työsi vaatii?
Minkälainen työ ei sopisi sinulle lainkaan?
Minkälaista luonnetta
15
89
Vastaukset
huumorintajuista luonnetta
totinen työai niin työ sais olla sellaista missä saan itte suht paljon päättää miten hommani teen, on kyl ollut tapana jyrätä pomojenkin yli jos jonkun asian päätän tehdä omalla tyylillä.
Lähinnä pitää osata mukautua uusiin ja yllättäviin tilanteisiin ja haasteisiin. Ei sovi rutiineista elävälle ihmiselle.
Liukuhihnatyö ei sovi mulle. Tylsistyisin alta aikayksikön.- //*
Mun työ vaatii taitoa. Pitää osata puolata ja leikata, sekä kaavoittaa ja kasata materiaaleista asiakkaan toivoma juttu.
Joku sopimaton työ ois varmaan naulapyssyhommat. Pelkään semmosta vehjettä. Enkä uskaltais kiipeillä katoillekaan.- //*
Niin se luonne unohtu kertoa:) Mut varmaan semmonen ihan perinteinen elinkeinonharjoittajan asenne kaikkine oikkuineen ois lähellä mua.
- GenioMente ´
mulla pitää olla diilerinä vittumainen psyopaattinen narsistin imago,
leipäduunistani vapaalla ollesakin, on ammattisikollisuus riesana palstalijoille
rentoumiskeinona VITTUILU KAIKILLE - c'babe
Ei ainakaan sopisi joku myyntityrkky - ihan myrkky :) Möisin alihintaan ja karkaisin paikalta. Lahjoittaisin että pääsisin asiakkaasta eroon. Enkä soittelis perään..
Työssäni täytyy olla yhteistyökykyinen, joustava, sovitteleva, mutta tarvittaessa hyvinkin tiukka.
Vaikea poissulkea mitään erityistä työtä, mutta minusta ei varmaankaan olisi ikkunanpesijäksi jossakin nosturin lavalla ja toisaalta yövuoroa en ehkä pystyisi tekemään ? Ei sinänsä luonteeni, mutta muiden henkilökohtaisten ominaisuuksieni vuoksi.- känkkis :)
Joustava, pitkä pinna, motivoiva, kannustava, pirteä, lapsenmielinen, ymmärtäväinen...
Joku tilastonörtti, siihen miusta ei ois. Luonne pitää olla pitkäpinnainen, intuitiivinen, ja hyvä vaistoamaan ihmisten mielialoja ja todellisia fiiliksiä. Työssä pitää päästä ihmisiä henkisesti lähelle ja saada heitä usein avautumaan, mutta kuitenkin kyettävä pitämään tietty etäisyys. Pitää tulla toimeen ja juttuun niin levyseppähitsaajan kuin politiikon, muusikon kuin kriminaalin kanssa. Koska teen tiimityötä, tiimin muiden jäsenten keskuudessa, kuten muutenkin työssä on pystyttävä jättämään mahdolliset ikävät kotiasiat kotiin ja töissä pidettävä pokeria, mieluiten vielä pitämään yllä hyvää, leppoisaa ja rentoa fiilistä. Suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus on myös pakollista.
Tuo siis oikeassa, varsinaisessa työssäni. Opetustyössä, jossa opetan k.o alaa ei tarvitse olla kuin osittain tuota.
Minulle ei sopisi esim. sairaanhoitajan työ. Työt tulisivat väkisin kotiin ja pohdiskelisin ihmisten sairauksia liikaa ja tuntisin syyllisyyttä kiireestä työssä. Varmaan viikossa olisin burn outin partaalla. Samoin työt korkeilla paikoilla tai yksitoikkoiset rutiinityöt ei sopisi. Likuhihnatöissä olen ollut kesätöissä, mutta viimeisinä viikoina oikeasti pelkäsin tulevani hulluksi :(- sörron yö
Työni vaatii omaa ongelmanratkaisukykyä liukuhihnaduunissa. Kaikki ei suinkaan mene sekuntilleen niin kuin insinöörit ovat laskeneet.
Sellainen huonolla palkalla tapahtuva pätkätyö ei minulle sopisi. Käypä palkka kunnon työstä sanon minä. Kärsivällisyyttä ja sen vastapainoksi nopeaa päätöksentekokykyä, meni syteen tai saveen. Lisäksi hyvää organisointikykyä ja sosiaalisia taitoja.
Minusta ei olisi lääkäriksi tai hoitsuksi, koska kammoan pistämistä ja eritteitä.Sitkeyttä ja kärsivällisyyttä. Ulospäinsuuntautuneisuutta ja kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Huumorintajua ja joutavuutta.
Työ jossa ollaan erakkoina jossain konttorin perällä tai raskas fyysinen työ ei sovi.Palvelualtiutta, sitten kun saan sopivan työn. Olen nyt työtön.
'
Minulle ei sovi istumatyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505