Tämän palstan

myönteinen tarkoitus

on se, että lääkärit ovat määränneet luopioille, että kirjoitelkaa vaikka internetiin, niin saatte edes jonkinlaista lohdutusta pettymyksiinne.
Tällä palstalla esiintyvät mm. JP ja MM, ja jotkin muut heidän nilkkinsä, vuodattelevat pettymyksiään vain pelkästään psykologisista syistä, lääkärin määräyksestä.
Jos itse jättäisin jonkun uskonnollisen liikkeen, niin omistautuisin jollekin muulle, kuin aivan hyödyttömälle entisten veljieni haukkumiselle.
Sellaisesta tulee vain paha mieli.
Psykologitkaan eivät taida ymmärtää sitä.

9

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myönteinen merkitys

      taitaa jäädä saavuttamatta (aloitteen kirjoittajan lisähuomautus)

    • kyökkipsykiatri

      Kun keskittyy katkeruuteen se kasvaa entistä suuremmaksi.
      Voisiko ne psykologit ja psykiatrit kehottaa keskittymään hyviin, iloisiin ja rakentaviin ajatuksiin?

      • myönteinen merkitys

        sinäänsä.
        Omistautuisivat vaikka tyhjien purkkien keräilyyn.
        Siinä luopioille elämäntyö.
        Mottona voisi olla vaikka
        "Mahtavia Määriä" (MM)
        "Jumalattoman Paljon" (JP)


      • Kesällä etelään
        myönteinen merkitys kirjoitti:

        sinäänsä.
        Omistautuisivat vaikka tyhjien purkkien keräilyyn.
        Siinä luopioille elämäntyö.
        Mottona voisi olla vaikka
        "Mahtavia Määriä" (MM)
        "Jumalattoman Paljon" (JP)

        tyhjien pullojen keruuseen.Siitä saa RAHAA.10senttiä,15senttiä tai jopa 40 senttiä kipale.Niin minäkin teen.


      • JT:na

        oleminen järkytä psyykkistä tasapainoa,
        mutta se luopiona oleminen tekee sitä ajan mittaa.


      • jos ajattelisit näin

        Raittiina oleminen ei ole vaarallista psyykelle,
        mutta siitä elämäntavasta luopuminen voisi olla kohtalokasta.


      • Wilosoohvi
        JT:na kirjoitti:

        oleminen järkytä psyykkistä tasapainoa,
        mutta se luopiona oleminen tekee sitä ajan mittaa.

        --syntyy kaikenlaisia "KIELTÄMISMEKANISMEJA

        Luopuja voi olla tunteiltaan turtunut, mutta saattaa ylireagoidakin.
        Arvostelukyky voi heiketä.
        Tapahtuu itsekontrollin menetyksiä ajoittain.

        Sopii monenlaisiin luopumisiin/menetyksiin.
        Tulkitkaa itsellenne "mieluinen" versio.
        Niinhän te teettekin.
        Vassakuu ;D
        Poimittu psykiatrin teksteistä, ei Raamatusta ;D


    • exexex

      Lähteminen ulkokultaisesta ja valheellisesta järjestöstä oli paras ratkaisuni koskaan.

      Silloisen seurakuntani jäsenten masennus- ja mielialalääkkeillä olisi ruokkinut puoli Amerikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe