shiiamuslimeita ja ehkä myös Supoa Facebookissa.
http://yle.fi/uutiset/suomalainen_mahdollinen_naisjihadisti_uhkailee_shiiamuslimeja_facebookissa/7309306
Tällaista porukkaa on siis saatu Suomeen "humanitäärisen" maahanmuuton myötä,oletteko hyysärit onnellisia "Mette","Wallinin Jaska","TrueG79"?
Ja VARMASTI vaan lisääntyy,joten mitä saadaankaan tulevaisuudessa? Alkaako pommit paukkumaan Helsingissäkin,ja suomalaisia kuolee.Mitä sanotte hyysärit,onko hieno homma?
No monikultturistit ovat jäämässä yhä enemmän tappiolle,minäkin tässä tapasin naisen joka oli sanojensa mukaan aiemmin ollut kovin suvaitsevainen,mutta oli sitten muuttanut mielipidettään kun oli tarkemmin perehtynyt asiaan.
"Suomalainen" mahdollinen naisjihadisti uhkailee
kertokaa nyt
4
357
Vastaukset
- browser
Tuon naisen esittämä islamofobia on persujen syytä.
- +++++
Tällaista siis on Britanniassa.
http://www.taloussanomat.fi/kolumnit/2014/06/13/koulutkin-radikalisoivat-muslimeja/20148354/145?n=1
Halla-aho on koko ajan ollut oikeassa. - voe voe
Hyysäristö luikki taas koloihinsa.
- Talo oli O
Hiljaista on, sangen hiljaista... Mutta jos tuo tarinasi suvaitsevaistohuoran käännytyksestä pitää paikkansa, niin hyvä homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 62899
- 48824
- 47762
- 40741
- 39708