Siksi sinkkuna

Gallup herra_

Olen sinkku,koska olen tasokas herrasmies,pidän itsestäni huolta ja pukeudun hyvin ja täällä meidän kaupungissa päin kaikki hyvät naiset on jo viety.Huonoja en huoli.Olen siis aivan kauhea ronkeli ja valkkaan hyvin tarkoin.Yhtä tarkkaan kuin joku mahdollimman kaunis ja tasokas nainen.Miksi muut olette sinkkuja?

39

1245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkuleide84

      :)

    • Juu sinkkuja ollaan

      Minä pysyn kaukana ahdasmielisistä ihmisistä. Siis niistä äärimmäisen ahdasmielisistä, jotka eivät suostu käyttämään edes välilyöntejä.

    • Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen sinkku sen takia kun ei ole tullut vastaan sopivaa.

    • jajajajajank

      ...jankjank jankutijankuti jankjank, jankutujankutijankuti....

    • Oma Itsensä

      En ole 'ronkeli' enkä 'valkkaa' ihmisiä, mutta en ole vielä löytänyt sellaista miestä, jota voisin kaikin puolin kunnioittaa. Kunnioittaminen ja rakkastaminen käyvät käsi kädessä.

      • Me

        En kykene ihastuman rumiin ihmisin, koen vetoa vain kauniin miehin :(
        Huoman kaikki kasvoen ja kehon virhet hetkessä ja sihen koko yritys loppu.


      • Saman lainen
        Me kirjoitti:

        En kykene ihastuman rumiin ihmisin, koen vetoa vain kauniin miehin :(
        Huoman kaikki kasvoen ja kehon virhet hetkessä ja sihen koko yritys loppu.

        Minä-kin piän kau-niista sinkku miehistä. Rum'aa en kylä koskan huoli si. O-len minä niin kunis.


    • ujo piimä

      Keräilen tässä itseäni kokoon, edellinen suhde kun päättyi täystyrmäykseen.

      • qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

        ainut rehellinen! buaahh!


    • Tässä tulee vastaus

      Koska olen pelkuri

    • Ei noin

      Mielenterveysongelmat. Naisiin tutustuminen on helppoa, mutta naisen pitäminen on vaikeaa. Ne joita saisin pidettyä taas eivät kiinnosta.

      Kohtaamisongelma. Siihen saa tarjota apua.

    • Ujous estää kontaktin ottamisen naisiin.

      • Yks nainen

        Sä oot söpö ;) Lähtisin sun kaa treffeille. Olen itsekin ujo.


      • Yks nainen kirjoitti:

        Sä oot söpö ;) Lähtisin sun kaa treffeille. Olen itsekin ujo.

        Kiitos! Minä- profiilin kautta saa laittaa viestiä.


    • allmächt'ge jungfrau

      Koska olen nysvö, enkä viitsi kokeilla mitään, jos vaikka tulevaisuudessa päätänkin haluta jotain päinvastaista. Pysyn varmuuden vuoksi neitsyenä, jos vaikka esim. rupean nunnaksi, jos minua kosii jonkin kuningashuoneen kruununprinssi, tai jos minusta tulee jonain päivänä pääministeri.

      Minulla on sitä paitsi ollut pääni sisällä n. 500 miesystävää, ja tuollainen alkaa pikkuhiljaa tehdä kyyniseksi. Kaikki ne ovat samanlaisia, tiedäthän?

    • Vauhti

      Sen takia kun vuosien takainen exä oli niin jumalaisen kaunis olento, että kaikki naiset tuntevat ulkonäköpaineita seurassani.

    • SagiaC

      Eiköhän jokainen halua olla vähintään sellaisen tyypin kanssa, jonka kanssa pystyy ylipäänsä olemaan. Tuppaa vaan olemaan sellaiset kiven alla.

      • 19

        Mistähän se johtuu että on niin vähän ihmisiä joiden kanssa pystyisi ylipäänsä olemaan?


      • SagiaC
        19 kirjoitti:

        Mistähän se johtuu että on niin vähän ihmisiä joiden kanssa pystyisi ylipäänsä olemaan?

        Ehkä siitä, että ihmisillä on yksilöllisyyden vapaus ja jokainen saa olla juuri sellainen kuin haluaa. Omanlaisuus tietysti vähentää samankaltaisten ihmisten olemassaoloa, mutta lisää omaa hyvinvointia.


    • Siksi siis

      Koska asun pienellä paikkakunnalla. Ikäluokkani naisista suurin osa lähtenyt etelään/ulkomaille.

      • Sinkkuilen

        Se on sillä tavalla tässä maailmassa että sen takia on kammottavan paljon sinkkuihmisiä kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.Sitten on näitä tasokkaita mies ja nais-sinkkuronkeleita,jotka ei löydä toisiaan ja sitä, että olisi se sama taso kummallakin.


    • mie vaan

      Soitoppa Antille.. Se antoo Kyytiö sulle.. (=, jossoin siel pohojosessa assuupi

    • sinkku- 86

      Olen siksi sinkkuna, koska työt ja opiskelut syövät kaiken ajan. Viikonloput menee sitten juhliessa, joten eipä meikäläistä kuitekaan kestäisi yksikään nainen.

      Nykyinen tilanne on ihan hyvä. Seksiä irtoaa joka tapauksessa säännöllisesti, voi panna ketä huvittaa eikä tarvitse selitellä mitään.

      • Olen sinkku koska kohtaamani miehet ovat kiinnostuneita vain panemisesta. Eivät siis seurustelusta tai siihen liittyvästä toinen toiseensa tutustumisesta. (ed. sinkku- 86 hyvänä esimerkkinä)

        Kun en ole heti pantavissa tuppaa jäämään sinkuksi jos on nainen.


      • mindi.s kirjoitti:

        Olen sinkku koska kohtaamani miehet ovat kiinnostuneita vain panemisesta. Eivät siis seurustelusta tai siihen liittyvästä toinen toiseensa tutustumisesta. (ed. sinkku- 86 hyvänä esimerkkinä)

        Kun en ole heti pantavissa tuppaa jäämään sinkuksi jos on nainen.

        Kyllä siinä on muutakin kun 'kiinostuneita vain panemisesta'. Olet vaan törmännyt väärälaisiin tyyppeihin.


      • sinkku- 86
        mindi.s kirjoitti:

        Olen sinkku koska kohtaamani miehet ovat kiinnostuneita vain panemisesta. Eivät siis seurustelusta tai siihen liittyvästä toinen toiseensa tutustumisesta. (ed. sinkku- 86 hyvänä esimerkkinä)

        Kun en ole heti pantavissa tuppaa jäämään sinkuksi jos on nainen.

        Jaa-a. Olen tavannut paaljon naisia, joilla on ollut mielessä pelkkä paneminen. Turhaan yrität luoda mielikuvaa ettei keskivertoista suomineitoa seksi kiinnostaisi. Frigidiä naista en haluaisikaan


      • SagiaC
        sinkku- 86 kirjoitti:

        Jaa-a. Olen tavannut paaljon naisia, joilla on ollut mielessä pelkkä paneminen. Turhaan yrität luoda mielikuvaa ettei keskivertoista suomineitoa seksi kiinnostaisi. Frigidiä naista en haluaisikaan

        Tarkoittaako se, ettei suostu heti ensikohtaamisella seksiin, että on frigidi?


      • vastakysymys
        SagiaC kirjoitti:

        Tarkoittaako se, ettei suostu heti ensikohtaamisella seksiin, että on frigidi?

        Treffaatko pelkästään panomiehiä?


      • SagiaC
        vastakysymys kirjoitti:

        Treffaatko pelkästään panomiehiä?

        Mä en tällä hetkellä treffaile ollenkaan. Mutta silloin kun olen miehiä tapaillut, ei yksikään heistä ole ollut mitenkään tunnettu sänkykamariseikkailuistaan. Yksi vähän kokeneempi on ollut, mutta hänen kanssaan en edennyt seksiin asti. Mitä muuta haluat tietää?


      • vastakysymys
        SagiaC kirjoitti:

        Mä en tällä hetkellä treffaile ollenkaan. Mutta silloin kun olen miehiä tapaillut, ei yksikään heistä ole ollut mitenkään tunnettu sänkykamariseikkailuistaan. Yksi vähän kokeneempi on ollut, mutta hänen kanssaan en edennyt seksiin asti. Mitä muuta haluat tietää?

        Miten on mahdollista, että väität ettet treffaile panomiehiä, mutta olet silti kokenut että miehet pitävät pihtarina jos et anna heti?


      • SagiaC
        vastakysymys kirjoitti:

        Miten on mahdollista, että väität ettet treffaile panomiehiä, mutta olet silti kokenut että miehet pitävät pihtarina jos et anna heti?

        Itse asiassa en ole tällaista kokenut itse. Siksi kummastelinkin edellä esitettyä kommenttia, jossa todettiin tähän malliin: "Frigidiä naista en haluaisikaan" kun edellinen kirjoittaja oli todennut, että nainen jää helposti sinkuksi, jos ei ole heti pantavissa. Halusin saada tarkennusta haettiinko tällä kyseisellä kommentilla juuri sitä, miten sen ymmärsin, vai vedinkö hätäisen johtopäätöksen.


    • 90's girl

      Olen sinkkuna koska olen kaunis sinkkutyttö ja suomalaiset miehet ovat juntteja. Hyi mitä juntteja, kukaan itseään arvostava sinkkutyttö ei sellaisiin koske.

      • ...

        Suomalaiset naiset ovat rumia ja rumalla naisella ei tee mitään.


      • ........
        ... kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat rumia ja rumalla naisella ei tee mitään.

        Olen (sinkku) monestakin eri syystä omastatahdostani. Minulla on kolme kouluikäistä lasta, ja koen että olemme tyytyväinen perhe näin, enkä tarvitse tähän enää ketään.Toisaalta ajattelen niinkin ettei kukaan oikeasti jaksaisi meitä :). Tutustumis yrityksiä tulee aikapaljon, mutta en edes anna itselleni mahdollisuutta ihastua. Pelkään myös jotain, olen vähän sitoutumiskammoinen.
        Jossain sisimmissäni kai haluaisin kumminkin suhteen, mutten uskalla sitä itsellenikään myöntää.


    • Raskas sieluinen

      Meikäläisen mahdollisuudet parisuhteen luomiseen ovat 0%. Syyt siihen ovat seuraavat:

      - Olen uskovainen
      - En halua lapsia
      - Olen kaupungin ujoin ihminen, onneton naisten kanssa
      - Olen kokematon
      - Olen "maagisessa" iässä, nuoremmat tytöt haluavat pääasiassa ikäisensä pojan, itseni ikäiset kelpuuttavat vain vanhemman
      - Erotun massasta, siispä olen pelottava
      - Vaikken tällä hetkellä olekaan työtön, tulen sitä luultavasti pian taas olemaan --> persaukinen

      Olen ollut tekemisissä monien naisten kanssa, ja aina silloin tällöin joku yrittää iskeä minua vaikken tee mitään ihmeellistä, olen vaan. Olen huomannut monien naisten olevan kiinnostunut minusta. Ulkonäköni ja olemukseni herättää monissa kiinnostusta, muttei se koskaan voi edetä sen pidemmälle. Kerrottuani itsestäni muutaman asian saan naisen kuin naisen kaikkoamaan :)

      Olen niin ujo, että suorastaan pelkään katsoa naista silmiin, enkä uskalla edes ajatella minkälainen olisin kumppanina

      • SagiaC

        Ihan asiallisesti nyt kysäisen...

        Miten voit olla uskovainen, muttet silti halua lapsia? eikös Raamatussa sanota, että Jumala on KÄSKENYT lisääntyä.

        Olen kyllä lukenut Raamatun vain kerran, joten voin muistaa väärinkin.


      • Raskas sieluinen
        SagiaC kirjoitti:

        Ihan asiallisesti nyt kysäisen...

        Miten voit olla uskovainen, muttet silti halua lapsia? eikös Raamatussa sanota, että Jumala on KÄSKENYT lisääntyä.

        Olen kyllä lukenut Raamatun vain kerran, joten voin muistaa väärinkin.

        Eehei kuomaseni, ei uskovaisen ole mikään pakko tehdä lapsia tai hankkia edes puolisoa jos ei halua ;)

        En ala nyt selittämään täällä asiaa tarkemmin ettei mene ihan off-topiciksi, ja syty sota liittyen uskonasioihin. Sen verran voin sanoa, että jos tiedät mitä tarkoitetaan "uudella liitolla" ja "vanhalla liitolla", tiedät myös miksei niitä lapsia tarvitse hankkia. Eikä Jumala pakota ketään mihinkään, muttei tosin jätä varoittamatta niistä "huonoista" valinnoista.


    • ...____¤44

      Sä oot Gallup herra_, kaikella kunnioituksella, tylsä tosikko ja luulet että naiset tulee sut pokaamaan. Siitä syystä olet sinkku. Uskottelet vaan ettei naiset sua kelpuuta "koska olet liian täydellinen". Voi vittu mitä kuvitelmia. Ei voi muuta kuin nauraa.

      • ....................

        onko muuten paljon naisia jotka uskottelevat itselleen ettei suhteista tuu mitään kun ovat liian täydellisiä
        nii onko!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe