Vieraalle tekstari?

txttxt

Miehet, mitä mieltä olisitte, jos saisitte melko tuntemattomalta naiselta tekstiviestin, jossa hän kertoisi olevansa kiinnostunut? Millainen viestin pitäisi olla, että tajuaisitte mitä nainen hakee? Miehille kun pelkkä vihjailu ei näytä riittävän...

25

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +

Mitä nainen sitten hakisi?

• senssinumerosta

joku nainen ilmeisesti, tai Serpico tekstasi kysymyksen: " oletko raitis ja uskollinen?"

höh ?

• Ebenizer

Järkyttyisin. Miksi se olisi kiinnostunut, jos kerran on melkein tuntematon?

Mitähän se nainen hakee? Ei tässä nyt ainakaan ollut minulle tarpeeksi vihjettä. Kaipaatko seuraa teatteriin, etsitkö sulhasta häihisi vai munaako on vailla?

• Asennoituminen riippuisi varsin merkittävästi siitä mikä oma siviilisääty olisi sillä hetkellä.

Yleisesti ottaen kannattaa sanoa suoraan mitä ajaa takaa, haluaa, vihjailu ja toiveet ajatusten luvusta ei vaan toimi. Sitä paitti jos ei kykene sanailemaan riittävän suoraan mitä haluaa, niin onko sitä haluamaansa "ansainnutkaan"?

• txttxt

Jos on kiinnostunut miehestä sillä tavalla, että haluaa tutustua tähän ihan kunnon tarkoituksessa, eikä missään yhden illan jutussa. Toisin sanoen, ei tunne miestä, on vaan katsellut tätä kauempaa ja huomannut hänessä viehättäviä piirteitä. Eli onko viesti "Saisko susta kahviseuraa?" liian suora ja järkyttävä..?
      Heh, taisi olla tuo aloitusviestikin liian monimutkaisesti selitetty!

• hdsgy

saisko susta kahviseuraa???
        No ei ole liian suora ehdotus vaan juuri sopiva.

• Vastaisin

What is the difference between jam and marmelade? Well you can't marmelade your' cock up bird's ass. Can you?

Niin siis. Joo se saisi olla suora.

• WYEPlöp

No mistä saisit miehen kännykkänumeron? hän voisi ottaa ihan pilana tekstarin , mutta varmuuden vuoksi saattaisi vastata tyyliin : kuka olet?

• Ei siinä viestissä tartte lukea kuin vaikka 'moi' ja siitä jo tietää, että nainen on kiinnostunut. Jatkohan sitte riippuu siitä, että onko sitä itte kiinnostunut siitä naisesta.

• Ööö... En tiedä, en jakele numeroani melko tuntemattomille naisille...

• 4we56jet5ky7u

Tervehdit
      Esittelet itsesi
      Kysyt miten menee

Kaikki miehet pitäis siitä, väittävät sitten mitä tahansa.

• Kyminlaakson kukkane

Juu. Itsekkin sortunut moiseen lapsellisuuteen että soittelin ja textailin saadakseni huomion itseeni. Pidin sitä normaalina että voi ottaa selvää kenen tahansa numeron ja hoidella asioita sitä myöten.. Enää en sitä harrasta. Ainoastaan silloin soitan jos saan numeron tai luvan soittaa. Riippuu tietysti asiasta. Seuranhakuasiassa en soittaisi enää.

• 10+9

Kyllä mun mielestä olis ihan ok.

Esittelet ittes (olettaen että mies pystyy yhdistämään sut sun nimeen), sanot vaikka että sait kaverilta numeron (ei tarvi edes mainita nimeä jos parittava kaveri haluaa pysyä anonyymina) ja kysyt haluisko se tutustua suhun/istahtaa kahvikupposen ääreen juttuseuraks/leffaan/tms mikä ny ittestäs tultuu sintä että itteäs ja miestä saattas kiinnostaa.

