että evolutionnistit ovat erittäin kiinnostuneita kreationismista ja yrittävät kaikin keinoin urkkia tietoonsa kristillisen uskon todellisia perusteita. Iäisyys kiinnostaa näemmä heitäkin valtavasti paljon enemän kuin evoluutio, sillä evolutiopalstalla on tänään käynyt tasan yksi kommentoija.
Loput evokit ovat täällä norkoilemassa niitä tiedon murusia joita heille saatta pudota kreationismin runsaalta todellisen tiedon pöydältä.
Vilkaisehan tuonne evokkien aneemiselle omalle sivulle.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5515
Niin että terveiset vaan kaikille kretuille, hyvää työtähän me olemme tulosten valossa tehneet.
Tosiaankin, tämän palstan keskusteluen vilkkas osoitta
10
234
Vastaukset
me evoluutikot olemme täällä nauramassa teille ja varmistamassa ettei humpuukiuskontonne saa uusia uhreja kumoamalla valheenne.
- a.
Iltalehden toimittajan pilkkaama avaruusintoilija joka uskoo Titan kuusta löytyvän elämää. Hehhhehh.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120212801638_ul.shtml a. kirjoitti:
Iltalehden toimittajan pilkkaama avaruusintoilija joka uskoo Titan kuusta löytyvän elämää. Hehhhehh.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120212801638_ul.shtmlnyt sitten jossakin todistettu, ettei Titanissa ole elämää?? Mielenkiintoista, kerropa lisää.
- b
Taas yksi turha avaus!
Lopeta evoluutiosta jankuttaminen ja todista kreationismi oikeaksi asiaksi ja totuudeksi.
Tosin et siihen voi pystyä, muta yritä kuitenkin. Saa siitä ainakin sitten huumoria irti. - Lestadius II
saan nauraa niin makeasti kun täällä!
Mitä äkäisempi hihhuli asialla sitä paremmin saa nauraa hihittää! > evolutionnistit ovat erittäin kiinnostuneita kreationismista ja yrittävät kaikin keinoin urkkia tietoonsa
> kristillisen uskon todellisia perusteita.
Onko kristillinen usko yksi ja sama kuin kreationismi? Lauseen muotoilu viittaa siihen.- 34
taas liian vaikea ja/tai kiusallinen kysymys kun ei vastausta kuulu.
- a.
Evokit ovat vain panneet merkille että kyllä täältä Luomisen todisteiden lisäksi voi silloin tälöin löytää muitakin totuuden hippusia, vaikka ei tämä uskis-palsta olekaan.
- 34
a. kirjoitti:
Evokit ovat vain panneet merkille että kyllä täältä Luomisen todisteiden lisäksi voi silloin tälöin löytää muitakin totuuden hippusia, vaikka ei tämä uskis-palsta olekaan.
Esitäpä sitten kerrankin jokin objektiivisesti verifioitavissa oleva luomisen todiste.
- jep jep
... kun te niin kovasti siihen uskotte, niin me halutaan vain tietää mihin te sen uskon perustatte... 12 vuoden aikana en ole vielä kuullut yhtään hyvää/järkevää syytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602