Irrallisuuden maksiimi

tsirra

Kykenetkö käsittämään sen mitä itse en voi edes kuvitella?

20

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä.

Sä et vissiin tajua, että spämmäät etusivun täyteen yksrivisiä alotuksia jotka ei kiinnosta ketään?

Muut aiheet saattais ihmisiä kiinnostaa mutta sun tyhjänpäiväiset huomiohuoraamiset siirtää ne toiselle sivulle.

Jotta, jos tiivistäisit kaikki ajatuksesi yhteen aloitukseen, kiitos.

• tsirra

Ei mun käsittääkseni nämä "tilat" ole juuri millään tavalla rajoitettuja.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Herre gyd!

Nyt mä hokasin! Sulla ei ole ympärilläsi muuta toimintaympäristöä kuin tämä. Ja sen vuoksi vaadit tasoa.

(kultivoitunutta nautaa)

• tsirra kirjoitti:

Ei ole.

Sun aivokapasiteetti ei vissiin riitä ajattelemaan muita tällä palstalla kävijöitä. Tilaa ei rajaa mikään muu kuin sun tyhjänpäiväisyys.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Herre gyd!

Nyt mä hokasin! Sulla ei ole ympärilläsi muuta toimintaympäristöä kuin tämä. Ja sen vuoksi vaadit tasoa.

(kultivoitunutta nautaa)

Mitä sä mulle tota väännät?

• tsirra kirjoitti:

Herre gyd!

(kultivoitunutta nautaa)

Eiku sulla ei oo koskaan mitään sanottavaa, mutta sä teet jokaisesta sun aivopierusta uuden aloituksen ja ne ei vaan vittu kiinnosta ketään. Tajuaksä?

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Puhu väliviivoille, älä mulle.

(tyrsk)

• tsirra kirjoitti:

Mä pyrin pitämään sut kiireisenä tässä alotuksessa, että sä et pääse spämmäämään tuota paskaas pitkin etusivua ja oikeillekin aiheille jää etusivulla tilaa.

• tsirra
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eiku sulla ei oo koskaan mitään sanottavaa, mutta sä teet jokaisesta sun aivopierusta uuden aloituksen ja ne ei vaan vittu kiinnosta ketään. Tajuaksä?

Mistä sä sen tiedät? Oletko sä jokin yli-ihminen, vai mikä matroona?

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Mjaa

Pööpöllä on ihan oma lasipallo, josta se tsekkaa mitä meidän kaalissa poreilee.

Cuul

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Mjaa

Pööpöllä on ihan oma lasipallo, josta se tsekkaa mitä meidän kaalissa poreilee.

Cuul

On siinä kaverilla kravatissa opettelua.

• tsirra kirjoitti:

Ei tartte yli-ihmisen kykyjä. Palstan jos sattuu väärään aikaan avamaan, niin etusivu on täynnä jotaki vitun tsirraa.

Ristuksen umpitampio.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Ei tartte yli-ihmisen kykyjä. Palstan jos sattuu väärään aikaan avamaan, niin etusivu on täynnä jotaki vitun tsirraa.

Ristuksen umpitampio.

Ja sekin vielä kertoo sun tyhjänpäiväisyydestä, että niihin sun aivopieruihin ei oo kukaan muu vastannu kuin korkeintaan sinä itse.

• tsirra
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ristuksen umpitampio.

Kristus & Tampere eivät kuulu toimintaympäristööni.

• tsirra
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ja sekin vielä kertoo sun tyhjänpäiväisyydestä, että niihin sun aivopieruihin ei oo kukaan muu vastannu kuin korkeintaan sinä itse.

Se on mun tavaramerkki... Ymmärrätkö: Vähän niin kuin Nike on.

• tsirra kirjoitti:

Se on mun tavaramerkki... Ymmärrätkö: Vähän niin kuin Nike on.

Mikä vitun tavaramerkki? Sä oot muita huomioonottamaton ääliö.

• tsirra
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mikä vitun tavaramerkki? Sä oot muita huomioonottamaton ääliö.

Keitä muita?

Siis tämä on itseilmaisun ja biojäteroskiksen välimaastoon sovittautuva monoteistinen herännäisyysfantasia.

• tsirra kirjoitti:

Keitä muita?

Siis tämä on itseilmaisun ja biojäteroskiksen välimaastoon sovittautuva monoteistinen herännäisyysfantasia.

Niinku puulle puhuus.

>Keitä muita?

No muita palstalla kävijöitä. Vaikka mua saatana, jos ei älykkyytesi sen pidemmälle riitä.

>Siis tämä on itseilmaisun ja biojäteroskiksen välimaastoon sovittautuva monoteistinen herännäisyysfantasia.

Olet väärässä. Blogit on tuota varten, ei keskustelupalstat.

• tsirra
        relaxed_eyes kirjoitti:

Niinku puulle puhuus.

>Keitä muita?

No muita palstalla kävijöitä. Vaikka mua saatana, jos ei älykkyytesi sen pidemmälle riitä.

>Siis tämä on itseilmaisun ja biojäteroskiksen välimaastoon sovittautuva monoteistinen herännäisyysfantasia.

Olet väärässä. Blogit on tuota varten, ei keskustelupalstat.

Siis duuddeli puhuu mulle ja väittää ettei puhu mulle. Mä jopa vastaan.

Ihme Toope.

• c'babe
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei ole.

Sun aivokapasiteetti ei vissiin riitä ajattelemaan muita tällä palstalla kävijöitä. Tilaa ei rajaa mikään muu kuin sun tyhjänpäiväisyys.

No höpsis Rela. Kuinka sä nyt noin pillastuit. Voisit tehdä enemmän aloituksia kun tilaa bittiavaruudesta ei puutu :) Niin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe