Kaikki krisselit aina hoilottavat että elämän tarkoitus on ylistää Jumalaa, ja päästä taivaaseen juhlimaan hänen kanssaan.
Mutta mikä on Jumalan tarkoitus? Palvella jotain korkeampaa voimaa? Jos Jumalalla ei ole tarkoitusta, miten meillä voisi olla? Jos Jumala on vain heppu kellumassa tyhjyydessä ilman tarkoitusta, tehden tarkoituksen muille, miksemme siis voi ITSE, me tarkoituksettomat, tuottaa omat tarkoituksemme?
Jumalan olemassa olon tarkoitus?
7
98
Vastaukset
Jumala pitää taivaassa kipinää sen ajan, että ihmiset pääsevät taivaaseen. Sitten jumalalla ei ole enää käyttöä. Vai luotiinko meidät vain sen vuoksi, että jumala voisi leikkiä piilosta kanssamme :)
- Kössönöm
Miksi siis tällainen muutaman miljardin vuoden välivaihe (katsantokannasta riippuen muutama tuhat vuotta) jos kerran on tiedossa ikuiset pippalot jossain, ei missään, ties missä?
Kössönöm kirjoitti:
Miksi siis tällainen muutaman miljardin vuoden välivaihe (katsantokannasta riippuen muutama tuhat vuotta) jos kerran on tiedossa ikuiset pippalot jossain, ei missään, ties missä?
Jos se vaikka haluaa olla yksin hetken aikaa :) Kai niihin valmisteluihin pitää varata aikaa, vaikka kaikkivaltias onkin?
- Kössönöm
acid_rain kirjoitti:
Jos se vaikka haluaa olla yksin hetken aikaa :) Kai niihin valmisteluihin pitää varata aikaa, vaikka kaikkivaltias onkin?
ikuisuuden ennen kuin loi kaiken? Ja missä se teki jotain, mitälie?
- QffT
Kössönöm kirjoitti:
ikuisuuden ennen kuin loi kaiken? Ja missä se teki jotain, mitälie?
Veteli rauhassa käteen ennen kuin porukkaa alkoi lappaamaan portille.
Sitten oli pakko aiheuttaa tulva ja tuhansien vuosien iät Nooan porukalle jotta saisi hetken olla rauhassa. Ei kuitenkaan löytänyt tyhjää pilveä mistään taivaasta niin piti maanpäälle mennä tyydyttämään tarpeensa. Jessehän se siitä sitten syntyi ja jumalan piti äkkiä saada se päiviltä pois ettei vain kukaan uskoisi hänen olemassa oloon ja taas tulisi lisää porukkaa taivaaseen.
Antikristusta odotellessa. - Kössönöm
QffT kirjoitti:
Veteli rauhassa käteen ennen kuin porukkaa alkoi lappaamaan portille.
Sitten oli pakko aiheuttaa tulva ja tuhansien vuosien iät Nooan porukalle jotta saisi hetken olla rauhassa. Ei kuitenkaan löytänyt tyhjää pilveä mistään taivaasta niin piti maanpäälle mennä tyydyttämään tarpeensa. Jessehän se siitä sitten syntyi ja jumalan piti äkkiä saada se päiviltä pois ettei vain kukaan uskoisi hänen olemassa oloon ja taas tulisi lisää porukkaa taivaaseen.
Antikristusta odotellessa.kuten vanhassa ilmapuntarissa luki.
Välillä jumalaa kuvataan hengeksi ja välillä mieheksi. Kummallista.
- karisma
No kun jumalia on vain yksi (yksi jokaiselle paitsi meille) niin sille tuli tylsää pyöritellä peukaloita pimeydessä niin se päätti värkätä maapallom ja sinne yhden hemmon ja muutaman elukan ja joitain kasveja.
No eipä se vielä tyydyttänyt kun perkele oli vieläkin ihan pimeetä niin stikkas lamppuun eldiksen ja jo vain tuli valoisaa ja kivaa. Mut sitten aatulle tuli ikävä tumputtaessaan niin sille piti hommata eeva, että pääsis aatu parka pukille. No teki kuitenkin totaalityhmiä näistä ihmisistä mutta kärmes olikin fiksu ja hiffas, että kun hyvän ja pahan tiedon puusta skruudaa niin jopas alkaa älli kasvamaan.
No tämähän ei jumalalle sopinut laisinkaan ja se potkas ne edenistä ulos. Ei sitä nyt omilla aivoillaan, jotka vahingossa tuli luneeksi sopinut ajatella. Silloin varmaan jumalaa nyppi, että oli tullut ajatteluelimet luoneeksi.
Eli jumalan tarkoitus on näperrellä kaikkee turhaa kuten maailmakkaikkeuksia, maapalloja ja sen sellaista noin niin kuin omaksi huvikseen paremman tekemisen puutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483