittu sentään.
- Uskonto 10 koulussa!
Kössönöm kirjoitti:
Siellä on kiva kinata tahvojen kanssa, jotka ei oman uskontonsa opista mitään tiedä ja sitten kun ne jää alakynteen, niin käyvät henkilöön:)))) Kiva. Sinne vaan kirjoittelemaan. Veikkaan, että kirkon keskustelijat istuvat kaffehuoneessa tupakalla ja ajattelevat että voi vittu sentään.
Kirkon keskustelijat ovat auttamattomasti jääneet esikouluasteelle Kirkko kuulolla-palstalla! Raamattua paljon lukeneena ateistina heitä on oikein mukava haastaa väittelemään. Sama juttu Jehovan todistajien kanssa. Parikin tuntia kuluu rattoisasti pari kertaa vuodessa kahvin lomassa Raamatun opeista keskustellessa!
Uskonto 10 koulussa! kirjoitti:
Kirkon keskustelijat ovat auttamattomasti jääneet esikouluasteelle Kirkko kuulolla-palstalla! Raamattua paljon lukeneena ateistina heitä on oikein mukava haastaa väittelemään. Sama juttu Jehovan todistajien kanssa. Parikin tuntia kuluu rattoisasti pari kertaa vuodessa kahvin lomassa Raamatun opeista keskustellessa!
Minusta tuntuu, että KK-palstalla kannattaisi yrittää antaa ateisteista mahdollisimman hyvä kuva. Eli että emme ole vaahto suupielessä räyhääviä pilkkaajia, vaan ihan tavallisia, ystävällisiä ihmisiä. Se näyttäisi mielestäni toimivan tuolla hyvin. Kun totuushan kuitenkin on, että meillä on hallussamme se syvempi viisaus, jonka ansiosta voimme olla tasapainoisia, tyyniä ja ymmärtäväisiä... :) Annetaan palstan satunnaisten lukijoidenkin huomata se.
Ja suoraan sanoen, sielläkin monet uskovaiset käyttäytyvät niin, että ei ole järin vaikeata olla se humaanimmin käyttäytyvä.
(Paraskin sanoja olen, kun olen jo tainnut nimimerkkini maineen siellä pilata...) :(- Tango_Delirium
Schlechterwisser kirjoitti:
Minusta tuntuu, että KK-palstalla kannattaisi yrittää antaa ateisteista mahdollisimman hyvä kuva. Eli että emme ole vaahto suupielessä räyhääviä pilkkaajia, vaan ihan tavallisia, ystävällisiä ihmisiä. Se näyttäisi mielestäni toimivan tuolla hyvin. Kun totuushan kuitenkin on, että meillä on hallussamme se syvempi viisaus, jonka ansiosta voimme olla tasapainoisia, tyyniä ja ymmärtäväisiä... :) Annetaan palstan satunnaisten lukijoidenkin huomata se.
Ja suoraan sanoen, sielläkin monet uskovaiset käyttäytyvät niin, että ei ole järin vaikeata olla se humaanimmin käyttäytyvä.
(Paraskin sanoja olen, kun olen jo tainnut nimimerkkini maineen siellä pilata...) :(Itse ainakin olen pyrkinyt käyttäytymään siellä mahdollisimman kohteliaasti ja uskoakseni onnistunutkin siinä. Ja niin on suurin osa muistakin ateisteista. Revitellään täällä sitten enemmän, kun palsta kerran on mitä on :)
Tango_Delirium kirjoitti:
Itse ainakin olen pyrkinyt käyttäytymään siellä mahdollisimman kohteliaasti ja uskoakseni onnistunutkin siinä. Ja niin on suurin osa muistakin ateisteista. Revitellään täällä sitten enemmän, kun palsta kerran on mitä on :)
on olleeet minullakin. Tuolla alempana mainitsinkin sen, että kannattaa muistaa, että KK-palstlla käyvä satunnaiskirjoittaja voi olla hyvin esim. rippikouluikäinen nuori joka muodostaa käsitystään maailmasta. Anetaan siis ateismista hyvä kuva. Olette kaikki näin tehneetkin, itsekin olen yrittänyt. Välillä se on vaikeaa, kun jotkut kommentit ovat niin pöhköjä, mutta kärsivällisyys varman lopulta kannattaa :)
Itse ainakin olen pyrkinyt käyttäytymään siellä mahdollisimman kohteliaasti ja uskoakseni onnistunutkin siinä. Ja niin on suurin osa muistakin ateisteista. Revitellään täällä sitten enemmän, kun palsta kerran on mitä on :)
Juuri näin. Ja siis en tosiaan tarkoittanutkaan syyttää että siellä joku olisi käyttäytynyt huonosti (paitsi minä aluksi vähän turhan äksysti vanhasta tottumuksesta), vaan ennemminkin tarkoitin sanoa, että pidetään ylhäällä hyvää työtä. :)
- Tango_Delirium
Juuri näin. Ja siis en tosiaan tarkoittanutkaan syyttää että siellä joku olisi käyttäytynyt huonosti (paitsi minä aluksi vähän turhan äksysti vanhasta tottumuksesta), vaan ennemminkin tarkoitin sanoa, että pidetään ylhäällä hyvää työtä. :)
Siis, en missään tapauksessa olettanutkaan, että ketään syyttäisit mistään. Kuten sanottu, mielestäni ateistit ovat antaneet itsestään siellä hyvinkin fiksun kuvan. Välillä tekisi mieleni vastata niihin yleistyksiin ja muihin älyttämyyksiin samaan tapaan kuin täälläkin, mutta en ole viitsinyt.
Siis, en missään tapauksessa olettanutkaan, että ketään syyttäisit mistään. Kuten sanottu, mielestäni ateistit ovat antaneet itsestään siellä hyvinkin fiksun kuvan. Välillä tekisi mieleni vastata niihin yleistyksiin ja muihin älyttämyyksiin samaan tapaan kuin täälläkin, mutta en ole viitsinyt.
Juu, en siis ajatellutkaan, että juuri sinä olisit olettanut, että minä olisin syyttänyt, että joku olisi sanonut, että... tai siis... no, eiköhän tämä jo tullut selväksi... :)
- Tango_Delirium
Juu, en siis ajatellutkaan, että juuri sinä olisit olettanut, että minä olisin syyttänyt, että joku olisi sanonut, että... tai siis... no, eiköhän tämä jo tullut selväksi... :)
Eiköhän :)
- Nasse.
(Paraskin sanoja olen, kun olen jo tainnut nimimerkkini maineen siellä pilata...) :(siitä vajakista vittu ihmistä synny.
Miksi siis nuolla makakin persettä? - häirikköuskis
(Paraskin sanoja olen, kun olen jo tainnut nimimerkkini maineen siellä pilata...) :(Schlechter.... pilannut yhtään mitään .
Ak ainakin kaipaa teitä KK-palstalle tuulettamaan ummehtuneita vanhoja jankutuksia .
Te tuotte sinne inhimillisyyttä ja lämpöä enemmän kuin fundikset , joilta toisten haukkuminen onnistuu helpommin .
Ja ennen muuta tuotte järkeä. - Kössönöm
(Paraskin sanoja olen, kun olen jo tainnut nimimerkkini maineen siellä pilata...) :(kun kysyy niistä raamatun ja evoluution ristiriidoista. Mikä siinäkin on? Vaikka kuinka nätisti kysyisi, niin aletaan väittää etten ole kouluja käynyt ollenkaan.
- Kössönöm
Ne käy täällä kuitenkin vakoilemassa kuinka paljon me vittuillaan multinikeille, että turha sitä on siellä sitten esittää fiksua. Ei vaan. On se näin. Kun tällä palstalla ei asiapuhe auta, niin yritetään sitten siellä.
kaikki onki karannu. :o Oon tässä iltaa myöten katellu ku hiljenee jo (okei, on sunnuntai-ilta, tottakai). Pitipä itsekin sinne sitten kurkistaa, enkä enää ihmettele että miks.
- Kössönöm
kultapanda__ kirjoitti:
kaikki onki karannu. :o Oon tässä iltaa myöten katellu ku hiljenee jo (okei, on sunnuntai-ilta, tottakai). Pitipä itsekin sinne sitten kurkistaa, enkä enää ihmettele että miks.
Ihan kiva palsta. Jotkut yrittää jessestä puhua, mutta sitten se jotenkin hyytyy...
kultapanda__ kirjoitti:
meidän toimia samoin kuin uskovaiset. Uskovaiset ovat olleet kiusana tällä palstalla ainakin ne 4 vuotta, jotka olen itse tämän palstan tuntenut. Joten nyt me menemme uskovaisten palstalle tekemään vastaiskun.
