jerzunposti

It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?
Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais14833Python 2.6.6 ja SQL SELECT JA INSERT
Eli ihan SQL-perusteissa ollaan, mutta Pythonilla koskaan toistaiseksi tietokantoja käsitellyt, ja palvelimella on käytö10824Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?
Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa1790Induktio -Todistus Filosofiassa?
Tunteeko Filosofia tai ylipäätään jokin humaani tieteenala, no filosiofia niistä suurimpana ehkä "Induktiotodistusta"? I88754Chevy Van ensiautoksi?
Olen 30-ikävuoden kynnyksellä, enkä ole ajokortin ajamisesta huolimatta omistanut autoa kertaakaan tähän astisessa elämä26660Insinöörikokeesesen valmistautuminen
Oisko jollakulla vinkkejä, miten voisi treenata ja valmistautua insinööri-valtakunnalliseen kokeeseen. lukioasiat jo uno6628Kummisetä – trilogia
Tässä satuin tarkastelemaan netistä löytämääni listaa, johon oli listattu ja pisteytetty jonkinlainen ”top ten” –tyyline5532Pankissa asiointi ilman passia
Lainsäädäntö muuttui jokin aika sitten henkilöasiakkaiden suhteen, että tiskillä pankkiasiointi edellyttää tunnistautumi2472Las vegas?
Amerikassa rahapelien voitoista pitää maksaa veroa. Miten ulkomaalaisen EU - alueelta tulevan lomamatkailijan tai turist1463ReactJS ja CSS3
CSS-tyylin voi määritellä tavallisella muuttujamäärittelyllä esim. var tyyli = { color:’#ffffff’}; ja sitten taas ottaa1461IT-hommat Filippiineillä
Sain työtarjouksen eräältä isolta IT-firmalta Filippiineiltä. Alun perin hain juniori devaajaksi Suomen toimipisteeseen,2439Edulliset kotisivuratkaisut pienille yrityksille
Omaan 17-18 vuoden kokemuksen Internetistä ja aloitin www-kotisivuharrastuksen 1998 offline-tilassa. Yritykseni toimiala7431Toisen asteen amisopinnäytetyön julkisuus?
Perustuslain mukaan opinnäytetyö on aina julkinen asiakirja. Kuulin eräältä datanomiksi tänä keväänä valmistuvalta, että2429JSON-datan määrittely tietokannan määrittelyssä?
Eli pyöritän InnoDB-MySQL-palvelinta ja importtaan terminaalista käsin SQL-tietokannan luontiskriptin tietokantapalvelim2428Oppisopimus + YAMK-työkokemusvaatimus
Eli onko kenelläkään kokemusta seuraavasta: Halu suorittaa YAMK-tutkinto, johon vaaditaan 3 vuoden työkokemus. Valmistui3404Ohjelmointikielten lauserakenteen syntaksimalli?
Onko olemassa jotain yleispätevää esitystä ylipäätään minkä tahansa ohjelmointikielen osalta lauserakenteesta, josta näk10397Töihin EURES - alueelle?
Olen yrittänyt kotimaasta ja kotipaikkakunnaltani, joka on suurehko kunta, löytää ict - alalta itselleni sopivaa työpaik4385Veikkauks ei ole satunnainen?
Katselin tuossa tänään uutisten luvun jälkeen Jorman viimeaikaisia voittouutisia esbc:n sivulta, ja siellä paljastetaan21383Mikä Lumia ensimmäiseksi älypuhelimeksi?
Olen aikeissa siirtyä vasta nyt älypuhelin - aikaan, ja olen halukas ostamaan Nokian uuden Lumian. Mikä malli olisi sopi41373hakijamäärät Turun AMK 2018
Onko jollakulla tietoa, paljonko haki bio-elintarvike-energia-ja -kemiantekniikan insinöörikoulutukseen viime yhteishaus2358