Onko hän parempi henkilö kuin puistotyöntekijä Tarja?
NIIN!?
Miksi relaxed_eyes halveksii duunareita
34
115
Vastaukset
- :(
Miksi nimität pressaa puistotyöntekijäksi?
- iso karvainen mies
En halunnut alentaa miehiä :D
- :(
iso karvainen mies kirjoitti:
En halunnut alentaa miehiä :D
Onko puistotyöläisyys alennustila?
- iso karvainen mies
Niitä juuri eli laittomia maahanmuuttajia.
Koska hän on mulkku?
Se on yleensä selitys tällaisessa asiassa.- iso karvainen mies
En tiedä onko mulkku vai ei.
Vaikuttaa itsevarmalta pomomieheltä.
- rose18
tiedon puute tekee ihmisistä erillaisia.teoria on eri kuin eläminen siinä 8)
ihminen helposti tuomitsee..
mutta itse en ole huomannut relaxed_eyes:ssa, halveksintaa duunareita kohtaan.....- iso karvainen mies
Et niin, koska ihailet häntä :D
- rose18
Et niin, koska ihailet häntä :D
ihaillen??ihan tässä ihanoin ukkoani enään..
kunnioituksen hän on saanut 8) - iso karvainen mies
rose18 kirjoitti:
ihaillen??ihan tässä ihanoin ukkoani enään..
kunnioituksen hän on saanut 8)Onko miehesi iso ja karvainen? :D
- rose18
Onko miehesi iso ja karvainen? :D
ukkoni on kenrtaurini 8)
- ONks hää:.!1%#+?!1
rose18 kirjoitti:
ukkoni on kenrtaurini 8)
.
Onks hääkin joku intergalaktinen sankari
Niitä on täällä ilmoittautuneena jo aika paljon
.
Sehän on niin, että duunarit halveksii esimiehiään luulemalla itsestään liikoja. 2/3 duunareista pitää itseään esimiehiään parempana. Minä taas en kuvittele työelämässä itsestäni liikoja, työni puhukoon puolestaan. Jos työni kelpaa, niin se kelpaa, jos se ei kelpaa, niin sitten mun pitää parantaa tasoa.
Minä hymistelen vain itsekseni kun kuulen jonkun duunarin halveksivan esimiestään. En jaa siitä halveksunnasta tietoa eteenpäin muuta kuin siinä tapauksessa, että jos joku multa kysyy, että kannattaako sitä ja sitä tyyppiä ottaa töihin. Saatte vaan arvata, että suosittelenko antinöyrää tyyppiä kenellekään.- iso karvainen mies
Oletko itse nöyrä?
- hijklmnopq
Tuo on totta. Esimies voi myös esittää tyhmempää kuin on ja jos on kovin tosikko työntekijä, niin hän ottaa esityksen todesta.
- .
Aa. Mutta otatko ensin selvää tämän kaverin esimiehestä. Sillä hän saattaa olla aivan hanurista.
- ....................
Oletko itse nöyrä?
"Saatte vaan arvata, että suosittelenko antinöyrää tyyppiä kenellekään."
Jumalien ei tarvi nöyristellä. Ota huomioon, että 2/3 esimiehistä ei joko tiedä työnteosta tuontaivaallista tai ei välitä tietää ja tuijottaa vain kannattavuuslukuja, taseita, erilaisia tehokkuusbarometreja vaan humisee päässä ja koko ajan pitää pelätä vielä oman perseensä puolesta. Siihenhän työnteon kulttuuri Suomessa liittyy: orjailuun ja toisten orjuuttamiseen, molempien osapuolten keskinäiseen halveksuntaan.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Ota huomioon, että 2/3 esimiehistä ei joko tiedä työnteosta tuontaivaallista tai ei välitä tietää ja tuijottaa vain kannattavuuslukuja, taseita, erilaisia tehokkuusbarometreja vaan humisee päässä ja koko ajan pitää pelätä vielä oman perseensä puolesta. Siihenhän työnteon kulttuuri Suomessa liittyy: orjailuun ja toisten orjuuttamiseen, molempien osapuolten keskinäiseen halveksuntaan.
Ensinnäkään esimiehen ei välttämättä tarvitse eikä voikaan osata kaikkien alaistensa töitä. Ainakaan minä en tiedä ketään, joka olisi yhtä aikaa esimerkiksi pätevä timpuri, putkimies, sähkömies ja autonasentaja.
Toisekseen käsityksesi esimiesten mietteistä on ainakin minun näkökulmastani perin erikoinen. En minä ainakaan työnjohtajana ollessani miettinyt "kannattavuuslukuja, taseita, erilaisia tehokkuusbarometreja" vaan ihan jokapäiväistä töiden organisointia. Enkä edelleenkään yksikönpäällikkönä mieti moisia. Talouspuolen johtajat varmaan miettivät, mutta niitä kavereita on harvassa verrattuna pikkupomoihin.Ratikkakuski kirjoitti:
Ensinnäkään esimiehen ei välttämättä tarvitse eikä voikaan osata kaikkien alaistensa töitä. Ainakaan minä en tiedä ketään, joka olisi yhtä aikaa esimerkiksi pätevä timpuri, putkimies, sähkömies ja autonasentaja.
Toisekseen käsityksesi esimiesten mietteistä on ainakin minun näkökulmastani perin erikoinen. En minä ainakaan työnjohtajana ollessani miettinyt "kannattavuuslukuja, taseita, erilaisia tehokkuusbarometreja" vaan ihan jokapäiväistä töiden organisointia. Enkä edelleenkään yksikönpäällikkönä mieti moisia. Talouspuolen johtajat varmaan miettivät, mutta niitä kavereita on harvassa verrattuna pikkupomoihin.No sitähän mä sanoin, että ne ei tiedä siitä itse työnteosta mitään. Kiva, jos sinä et odota alaisiltasi tehokkuutta tai tuloksia. Kollektivismi ei vain kovin monella työpaikalla toimi.
No sitähän mä sanoin, että ne ei tiedä siitä itse työnteosta mitään. Kiva, jos sinä et odota alaisiltasi tehokkuutta tai tuloksia. Kollektivismi ei vain kovin monella työpaikalla toimi.
No en minä asiaa noinkaan tarkoittanut. Tulos syntyy tehokkaasti tekemällä eikä taseita tuijottamalla. Ja työntekijöitä kannattaa kohdella hyvin. Muuten niitä alkaa vituttamaan ja kaikki ovat vain tekevinään eikä se ole kenenkään etu.
Ratikkakuski kirjoitti:
No en minä asiaa noinkaan tarkoittanut. Tulos syntyy tehokkaasti tekemällä eikä taseita tuijottamalla. Ja työntekijöitä kannattaa kohdella hyvin. Muuten niitä alkaa vituttamaan ja kaikki ovat vain tekevinään eikä se ole kenenkään etu.
hyvässä esimiehessä on pieni ripaus psykologia ja pappia
. kirjoitti:
Aa. Mutta otatko ensin selvää tämän kaverin esimiehestä. Sillä hän saattaa olla aivan hanurista.
En, kyllä mulle riittää se mitä ja miten kaveri toisista, etenkin nk. ylempiarvoisista selän takana jauhaa.
Ota huomioon, että 2/3 esimiehistä ei joko tiedä työnteosta tuontaivaallista tai ei välitä tietää ja tuijottaa vain kannattavuuslukuja, taseita, erilaisia tehokkuusbarometreja vaan humisee päässä ja koko ajan pitää pelätä vielä oman perseensä puolesta. Siihenhän työnteon kulttuuri Suomessa liittyy: orjailuun ja toisten orjuuttamiseen, molempien osapuolten keskinäiseen halveksuntaan.
Kyllä e esimieskin kuitenkin ihan töissä on, se on vaan esimiestöissä. Eihän meillä tarvittaisi esimiehiä jos duunari olisi oikeallalailla oma-aloitteinen. Nimenomaan työnteon näkökulmasta oma-alotteinen, ei kahvituntien alottamisen tai töistä pois lähtemisen suhteen oma-alotteinen jne.
Suomen kansan syvissä riveissä vaan on se iankaikkinen herraviha, joka vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin. Olis kaikille paljon helpompaa, kun tekis vaan sen kummemmin vittuilematta. Mitä sillä on väliä mitä ja miten tekee, kun vaan tekee miten esimies käskee, saman palkan siitä kuitenkin saa. Minä en sitä vämmäämistä tajua.relaxed_eyes kirjoitti:
Kyllä e esimieskin kuitenkin ihan töissä on, se on vaan esimiestöissä. Eihän meillä tarvittaisi esimiehiä jos duunari olisi oikeallalailla oma-aloitteinen. Nimenomaan työnteon näkökulmasta oma-alotteinen, ei kahvituntien alottamisen tai töistä pois lähtemisen suhteen oma-alotteinen jne.
Suomen kansan syvissä riveissä vaan on se iankaikkinen herraviha, joka vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin. Olis kaikille paljon helpompaa, kun tekis vaan sen kummemmin vittuilematta. Mitä sillä on väliä mitä ja miten tekee, kun vaan tekee miten esimies käskee, saman palkan siitä kuitenkin saa. Minä en sitä vämmäämistä tajua.Lopeta kitiseminen ja käske. Tää on orjatyöperustainen maailma jossa rakennetaan jonkun toisen hyvinvointia jolloin pohjimmaista motivaatiota tehdä mitään suosilla ei ole - koska oman työn merkitys itselle jää vähäiseksi.
Tämä on työkulttuurimme ja sen pohjalta rakennetaan nokkimishierarkiat, palkitsemisjärjestelmät ja lorvimisoikeuden jakamiset. Kaikkein pohjimmaisena on orja eli joku harjoittelija jolla ei ole palkkaa eikä oikeutta valittaa, ja jos hänellä käy lottovoitto hän pääsee seuraavalle askelmalle miellyttämällä kaikkia. Vertaisia miellytetään omaksumalla työyhteisön mentaliteetti - olkoon kuinka kipeä tahansa - ja olemalla erottumasta joukosta edukseen.
Tämä johtaa juurikin siihen että työ on aikaansaamatonta silmänpalvontaa.
Ja siihen että mua ei huvita enää mikään tuottava työ enkä todellakaan osallistu työelämän systeemeihin tai edes aio yrittää.
Koko roska juontaa juurensa rahajärjestelmän sairauteen joka pakottaa systeemin ikuiseen pudotuspeliin eikä enää suosi tuottamsita. Raha kertyy yksille - muut ei saa mielekästä palkkiota mistään vaivasta mitä näkevät.
Kyse ei ole enää herravihasta vaan siitä suorasukaisesta tosiasiasta että työstä on tehty perustasollaan kannattamatonta. Järki sanoo että ylimmälle oksalle ei kaikki mahdu - mutta jos raha virtaa vain ja ainoastaan ylöspäin niin lopulta alhaalla ei kannata tehdä mitään.
Siksihän näitä pakkotyösysteemeitä pistetään pystyyn. Yhden 8 tunnin työpäivän arvo on 1 euro tunnissa, toisen työpäivän arvo on 50 euroo tunnissa.
HAISTA PASKA. Jos minä saan euron tunnissa niin joka vitun paska joka mun ympärillä on saa kyllä luvan sitten kärsiä vastaavalla arvolla.
Jos halutaan suht tyytyväisiä tekijöitä silloin saalis kannattaisi jakaa tasaisesti ja sen mukaan mitä oikeasti tuotetaan. Tällöin jokainen tietää että oman työnsä hoitamalla voi vaikuttaa tuloihinsa oikeasti, eikä se tarvi sitä että hymyilee pomolle vaan sitä että tekee työnsä.
Systeemi on sairas, siinä ei Rela sun pieni kaunis maailmasi ja oma elämäsi ole mitään muuta kuin henkilökohtainen onnenkantamoinen. Ajattelen pohjimmiltaan samoin kuin sinä, mutta mulle tää paska on näyttänyt todelliset kasvonsa ja se on jotain josta sä olet autuaan tietämätön ja osallistut yhtälailla maailman sairaaksi tekemiseen innolla vedoten siihen mitä itse teet - vaikka sun tyylisiä ihmisiä ei ole kuin ehkä yks sadasta ja loput 98% on niin totaalisia kusipäitä että ne tekee toimimisesta mahdotonta.
Toisaalta helvettiäkö sitä valittamaan, et sä pysty tajuamaan koska sulla ei ole aikaa tai kiinnostusta sellaiseen - ei katsos kuulu "Sun elämään". Yhtä vähän mä tajuan mistään siitä miten sun elämäs toimii niinkuin toimii, joten jokainen nähköön maailmasta sellaisen kapean siivun ja kehittäköön mielisairautensa sen perusteella.
Vitut.Kukkomies kirjoitti:
Lopeta kitiseminen ja käske. Tää on orjatyöperustainen maailma jossa rakennetaan jonkun toisen hyvinvointia jolloin pohjimmaista motivaatiota tehdä mitään suosilla ei ole - koska oman työn merkitys itselle jää vähäiseksi.
Tämä on työkulttuurimme ja sen pohjalta rakennetaan nokkimishierarkiat, palkitsemisjärjestelmät ja lorvimisoikeuden jakamiset. Kaikkein pohjimmaisena on orja eli joku harjoittelija jolla ei ole palkkaa eikä oikeutta valittaa, ja jos hänellä käy lottovoitto hän pääsee seuraavalle askelmalle miellyttämällä kaikkia. Vertaisia miellytetään omaksumalla työyhteisön mentaliteetti - olkoon kuinka kipeä tahansa - ja olemalla erottumasta joukosta edukseen.
Tämä johtaa juurikin siihen että työ on aikaansaamatonta silmänpalvontaa.
Ja siihen että mua ei huvita enää mikään tuottava työ enkä todellakaan osallistu työelämän systeemeihin tai edes aio yrittää.
Koko roska juontaa juurensa rahajärjestelmän sairauteen joka pakottaa systeemin ikuiseen pudotuspeliin eikä enää suosi tuottamsita. Raha kertyy yksille - muut ei saa mielekästä palkkiota mistään vaivasta mitä näkevät.
Kyse ei ole enää herravihasta vaan siitä suorasukaisesta tosiasiasta että työstä on tehty perustasollaan kannattamatonta. Järki sanoo että ylimmälle oksalle ei kaikki mahdu - mutta jos raha virtaa vain ja ainoastaan ylöspäin niin lopulta alhaalla ei kannata tehdä mitään.
Siksihän näitä pakkotyösysteemeitä pistetään pystyyn. Yhden 8 tunnin työpäivän arvo on 1 euro tunnissa, toisen työpäivän arvo on 50 euroo tunnissa.
HAISTA PASKA. Jos minä saan euron tunnissa niin joka vitun paska joka mun ympärillä on saa kyllä luvan sitten kärsiä vastaavalla arvolla.
Jos halutaan suht tyytyväisiä tekijöitä silloin saalis kannattaisi jakaa tasaisesti ja sen mukaan mitä oikeasti tuotetaan. Tällöin jokainen tietää että oman työnsä hoitamalla voi vaikuttaa tuloihinsa oikeasti, eikä se tarvi sitä että hymyilee pomolle vaan sitä että tekee työnsä.
Systeemi on sairas, siinä ei Rela sun pieni kaunis maailmasi ja oma elämäsi ole mitään muuta kuin henkilökohtainen onnenkantamoinen. Ajattelen pohjimmiltaan samoin kuin sinä, mutta mulle tää paska on näyttänyt todelliset kasvonsa ja se on jotain josta sä olet autuaan tietämätön ja osallistut yhtälailla maailman sairaaksi tekemiseen innolla vedoten siihen mitä itse teet - vaikka sun tyylisiä ihmisiä ei ole kuin ehkä yks sadasta ja loput 98% on niin totaalisia kusipäitä että ne tekee toimimisesta mahdotonta.
Toisaalta helvettiäkö sitä valittamaan, et sä pysty tajuamaan koska sulla ei ole aikaa tai kiinnostusta sellaiseen - ei katsos kuulu "Sun elämään". Yhtä vähän mä tajuan mistään siitä miten sun elämäs toimii niinkuin toimii, joten jokainen nähköön maailmasta sellaisen kapean siivun ja kehittäköön mielisairautensa sen perusteella.
Vitut.No rauhoitutaas nyt. Kiihtyminen ei auta yhtään asiaasi. Se, että et ole omista ja muidenkin ihmisten panostuksista ja yrityksistä huolimatta sopeutunut yhteiskuntaan on tuskin minun syyni.
Mitä enemmän ihminen syrjäytyy, sitä enemmän se syyttää systeemiä...- kylä näi o
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanos muuta.
.
Hyvä esimies antaa wiimeisen woitelun
. relaxed_eyes kirjoitti:
Suomen kansan syvissä riveissä vaan on se iankaikkinen herraviha, joka vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin. Olis kaikille paljon helpompaa, kun tekis vaan sen kummemmin vittuilematta. Mitä sillä on väliä mitä ja miten tekee, kun vaan tekee miten esimies käskee, saman palkan siitä kuitenkin saa. Minä en sitä vämmäämistä tajua.Noi nyt on aika paljon alakohtaisia kunkin motivaatiot. Jotenkin tuntuu, että nykyään ainoastaan paskalehtien `toimittajilla` on jonkinasteista oma-aloitteisuutta sitä työntekoa kohtaan. Ja paskaa jälkeähän siitä syntyy, eli parempi olis tekis duuninsa hissuksiin asioihin perehtymällä ja kahvittelemalla ja palaveeraamalla niin työnlaatu nousisi.
- tsirra
Millainen idiootti halveksii duunaria?
(tsuh) Merkillistä, miten erilaisen kuvan voi samasta ihmisestä saada.
Njaa.....sen olen laittanut merkille että pikkupomot ovat....hmmm... pikkupomoja. Sellaiset oikeasti isokenkäiset ovat paljon rennompia.... =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741