Palstamainoksenne

okjuihtgre

Bongattu toiselta palstalta:

"Suosittelen sinua menemään miestenlogiikka palstalle. Leiki siellä sitten maailmanparantajaa ja riennä auttamaan jokaista naisuhria, joita havaitset manipuloitavan ja kiristettävän. Kerro vielä avoimesti ja naivisti elämäsi ongelmista. Takaan että, kaikki ylös kirjataan. Yksi kaunis päivä ja olet kasvotusten kirjoittamasi edessä. Sen jälkeen myös viestiketjusi poistetaan, halusitpa sitä itse tai et".

13

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin?

• Niin ja unohtamatta syliterapiaa...

• Öö...mr. kalluppi.

• okuhgtrds

Sitä saa mitä tilaa...

• Tena183

niinpä niinhän sen koin:(

lörpöttelin kaikkien asiat julki ja kärähdin Serpicon vuoksi

• jhgyjhguyjgyhguyjgyg

Huono ja asiatta viattomia leimaava otsikko ja sairaita juttuja koko palsta täynnä... Käykös täällä muuuten vielä niitä samoja sosiopaattisia rekisteröidyillä nimimerkeillä ( tuskin omilla naamoillaan ja nimillään) heiluvia, kuin ennenkin, jotka aikoinaan kävi oikein joukolla mun kimppuuni näissä keskusteluissa syytellen minua häiriköksi, joka en koskaan ole kirjoittanut millään profiililla en missään tällä Suomi24- saitilla, joka en kirjoita sellaisella nytkään, vaan saitin sisäpiirin ulkopuolisena identifioimattomana keskustelupalstavierailijana, kuten aina ja joka en ole tän saitin jäsen ja jonka tekstien sisältöjä he eivät koskaan kommentoineet asiallisesti? Satutko tietämään?

Ikäänkuin se muka mun. tai kenenkään muunkaan asiatta näillä palstoilla mustamaalatun viattoman vika olisi, että jos ja mikäli jotkut nettinörttikahjot häiriköt kahjot yhdistelevät vaikkapa näitä minun anonyymin nimettömän ei- henkilönä esiintyävän tälle keskustelupalstalle postaamiani tekstejä esim. profiileihin, kajoavat ronkkimalla asiattomasti postaamani tekstin sisältöön tai muuta mielisairasta minuun sivulliseen kohdistuvaa häiriköintiä, mikä oli tauotonta häirintää minua kohtaan tällä palstalla aikoinaan... Nykyisj en viitti kauheasti tälle palstalle kirjoitella, koska se joku rekistereöidyllä nimimerkillä ( ilm. feikkirekisteröitynyt, juttujen tasosta päätellen?) esiintyävä sekopää pakkomielteisesti kutsuu minua joksikin "Eewariksi" tällä palstalla ja inhoan sitä ahdistelua itseäni kohtaan, kun en ole sen niminen henkilö, enkä muutenkaan henkilöstän ikinä Suomi24:ssa avautunut.

Tiedoksi, että minulle tämän keskustelupalstan " Miehen Logiikka" kokonaisuudessaan henkilöinä tuntematon kävijäkunta on aiheuttanut aika vakavan depression, vaikken edes muita kirjoittavia tunne tai teistä mitään tiedä... Siinä on rajansa, että miten paljon jaksaa ottaa vastaan henkisesti väkivaltaista kommentointia netin tällaisella anonyymilla keskustelupalstalla, kun on viaton kyseisten nettipalstahäiritsijöiden vihaan, kun ei ymmärrä miksi he aina asiallisiinkin teksteihin ovat asiattomia ja niin edelleen... Ainoa oma vikani on, että luin sitä paskaa ja vastasin niille anonyymisti minulle esiintyville solvareille parisen vuotta tällä palstalla jatkuvaan herjaamiseensa, vaikkei olisi pitänyt. En tajunnut, että se todella voi vaikuttaa psyykeeni, kun muutenkin on stressiä ja huolia. Ja törkeästi on joo myös mun anonyymin vanhoja älyllisiä ja asiallisia viestejäni poistatettu keskusteluista... Ihan puolueellisesti.

Ikävää, jos joitakin ihmisiä ihan "kiristetäänkin" jollakin, kuten aloittaja kerrot ja minkäänasteinen netin ajanvietepalstoille kirjoittelevien "kiristely" ei kyllä kuulu nettipalstojen sääntöihin tai välttämättä lainmukaisen toiminnankaan piiriin. Ja sitten tän Aller- saitin ylläpito vastuussa, ettei sellaista tapahdu, mikäli ko. toimintaa esiintyy.

Se on käynyt selväksi, että tän palstan ja foorumin sisäpiiri ei tajua, etteivät kaikki keskusteluihin osaa ottavat tunne heitä tai tiedä heidän henkilöitään, eikä ole edes kiinnostuneita tietämään ja että osa kommentteja näihin keskusteluihin antavista antaa niitä ihan tekstien perusteella.. tosin ilmeisen pieni osa, kun jotkut mollit on vallanneet kaveriporukoineen havaitustikin nää julkiset keskustelpalstat itselleen häiriköimiseensä, ikäänkuin yksityisviestintäänsä eivät voisi harjoittaa muualla.

Joo on ikävää, jos esiintyy kiusaamista ja mustamaalaamista. Ja sekopäiden laatimia tekstejä suurin osa aloituksista. Kukaan fiksu ei sen sortin intressillä keskustelupalstoilla kijoittelemassa käy.

• Moi!

• Hanna Raumalta

Moi Eewari! Missä olet ollut?

• heh,hee.

Huono ja asiatta viattomia leimaava otsikko ja sairaita juttuja koko palsta täynnä... Käykös täällä muuuten vielä niitä samoja sosiopaattisia rekisteröidyillä nimimerkeillä ( tuskin omilla naamoillaan ja nimillään) heiluvia, kuin ennenkin, jotka aikoinaan kävi oikein joukolla mun kimppuuni näissä keskusteluissa syytellen minua häiriköksi, joka en koskaan ole kirjoittanut millään profiililla en missään tällä Suomi24- saitilla, joka en kirjoita sellaisella nytkään, vaan saitin sisäpiirin ulkopuolisena identifioimattomana keskustelupalstavierailijana, kuten aina ja joka en ole tän saitin jäsen ja jonka tekstien sisältöjä he eivät koskaan kommentoineet asiallisesti? Satutko tietämään?
        SAtuitko tietämään että täällä ei käy nykyään muita kuin sinä päästäsi sairas skitso.

• Tuuli Turusta.
        Hanna Raumalta kirjoitti:

Moi Eewari! Missä olet ollut?

Kotonahan minä, missäs muualla.

• kihuhuhiuhiuhiuh
        heh,hee. kirjoitti:

SAtuitko tietämään että täällä ei käy nykyään muita kuin sinä päästäsi sairas skitso.

No satun tosta anonyymin tekstistäsi näkemään sen, että sinä anonyymihäirikkö vainoat minua internetissä tällä Suomi24- foorumilla ilman, että ylläpito koskaan puuttuu siihen - mikä lie kahjo oletkaan, aivan umpihullu - ja samaten näen sen, että käytät minun tekstiäni omissa postauksissasi ilman asiallisia lainauksia. EN ole nörtti, enkä koskaan käyttänyt tällä foorumilla yhtäkään profiilia tai avautunut henkilöstäni mitenkään kenellekään, eli minulta sivulliselta viattomalta keskustleijalta ainakin on turhaa kysyä, millaisia ja miten paljon kirjoittajia esimerkiksi tällä keskustelupalstalla käy tai tulla syyttelemään minua siiitä, että jos tällä julkisella anonyymikeskustelupalstalla on useilla nimimerkeillä operoivia kaheleita, että siinähän sitten sekopäät nöyryytätte minua sivullista, jos luulen että tällä olisi pääosin normaaleja, joilla on korkeintaan yksi rekisteröity nimimerkki tai vaihtoehtoisesti ei yhtäkään...

Olen todella pahoillani että joudun sanomaan tän, mutta en ole mikään ja mitekään velvollinen ottamaan vastaan prosijointiasi, jos vaikkapa olet sosiopaattinen skitso, joka näkee oman skitsoutensa minussa sivullisessa viattomassa sairaan mielesi vuoksi. Suosittelen sinua siinä tapauksessa ottamaan omat lääkkesi - juttusi ja kätöksesi minua sinulle tuntematonta kohtaa ei ole normaalia keskustelupalstakäytöstä.

Yrität hysteerisesti sinä nettiä häiriköivä hullu- feikkijorisija leimata minua Suomi24:ssa profiilitonta hulluksi, mutta ikävä kyllä aikuisten faktat menevät ihan toisin, eli totuus on se, että minä keskustelen näillä palstoilla minulle henkilöinä KOKONAISUUDESSAAN tuntemattomien kanssa, MINÄ OLEN SAANUT SKITSOJA kommentteja osakseni ja minun kimppuuni on keskusteluissa käyty roikkumaan esim. tällä palstalla täysin asiattomin perustein.

Sen verran voisit edes pitäytä faktoissa, ettet väitä sellaisen ihmisen kärsivän skitsofreniasta vastineessasi, joka ei sellaisesta kärsi ja jota todellakaan et tunne! Minulla ei ole mitään skitsofreniaa! Jätä imbesilli minut rauhaan ja sulla ei myöskään ole oikeutta väittää, että minä sivullinen olisin sellaisten aloiutsgten laatija, joihin ei minulla ole mitään osaa, TAI ETTÄ OMAISIN YHTÄKÄÄN PROFIILIA TAI NIMIMERKKIÄ TÄLLAISELLE(!) saitille.

Jätä vitun idiootti mut rauhaan, mikä lie netissä keskustelupalstakeksustelemisen perusteella takertuva toimmeton nettinörtti hullu. Mä tässä jop kerroin, että olen masenukseen sairastunut kokemani aiheettoman ja asiattoman hertjaamisen vuoksi näissä keskusteluissa, että en kaipaa lisää perättömien puhumista minusta! Huolimatta siitä, että oln anonyymi, EI SITTEN NIIN MITÄÄN oikeutta ole teilllä näiden palstojen kenelläkään nolata minua perättömillä väitteillä persoonastani tai tekemisistäni tai muutenkaan henkilöstäni!

Vittu mieluiten lukkojen taakse mielisairaalaan tollanen hullu, joka aktiivisella keskustelupalstalla väittää tekstejä laativan muka vain yhden ihmisen....Mä en halua tollasta lukea, eikä ole mun vastuulla, että vittu täällä ( Suomi24:ssa) sivullinen viaton saa kyyliä ja mustamaalareita kimppuunsa ihan normaalillakin virussuojauksella, jos ottaa mitään osaa näihin Suomi24:n keskustelupalstojen keskusteluun!

• okjuihtgre

Oheisen kirjeen kirjoitin rikospoliisille tiedoksi, samalla kun toimitin kaikki herjausketjukopiot, samoin kuin ne tallentamani viestit, jotka Eniro tai hakkerointiin kykenevä herjaaja poisti palstalta.

Rikospoliisille

Liitetiedostona lähetän kopiot keskusteluketjuista, jotka on kirjoitettu Suomi24 x-palstalla. Kolme henkilöä on joutunut nettikiusaajan herjauksen kohteeksi. Minä, herra x, vaimoni rouva x sekä nainen x. Pyydän rikospoliisia selvittämään herjaajan henkilöllisyyden ja ilmoittamaan sen kiusatuksi tulleille. Itse en aio nostaa kunnianloukkauskannetta herjaajaa kohtaan. Mikäli kaksi muuta osapuolta sen tekevät, on heidän asiansa.
        Enemmän kuin omasta maineestani ja jaksamisesta olen huolissani niistä lukemattomista nettikiusausuhreista, joita uskon olevan. Kaikilla ei ole rohkeutta ottaa yhteyttä rikospoliisiin, eikä kaikilla kiusatuksi tulleilla ole yhtä vahva psyyke kuin minulla itselläni.
        Tuntuu kuin koulukiusaajat koulunsa päätettyään olisivat siirtyneet nettiin. Eivät minnekään ”puutarha” palstoille vaan juuri ”huu-haa” palstoille. Kun elämässään kovia kokeneet, yleensä naispuoliset saapuvat lohtua etsimään tuskaansa, ensimmäisenä rientävät myötätuntoa osoittamaan juuri nuo sairaat psykopaatit, nettikiusaajat. Saavat viimein tahtotilansa mukaisesti riittävän määrän intiimitietoa houkuteltua uhristaan. Sen jälkeen aloittivat itsetyydytyksensä eli sairaalloisen manipuloinnin hitaasti ja nautiskellen edeten, että uhrinsa joutuisi mahdollisimman paljon kärsimään. Aluksi pienillä vihjauksilla, niin että vain uhri itse tajuaa tulleensa totaalisesti huiputetuksi. Kun itsetyydytys on lähellä huippuaan, psykopaatti paljastaa kaiken sen, mitä uhristaan tietää. Samalla jo tähyillen uutta uhriaan.

Päiväys/allekirjoitus

• hyvä yritys
        okjuihtgre kirjoitti:

Oheisen kirjeen kirjoitin rikospoliisille tiedoksi, samalla kun toimitin kaikki herjausketjukopiot, samoin kuin ne tallentamani viestit, jotka Eniro tai hakkerointiin kykenevä herjaaja poisti palstalta.

Rikospoliisille

Liitetiedostona lähetän kopiot keskusteluketjuista, jotka on kirjoitettu Suomi24 x-palstalla. Kolme henkilöä on joutunut nettikiusaajan herjauksen kohteeksi. Minä, herra x, vaimoni rouva x sekä nainen x. Pyydän rikospoliisia selvittämään herjaajan henkilöllisyyden ja ilmoittamaan sen kiusatuksi tulleille. Itse en aio nostaa kunnianloukkauskannetta herjaajaa kohtaan. Mikäli kaksi muuta osapuolta sen tekevät, on heidän asiansa.
        Enemmän kuin omasta maineestani ja jaksamisesta olen huolissani niistä lukemattomista nettikiusausuhreista, joita uskon olevan. Kaikilla ei ole rohkeutta ottaa yhteyttä rikospoliisiin, eikä kaikilla kiusatuksi tulleilla ole yhtä vahva psyyke kuin minulla itselläni.
        Tuntuu kuin koulukiusaajat koulunsa päätettyään olisivat siirtyneet nettiin. Eivät minnekään ”puutarha” palstoille vaan juuri ”huu-haa” palstoille. Kun elämässään kovia kokeneet, yleensä naispuoliset saapuvat lohtua etsimään tuskaansa, ensimmäisenä rientävät myötätuntoa osoittamaan juuri nuo sairaat psykopaatit, nettikiusaajat. Saavat viimein tahtotilansa mukaisesti riittävän määrän intiimitietoa houkuteltua uhristaan. Sen jälkeen aloittivat itsetyydytyksensä eli sairaalloisen manipuloinnin hitaasti ja nautiskellen edeten, että uhrinsa joutuisi mahdollisimman paljon kärsimään. Aluksi pienillä vihjauksilla, niin että vain uhri itse tajuaa tulleensa totaalisesti huiputetuksi. Kun itsetyydytys on lähellä huippuaan, psykopaatti paljastaa kaiken sen, mitä uhristaan tietää. Samalla jo tähyillen uutta uhriaan.

Päiväys/allekirjoitus

"Pyydän rikospoliisia selvittämään herjaajan henkilöllisyyden ja ilmoittamaan sen kiusatuksi tulleille."

*reps*

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe