miksi rasistit aina haukkuu tumma ihosii tyhmiksi? tummathan on viisaita kun ne pärjää aina kaikessa valkosii paremmin..suomikin olis kehitys maa jos täällä ei olis tumma ihosii somalaita.. somalit on suomen talouden selkä ranka. rasistit ei tiedä edes sitä että nokia olis mennyt konkkaan jos tumma ihoset somalit ei olis pelastanut sitä.. joskus yli 10 vuotta sitten nokian pää pomo oli valko ihonen suomalainen.. silloin meni nokialla tosi huonosti.. mutta sitten valkoselle pomolle annetiin potkut ja nokian pomoksi nimitettiin somali.. muillekin nokian valkosille pomoille annettiin potkuja ja somaleita nimitettii tilalle.. ja kaikille valkosille insinööreille annettiin nokialla potkut ja somali insinöörit otti niiden paikat... siitä alko nokian maailman vallotus.. somalit tajus heti että kannattaa alkaa valmistaa gsm puhelimii että voidaa menestyy.. valko naamat ei olis tajunu tätä ikinä..älää siis haukkuko tumma ihosii rasisti paskat vaan kiittäkää somaleita siitä että suomi on maailman rikkaimpii maita..80-luvulla suomi oli ihan kehitysmaa vielä kun somaleita ei ollu..suomalais lapset kuoli joukoittai nälkää sillo mutta enää ei oo nälkää lainkaan ja se on somaleiden ansiota.. suomessa ei oo yhtäkää voittoo tuottavaa yritystä jota ei johtais somali.. jos valko naama suomalaiset johtas vielä näitä yrityksii ni ne olis menneet kaikki aikaa sitten konkkaan.. somalit maksaa hirveesti verojakin ja suomalaiset vaan elää vero niitte vero rahoilla..
saatana rasisti paskat teidän pitäs olla kiitollisii somaleille kun ne elättää teitä..
SOMALIT PELASTI NOKIAN
anti rasisti
2
398
Vastaukset
- JEESUS
ALLAH ON SUURI, HÄVITYS VALKOISILLE EPÄONNISTUJILLE.
MUSTA ON KUNINGAS
VALKOIHOINEN VAAN SURKEA MATKIJA
MUSTALLA ON ISOMPIKIN- kiinni
vain MUNAN KOOSTA!
Mikääm muu ei ole tärkeää.
Vain ISO MULKKU on tärkeää.
Tulokset puhuvat puolestaan, kun menee kaduille.
Siellä näkee, kun MULKKU kasvaa MULKUSSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3291042- 43885
- 39729
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156720- 47671
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521