Kyllä se varmasti sit sanoo jos ei oo kiinnostunu edes tapaaman sua. Jos tulee pakit niin ei tarvi ainakaan pohtia päässään sitä miestä enää ja voi heittää uutta matoa koukkuun :)

• jhuihygugygyhbghyug

En ole sukupuoleltani mies, vaan sori ihan nainen minäkin:), mutta jos sellainen mainitsemasi kaltainen "tekstiviesti" mulle tulisi nimettömästä tai esim. pre paid- liittymästä, ajattelisin että kyseessä on häirikkö, enkä korvaani lotkauttaisi. Muutenkin varmaan ajattelisin, että kyseessä on ihminen jolla ei oikein ole ystäviä, jollen itse kyseisenkaltaisen kanssa olisi puhelinnumeroa vaihtanut ja jollei ihminen soittaisi minulle kertoen nimensä siten, että on ennalta sovittua ja odotettua tämän soittavan, jos kyseessä olisi tuntemattomampi.

• 15+18

Niin tästä syystä varmaan hyvä mainita että on saanu sen numeron joltain yhteiseltä tutulta. Ite sain AP:sta käsityksen, että ovat kuitenkin jossain määrin tuttuja, jolloin nimi varmaan olis edes tuttu ja mies osais sen yhdistää johonkin oikeaan henkilöön.

Kieltämättä, jos joku aivan tuntematon ihminen lähettäs viestiä vois tulla aika outo olo. Mut jos on tyyliin joku "juteltiin jossain bileissä kaverin kavern kanssa" niin sillon se ei tuntus kovin oudolta. Kivahan se olis kuulla että teki johonkin puolituttuun niin pysyvän vaikutuksen että tämä haluis nähdä uudestaankin. Ja jos ei kiinnostusta olis niin varmaan tälläselle henkilölle johon randomisti saattaa törmätä uudestaan kuitenkin ihan kohteliaat pakit antas.

• kjuhiuiguiugyug
        15+18 kirjoitti:

Niin tästä syystä varmaan hyvä mainita että on saanu sen numeron joltain yhteiseltä tutulta. Ite sain AP:sta käsityksen, että ovat kuitenkin jossain määrin tuttuja, jolloin nimi varmaan olis edes tuttu ja mies osais sen yhdistää johonkin oikeaan henkilöön.

Kieltämättä, jos joku aivan tuntematon ihminen lähettäs viestiä vois tulla aika outo olo. Mut jos on tyyliin joku "juteltiin jossain bileissä kaverin kavern kanssa" niin sillon se ei tuntus kovin oudolta. Kivahan se olis kuulla että teki johonkin puolituttuun niin pysyvän vaikutuksen että tämä haluis nähdä uudestaankin. Ja jos ei kiinnostusta olis niin varmaan tälläselle henkilölle johon randomisti saattaa törmätä uudestaan kuitenkin ihan kohteliaat pakit antas.

Sori mut normaalit ei keskustele kännykässäkään kuin tuntemiensa kanssa. Minua piinasi joku hullu viime kesänä: se soitteli mulle puhelimeeni, jonka numiro tasan tarkkaan julkinen, mölisten jotakin " ketä siellä on, ketä siellä on"- lätinää, eli aloittaen oudot ja itsensä esittwlemätttömät puhelunsa siten, eikä edes nimeään kertonut, törkeä! Vielä vittuili minulle, kun kysyin, että voitko ystävälisesti kertoa nimesi, kun kyseessä ei tasan tarkkaan ollut mikään tuttuni, kyseinen salaisesta numerosta minun henkilökohtaiseen kännykkääni soitellut.

Tätäkin sitten kavereilleni jo kerroin, kun se häiriköinti oli useamman kertaa kertaa tapahtunut ja kyselin, että meenkö poliisille vai en, koska minä akateeminen nainen en kaipaa mitään tuntemattomia teiniäänisiä kakaroita soittelelemaan mulle häiriköintitarkotuksessa, kosken omaa mitään epämääräisiä suhteita - enkä etenkään nettisuhteita- ja sainkin yhdeltäkin varsin hyvän neuvon, että " jos se ketä siellä on, ketä siellä on" - soittajahäirikkö vielä kerran soittaa mulle, niin voisin sanoa, että " joo täällä on matti ja ville ja heluna ja helga, että ketäs oot vailla"...

