SOMALIT PELASTI NOKIAN

anti rasisti

miksi rasistit aina haukkuu tumma ihosii tyhmiksi? tummathan on viisaita kun ne pärjää aina kaikessa valkosii paremmin..suomikin olis kehitys maa jos täällä ei olis tumma ihosii somalaita.. somalit on suomen talouden selkä ranka. rasistit ei tiedä edes sitä että nokia olis mennyt konkkaan jos tumma ihoset somalit ei olis pelastanut sitä.. joskus yli 10 vuotta sitten nokian pää pomo oli valko ihonen suomalainen.. silloin meni nokialla tosi huonosti.. mutta sitten valkoselle pomolle annetiin potkut ja nokian pomoksi nimitettiin somali.. muillekin nokian valkosille pomoille annettiin potkuja ja somaleita nimitettii tilalle.. ja kaikille valkosille insinööreille annettiin nokialla potkut ja somali insinöörit otti niiden paikat... siitä alko nokian maailman vallotus.. somalit tajus heti että kannattaa alkaa valmistaa gsm puhelimii että voidaa menestyy.. valko naamat ei olis tajunu tätä ikinä..älää siis haukkuko tumma ihosii rasisti paskat vaan kiittäkää somaleita siitä että suomi on maailman rikkaimpii maita..80-luvulla suomi oli ihan kehitysmaa vielä kun somaleita ei ollu..suomalais lapset kuoli joukoittai nälkää sillo mutta enää ei oo nälkää lainkaan ja se on somaleiden ansiota.. suomessa ei oo yhtäkää voittoo tuottavaa yritystä jota ei johtais somali.. jos valko naama suomalaiset johtas vielä näitä yrityksii ni ne olis menneet kaikki aikaa sitten konkkaan.. somalit maksaa hirveesti verojakin ja suomalaiset vaan elää vero niitte vero rahoilla..
saatana rasisti paskat teidän pitäs olla kiitollisii somaleille kun ne elättää teitä..

2

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEESUS

      ALLAH ON SUURI, HÄVITYS VALKOISILLE EPÄONNISTUJILLE.
      MUSTA ON KUNINGAS
      VALKOIHOINEN VAAN SURKEA MATKIJA
      MUSTALLA ON ISOMPIKIN

      • kiinni

        vain MUNAN KOOSTA!
        Mikääm muu ei ole tärkeää.
        Vain ISO MULKKU on tärkeää.
        Tulokset puhuvat puolestaan, kun menee kaduille.
        Siellä näkee, kun MULKKU kasvaa MULKUSSA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      126
      1309
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe