on uusimmassa numerossaan keskittynyt pohtimaan ID-liikettä:
http://www.springerlink.com/content/0039-7857/178/2/
Synthese, An International Journal for Epistemology, Methodology
6
213
Vastaukset
Sittemmin selvinnee sopiiko stoori stimulantiksi vai sedatiiviksi.
Tuo kannattaa tehdä, nimittäin nuo kirjoitukset eivät ole vapaasti saatavilla kuin kuun loppuun.
- a.
Eihän tuosta linkistäsi muuta käy selville kuin se että kuinka tiedepiireissä on pantu evokit ahtaalle.
- poikjuhg
Äkkiäpäs sinä sen luit vaikket kuulemma edes englantia osaa. Vai luitko niin kuin Iltistä: etusivun otsikot ja sarjakuvat?
- pekka-
Et ilmeisesti lukenut koko dokumenttia.
Kognitiivinen dissonanssi taitaa olla liian vaikea käsite... kuten koko dokumentissa käytetty sanasto.
"Creationism is usually regarded as an irrational set of beliefs. In this paper
I propose that the best way to understand why individual learners settle on any mature
set of beliefs is to see that as the developmental outcome of a series of “fast and frugal”
boundedly rational inferences rather than as a rejection of reason. This applies
to those whose views are opposed to science in general. A bounded rationality model
of belief choices both serves to explain the fact that folk traditions tend to converge
on “anti-modernity”, and to act as a default hypothesis, deviations from which we can
use to identify other, arational, influences such as social psychological, economic and
individual dispositions. I propose some educational and public policy strategies that
might decrease the proportion" siitä mitä kirjoitukset tuossa tiedelehdessä oikeasti kertovat, on silkka vale. Kysyisin, että mihin tulkintasi perustuu, jos tietäisin, että olisit vakavasti otettava keskustelija paskanjauhajan sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613