Oletko nettideittaillut?

mistä oma kulta

Nettideittailu - oletko kokeillut? Millaisia kokemuksia?

13

280

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 vuotta sitten

      Miehenä yhtä tuskaa, naiselle miesvalintojen Supermarket (paljon myydään myös ylimarkkinoitua paskaa).
      Ilman komeaa tai kaunista kuvaa ei kannata yrittää. Petyt vain ihmisiin.

    • Olen kokeillut ja ei tulosta. Yhdenkään kirjoittelun jälkeen ei päässyt mihinkään treffeille, joten en suosittele ainakaan jos on mies. Naiselle varmasti on tarjontaa mielinmäärin.

    • ap

      "naiselle miesvalintojen Supermarket"

      "Naiselle varmasti on tarjontaa mielinmäärin."

      Ai niin, nainenhan saa miehen kun vain sormia napsauttaa...

      • 2 vuotta sitten

        Aivan varmasti saat netistä jos et ole aivan mahdottoman pyöreä tai yh-äiti.
        Senkun vain sieltä sitten valitsemaan.

        Tietysti jos nainen ei saa läskiä persettää ylös edes sohvalta ja tuijottaa vain seiniä niin kaupassa kuin baarissa niin tuskin nyt kukaan mies kiinnostuu.

        Mutta totta kai "miehen" saanti tarkoittaa naiselle vain sitä tiettyä joukkoa miehiä joita nainen pitää sopivina itselleen. Loputhan ovat sukupuolettomia kiinnostamattomia tylsimyksiä kuin hän itsekin.


      • Niin kyllä se on ainakin täällä nettitreffi palstalla noin. Ainakin mitä olin täällä treffi-osiossa ja tositarkoituksella paketin kanssa, niin joillekin 100 viestiä ja siitä ylöspäin oli todellista (näkee sen että turha vaivautua). Yhteenkään profiiliin en törmännyt jossa olisi ollut 0 vastaanotettua viestiä. Että naisen markkinat ne on, mutta tämä on vain jos ei ole yh. Silloin on hankalempaa varmaankin.


    • drjnhzrt

      Olen 26v nainen, hieman pyöreä, mutta muuten nätti (kuva oli profiilissa), kiva, ystävällinen ja fiksu, eikä ole lapsia. Olen siis kokeillut kyllä nettideittailua, eikä tulokset ole ihan yhtä ihanteelliset kuin mitä nämä miehet antavat ymmärtää.

      Sain ehkä kymmeneltä uudelta mieheltä viestin viikossa, joista pari yleensä yli 40-vuotiaita ja muutama kuvaton ilmoitus. Näille en vastannut, sillä ilmoitin jo profiilissani, etten kuvattomille vastaa ja yli 40-vuotiaat ovat aika paljon yli ns. yläikärajani. Aidosti potentiaalisia deittikumppaneita ei siis jää kuin ehkä 5 viikossa, joista osa etsii selkeästi ihan eri juttuja kuin minä ja osa katselee maailmaa muuten vaan ihan eri tavalla kuin minä. Viikossa siis jää ehkä yksi tai kaksi, joita on edes mitään järkeä tavata.

      Löysin sieltä kyllä miehen, jonka kanssa seurustelin vuoden. Hiljalleen huomasin kuitenkin, että hän ei ollut valmis suhteeseen, vaikka ikää oli enemmän kuin mulla. Näin suhde lopulta päättyikin.

      • ap

        Pitäisköhän munkin panna sit ilmoitukseen, että kuvattomille en vastaa. Antaisihan kuva jo aika paljon tietoa, vaikken komistusta olekaan etsimässä..


      • 2 vuotta sitten

        HAHAHa.

        Näin "vaikeaa" siis on naisilla. Kymmeniä viestejä viikossa ja jopa niin ettei kuvattomille vastata.

        "Aidosti potentiaalisia deittikumppaneita ei siis jää kuin ehkä 5 viikossa, joista osa etsii selkeästi ihan eri juttuja kuin minä ja osa katselee maailmaa muuten vaan ihan eri tavalla kuin minä. Viikossa siis jää ehkä yksi tai kaksi, joita on edes mitään järkeä tavata."

        Vittu että nauroin. :D

        Tämä oli minulla saldona PUOLESSA VUODESSA. Itse otin yhteyttä näihin tapauksiin vieläpä.

        "Löysin sieltä kyllä miehen, jonka kanssa seurustelin vuoden. "

        Aivan eli mies löytyi joka oli väärä joten teit väärän valinnan.

        "Olen siis kokeillut kyllä nettideittailua, eikä tulokset ole ihan yhtä ihanteelliset kuin mitä nämä miehet antavat ymmärtää. "

        Kyllä ne ovat juuri niin ihanteellisia kuin kerrottiin. Löysit miehen sormia napsauttamalla, useammankin.


    • m21v.

      Paskoja kokemuksia.
      8 kuukauden aikana naisilta tuli aloitteita vain n. 7kpl. Treffejä ei ollut yhtään.
      Itse en kauheesti kehdannut tehdä aloitteita ja kun pari kertaa sellaisen uskalsin tehdä niin en saanut minkäänlaista vastausta ja muutaman kerran jälkeen lopetin aloitteiden teon kokonaan.
      Vastaamattomuus tuntui todella ikävältä, koska olin aidosti kiinnostunut niistä naisista joille kirjoitin ja olin nähnyt vaivaa viestiin, sekä ujouden takia se myös vaati minulta paljon rohkeutta tehdä aloite.
      Lopulta päätin lopettaa nettideittailun välttääkseni katkeroitumisen, sekä itsetunnon romuttumisen.

      Toisaalta olin tuohon aikaan aika nuori(19v.) erittäin ujo, ulkonäöltäni tavallinen, epävarma, masentunut ja ehkä myös jonkin verran epätoivoinen, joten ei varmaan mikään ihme, että en saanut viestejä. :P

    • Mies 30v

      Puolessa vuodessa noin 20 omaa avausta ja kolme aloitetta naisilta. Noin puoleen aloitteista vastattiin edes jotain. Pidempää viestittelyä neljän kanssa, heistä yksi teki aloitteen itse, ja noista neljästä kolmen kanssa tavattiin.

      Sinkku edelleen, mutta kaikki treffatut on olleet sitä mitä olivat antaneet ymmärtää, ja sikäli kokemukset on olleet hyviä. Aina ei vaan kolahda kumpaankaan suuntaan.

    • n. 1.5 vuoden aikana 0 aloitetta naisilta. Taitaa hevarinaiset hankkia seuransa muilla keinoin.

      • neuvosta vaarin

        Tarviiko välttämättä olla sama musiikkimaku? Jotenki teinimäistä.... Höllää rimaa vähän hei


    • sir_eino

      Tavallaan. Noin kymmenen vuotta sitten tapasin yhdellä netin keskustelufoorumilla tytön jonka kanssa tapailin jonkun aikaa. Siis joitain viikkoja. Kahvittelua, leffoja ja sellaista. Minä olisin halunnut menettää poikuuteni hänelle mutta hän ei kai oikein välittänyt seksistä. Ei se kyllä muutenkaan ollut mun tyyppiä. Söpö mutta siinäpä se. Luonteeltaan vääränlainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      330
      11091
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      54
      2272
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1859
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    Aihe