Monen vuoden ajan oon itse paineet tarkistanut huoltamoilla, mut en ole osakseni saanut mitään kummastelua paitsi tänään. Miehet tuijottivat aivan ihmeissään ja hauskaakin näytti olevan. Sattui pohjois-pohjanmaalla, en ole sielä ennen renkaita tarkistanu joten liekö harvinaisuus tällainen tapahtuma?
Mitä ihmeellistä siinä on jos nainen tarkistaa rengaspaineet?
7
181
Vastaukset
- no eihän me ...
meinaan ei met niitä renkahia ihmeetelty, et tainnu huomatakkaan, mitä met tiirailtihin!
- ewfdsgh
Väärät rengaspaineet vaikuttavat suoraan ajoneuvon liikenneturvallisuuteen. MIksi turvallisuudesta huolehtiva ja vastuullisen autoilija on joku ihmetyksen aihe?
- axek13+13
Kyllä naislauma muakin aika pitkään katsoi kun kävin
mammatarvikeliikkeen hyllyjä läpi kun etsin rintapumppua
vaimolle kun hän pääsee huomenna esikoisen kanssa
laitokselta kotiin.
Mitä lie ennakkoluuloista hapatusta.Naismyyjät katseli jotenkin hätääntyneen näköisenä minua, kun aikanaan vaimon kanssa menimme Saksassa naisten alusvaatteita myyvään kauppaan. Minä muutaman sanan saksaa osasin, ex ei ollenkaan.
- M naisten vaatteissa
sitroen kirjoitti:
Naismyyjät katseli jotenkin hätääntyneen näköisenä minua, kun aikanaan vaimon kanssa menimme Saksassa naisten alusvaatteita myyvään kauppaan. Minä muutaman sanan saksaa osasin, ex ei ollenkaan.
Entä jos mies yksin liikkuessaan ostaa naisten vaatteita, no ainahan voi selitellä ostavansa "lahjaksi"... :P
- soon huvittavoo
Miten usein oikein tarkistelet paineita? Onko niissä koskaan ollut korjaamista? Luotatko sokeasti mittarin näyttämään että jos viimeksi toisella asemalla ilmaa oli 0,2 bar enemmän niin nyt lisäät sen 0,2 baria että tulos on sama vaikka asema ja mittari on eri?
Onhan se varmaan hieman huvittavakin näky jos köykäinen tikunohut tyttö yrittää pyristellä kovin vastaanhangoittelevaa paineilmaletkua auton toiselle puolelle rengaspaineen tarkistusta varten, hyvä ettei letkun kelausmekanismi vedä tyttöä mukanaan koneen sisään :D- NÄIN KEVÄISIN
Kiinnostaa se katiskanmalli .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131524Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621485- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 150685
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala384588- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515