Joskin tosiasiassa menisin poliisille, ehkä siinä tapauksessa, koska on ilmiselvää, että jos joku täysin tuntematon ja nimettä puhuva soittelee useamman kerran salaisesta numerosta itselleen täysin vieraan ihmisen julkiseen kännykkään ja vielä aggressiivisesti, ei siinä ole mikään asiallinen ihminen kyseessä. Jonkun yhden kerran voisi vielä tulkita sellaiseksi, että jollekin idiootille on joku antanut feikkinumeron ja etä sellainen luule oikeasti omiaan, mutta jos joku soittaa sellaisen ihmisen henkilökohtaiseen kännykkään useamman kerran ja koskaan itseään edes esittelemättä, jonka puhelimen tiedot ja sitä myös kautta nimi ja osoitekin on ihan yksinkertaisella numerohaulla selvitettävissä, niin sellainen ahdistelee tahallaan. Onneks se hullu ei enää ole soitellut!

Harva on innostunut puolitutuista. En minä ainakaan ja ne fiksut niistä joita tunnen, soittaa mulle, jos soittavat, ihan esitellen itsensä.

• Ajattelisin, että joku pilailee kustannuksellani ja loukkaantuisin.

• hdhdgcnh

jos kyseessä on ns. puolituttu nii en näe mitään ongelmaa. Laita vaan viestiä.

• Jos mä saisin tekstarin melko tuntemattomalta mieheltä niin ajattelisin että se on joku takiainen.

• Mä olen saanut sellaisen viestin joskus.. Aika suorasukainen. Olin vähän puulla päähän lyöty... mutta sitten selvisi että viesti oli tarkoitettu samannimiselle sählynpelaajalle ja maailmani palasi entisiin uomiinsa ;)

• 20+15

Hyh, mä olen nainen ja vastaan silti että ITE ahdistuisin että mikäs ihme hyypiö toi on. Jos siis joku mlltei täysin vieras olisi saanut mun numeron muualta kun multa ja rupeaisi tekstaamaan. Täyyysin eri juttu kun eräs ihana mies jonka olin muista yhteyksistä tiennyt vuosia, vaihtoi mun kanssa facessa lörpötellessä numeroita yks päivä ja kutsui sitten heti perää viestillä kahville. Siitä lähtien ollaankin viestitelty ja nähty ahkerasti. Toinen esimerkki, samoihin akoihin eräs myyjähenkilö liiikeessä tarvitsi numeroni ja vähän sen jälkeen kun olin lähtenyt liikkeestä pois, se rupesi lähettelemään tekstareita joissa toivoi että vastaisin hänellekin ja lähtisin hänen kanssaan hänen harrastuksiinsa ja muuta. Ihan outo! En todellakaan ole vastaillut sille. Tosin nykyään mun status taitaa muutenkin olla sellainen että ei muut miehet kiinnosta :) Mieti nyt hyvä ihminen, jos oot aikuinen, nii vähän rohkeempaa ja arvostettavampaa lähestymistapaa. Tollanen viestin pipertäminen piilossa ei saa edes säälipisteitä.

• itsekkin mokaillut

Soittaisin perään ja kysyisin että mitä nainen tarkoittaa. Sitä ennen selvittäisin onko tuttu vai tuntematon henkilö. Riippuen siitä tuntisinko vai en riippuisi jatko. Siis jos en tuntisi en tekisi asialle mitään. Ajattelisin myös että viesti on tullut väärään osoitteeseen.
      Viestin sisältö myös täytyisi olla melko selkeä asian ymmärtämiseen. Olisiko sitten liian suorasukaista?

• txttxt

Onpas tullut paljon neuvoja, kiitos! Kyseessä on eräs henkilö jonka kanssa ollaan istuttu parilla kurssilla..ei olla ikinä kyllä sanaakaan vaihdettu. Ja numeropalvelustahan sen numeron saa kun nimen tietää.. Meinaan vaan järkyttyykö tyyppi jos lähettäisi viestin. Kun ujohkona ihmisenä en suoraan naamatusten kysymään pysty. Ja kun ne kasvot vaan mielessä pyörii...

• Tota... Tässä tapauksessa neuvoisin lähestymään ihan livenä...

• Noo, siinä pitäisi mainita minut etu- ja sukunimeltä. Muuten olettaisin, että se on tullut väärään numeroon. Sitten siinä pitäisi lukea ihan suoraa sana sanalta mistä on kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe