USA:n presidenttiehdokkaat

__

Kaikki ehdokkaat vastustavat aborttia enemmän tai vähemmän, vihaavat homoja enemmän tai vähemmän, vihaavat valtion kustantamaa terveydenhuoltoa enemmän tai vähemmän ja se mikä heille kaikki on yhteistä, he ovat uskovaisia.

Stupid americans HAHA

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • __

      Suosittelen, todella, todella hyvä video

      Americans are NOT stupid - with subtitles

      http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE

      ------------------
      esimakua

      J: "mainitse yksi maa minkä nimi alkaa U:lla"

      V: "umm... umm... emm"

      J: "Kävisikö tämä?"

      V: "Mikä?"

      J: "United states of America"

      ---------

      • -

        Niinno. Mistä tahansa maasta saataisiin ihmisiä kadulla haastattelemalla editoitua samanlainen video. Jonkin verran Yhdysvalloissa aikaa viettäneenä voin sanoa että isoon maahan mahtuu monenlaista. On siellä paljon hyvääkin väkeä. Tuppaa vain tuo kuva ulospäin olemaan noiden enemmän tai vähemmän illiteraattien konservatiivi-fundamentalistien hallitsema.


    • "[Gingrich] on ollut naimisissa kolme kertaa...[hän] tuli baptistikristityksi opiskeluaikanaan, mutta liittyi katoliseen kirkkoon vuonna 2009.
      Gingrich herätti joulukuun 9. päivä 2011 kansainvälistä huomiota ja hämmennystä, kun kommentoi...että "palestiinalaiset ovat keksitty kansa", joka haluaa tuhota Israelin ja olisi voinut valita asuinpaikakseen jonkun muun.
      Gingrich on kampanjansa aikana kritisoinut myös lapsien työntekoa rajoittavia lakeja." wiki

      "Vaalikampanjassaan Romney [mormoni] keskittyi tavoittelemaan etenkin kristillisen oikeiston ääniä. Hän otti kuvernöörikautensa lopulla selkeän konservatiivisen kannan kantasolututkimukseen, aborttiin, ehkäisypillereihin ja homoseksuaalien oikeuksiin pyörtäen siten aiemmat sanomisensa." wiki

      Vitsin valopäitä republikaaneilla ehdokkaina.

      • 43224324324324332

        >>"palestiinalaiset ovat keksitty kansa"


      • 43224324324324332 kirjoitti:

        >>"palestiinalaiset ovat keksitty kansa"

        Katoliseksi kääntynyt Gingrich nuolee noilla puheillaan juutalaisrahoittajien p******ä.
        Pressanvaalit USA:ssa on bisnestä kovimmillaan. Romneykin poltti noin 50 miljoonaa taalaa edellisessä keississä. Ei tuollaisia rahoja anneta ilman vastapalvelusta. Ilmaisia lounaita ei ole ja kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Omaa rahaansa tuo "tyhjätasku" Romney poltti edellisissä vaaleissa 35 miljoonaa.
        Ei ole pa-poikien eikä -tyttöjen vakansseja USA:n presidentintuolit.
        Kun kansa on umpitolloja, niin kellä on suurin vaalibudjetti, eikä mainittavia kiinnijäämisiä, niin tulee valituksi.
        Kammottavin esimerkki alkoholisti ÄO 80 George W. Bush.
        ;-)


      • ...
        ikiateisti kirjoitti:

        Katoliseksi kääntynyt Gingrich nuolee noilla puheillaan juutalaisrahoittajien p******ä.
        Pressanvaalit USA:ssa on bisnestä kovimmillaan. Romneykin poltti noin 50 miljoonaa taalaa edellisessä keississä. Ei tuollaisia rahoja anneta ilman vastapalvelusta. Ilmaisia lounaita ei ole ja kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Omaa rahaansa tuo "tyhjätasku" Romney poltti edellisissä vaaleissa 35 miljoonaa.
        Ei ole pa-poikien eikä -tyttöjen vakansseja USA:n presidentintuolit.
        Kun kansa on umpitolloja, niin kellä on suurin vaalibudjetti, eikä mainittavia kiinnijäämisiä, niin tulee valituksi.
        Kammottavin esimerkki alkoholisti ÄO 80 George W. Bush.
        ;-)

        Tästä näkee, it's all about the money ja kansa näyttää australiaa kartalta kun kysytään missä pohjois-korea sijaitsee.


      • 43224324324324332 kirjoitti:

        >>"palestiinalaiset ovat keksitty kansa"

        Juutalaiset (siis alkuperäiset) ovat juutalaisiksi kääntyneitä palestiinalaisia, ei mikään "rotu".


      • Races
        Kollimaattori kirjoitti:

        Juutalaiset (siis alkuperäiset) ovat juutalaisiksi kääntyneitä palestiinalaisia, ei mikään "rotu".

        Rotukin on aika veteen piirretty viiva, vitsi se on tuottanut pään vaivaa silloin kun eroteltiin vielä oikein kunnolla rotuja.

        Eikös se amerikassa mennyt, että olet mustaa rotua jos sinussa on 1/16 mustaa verta :D


      • Races kirjoitti:

        Rotukin on aika veteen piirretty viiva, vitsi se on tuottanut pään vaivaa silloin kun eroteltiin vielä oikein kunnolla rotuja.

        Eikös se amerikassa mennyt, että olet mustaa rotua jos sinussa on 1/16 mustaa verta :D

        Races
        27.1.2012 17:13

        >>>Eikös se amerikassa mennyt, että olet mustaa rotua jos sinussa on 1/16 mustaa verta :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe