Nyt alkaa ateisteille ja muille vääräuskoisille olla viimeiset hetket ottaa Jeesus herraksi, sillä hän on tulossa maan päälle hakemaan meidät paratiisiin.
Jeesus on nyt varmuudella nähty Sipoonlahden Nesteellä. Tapauksella on monta todistajaa mm maanviljelijä Herbert Forssberg (72), eläkeläinen
Anne Läyttyä (85) ja eläkeläinen Tino Isberg (20).
He kaikki kertoivat henkilön hohkanneen jumalallista
säteilyä.
Hallelujaa... Jeesus on nyt vihdoinkun tulossa pääkaupunkiseudulle ja hakemaan omiaan taivaaseen.
Kaikki enteet ja ennusmerkit tästä ovat olleet olemassa jo pitkää- yli 2000 vuotta. Isossa kirjassa kerrotaan kallioiden ympäröimästä lahdesta ja kolmesta henkilöstä, jotka ensi alkuun näkevät Jeesuksen. Tällä paikalla tarkoitetaan selvästi Sipoonlahden ympäristöä.
Siis sinä helvetintulessa käpristelevä ateisti, ota nyt viimeinen tilaisuus ja polvistu herran edessä.
Jeesus tulee, oletko valmis!
Jeesus nähty Sipoossa
14
705
Vastaukset
- Savonarolan äiti
Nytten on siiten vihtoinkin totistettu oikeax se attesistin väräuskoisuus ja Jessus on tulossa!
Nesteeltä kerrottaan etä Jeessus oli liikkeellä beigenvärisellä Honda Accordilla 2.0 gt vm 92.
Ottaax atteisti nyt kun tosipaikka tullee vakavasti tämmöisen asian...??? Kysyn vaa!!!!!- ...
todisteet ovat niin järisyttävän uskottavat
hallelujaa kiitosjeesux !!
- tuo jesse
palella narusandaaleissaan Helsingin kaduilla. Voisin minä moikata matkalla vapareitten 70-vuotisjuhliin, tai myöhemmin Zetorissa läskisoosia ja olutta nauttiessa, jos jesse sinne tupsahtaisi.
- !!!
Jesse kuulemma diggaa kaikkia, niin tottakai
se ottaa kaikki ateistit Hondansa kyytiin.
Jippiii! - hffhgfg
Mitäs Jesse Nesteellä? Kahvillako kävi vai tankkasiko Hondansa?
- konna
vakavilla todistajanlausunnoilla. Nähtiinhän Nils Gustafssonkin huoltoasemalla tiettyinä heleinä hetkinä vuonna 1960. Todistajat olivat vakuuttavia.
Ongelmana oli vain, että se huoltsikka rakennettiin vasta vähän myöhemmin...hehee:) - Nahkatuuba
Videokuvaa tms., niitä nyt kaivattaisiin.
ja löysäsin sandaalien hihnoja, on kevyempi tempaista.
Tosin ateistiltahan puuttuu se lotkottava suolenpätkä, kahva Jesseä varten, joten voi vielä jäädä rannalle...- kfsdgjjsgjsg
Oliko jeesus vaihtanut jo kesärenkaat?
- Australian Jeesus
Tuo Sipoon Jeesus on väärä Jeesus ja valhemessias!! Ennustuksissahan on sanottu, että ensin tulee väärä petkuttaja, joka saa monet uskomaan itseensä ja vasta sen jälkeen tulee oikea Messias, joka onkin jo tullut Australiaan.
http://www.adelaidenow.com.au/news/south-australia/im-jesus-riverland-man-says/story-e6frea83-1226055976446
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1387903/John-Miller-Mary-Suzanne-Luck-claim-Jesus-Mary-Magdalene.html - 123erf
Liekö sama Jeesus, johon ystävämme http://www.suomi24.fi/yhteisö/Yakov omien sanojensa mukaan törmäsi bussipysäkillä?
Olen ollut jo valmis vuosikymmeniä.......
On erinomaisen hyvä juttu, että jeesus ilmestyi juuri Sipoossa (Sibbo) koska nyt toteutuu myös maamme kaksikielisyysjuttu.
Sipoo (Sibbo) suomalaisia 60,7%, 26,7%ruotsinkielisiä ja muut kielet 2,5%.
Tämä on valistunut arvaus, että noiden 2,5%:n joukossa on aramean ja hebreankielisiä, jolloin ei kommunikaatio tuota vaikeuksia.- Rapanhapakko
Mistä tuo harhaoppisten valheveljien eksytys, että Jeesus ajaisi Hondaa?
Jeesus ajaisi tietenkin Land Roveria, niin kuin minäkin. Tämä on raamatullista, koska ajanlaskun alussa Jeesus olisi tarvinnut nelivetoa Pyhän Maan teillä ja koska myöhemmin Pyhä Maa oli Britannian, eikä minkään Japanin protektoraatti. - Anonyymi
haha hah siitähän te näköjään itekin puhutte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483