Tärkeä tiedote Munantolaisille**

Kenraali Eggx

Kuten tiedämme ensin tuli suuri muna ja sen jälkeen maailmassa oli rauha ja seesteisyys, kunnes mustat pilvet laskeutuivat sinisen-maa-telluksen päälle!

Maailmaa myrkyttää uskonnot ja niistä karmein on Kinderiläisyys. Nämä raakalaiset uhkaavat nyt pyhää juhlaamme ja kaikki munantolaiset olisi omeletiksi pilkottava.

Tätä me emme TODELLAKAAN tule sietämään. Jos muka pääsiäispupun papanat ovat suklaata, voitte kaikki tiedostaa ne pelkäksi vanhoollisjänöjen uhkailuksi.

Toivon, että laajan lahkomme jäsenet (98%) maailmassa teemme lopun tästä järjettömästä taistelusta.

Tipitii-tipi-tipi-tii kohta lyödään kindereistä yllätysmunat kii!!

Tämä asia on tosi ja kertoja elää!

41

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • One and only

      Onko munantolaisuus sukua munanjatkulaisuudelle?

      • Kenraali Eggx

        On ihan samaa. Munantolaisuus on vai uusmunanjatkuntalaisten lyhenne. Ihan muuten sama.


      • One and Only
        Kenraali Eggx kirjoitti:

        On ihan samaa. Munantolaisuus on vai uusmunanjatkuntalaisten lyhenne. Ihan muuten sama.

        KIitos tiedosta. Radiosta muuten kuului aamulla huolestuttavia uutisia: On odotettavissa munapula ja munien hinnannousu. Pysykäämme kaikesta huolimatta kuitenkin vahvoina uskossamme. Munausta!


      • Kenraali Eggx
        One and Only kirjoitti:

        KIitos tiedosta. Radiosta muuten kuului aamulla huolestuttavia uutisia: On odotettavissa munapula ja munien hinnannousu. Pysykäämme kaikesta huolimatta kuitenkin vahvoina uskossamme. Munausta!

        Kuulin myös uutisen. Hyvin ikävää. Vastaisku-uusio-uskikset ilmeisesti ovat kahmineet kaupoista kaikki munat ja täten estävät uskonnollisen tasa-arvon toteutumisen!

        Munat maalataan ja taivaassa perseet tervataan!


      • G. Gluckenhuhn
        Kenraali Eggx kirjoitti:

        Kuulin myös uutisen. Hyvin ikävää. Vastaisku-uusio-uskikset ilmeisesti ovat kahmineet kaupoista kaikki munat ja täten estävät uskonnollisen tasa-arvon toteutumisen!

        Munat maalataan ja taivaassa perseet tervataan!

        Huis huis handuska, tervaa koko mirjuska!

        Antoisia maalaushetkiä kaikille munantolaisille! Pupu on taas kerran voitettu mutta ei vaivuta välinpitämättömyyteen, kamppailu jatkuu.


    • Valkuainen itte

      Ketju saa jatkua!

    • Avoinkysymys?

      Nyt on varmentunut tärkeä tieto. Jaakob on se pahamaineinen KÄKIlahkon edustaja!
      Mennään toisten pesiin mylläämään, rikotaan munat ja töräytetään yksi oma muna tilalle.
      Pitääkö tästä tehdä jo ilmoitus Munanjatuntalaistenneuvostolle ja sitä kautta poikkeamailmoitus?

    • K.Ukko

      Juurikinyt,ihanan munainmaalaus juhlamme lähestyessä,on ensi arvoisen tärkeää,se,että julistamme oikeaa oppiamme,kinderiläisten eksyttävää harhaoppia vastaan!
      Nuo munainsärkijät,jotka kuvittelevat ensimmäisiksi tulevansa,kun ovat sijoittaneet pikku rihkamaa väärien muniensa sisään,tullaan syöksemään orrelta!
      On selvääkin selvempää,että oikean Munan sisällä on vain Keltuainen,ihana kuin aurinko,ja sen ulkopinta on kova,kuin kanalamme seinät,jotka meitä suojaa!Kukkokiekuu!!

      • Kenraali Eggx

        Juuri näin. Pitäkäämme pesät puhtaana ja sulat suorana. Parempi munat tallessa kun keltuaiset väärissä leuoissa.
        Juhlaamme odotellessa.


      • Little red rooster

        "ovat sijoittaneet pikku rihkamaa väärien muniensa sisään"

        Kavahtakaamme rihkamaa. Houkutuksen täytyy kyllä tulla mutta voi sitä, jonka munasta se tulee!

        Moni muna päältä kaunis vaan pieni muna, suuri sielu.


      • Matruusi Mynä
        Little red rooster kirjoitti:

        "ovat sijoittaneet pikku rihkamaa väärien muniensa sisään"

        Kavahtakaamme rihkamaa. Houkutuksen täytyy kyllä tulla mutta voi sitä, jonka munasta se tulee!

        Moni muna päältä kaunis vaan pieni muna, suuri sielu.

        Juuri niin. Me kaikki kauan tähän lahkoon kuuluneet tiedämme myös folion vaaroista. Amalgaami ja roli aiheuttaa suoranaista munasokeutta ja tahatonta väärien munien räpläystä.

        Rihkama on aina pahasta. Aito muna ja sen sisältö on aatteen jaloutta.


    • Atomibroileri

      Käki munii vieraisiin pesiin.

    • On vain yksi Muna!

      Jaaha, väärämunaisten lahko koolla taas :)
      Tiesittekö että tuollaisesta eksytyksestä joutuu tuliseen pannuun paistumaan.
      Teidän kori heiluu jo uhkaavasti.

      • Nuggetti von Kanax

        Se ei haittaa, koska VAIN meidän Munanen on se ainoa ja oikea!
        Joku amerikkalainen kanarehufirma väittää suuren strutsin munantolaisuuden valtaavan maailman ja universumin. Lokinruikut, sanon!

        Hallemunaa me voitamme taiston.


    • Kanander

      "Jos muka pääsiäispupun papanat ovat suklaata, voitte kaikki tiedostaa ne pelkäksi vanhoollisjänöjen uhkailuksi."

      Harvinaista kuvamateriaalia, joka paljastaa pääsiäispupun todellisen luonteen, varokaa eksytystä!

      http://www.youtube.com/watch?v=kcrg0B_yJAo

      • K.Ukko

        Profetia on siis saanut täyttymyksensä!
        Pupuntismi on siis saapunut tiensä päähän!
        Tästä ylistämme Suurta Kanaa!
        Tämä on lopun aikojen Merkki!


      • MunaTarkastaja.XX

        Erittäin järkyttävää kuvamateriaalia! Olen todella kauhuissani tästä. Pääsiäispupun väkivalta on kamalaa.

        Vanhoillisjänöjen hyökkäykset ovat vääräuskoisuuden huipentuma, hallituksen pitäisi jotenkin saada ne ristihampaiset metrikorvat pataan tai muuten hallintaan.

        HalleMunaa nyt tässä ongelmassa.



    • jCocker

      Aikanamme,eksytyksiä on monta,koukutusta Munahaukan toimesta!
      Munantolainen,Tänä aikanamme ,kun valkuaiset erottuvat keltuaisista,onmeidän etsikkoaikamme!Kun julistamme.saame parhaimman kultajyvän!

    • Selittääkö munantolaisuus kumpi oli ensin muna vai kana?

      • Entä ovatko kalojen mätimunat myös munia vaan ovatko oikeasti mätämunia?


      • Kanander
        kalapagos kirjoitti:

        Entä ovatko kalojen mätimunat myös munia vaan ovatko oikeasti mätämunia?

        Kalat ovat ihan nuorina mätiä, sitten ne ovat kaloja ja lopuksi niistä tulee mätiä.


      • Trollaustako???

        "Selittääkö munantolaisuus kumpi oli ensin muna vai kana?"

        Kysymyksessä on aistittavissa viisastelun makua.

        Jos kumminkin olet aidosti kiinnostunut Totuudesta, suosittelen osallistumaan suureen munienmaalausjuhlaamme. Vastaus kirkastuu kyllä jos toimit vilpittömässä hengessä.


      • Mr. Munax

        Ensin oli suuri keltainen Muna= pyhä kuuma-pallo-muna.
        Sitten lämmön vaikutuksesta tuli rairuoho, joka on pyhäävihreyttä.

        Sitten syntyi pääsiäispupu, joka söi ruohot ja paskoi...siitä tämä taistelu sitten alkoi.

        Muna ei ole luotu, se on ollut aina..kuten me Munanjatkuntalaisuuteen erikoistuneet sanomme.


      • Kanander kirjoitti:

        Kalat ovat ihan nuorina mätiä, sitten ne ovat kaloja ja lopuksi niistä tulee mätiä.

        Ja lopuksi vanhoista kaloista tehdään hapansilakkaa (YÖK) ja myydään Sveduille ja kas kummaa he pitävät sitä suurena herkkuna.

        Maailamssa on niin ihmeellistä......


      • Kalapagos (ei kirj.)
        Trollaustako??? kirjoitti:

        "Selittääkö munantolaisuus kumpi oli ensin muna vai kana?"

        Kysymyksessä on aistittavissa viisastelun makua.

        Jos kumminkin olet aidosti kiinnostunut Totuudesta, suosittelen osallistumaan suureen munienmaalausjuhlaamme. Vastaus kirkastuu kyllä jos toimit vilpittömässä hengessä.

        Kananmunalahko pitää Iso Kanaa messiaana. Muna on vain symboli, josta voidaan tehdään kokkelia tai munakkaita. Osa vääräoppisista keittää munan kuumassa vedessä. Lahkoa kutsutaan nimellä Uppomunien keittäjät.

        Kylmässä vedessä munaa keittävät fundamentalistit edustavat modernimpaa Raakamunankeitto -lahkoa, joka juo munan keltuaisen ja valkuaisen sellaisenaan.

        Raakojen munien syönti on suosittua, koska se aiheuttaa hallusinaatioita. Jotkut ovat nähneet hallusinaatioiden aikana itse Keltaisen munan. Osalle on puhunut myös Iso Kana. Pääsiäistipujen näkeminen on sen sijaan harvinaisempaa.


      • Kalapagos (ei kirj.)
        Mr. Munax kirjoitti:

        Ensin oli suuri keltainen Muna= pyhä kuuma-pallo-muna.
        Sitten lämmön vaikutuksesta tuli rairuoho, joka on pyhäävihreyttä.

        Sitten syntyi pääsiäispupu, joka söi ruohot ja paskoi...siitä tämä taistelu sitten alkoi.

        Muna ei ole luotu, se on ollut aina..kuten me Munanjatkuntalaisuuteen erikoistuneet sanomme.

        Pupu on vain myytti, josta ei ole tieteellisiä havaintoja. Pupu on yhtä totta kuin Joulupukki.

        Isosta Kanasta sen sijaan kerrotaan pyhässä Kanalan Orsilla -eepoksessa. Kirjassa sanotaan, että se on itse Ison Kanan kirjoittama. Kirjassa sanotaan myös, että Iso Kana on totta. Tämä todistaa, että Iso Kana on itse kirjoittanut eepoksen ja on toisaalta itse totta.

        Jos ei usko Isoa Kanaa joutuu syömään suklaamunia koko loppuelämän. Jos sen sijaan tekee pienempiä rikkeitä eli ei kerää kananmunia joutuu syömään rairuohoa sinapin kanssa.


      • Kalapagos (ei kirj.)
        Trollaustako??? kirjoitti:

        "Selittääkö munantolaisuus kumpi oli ensin muna vai kana?"

        Kysymyksessä on aistittavissa viisastelun makua.

        Jos kumminkin olet aidosti kiinnostunut Totuudesta, suosittelen osallistumaan suureen munienmaalausjuhlaamme. Vastaus kirkastuu kyllä jos toimit vilpittömässä hengessä.

        Ei todellakaan trollaus vaan trullausta. Vääntelet sanoja ja yrität peitellä tietämättömyyttäsi Isosta Kanasta. Munia ei saa maalata! Sen sijaan sinun tulee kerätä niitä ovelta ovelle noidaksi pukeutuneena. Mukana tulee olla myös lentävä luuta ja vanha kahvipannu - metallinen! Jos joku antaa sinulle karkkeja munien sijasta. Heittele munia talon seiniin, jotta kaikki tunnistavat pyhän munan sääntöjä rikkovan!

        Sinun puheesi kuulostaa munamiehen puheelta? Modernit kotkotukset eivät sovi aitoon munantolaisuuteen.


      • Trollaustako???
        Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:

        Ei todellakaan trollaus vaan trullausta. Vääntelet sanoja ja yrität peitellä tietämättömyyttäsi Isosta Kanasta. Munia ei saa maalata! Sen sijaan sinun tulee kerätä niitä ovelta ovelle noidaksi pukeutuneena. Mukana tulee olla myös lentävä luuta ja vanha kahvipannu - metallinen! Jos joku antaa sinulle karkkeja munien sijasta. Heittele munia talon seiniin, jotta kaikki tunnistavat pyhän munan sääntöjä rikkovan!

        Sinun puheesi kuulostaa munamiehen puheelta? Modernit kotkotukset eivät sovi aitoon munantolaisuuteen.

        "Ei todellakaan trollaus vaan trullausta. Vääntelet sanoja ja yrität peitellä tietämättömyyttäsi Isosta Kanasta. Munia ei saa maalata!"

        Nyt ole aivan ällikällä lyöty, eikö munia saakaan maalata? Jos näin tosiaan on, olen ensimmäisenä valmis tunnustamaan syntini ja katumaan niitä. Mutta kertokaa nyt oppineemmat miten tämä asia oikein on. Tunnustan auliisti että olen munia maalannut aika useasti (ja värikynillä värittänyt myös). Ne munat ovat olleet aivan aitoja valkuaisen ja keltuaisen sisältäviä Onnellisen Kanan munia, foliopäällysteisiin suklaa"muniin" en ole kajonnut. Olenko tehnyt väärin? Pelastakaa minut tästä piinasta, epätietoisuus on kaikkein pahinta!


      • Kalapagos (ei kirj.)
        Trollaustako??? kirjoitti:

        "Ei todellakaan trollaus vaan trullausta. Vääntelet sanoja ja yrität peitellä tietämättömyyttäsi Isosta Kanasta. Munia ei saa maalata!"

        Nyt ole aivan ällikällä lyöty, eikö munia saakaan maalata? Jos näin tosiaan on, olen ensimmäisenä valmis tunnustamaan syntini ja katumaan niitä. Mutta kertokaa nyt oppineemmat miten tämä asia oikein on. Tunnustan auliisti että olen munia maalannut aika useasti (ja värikynillä värittänyt myös). Ne munat ovat olleet aivan aitoja valkuaisen ja keltuaisen sisältäviä Onnellisen Kanan munia, foliopäällysteisiin suklaa"muniin" en ole kajonnut. Olenko tehnyt väärin? Pelastakaa minut tästä piinasta, epätietoisuus on kaikkein pahinta!

        Munia ei saa maalata, mutta niihin saa piirtää hymiöitä. Alunperin piirrettiin vain perushymiöitä. Sittemmin mukaan ovat tulleet eri lahkojen harjoittama maalaminen pääsiäisenä ja toisaalta hymiöiden määrä on räjähtänyt käsiin. Iso Kana itse suosi puhtaan valkoisia munia.

        Hymiöinnin historia pohjautuu Lilleri Lalleriin, joka oli ensimmäinen elävä munamies. Lillerista on myös historiallisia kirjoituksia ja jopa valokuvia. Pääteoksena Lillerista kertoo Liisa Ihmemaassa eepos. Ohessa valokuva Lilleristä. Kuva ei ehkä näytä valokuvalta, mutta maailma oli Lillerin aikaan tuollainen.

        http://www.geocities.ws/earlcain2001/humptydumpty.jpg

        Tässä kuva muutamasta hymiöidystä munasta.

        http://blogs.babycenter.com/wp-content/uploads/2011/04/NoBiggie-easter-egg.png

        En tiedä miten sinulle käy. Todennäköisesti kulhollinen mämmiä viikon ajan auttaa ensi hätään.

        On turha kotkottaa jos muna on särkynyt - Ison Kanan kirjasta


      • Tipitipu
        Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:

        Kananmunalahko pitää Iso Kanaa messiaana. Muna on vain symboli, josta voidaan tehdään kokkelia tai munakkaita. Osa vääräoppisista keittää munan kuumassa vedessä. Lahkoa kutsutaan nimellä Uppomunien keittäjät.

        Kylmässä vedessä munaa keittävät fundamentalistit edustavat modernimpaa Raakamunankeitto -lahkoa, joka juo munan keltuaisen ja valkuaisen sellaisenaan.

        Raakojen munien syönti on suosittua, koska se aiheuttaa hallusinaatioita. Jotkut ovat nähneet hallusinaatioiden aikana itse Keltaisen munan. Osalle on puhunut myös Iso Kana. Pääsiäistipujen näkeminen on sen sijaan harvinaisempaa.

        "Pääsiäistipujen näkeminen on sen sijaan harvinaisempaa."

        Tipujen näkeminen on kieltämättä harvinaisempaa mutta sanoisin että sitäkin antoisampaa.


    • Massa Munanreuna

      Nyt on taas SE aika ja tehdään pieni Muna-taika.
      Ketjussa mennään ylemmäksi käy päivä paljon mämmimmäksi.

      HalleMunaa nyt ja aina varsinkin munantaina.

      Rakkautta kaikille kukoille ja kanasille varsinkin tipusille

    • Kylillä kuultua :-D

      Tutut virpoo. Hyvä on virpoa saadaan hyvä muna vuosi.
      Pitkäperjantaina on "pappikin tuskassa".
      Jutut on viistossa kertoo 7päivää lehdessä Usko Eevertti Luttinen

    • Ylös päin ;-D

      Popmsista!

    • Tiedote on nyt tarkastettu!
      Munarikasta aikaa.

    • ;-D

      Hyvää Päämunaista. Erikoisia juttuja : D

      • Jälkipuintia

        "Hyvää Päämunaista"

        Ilmeisesti tuo toivotus on lähtöisin hyvästä sydämestä, siitä kiitokset vaikka pieni muotoseikka ei olekaan aivan kohdallaan. Munantolaisten virallinen toivotushan kuuluu: Hallemunaa!

        Täytyy muuten näin juhlapäivien jälkeen todeta että paljon oli kiusauksia voitettavana. Nautin hyvässä seurassa herkullisen pääsiäisaterian mutta voi! Kun tuli kahvien ja jälkiruokien aika, niin eikös vain ollut tarjolla vasullinen foliopäällysteisiä suklaamunia, joukossa myös noita pahimman laijin ekysytystä edustavia kindereitä. Nähdäkseni oikean munantolaisen kuuluu kuitenkin olla rauhaa rakastava ja mahdollisuuksien mukaan konflikteja välttävä En siksi nostanut asiasta meteliä, kieltäydyin vain kohteliaasti. Teinkö mielestänne oikein?


      • Koreakuori=kinder
        Jälkipuintia kirjoitti:

        "Hyvää Päämunaista"

        Ilmeisesti tuo toivotus on lähtöisin hyvästä sydämestä, siitä kiitokset vaikka pieni muotoseikka ei olekaan aivan kohdallaan. Munantolaisten virallinen toivotushan kuuluu: Hallemunaa!

        Täytyy muuten näin juhlapäivien jälkeen todeta että paljon oli kiusauksia voitettavana. Nautin hyvässä seurassa herkullisen pääsiäisaterian mutta voi! Kun tuli kahvien ja jälkiruokien aika, niin eikös vain ollut tarjolla vasullinen foliopäällysteisiä suklaamunia, joukossa myös noita pahimman laijin ekysytystä edustavia kindereitä. Nähdäkseni oikean munantolaisen kuuluu kuitenkin olla rauhaa rakastava ja mahdollisuuksien mukaan konflikteja välttävä En siksi nostanut asiasta meteliä, kieltäydyin vain kohteliaasti. Teinkö mielestänne oikein?

        Juuri oikein!Oikea Munantolainen ottaa asian esille vain kahdenkeskisessä keskustelussa,jolloin voi argumentoida rauhallisesti ja johdonmukaisesti munantolaisuuden oikeellisuudesta,ja todistaa esimerkein!Hallemunaa!!


      • ;-D
        Jälkipuintia kirjoitti:

        "Hyvää Päämunaista"

        Ilmeisesti tuo toivotus on lähtöisin hyvästä sydämestä, siitä kiitokset vaikka pieni muotoseikka ei olekaan aivan kohdallaan. Munantolaisten virallinen toivotushan kuuluu: Hallemunaa!

        Täytyy muuten näin juhlapäivien jälkeen todeta että paljon oli kiusauksia voitettavana. Nautin hyvässä seurassa herkullisen pääsiäisaterian mutta voi! Kun tuli kahvien ja jälkiruokien aika, niin eikös vain ollut tarjolla vasullinen foliopäällysteisiä suklaamunia, joukossa myös noita pahimman laijin ekysytystä edustavia kindereitä. Nähdäkseni oikean munantolaisen kuuluu kuitenkin olla rauhaa rakastava ja mahdollisuuksien mukaan konflikteja välttävä En siksi nostanut asiasta meteliä, kieltäydyin vain kohteliaasti. Teinkö mielestänne oikein?

        HalleMunaa. Tuli tosiaan pienehkö asiavirhe.
        Munatotipäissään kun kirjoittelee tulee joskus pikku lipsumista.

        Foliotutanto nousuun ja munat folioon.


      • Kanander
        Koreakuori=kinder kirjoitti:

        Juuri oikein!Oikea Munantolainen ottaa asian esille vain kahdenkeskisessä keskustelussa,jolloin voi argumentoida rauhallisesti ja johdonmukaisesti munantolaisuuden oikeellisuudesta,ja todistaa esimerkein!Hallemunaa!!

        Surullista että juuri meidän munantolaisten juhla-aikana on myös vääräoppisuus eniten voimissaan. Foliomunia tyrkytetään joka käänteessä ja niiden sisältä paljastuvia "yllätyksiä" vertaillaan, käännellään ja väännellään ikäänkuin olisi jostakin elämää suuremmasta kyse. Ja kuitenkin, elämää suurempi on vain aito kalkkikuorinen muna, jossa on valkuainen ja sen sisällä täydellisen pyöreä keltuaispallo. Yksinkertaista mutta samalla niin ihmeen täydellistä!

        Vaikka nyt on taas aikaa seuraavaan juhlapäiväämme, älkäämme vaipuko välinpitämättämyyteen tulevina harmaina arkipäivinä. Jokainen tilaisuus oikean Munan evankeliumin levittämiseen on käytettävä jotta oikea Muna olisi entistä paremmin arvoisessaan asemassa kun taas tulee juhlapäivämme aika.

        Mutta kuten edellinen kirjoitaja antoi ymmärtää, pidättäytykäämme miekkalähetyksestä ja keskustelkaamme asiallisesti vääräoppisten kanssa. Kysynnän ja tarjonnan lakihan se lopulta määrää, emme saavuta pämääräämme tallomalla kindemunia liiskaksi vaan levitämällä oikeata tietoa niin että joskus tulevaisuudessa on vain historian kirjoituksessa lyhyt maininta kindermunien ajanjaksosta merkillisenä tietyn ajankohdan oikkuna.


      • Tervehdyksistä
        ;-D kirjoitti:

        HalleMunaa. Tuli tosiaan pienehkö asiavirhe.
        Munatotipäissään kun kirjoittelee tulee joskus pikku lipsumista.

        Foliotutanto nousuun ja munat folioon.

        "HalleMunaa. Tuli tosiaan pienehkö asiavirhe."

        Toisaalta, kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin "Hallemunaa" on ehkä turhankin vahva ilmaus joka tilanteeseen. Kun vaikkapa kaksi Munantolaista sattuu tapaamaan kadulla, voisi arkipäiväisempi toivotus olla paikallaan, esimerkiksi "Munalan Terve!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe