Oletko sinkku, kinkku, seurustelet, naimisissa?
Palstalaisten siviilisääty
17
129
Vastaukset
Mitäpä jos kattelisit kohtaamis/mielenkiintojärjestyksessä nikkien profiilia, sieltä se yleensä selviää ilman kyselyitäkin. Paitti puskilta, mutta nepä vastaa muutenkin mitä kulloinkin sattuu röyhtäyksen mukana huulille ilmestymään.
- hunajatipu.
Voi että kun sinä olet niin kiltti poika.
Eikä sellaisen kannata näytellä miestä. - Ratikka neuvoo:.!1%#
hunajatipu. kirjoitti:
Eikä sellaisen kannata näytellä miestä..
sinkkuna kannattaa esittää aviomiestä
Naista kaatuu kuin heinää
. hunajatipu. kirjoitti:
Eikä sellaisen kannata näytellä miestä.No mitäs, kiltti olen ja sitä myös annan ulospäin, profiilistahan nuo siviilisääty-asiat selviävät, mitäpä tuota kyselemään turhia jos on silmätsormet paikoillaan. Puskat... no voihan sitä toki sanoja kylvää ja lauseita istutella...
Ja mitä sanaan mies tulee, niin sovitaan het kättelyssä että sinä et käytä sanoja joiden merkitystä et ymmärrä riittävällä syvällisyydellä. Siis sinä joka vittuilumielessä lainailet aloittajan nikkiä :)- ettäettä
Ei se niin mene. Papukin laittaa välillä profiiliin siviisäädykseen varatun siitä syystä etteivät muiden palstojen miehet käy kimppuun. ML-palstalaisille hän vain kertoo totuuden.
kinkku,
ja varsin mehukas,
murprkl- :)
Minulle aivan sama mitä palstalaisten siviilisäädyt ovat. Tämä on anonyymi keskustelupalsta. Asia on yhtä epäoleellinen kuin ammatti kotimaa koulutus nimi jne. Jokainen kertoo mitä haluaa esiin tuoda ja mitä pitää oleellisena keskustelupalstalla, jossa puhutaan miehen ja naisen ajattelun erilaisuudesta.
Näin mäkin ajattelisin. Oikeastaan voisin poistaa ton "Nainen" nimikkeenkin, jos osaisin :) Nyt ei onnaa mikään "muuta henkilötietoja" osiossa.. Haluisin poistaa noi villasukat ja huopikkaat, koska en halua niistä aiheista keskustella näin kesällä :P
Vaimo löytyy. Meni just tekemään mulle pitsaa.
- alv-liskot
minä olen lutka, miten se vieläkin voi olla epäselvää vaikka niin monta vuotta on sitäkin asiaa tähdennetty
- haarddon
sä haluaisit olla...
- Kuuluvatko piip-slut
haarddon kirjoitti:
sä haluaisit olla...
.
kuuluvatko piip johonkin kerhoon???????
.
- känkkis :)
Naitu.
Kyllä minä olen moniavioinen, kykenen eronkin jälkeen suhteeseen sekä uudestaan avioitumaan.
Avo tapaus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515