- Kössönöm
Teotwawki kirjoitti:
meidän toimia samoin kuin uskovaiset. Uskovaiset ovat olleet kiusana tällä palstalla ainakin ne 4 vuotta, jotka olen itse tämän palstan tuntenut. Joten nyt me menemme uskovaisten palstalle tekemään vastaiskun.
Let´s go.
- Tango_Delirium
Teotwawki kirjoitti:
Ja voi sanoa, että me olemme tehneet huomattavasti sivistyneemmän vastaiskun.
- mene itsees, sinäkin
Kössönöm kirjoitti:
haukut minua aina muka toisten kuisamisesta ja yrität mollata, että me uskovaiset olemme sellaisisa toisille keljuilijoita. Nyt itse oikein hihkut ja yllytät toisia juuri puuhuuhaan, josta toista soimaat. Et ole yhtään itsekkään, ainkaan minua jalompi ihminen tässä asiassa.
Mieti suraavan kerran kun minua tästä asiasta soimaan. Itse olet pakkomielteinen toivoton nettiorja.
Siis minäkin jatkan varmasti samaan tahtiin, mutta minulla on muutakin tekemistä kuin istua ympäri vuorokausia netin äärellä. - varmaankivaa
Kössönöm kirjoitti:
Sä kyllä yltiövittumainen ihminen.
Itse ampuu puskasta pimeässä selän takaa kahdella tykillä huvikseen ja nauraen muut hengiltä ja sitten itkee kun muut kiusaa.
Oikea ateisti on fiksu eikä alennu moiseen. - Kössönöm
varmaankivaa kirjoitti:
Sä kyllä yltiövittumainen ihminen.
Itse ampuu puskasta pimeässä selän takaa kahdella tykillä huvikseen ja nauraen muut hengiltä ja sitten itkee kun muut kiusaa.
Oikea ateisti on fiksu eikä alennu moiseen.Sekö, ettet mistään mitään tiedä, vai mikä? Lue nyt ensihätään vaikka joku kirja. Raamattua en suosittele.
Ja voi sanoa, että me olemme tehneet huomattavasti sivistyneemmän vastaiskun.
logiikkaan, että argumentoidaan ja perustellaan, mitä asiaa kulloinkin on.
että Kirkko kuulolla -palsta voi olla monelle sinne kirjoittavalle, asioita pohtivalle, varsinkin nuorelle ihmiselle tärkeä foorumi. Hyvä että ateistit pitävät siellä lippua korkealla ja kyseenalaistavat kirkon itsestäänselvyyksinä pitämiä asioita. Ajattelun aihetta kannattaa käydä siellä antamassa. Monia tosi hyviä ketjuja onkin siellä syntynyt, ja parhaat kirjoittajat tuntuvat olevan tosiaankin usein ateisteja. Joskushan jokin heitetty uskontokriittinen ajatus voi poikia lisää kyseenalaistavaa mielialaa jonkun lukijan mielessä, ja mitä paremmin argumentoimme, sitä lähempänä on sekulaari, moniarvoinen yhteiskunta, joka meille monille varmaan on päämäärä ja toive.
Kirkon opetusten hajanaisuus ja rationaalisuuden puute on ainakin tullut selväksi. Kirkon edustajat ammentavat vastauksensa sellaisesta hyminän virrasta, että pahaa tekee. Ihan kuin työnnettäisiin ihana jumalakermavaahtopulla suuhun joka kerran kun sen aukaisee. Yök! Mutta kirkon tyypit ovat sentään usein kohteliaita (MIKSIKÖHÄN?! Hah). Raivopäähomovastustajat ovat sitten erikseen. Varmaan kirkon edustajien tekee mieli repiä tukka päästään joka keraan kun sinne kirjoittaa joku HomothelvettiinKunniaJumalalle-tyyppi Pohjois-Pohjanmaan kristillisiltä heterolakeuksilta...- Kössönöm
" Kirkon edustajat ammentavat vastauksensa sellaisesta hyminän virrasta, että pahaa tekee. Ihan kuin työnnettäisiin ihana jumalakermavaahtopulla suuhun joka kerran kun sen aukaisee."
- Ja rusinat ensin:)
Siellä todellakin on sellaisia keskusteluketjuja, että oksat pois. Nämä on ihan helisemässä, kun eivät tiedä, että missä mennään. Kössönöm kirjoitti:
" Kirkon edustajat ammentavat vastauksensa sellaisesta hyminän virrasta, että pahaa tekee. Ihan kuin työnnettäisiin ihana jumalakermavaahtopulla suuhun joka kerran kun sen aukaisee."
- Ja rusinat ensin:)
Siellä todellakin on sellaisia keskusteluketjuja, että oksat pois. Nämä on ihan helisemässä, kun eivät tiedä, että missä mennään.vain tosiaan muistaa, että jotkut kirjoittajat voivat olla ihan teini-ikäisiä ja sen takia kannattaa olla aika kärsivällinen. Kyllä jollain 15-vuotiaalla täytyy olla oikeus olla vielä raakile ja kysellä tyhmiä. Viisas ja ystävällinen vastaus voi kallistaa ajattelun kurssia paljonkin. Tämänhän kirkko tietää ja käyttää hyväkseen - miksi emme mekin :)
- Kössönöm
iaurwen kirjoitti:
vain tosiaan muistaa, että jotkut kirjoittajat voivat olla ihan teini-ikäisiä ja sen takia kannattaa olla aika kärsivällinen. Kyllä jollain 15-vuotiaalla täytyy olla oikeus olla vielä raakile ja kysellä tyhmiä. Viisas ja ystävällinen vastaus voi kallistaa ajattelun kurssia paljonkin. Tämänhän kirkko tietää ja käyttää hyväkseen - miksi emme mekin :)
Mutta ajattelepas nyt meidän Kultapandaa. Ei ole mikään raakile.
Laitoin äsken sinne tämän videon, kun joku kinasi siellä kymmenestä käskystä.
http://www.youtube.com/watch?v=4TAtRCJIqnk Kössönöm kirjoitti:
Mutta ajattelepas nyt meidän Kultapandaa. Ei ole mikään raakile.
Laitoin äsken sinne tämän videon, kun joku kinasi siellä kymmenestä käskystä.
http://www.youtube.com/watch?v=4TAtRCJIqnkonko kultapanda hyvinkin nuori?
Tarkoitin, että nuorella on oikeus olla raakile, mutta eivät kaikki silti tietenkään ole :) Sikahyvä video muuten :)
Fifteen... oops... ten commandments :D Mitähän ne pudonneet olis olleet :D- Kössönöm
iaurwen kirjoitti:
onko kultapanda hyvinkin nuori?
Tarkoitin, että nuorella on oikeus olla raakile, mutta eivät kaikki silti tietenkään ole :) Sikahyvä video muuten :)
Fifteen... oops... ten commandments :D Mitähän ne pudonneet olis olleet :Dja erosi kirkoksta. Fiksu likka.
"Mitähän ne pudonneet olis olleet :D "
- Jospa siellä olisi olleet ne kohdat, joissa kielletään homous. Viiteen kertaan:) Kössönöm kirjoitti:
ja erosi kirkoksta. Fiksu likka.
"Mitähän ne pudonneet olis olleet :D "
- Jospa siellä olisi olleet ne kohdat, joissa kielletään homous. Viiteen kertaan:)oikea ratkaisu :)
11. käsky: Älä turhaan nuoleskele portinpylväitä pakkasella, sillä katso, kielesi voi jäätyä kiinni ja saatat siten häpeään koko Eesaun, Jaakobin ja Aabrahamin huoneen ja sitäpaitsi se sattuu niin saatanasti, kun kiskot sitä irti.- Kössönöm
iaurwen kirjoitti:
oikea ratkaisu :)
11. käsky: Älä turhaan nuoleskele portinpylväitä pakkasella, sillä katso, kielesi voi jäätyä kiinni ja saatat siten häpeään koko Eesaun, Jaakobin ja Aabrahamin huoneen ja sitäpaitsi se sattuu niin saatanasti, kun kiskot sitä irti.Enpä usko, että tuolle välkylle likalle tarvitsee tuollaisia neuvoa.
Miksei mulle kukaan sanonut tuota, kun olin kakara. prkl! Kössönöm kirjoitti:
Enpä usko, että tuolle välkylle likalle tarvitsee tuollaisia neuvoa.
Miksei mulle kukaan sanonut tuota, kun olin kakara. prkl!Kiitoksia molemmille. Enpä tiedä muutoin fiksusta, mutta kyllä tuo tuntu ihan oikeelta ratkasulta.
Oon kai jotenkin outolintu kun en pentuna oo koskaan jääny lyhtypylvääseen kielestä kiinni. Tarinat niistä kokeiluista riittää.- Kössönöm
kultapanda__ kirjoitti:
Kiitoksia molemmille. Enpä tiedä muutoin fiksusta, mutta kyllä tuo tuntu ihan oikeelta ratkasulta.
Oon kai jotenkin outolintu kun en pentuna oo koskaan jääny lyhtypylvääseen kielestä kiinni. Tarinat niistä kokeiluista riittää.Ei ollut kivaa. Ja sitten kiipesin rannan korkeimpaan kuuseen ihan sinne ylös ja kun äiti sai kuulla, niin sain selkään. Elämä on joskus paskamaista. Ai niin ja naapurin poikien kanssa tehtiin lautta lahoista laudoista ja meinattiin seilata ties minne ja taas tuli selkään.
kultapanda__ kirjoitti:
Kiitoksia molemmille. Enpä tiedä muutoin fiksusta, mutta kyllä tuo tuntu ihan oikeelta ratkasulta.
Oon kai jotenkin outolintu kun en pentuna oo koskaan jääny lyhtypylvääseen kielestä kiinni. Tarinat niistä kokeiluista riittää.Kun te (muut kuin Kultapanda) kuitenkin kokeilette, niin älkää ihmeessä repikö sitä kieltä väkisin irti. Se tuntuu tosi kamalalta.
Hengittäkää vähän aikaa lämmintä ilmaa siihen metalliin, niin kieli irtoaa ilman väkivaltaa itsekseen.Phoebus kirjoitti:
Kun te (muut kuin Kultapanda) kuitenkin kokeilette, niin älkää ihmeessä repikö sitä kieltä väkisin irti. Se tuntuu tosi kamalalta.
Hengittäkää vähän aikaa lämmintä ilmaa siihen metalliin, niin kieli irtoaa ilman väkivaltaa itsekseen.:D Et olis neuvonu..
Phoebus kirjoitti:
Kun te (muut kuin Kultapanda) kuitenkin kokeilette, niin älkää ihmeessä repikö sitä kieltä väkisin irti. Se tuntuu tosi kamalalta.
Hengittäkää vähän aikaa lämmintä ilmaa siihen metalliin, niin kieli irtoaa ilman väkivaltaa itsekseen.Minä tein sen virheen maistaessani mummolan ulko-oven oven kahvaa että revin kieleni irti väkisin. Verta tuli kun esterin p*****stä. Eiku mummon pyörän tarakalla lujaa terveyskeskukseen. Kieli oli kipeä monta päivää. Silti vielä tänäkin päivänä tulee joskus pakkasella mieleen jonkin rautatolpan nahdessäni että mitä jos... >:)
- Kössönöm
missxcessive kirjoitti:
Minä tein sen virheen maistaessani mummolan ulko-oven oven kahvaa että revin kieleni irti väkisin. Verta tuli kun esterin p*****stä. Eiku mummon pyörän tarakalla lujaa terveyskeskukseen. Kieli oli kipeä monta päivää. Silti vielä tänäkin päivänä tulee joskus pakkasella mieleen jonkin rautatolpan nahdessäni että mitä jos... >:)
Sattui ihan älyttömästi.
missxcessive kirjoitti:
Minä tein sen virheen maistaessani mummolan ulko-oven oven kahvaa että revin kieleni irti väkisin. Verta tuli kun esterin p*****stä. Eiku mummon pyörän tarakalla lujaa terveyskeskukseen. Kieli oli kipeä monta päivää. Silti vielä tänäkin päivänä tulee joskus pakkasella mieleen jonkin rautatolpan nahdessäni että mitä jos... >:)
Ei saakeli.. Tuo sattuu kyllä melkosen lahjakkaasti! Tuliko kielestä ihan hyvä ettei tunto menny?
- ksin.
iaurwen kirjoitti:
vain tosiaan muistaa, että jotkut kirjoittajat voivat olla ihan teini-ikäisiä ja sen takia kannattaa olla aika kärsivällinen. Kyllä jollain 15-vuotiaalla täytyy olla oikeus olla vielä raakile ja kysellä tyhmiä. Viisas ja ystävällinen vastaus voi kallistaa ajattelun kurssia paljonkin. Tämänhän kirkko tietää ja käyttää hyväkseen - miksi emme mekin :)
"Viisas ja ystävällinen vastaus voi kallistaa ajattelun kurssia paljonkin. Tämänhän kirkko tietää ja käyttää hyväkseen - miksi emme mekin"
Ei ole ystävällistä väittää noin kirkosta eikä viisasta kailottaa kieroja aikomuksiansa.
lippaan. Kävin itse palstaa läpi vähän perusteellisemmin ja huomasin, että sieltä puuttuvat ainakin tätä palstaa kiusaavat trollit, joten siellä olisi ehkä sittenkin ainakin toistaiseksi ehkä saatavissa äänensä kuuluville.
- Kössönöm
mutta siellä onkin sefu. Tänne sellaista ei jostain syystä haluta.
Kössönöm kirjoitti:
mutta siellä onkin sefu. Tänne sellaista ei jostain syystä haluta.
tarjokkaita ollut, mutta ketään ei ole hyväksytty. Ilmeisesti palstalle ei tahdota ateistia sefuksi.
- Kössönöm
Teotwawki kirjoitti:
tarjokkaita ollut, mutta ketään ei ole hyväksytty. Ilmeisesti palstalle ei tahdota ateistia sefuksi.
Beenthere tarjoutui sefuksi, mutta ei ole ilmeisesti mitään vastausta edes saanut.
- Turhaalässytystä
Teotwawki kirjoitti:
Mielestä tää kyllä joutais hevon perseeseen koko palsta.
- Kössönöm
Turhaalässytystä kirjoitti:
hus hus vajakki.
Kössönöm kirjoitti:
Beenthere tarjoutui sefuksi, mutta ei ole ilmeisesti mitään vastausta edes saanut.
millä hän sinne pyrki, mutta ohjeiden mukaan sinne mennään "Ilmoita asiattomista viesteistä"-systeemin kautta. Jos Beenthere on mennyt vain ylläpidolle asiasta ilmoittamaan, voi olla ei ole tullut asianmukaiseen paikkaan se ilmoitus. Silloin, kun Whitewash valittiin, olin itsekin ilmoittautunut kisaan, mutta en tullut valituksi.
yleensä täällä olet?
- Kössönöm
Teotwawki kirjoitti:
millä hän sinne pyrki, mutta ohjeiden mukaan sinne mennään "Ilmoita asiattomista viesteistä"-systeemin kautta. Jos Beenthere on mennyt vain ylläpidolle asiasta ilmoittamaan, voi olla ei ole tullut asianmukaiseen paikkaan se ilmoitus. Silloin, kun Whitewash valittiin, olin itsekin ilmoittautunut kisaan, mutta en tullut valituksi.
Tuo finniperseinen iskän pikku kulta terrorisoi kaiket päivät täällä, eikä palautteet ylläpidolle auta mitään.
Millaisten vanhempien aikaansaannos tuollainen on? - uskis
Kirkko kuuntelee palsta pois, hyvä!
- cvcvcvcvvc
Kössönöm kirjoitti:
hus hus vajakki.
Ei ole kyllä pelkoa että musta tulis tän palstan vakiokävijä,kerta kuussa parissa riittää mainiosti.
- hjkhkjhjkhjkhkhjkhjk
cvcvcvcvvc kirjoitti:
Ei ole kyllä pelkoa että musta tulis tän palstan vakiokävijä,kerta kuussa parissa riittää mainiosti.
Älä valehtele, joka päivä sinä täällä enoisäs kanssa pyörit
vähän toistemme tukea, sillä siellä keskustellaan tosi vilkkaasti, joten jos kukaan ei kommentoi, ketju katoaa ekalta sivulta alta aika yksikön. Tuetaan toistemme kirjoituksia, niin saamme aikaan keskustelua.
- Atte Ateisti
Siellä palstalla oli kivaa. Täällä on nykyään vain näitä kamelijuttuja.
"Kirkko kuulolla" -palstalla sai sentään vaihtaa ajatuksia kirkonmiesten ja -naisten kanssa. Täällä saa keskustella itsekseen seinän tai eksyneen käännyttäjän kanssa.
"Kirkko kuulolla" -palstalla on saanut antaa valtiokirkon kuulla kunniansa. Tälle palstalle kirjoittetuna kritiikki menisi heiltä ohitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891966
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141681- 931598
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931316Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31126Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1681029- 64896
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838