"Miehet haluaisivat pettää"

Totuusko?

"Radakovichin mukaan kaikki miehet haluaisivat pettää, mutta tämä ei silti tarkoita sitä, että kaikki miehet niin tekisivät. Onneksi haaveet ovat haaveita. Monet miehistä myös kertovat, että he eivät lähtisi petturin tielle, sillä he eivät halua pilata kaikkea sitä ihanaa, mikä omassa parisuhteessa on."

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/1032947

Joo meikäpä elää ennemmin sinkkuna. Tää on taas tätä.. Oma nainen ei riitä ku himoitaan aina muita.

67

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehe...

Voi kuule, tietäisitpä vaan...

• Jos ottaa akan mukaan, niin ei tarvi pettää.

• Mukaan mihin? Eihän sitä nyt joka paikkaan voi mukana viedä.

• sinnkkkuN

Onhan toi hei tiedetty jo ajat sitten, miehet on edelleenkin kusipäitä ei sille mahda mitään. Terveisin: Onnellinen sinkku nainen :)

• tutkija***

Jos tuo pitää paikkansa mahtaa teillä miehillä olla hankala elämä parisuhteessa? Jos kerta haluaa pettää mutta ei kykene tekemään sitä niin kai se käy pidemmän päälle ressaavaksi? Näette kauniita naisia kaduilla, kaupoissa.. Tekisi mieli.. Mutta eiiiiii ei viihti!

Jokainen mies pettää jossain vaiheessa ja se on totuus.

• tutkija*** kirjoitti:

Jos tuo pitää paikkansa mahtaa teillä miehillä olla hankala elämä parisuhteessa? Jos kerta haluaa pettää mutta ei kykene tekemään sitä niin kai se käy pidemmän päälle ressaavaksi? Näette kauniita naisia kaduilla, kaupoissa.. Tekisi mieli.. Mutta eiiiiii ei viihti!

Jokainen mies pettää jossain vaiheessa ja se on totuus.

Jaa. Mun mielestä toi haiskahtaa sinkkunaisen itsepetokselta;

"Kaikki miehet on kusipäitä jolloin minäkin voin olla kusipää eikä mun tarvi tuntea pahaa oloa siitä etten ole löytänyt sopivaa miestä koska kuten sanottu kaikki miehet on kusipäitä."

Vikahan ei suinkaan ole siinä että sinkkunainen on mega-kusipää koska hän on ohjemoinut itsensä ajattelemaan niin että kaikki miehet on ....

Oletetaan että hyvä mies tapaa mega-kusipäisen sinkkunaisen. Tuleeko siitä mitään?

No ei tule. Nainen on kusipää ja nainen ei edes ajattele että mies vois olla ok.

Näin naiset on saatu uskotteleen itselleen että se mitä he ajattelee - luettuaan paskamiesmedian Ankka-juttuja paskanaismediasta - on täysin totta. He saa paremman mielen kohtaamatta moniulotteista totuutta, sellaisessahan pitäisi laittaa itsensä kenties... *kauheaa* alttiiksi!

• hgskljs
        Kukkomies kirjoitti:

Jaa. Mun mielestä toi haiskahtaa sinkkunaisen itsepetokselta;

"Kaikki miehet on kusipäitä jolloin minäkin voin olla kusipää eikä mun tarvi tuntea pahaa oloa siitä etten ole löytänyt sopivaa miestä koska kuten sanottu kaikki miehet on kusipäitä."

Vikahan ei suinkaan ole siinä että sinkkunainen on mega-kusipää koska hän on ohjemoinut itsensä ajattelemaan niin että kaikki miehet on ....

Oletetaan että hyvä mies tapaa mega-kusipäisen sinkkunaisen. Tuleeko siitä mitään?

No ei tule. Nainen on kusipää ja nainen ei edes ajattele että mies vois olla ok.

Näin naiset on saatu uskotteleen itselleen että se mitä he ajattelee - luettuaan paskamiesmedian Ankka-juttuja paskanaismediasta - on täysin totta. He saa paremman mielen kohtaamatta moniulotteista totuutta, sellaisessahan pitäisi laittaa itsensä kenties... *kauheaa* alttiiksi!

Minä en tiedä miksi, mutta naisena minä pidän Kukkomiehen mielipiteistä. Olen lukenut tätä palstaa jo jonku verran ja aina se on viisasti vastannut. Kumpa muutkin miehet olisi yhtä fiksuja - omanikin :D.

• hgskljs kirjoitti:

Minä en tiedä miksi, mutta naisena minä pidän Kukkomiehen mielipiteistä. Olen lukenut tätä palstaa jo jonku verran ja aina se on viisasti vastannut. Kumpa muutkin miehet olisi yhtä fiksuja - omanikin :D.

Kuule. Mäkään en ymmärrä miksi sä pidät mun mielipiteistä.

Mutta ihan kiva että niin teet.

• c'babe

Noh niin. Sinulla sinkkuna ei ole sitten sitäkään iloa vai mistä nyt kiikastaa? Menen tästä nukkamaan ja pohdiskelen tätä murheellista asiaa.. tai sitten en. Hyvää yötä :)

• "Seksikolumnisti Anka Radakovich on tehnyt pitkän uran miestenlehtien kolumnistina"

...

Huuhaa-naismediassa julkaistaan huuhaa-miesmedian mahdollismman epäammattilainen mielipide ja lauma kanoja vetää heti ranteet auki.

Kotkotkotkotkotkot.... kotkot.

• näinsevaanon.

Pää kiinni kukkomies haluaisit itekkin pettää

• Se nyt vaan on niin että Ankat ei ole Kukkoja.

• frost-free

Uskon ennemmin realistisuuteen ja kiintymykseen ja siihen että tosimies erottaa fantasian irl-elämästä, tai sitten tasa-arvon miehenä houkuttelee oman vosunsa seksibileisiin...

Hyvää yötä.

• ,,,,,,,,,,,sssssss

Totuushan se on eikä pala tulessakaan.

• Miehet anuksesta ja naiset Jumalan lahjoja. Sukupuolten eroja käsittelevät kirjat ja tutkimukset eivät ota loppuakseen - stereotyyppistä ajattelua tukevat otetaan aina ilolla vastaan totuutena - silti metatutkimukset kertovat karua kieltään - ainoastaan heittämisessä (tarkkuus ja voima) erot ovat oikeasti merkittäviä.

Eli tieteski totuus sillä myös kaikki naiset haluavat pettää, mutta tämä ei tarkoita sitä, että kaikki naiset niin tekisivät.

• getting it real

Onko pettäminen sama aisa kuin pitäisi jotain hottina tai pitäisi jotain muuta viehättävänä kuin omaa naistaan? Ihme ajatuspoliisi tuo Radakakkavich. Saako noin turhanpäiväisistä artikkeleista oikeasti rahaa, vai kirjoittaa se niitä ilmaiseksi kun joku kehtaa vielä julkaistakkin niitä.

• kolme silmua

Se kirjoittaa noita artikkeleja siksi, ettei ole hokannut tätä palstaa vielä. Kunhan osautuu tänne, niin ei Radakovichin tarvitse vääntää ryppyotsaisia "tämmöttiä me miähet ollaan"-raportteja. Voi avautua ihan vaan täällä poikien kesken ilman turhaa tärkeilyä.

• ..sano sopuli

Oma nainen on aina se viehättävin sillä sipuli

• sellerinen

sillä selleri silleri

• En kai sitten ole mies? Outo juttu, kun ei ole ollut vielä minkäänlaista pettämisenhalua tähän astisessa elämässä.

• jou koss

Tuota sanotaan pahimman laatuiseksi itsepetokseksi.

• c'babe
        jou koss kirjoitti:

Tuota sanotaan pahimman laatuiseksi itsepetokseksi.

Jos tuon tulkkaisin muuksi kuin itsepetokseksi, niin se tarkoittais mun mielestä sitä ettei ole onnekseen elänyt saman naisen kanssa liian pitkään. Joka tapauksessa tuo on ainut TOTUUS minkä nainen haluaa kuulla, oli sitten asia miten hyvänsä :)
        Vai? :)

• häääähähähäh

Ehkä oot dazu sinkku siks sulla ei oo ollu tarvetta pettää :D hähähähähäh

• Todellisuudessa aika harvalla taitaa olla tapana pettää.

• pettäjämiesss

meikäpä o mies ja petän aina ku mahollisuus ja niin tekee kaikki mun kaveritki. naiset on niin sinisilmäsiä että uskovat kaiken mitä niille vaan sanoo :D

• Milla R

Olen tullut petetyksi ja pettänyt myös itsekin.Se aina satuttaa mutta tärkeintä mulle on oma keskittymiskyky joka on tallella.Jos näen,että oma rakas mussukkani on toisen naisen kanssa, niin haluan olla näkemättä sen.Jo siveydellisistä syistä.Lähdin itse kerran pettämään yhden nettideitin kanssa,hänet tapasin puistoissa öiseen aikaan pusikoissa.Kukkapuskissa.Y-lannosta jokapuolella...

• Tuossa on ajatusvirhe.

Vastaavasti voisi väittää että minä haluan syödä jonkun muun karkit.
      ( juuri nyt vain sattuu tekemään mieli hedelmäkarkkeja, mutta ei niiden silti voi olettaa kuuluvan jollekin muulle)

• Haluta pettää ja haluta jotain mitä ei juuri nyt omaa/saa ovat kaksi aivan eri asiaa. Onkohan toimittaja vai Radakovich oikonut kolumnin pituuden ja myyvyyden puitteissa?
      Muutenhan artikkeli sisälsi hupaisia ja hyvin stereotyyppisiä juttuja, joista monet pätevät varsin hyvin myös toiseen sukupuoleen, mutta ovat kaikki lähinnä yleistyksiä mikä toki juontuu esiintymistiheydestäkin.

• peppureikä

Miehet miehet... Kahtokaapa peiliin... Ette te kaikki niitä Megan Foxeja saa iskettyä vaikka kuinka haluaisitte... Koittakaa nyt tyytyä meihin rumiin naisiin :)

• Katsotaas. Mitäs mies voi tässä kohtaa sanoa... ja miten naiset sitten käyttäytyy.

"MekaFoksi ei oo kovin kuuma" => "BYÄÄÄÄ sulle ei mikään riitä!"
        "Joojoo, tyydyn sinuun" => "BYÄÄÄÄ Mä en haluaa olla se mihin tyydytään"
        "Mutta sähän olet ihan kaunis" => "BYÄÄÄÄ sä valehtelet!"
        "Enhän mä saisikaan kaunista naista iskettyä" => "BYÄÄÄÄ mieheni on epämiehekäs luuseri"
        "Hermot tässä menee!" => "BYÄÄÄÄ Sä et halua keskustella mun kaa"
        "Ihan mitä vaan mä juon nyt kaljaa" => "Jäkä jäkä jäkä jäkä"

Tarinan opetus:

Juo olutta. Parisuhteesi saa siten parhaan mahdollisen pohjan.

• c'babe
        Kukkomies kirjoitti:

Katsotaas. Mitäs mies voi tässä kohtaa sanoa... ja miten naiset sitten käyttäytyy.

"Enhän mä saisikaan kaunista naista iskettyä" => "BYÄÄÄÄ mieheni on epämiehekäs luuseri"

Tarinan opetus:

Mitä sä vielä valvot. Olitko pelaamassa? :)

• c'babe kirjoitti:

Mitä sä vielä valvot. Olitko pelaamassa? :)

Joooooooo Dead Space 2 on vaan niin hauska....

• c'babe
        Kukkomies kirjoitti:

Nääh.. Oliko pakko mainostaa mun nimmaria! Eikun nyt meen nukkumaan. On tullut taas mussutettua ihan liikaa :)

• Krhm...
        Kukkomies kirjoitti:

Katsotaas. Mitäs mies voi tässä kohtaa sanoa... ja miten naiset sitten käyttäytyy.

Tarinan opetus:

Tyydyn sinuun = En saa parempaakaan ja sua silti sietää (Et aiheuta pahoinvointia)
        Ihan kaunis = Kas kun et suoraan sano että ei et ole kaunis, et vain aiheuta pahoinvointia
        En saisikaan kaunista naista = Lue edellinen

Olet melkomoinen urvelo jos naisellesi tuollaisia menet sanomaan. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa että oma mies pitää kauniina ja upeana, eikä just ja just siedettävänä.

Tarinan opetus:

Pidä turpasi kiinni jos et osaa ajatella asioita toisten kannalta.

• Krhm... kirjoitti:

Tyydyn sinuun = En saa parempaakaan ja sua silti sietää (Et aiheuta pahoinvointia)
        Ihan kaunis = Kas kun et suoraan sano että ei et ole kaunis, et vain aiheuta pahoinvointia
        En saisikaan kaunista naista = Lue edellinen

Olet melkomoinen urvelo jos naisellesi tuollaisia menet sanomaan. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa että oma mies pitää kauniina ja upeana, eikä just ja just siedettävänä.

Tarinan opetus:

Pidä turpasi kiinni jos et osaa ajatella asioita toisten kannalta.

En tietenkään ole urvelo. Olen jo kokeillut oikeaa ja väärää parisuhdetekniikkaa tarpeeksi ymmärtääkseni että kun kyse tulee naisen pärstästä tai luonteesta on oikea vastaus "Ömööörrrrrrh *plop*sihhhhh" eli korkata kaljapullo.

Ja tämä siis jokatapauksessa, oli se pärstä omasta mielestä se romukasan kaunein tai ei, tai oli luonne kultaa tahi kakkaa. Noista asioista ei yksinkertaisesti kannata jauhaa vaikka nainen siihen painostaisi.

Tässä asiassa olut on tekosyy olla keskustelematta ja aika osoittaa että mies pysyy naisen rinnalla joten nainen vetää lopulta johtopäätöksen omassa nupissaan : "Riitän miehelleni" jolloin mies ei sano mitään ärsyttävää - ja parisuhde kehittyy omaa hidastempoista valumista niinkuin Tonavakin ryömii kohti merta omaa reittiään.

Kuten voit huomata olen tavoittanut parisuhdeasioissa selvästikin maksimitason taituruuden :)

• frost-free
        Kukkomies kirjoitti:

En tietenkään ole urvelo. Olen jo kokeillut oikeaa ja väärää parisuhdetekniikkaa tarpeeksi ymmärtääkseni että kun kyse tulee naisen pärstästä tai luonteesta on oikea vastaus "Ömööörrrrrrh *plop*sihhhhh" eli korkata kaljapullo.

Ja tämä siis jokatapauksessa, oli se pärstä omasta mielestä se romukasan kaunein tai ei, tai oli luonne kultaa tahi kakkaa. Noista asioista ei yksinkertaisesti kannata jauhaa vaikka nainen siihen painostaisi.

Tässä asiassa olut on tekosyy olla keskustelematta ja aika osoittaa että mies pysyy naisen rinnalla joten nainen vetää lopulta johtopäätöksen omassa nupissaan : "Riitän miehelleni" jolloin mies ei sano mitään ärsyttävää - ja parisuhde kehittyy omaa hidastempoista valumista niinkuin Tonavakin ryömii kohti merta omaa reittiään.

Kuten voit huomata olen tavoittanut parisuhdeasioissa selvästikin maksimitason taituruuden :)

Ihanko mestaruustasolla olet? :D

"Parisuhde kehittyy omaa hidastempoista valumista niinkuin Tonavakin ryömii kohti merta omaa reittiään."
        -Niinhän te miehet kuvittelette mutta meille naisille jää vain epävarma olo :O. Seurauksia pitkittyneistä aviokriiseistä ovat:alkoholismi, masennus ja pettäminen.Katsos kyllä se nainenkin voi kaiken antaneena luovuttaa & kaatua nenu edellä asfalttiin. Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitit, ettei jokaiseen naisen kot kot kotkotukseen kannata lähteä mukaan, mut kokemuksen rintaäänellä sanon ettei mikään ole varmaa ennen kuin se on näyttämisen lisäksi ääneen sanottu!

• frost-free kirjoitti:

Ihanko mestaruustasolla olet? :D

"Parisuhde kehittyy omaa hidastempoista valumista niinkuin Tonavakin ryömii kohti merta omaa reittiään."
        -Niinhän te miehet kuvittelette mutta meille naisille jää vain epävarma olo :O. Seurauksia pitkittyneistä aviokriiseistä ovat:alkoholismi, masennus ja pettäminen.Katsos kyllä se nainenkin voi kaiken antaneena luovuttaa & kaatua nenu edellä asfalttiin. Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitit, ettei jokaiseen naisen kot kot kotkotukseen kannata lähteä mukaan, mut kokemuksen rintaäänellä sanon ettei mikään ole varmaa ennen kuin se on näyttämisen lisäksi ääneen sanottu!

"Niinhän te miehet kuvittelette mutta meille naisille jää vain epävarma olo"

No teillä naisilla on aina epävarma olo. Jollei ole niin silloin asioilla ei tunnu olevan teille mitään merkitystä.

"mut kokemuksen rintaäänellä sanon ettei mikään ole varmaa ennen kuin se on näyttämisen lisäksi ääneen sanottu!"

No mä en ihmettele miksi niin montaa naista on helppo kusettaa ja pettää jos kaikki mitä tarvii on puhua paskaa. Jos uskotte puhuttuja sanoja on silloin puhutut valheet helpoin saada läpi.

Ei vittu. Taas lankesin höpötykseen. *plop*Tsssssssssh. Tonava Tonava *glukglukglug*

• krhm....
        Kukkomies kirjoitti:

"Niinhän te miehet kuvittelette mutta meille naisille jää vain epävarma olo"

No teillä naisilla on aina epävarma olo. Jollei ole niin silloin asioilla ei tunnu olevan teille mitään merkitystä.

"mut kokemuksen rintaäänellä sanon ettei mikään ole varmaa ennen kuin se on näyttämisen lisäksi ääneen sanottu!"

No mä en ihmettele miksi niin montaa naista on helppo kusettaa ja pettää jos kaikki mitä tarvii on puhua paskaa. Jos uskotte puhuttuja sanoja on silloin puhutut valheet helpoin saada läpi.

Ei vittu. Taas lankesin höpötykseen. *plop*Tsssssssssh. Tonava Tonava *glukglukglug*

Naisilla on epävarma olo kun annetaan epämääräisiä vastauksia, tai ei sanota mitään jos kysytään. Ja ihan varmasti jos toisesta välittää ihan tosissaan, sen mielipiteellä on väliä vaikka ei ulkonäöstään epävarma olekaan.

Hypoteettinen tilanne: Naisella itsetunto kohdillaan ja tyytyväinen ulkonäköönsä (sanottakoon että saa vaikka kehuja ja katseita miehiltä). Sitten hän tapaa elämänsä uroksen, ja mies on myös ihan myyty.. Tässä kohtaa tulee se mutta; Mutta, nainen ei olekaan miehen mielestä ulkoisesti sopiva. Sitten kun nainen kysyy; olenko kaunis (ei siis "unelmiesi nainen vaan kaunis), mies örisee jotain randomia ja kiskoo kaljaa.. Sitten tulee epävarmuus.. "Olenko niin oksettava, ettei voi edes yrittää piristää mieltä?" "Pitääkö sitä kaljaa ryystää, että kestäisi katsella?" Ja elkää repikö pelivehkeitänne, nämä ajatukset olivat korostettuja, jotta ne menee myös.. krhm mestarillekin perille.

Montaa naista on helppo kusettaa, miksi muuten latinoläpäläpämies vetäsee suomalaistyttösiltä kintut alta.. Ku ne jaksaa edes vaivautua valehtelemaan ja varmasti ne naisetkin tietää että se on paskanjauhantaa, mutta valitsee tietoisesti uskoa illuusioon, koska se tuo edes siksi hetkeksi hyvän mielen. Sitten voi taas palata tähän peruskuvioon: Et saa ulkonäöstäsi muuta kun epämääräistä muminaa.

Mutta kyllä uskon että valtaosa naisista ymmärtää ne sanomattomat asiat, että "kelpaa" toiselle, mutta se että epätoivon paskoina hetkinä tarvitsee kuullakin sen, aivan kuten suhteessa on kiva kuulla "minä rakastan sinua" vaikka sen tietää kaikesta mitä se toinen tekee ja jättää tekemättä.

Jokos meni kaljasiepolle jakeluun?

• krhm.... kirjoitti:

Naisilla on epävarma olo kun annetaan epämääräisiä vastauksia, tai ei sanota mitään jos kysytään. Ja ihan varmasti jos toisesta välittää ihan tosissaan, sen mielipiteellä on väliä vaikka ei ulkonäöstään epävarma olekaan.

Hypoteettinen tilanne: Naisella itsetunto kohdillaan ja tyytyväinen ulkonäköönsä (sanottakoon että saa vaikka kehuja ja katseita miehiltä). Sitten hän tapaa elämänsä uroksen, ja mies on myös ihan myyty.. Tässä kohtaa tulee se mutta; Mutta, nainen ei olekaan miehen mielestä ulkoisesti sopiva. Sitten kun nainen kysyy; olenko kaunis (ei siis "unelmiesi nainen vaan kaunis), mies örisee jotain randomia ja kiskoo kaljaa.. Sitten tulee epävarmuus.. "Olenko niin oksettava, ettei voi edes yrittää piristää mieltä?" "Pitääkö sitä kaljaa ryystää, että kestäisi katsella?" Ja elkää repikö pelivehkeitänne, nämä ajatukset olivat korostettuja, jotta ne menee myös.. krhm mestarillekin perille.

Montaa naista on helppo kusettaa, miksi muuten latinoläpäläpämies vetäsee suomalaistyttösiltä kintut alta.. Ku ne jaksaa edes vaivautua valehtelemaan ja varmasti ne naisetkin tietää että se on paskanjauhantaa, mutta valitsee tietoisesti uskoa illuusioon, koska se tuo edes siksi hetkeksi hyvän mielen. Sitten voi taas palata tähän peruskuvioon: Et saa ulkonäöstäsi muuta kun epämääräistä muminaa.

Mutta kyllä uskon että valtaosa naisista ymmärtää ne sanomattomat asiat, että "kelpaa" toiselle, mutta se että epätoivon paskoina hetkinä tarvitsee kuullakin sen, aivan kuten suhteessa on kiva kuulla "minä rakastan sinua" vaikka sen tietää kaikesta mitä se toinen tekee ja jättää tekemättä.

Jokos meni kaljasiepolle jakeluun?

Mutta eihän tuolla naisella ole hyvä itsetunto.

*plop*TSssssshhh TONAVA!

• Kukkomies kirjoitti:

Mutta eihän tuolla naisella ole hyvä itsetunto.

*plop*TSssssshhh TONAVA!

Toisekseen, mitä tekee jollain kauniilla naisella jonka luonne on tuollainen kuvatun mallinen? Siinähän menee miehellä hermo muutamassa viikossa.

Luonnevammahan tuollaisella naisella on vaikka pärstä olis kuinka kondiksessa.

• krhm.....
        Kukkomies kirjoitti:

Toisekseen, mitä tekee jollain kauniilla naisella jonka luonne on tuollainen kuvatun mallinen? Siinähän menee miehellä hermo muutamassa viikossa.

Luonnevammahan tuollaisella naisella on vaikka pärstä olis kuinka kondiksessa.

Luehan juttu uudestaan jos vaikka saisit jutun jujun kiinni.

Tai annahan kun autan. Luonteeltaan pari olisi täydellinen sopivuus, mies ulkoisesti sopiva, mutta naisen ulkonäkö ei kelpaa. Joko upposi ymmärrykseen?

Ja milläperusteella on luonnevamma tuon tekstin perusteella?

• krhm..... kirjoitti:

Luehan juttu uudestaan jos vaikka saisit jutun jujun kiinni.

Tai annahan kun autan. Luonteeltaan pari olisi täydellinen sopivuus, mies ulkoisesti sopiva, mutta naisen ulkonäkö ei kelpaa. Joko upposi ymmärrykseen?

Ja milläperusteella on luonnevamma tuon tekstin perusteella?

Miks se mies haluais edes olla sellaisen kanssa joka ei ulkosesti sovi?

Häh?

Tällöin ainoo selitys dilemmaan on se että nainen itse pyörittelee tuota juttua nupissaan turhaan eikä kohtaa sitä tosiasiaa että Mies Tietää Mitä Tekee. Tällöin nainen on valinnut kuunnella omaa huonoa itsetuntoaan sen sijasta että hyväksyis sen että mies on täysin ok asioiden kanssa.

Olueni ovat virtuaalia, nyt juon kaakaota :-P

• krhm....
        Kukkomies kirjoitti:

Häh?

Tällöin ainoo selitys dilemmaan on se että nainen itse pyörittelee tuota juttua nupissaan turhaan eikä kohtaa sitä tosiasiaa että Mies Tietää Mitä Tekee. Tällöin nainen on valinnut kuunnella omaa huonoa itsetuntoaan sen sijasta että hyväksyis sen että mies on täysin ok asioiden kanssa.

Onko joku sanonut että he ovat yhdessä?

• jlkflsfk
        Kukkomies kirjoitti:

Minunkin poikakaveri pelaa aina sitä

• rumanNaisen palopuhe
        Kukkomies kirjoitti:

Häh?

Kyllä miehet haluaa olla taloudellisista syistä tai saadakseen p**lua naisen kanssa vaikkei oliskaan kovin ihastunut! Nainen on luonnehäiriöinen tai ADHD tapaus jos ei yhtään anna miehen olla rauhassa vaikka mitä sanoisi.Miksi muuten kuvittelet että toi luonne paljastuisi edes kovinkaan heti (viittaat siihen Miksi olla naisen kanssa jonka luonne on tuollainen), se paljastuu molemmin puolin vasta ajan kanssa jonka vuoksi yleensä ihmiset seukkaavat ennen yhteenmuuttoa tai aviota jonkun aikaa.Ei ole kyse et mies on ok. Miehen pitää olla enemmän oli nainen kaunis tai ruma.Ei rumakaan nainen halua olla tyytymissuhde tai jos hän on sitä hän tahtoo tietää sen...

• frost-free

Tiedetään. Juuri sain tekstiviestin eräältä vaimoystävältä että numeroni on poistettu miehen puhelimesta .. :/

• En usko. Mulla on kokemusta yhdestä pettävästä poikaystävästä. Ja jotenkin tuli sellainen olo, ettei sekään olisi halunnut pettää. Niin vain kävi, kun meidän oma suhde oli silloin kriisissä tai oikeastaan tauolla. Huono merkki kyllä pettäminen tai pettämisen haluaminen. Se suhde kaatui loppujen lopuksi.

• Kananainen

EI mies pettää halua !!

Ei kai nyt mies pettää halua vaimoaan vaan mies yksinkertaisesti haluaa seksiä yhden sun toisen naisen kanssa ja varsinkin hemaisevan näköisen naisen kanssa.
      Oliko tuossa jotain uutta?
      En usko että kenenkään aviomiehen tai poikaystävän joka pettää omaa puolisoaan perimmäinen halu on se puolison pettäminen vaan se saakelin seksihalu on se halu.
      Minä naisena ja avovaimona myönnän kyllä haluavani seksiä muidenkin kuin oman mieheni kanssa. Pettää en halua miestäni enkä ole pettänytkään.
      Eiköhän tuo ala halu jylläämään silloin kun itseä miellyttävä ja puoleensa vetävä kaveri sattuu olemaan lähistöllä tai mielikuvana omassa päässä.
      En minä varsinaisesti halua haluta muita ja pystyn ihan elämään haluni kanssa pettämättä miestäni. Pettää en missään nimessä halua vaan seksiä. Näin uskon miestenkin toimivan.

• Eli jos harjoittaa seksiä toisen kanssa ei itseasiassa petä vaan harrastaa seksiä toisen kanssa. Näin olemme päässeet pettämisen ongelmasta eroon vain määrittelemällä asiat. Mikä sinänsä on hyvä asia, koska pääsemme iänikuisesta pettämiskeskustelusta eteenpäin ja voimme rehellisesti puhua itse asiasta eli seksistä.

Eli jos parisuhteen alussa kumpikin kertoo itselleen sopivan seksin määrän niin myöhemmin voidaan helposti todeta, että vieraissa käynti ei ollutkaan pettämistä vaan omien lupauksien pitämistä (keskiviikkoisin pannaan).

• kananainen
        ttuplai kirjoitti:

Eli jos harjoittaa seksiä toisen kanssa ei itseasiassa petä vaan harrastaa seksiä toisen kanssa. Näin olemme päässeet pettämisen ongelmasta eroon vain määrittelemällä asiat. Mikä sinänsä on hyvä asia, koska pääsemme iänikuisesta pettämiskeskustelusta eteenpäin ja voimme rehellisesti puhua itse asiasta eli seksistä.

Eli jos parisuhteen alussa kumpikin kertoo itselleen sopivan seksin määrän niin myöhemmin voidaan helposti todeta, että vieraissa käynti ei ollutkaan pettämistä vaan omien lupauksien pitämistä (keskiviikkoisin pannaan).

Just. Jos harjoittaa seksiä toisen kanssa niin harrastaa seksiä toisen kanssa. Jos elää parisuhteessa (ei sovitusti avoimessa) ja harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa kuin sen kanssa jonka kanssa elää parisuhteessa niin silloin harrastaa seksiä toisen kanssa ja samalla PETTÄÄ sitä jonka kanssa elää parisuhteessa.
        Kysymys kuuluu halusiko tämä seksin harrastaja sitä seksiä sen toisen kanssa vai pettää sitä jonka kanssa elää parisuhteessa? Uskon että A) hän halusi seksiä eikä pystynyt vastustamaan kiusausta. En usko että kukaan lähtee pettämään pettämisen ilosta mutta seksiä harrastetaan koska se tuntuu hyvältä. Totta helvetissä lähimmä'isen loukkaaminen on perseestä. Jos siitä joku nauttii niin on sairas. Jos joku nauttii seksistä niin on terve.
        Olen melko lailla samaa mieltä että parisuhteen alussa olisi jotkut asiat syytä selvittää esimerkiksi omat seksuaaliset tarpeensa. Yleensä parisuhteen alussa halutaan miellyttää vain toista että unohdetaan olla omia itsejänsä. Tämä kostautuu myöhemmin kun ei jaksa enään vain miellyttää. Pettäminen on väärin mutta seksin haluaminen EI VOI OLLA vaikka sitä haluaisi kenen kanssa. Jos halun kanssa ei voi elää suhteessa on paree elää sinkkuna ja koittaa tyydyttää halunsa niin mutta mehän tiedämme että vapaanakaan ei ole taattua se että nait sitä ketä haluat.

• höpöhöphöhöhö

Seksiä halutaan vaan oman kumppanin kanssa. Jos seksiä himoitsee varattuna muidenkin kanssa pitäs mennä hoitoon. Olen nainen ja varattu. Tottakai näen paljonkin komeita ja hyväkroppaisia miehiä kaupoissa ja kaduilla. Mietin mielessäni että ompa komee/hyvä kroppa/hyvän näkönen/aika namu ym mutta koskaan en ole ajatellut että haluaisin seksiä tuon hyvän näköisen kanssa. Ehkä oon sitte outo mutta en tuollasia ajattele.

• Kananainen

Eiköhän se ole ihan normaalia jos himoitsee muita vai kuvitteletko että varattu mies ei himoaisi Megan foxia tai jotain muuta herkkuperää vaan ainoastaan omaa kumppaniaan? Minä harrastan ja haluan harrastaa seksiä oman mieheni kanssa ja joskus se oma mielikuvaprinssi on mukana touhuissa. En toki loukkaa miestäni kertomalla mitä mielessäni milloinkin liikkuu. Minä tiedän omat tunteeni omaan mieheeni ja sen että vaikka haluaisin seksiä vastaantulevan maajussin kanssa se ei millään tavoin uhkaa suhdettamme. En nimittäin harrasta seksiä kuitenkaan muiden kanssa. Oma mies saa kaiken ilon siitäkin kun välillä mielikuvissani käyn vieraissa. =) Näin uskon hänenkin siis toimivan. Toisen mieltä ei voi hallita onneksi ja sillekkään ei voi mitään jos joku sattuu himoittamaan. Tekemiset onkin asia erikseen.

• niin,

99 % lienee juuri tätä. Mutta toisaalta, ei nainen ole viaton pulmunen. Koska tehdään tutkimus, jossa naiset kertovat avoimesti ajatuksistaan ja tuntemuksistaan? Aina kun joku raavas, hyvännäköinen timmiperse mies tulee nenän eteen, ajatus käväisee....... niin missäpä muualla. Mielessä voisi pettää monen kanssa, muttei viitsi rikkoa sitä yhtä hienoa parisuhdetta.
      Pidän miehiä aina yksinkertaisempana kuin naisia.Poikkeuksia lukuunottamatta.
      Naisessa asuu aina pieni lapsi sisällä. Nainen saa tulla takaisin tytöksi omien lasten kautta ja elää ihanat huvipuistot, prinsessaleikit, vauvaleikit uudelleen jne.
      Kuitenkin, tärkeintä nimenomaan on se viisaus, ettei ajatuksista huolimatta tee tyhmyyksiä eikä loukkaa toisia.
      Naiset ovat valikoivempia sen lopullisen isukin valinnassa, jolloin naisilla korostuu myös muiden ominaisuuksien, kuin ulkonäön hakeminen. Mutta minulla on niin, että jos joku hyvä mies on jo isä, en halua jakaa samaa miestä muiden naisten kanssa, enkä siis missään nimessä vokotella muiden naisten miehiä, puhumattakaan isistä! Isän paikka on oman perheen keskellä, pitämässä huolen perheen hyvinvoinnista! Nainen on kuitenkin kaiken numero 1, emo huolehtivaisuudessaan x) Ei siitä mihinkään pääse.

• ennakoiva mies

"Naiset ovat valikoivempia sen lopullisen isukin valinnassa, jolloin naisilla korostuu myös muiden ominaisuuksien, kuin ulkonäön hakeminen"
        Tämän vuoksi itsekin odotan että kauniit kaverinaiset saavat turpiin miesmarkkinoilla kunnes tulee mun vuoro...sitten äkkiä vain lasti sisään ja mulla on kaikki mitä olen aina toivonutkin! hah!

• känkkis :)

Paskat, *äläliioittele*.

• Ne jotka pettävät seksuaalisen halun takia ovat henkisesti lapsia.

Ne jotka pettävät pettämisen takia ovat henkisesti sairaita.

Ne jotka eivät petä ovat kehittäneet terveen henkisen arvomaailman.

• c'babe

Uskottomuuspalsta on toisaalla, mut hieno yhteenveto.

ps. kävin tänään parisuhdeterapeutilla :)

• c'babe kirjoitti:

Uskottomuuspalsta on toisaalla, mut hieno yhteenveto.

ps. kävin tänään parisuhdeterapeutilla :)

Jokaisen pitäisi käydä sellaisella ihan vaan periaatteen vuoksi, etenkin niiden joilla ei parisuhdetta ole koskaan ollutkaan.

• Kananainen

Samaa mieltä. Ennen kaikkea ne jotka haluavat pettää ovat henkisesti sairaita.
        Minusta olisi todellakin kauheata jon minun mies haluaisi pettää minua ja silti tuossa roikkuisi minun kanssani. Se ei tunnu ihan niin pahalta jos hän haluaisi kuksia Jessiga Albaa (mikä on tietysti ihan väärin kun elää parisuhteessa minun kanssani) ja toivon totisesti ettei kerro sitä minulle. Jotenkin on kuitenkin vaikeata uskoa että hän haluaisi vain ja ainoastaan seksiä minun kanssani eikä missään nimessä Alban kanssa? En usko että olemassaoloni estää tämän miehen halun olemassaoloa?

Minäkin haluaisin harrastaa seksiä ja harrastankin mielikuvissani sitä yhden naapurin karpaasin kanssa mutta en ikinä lähtisi pettämään miestäni tämän tyypin enkä kenenkään muunkaan tyypin kanssa oikeasti. Minä en petä.

• 45162*32

anyone can have a slip once!

• kunnonmiesperkele

mä rakastan omaa naistani yli kaiken enkä haaveile pettämisestä

• zimzalabimbim

Et ehkä haaveile mutta se pyörii nyt ajatuksissasi pakonomaisesti! :D
        *noituu*

• kerrohan

Haaveiletko seksin harrastamisesta muiden kuin naisesi kanssa?

• kunnonmiesperkele

Eipäs pyöri! Ja zimzalabimbimbimmm taijon ettei pyöri muillakaan varatuilla miehillä!

• itkuherkässä

;D hihihihi voi teitä miehiä kun ootte niin mussukoita, mää haluaisin sellasen miehen joka kuolaa joka naisen perään ja panee joka vitun reikään koska muunlaista miestä ei maailmassa olekkaan :(

• Ebenizer

Oli sellaisia muunlaisiakin miehiä joskus, mutta ne kuoli sukupuuttoon, kun ne ei koskaan panneet.

• älä murehdi

ei se noin ole, jos löytäisin naisen, en ikinä pettäisi sitä.

ei sinun kannata tuon takia masentua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1602
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1579
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1206
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      787
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      615
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe