Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

  1. Induktio -Todistus Filosofiassa?

    Tunteeko Filosofia tai ylipäätään jokin humaani tieteenala, no filosiofia niistä suurimpana ehkä "Induktiotodistusta"? I
    Tiede
    88
    736
  2. Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?

    Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais
    Tapasimme Suomi24:ssä
    14
    731
  3. Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?

    Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa
    1
    683
  4. Keilailusta

    Kävin joskus koulu -aikanani enemmän keilaamassa lähinnä paikkakuntani tarjoamilla ilmaisvuoroilla, ja olen kokeillut ho
    Keilaus
    5
    642
  5. Chevy Van ensiautoksi?

    Olen 30-ikävuoden kynnyksellä, enkä ole ajokortin ajamisesta huolimatta omistanut autoa kertaakaan tähän astisessa elämä
    Jenkkiautot
    26
    579
  6. Insinöörikokeesesen valmistautuminen

    Oisko jollakulla vinkkejä, miten voisi treenata ja valmistautua insinööri-valtakunnalliseen kokeeseen. lukioasiat jo uno
    Ammattikorkeakoulut
    6
    560
  7. ReactJS ja CSS3

    CSS-tyylin voi määritellä tavallisella muuttujamäärittelyllä esim. var tyyli = { color:’#ffffff’}; ja sitten taas ottaa
    JavaScript ja VBScript
    1
    396
  8. JSON-datan määrittely tietokannan määrittelyssä?

    Eli pyöritän InnoDB-MySQL-palvelinta ja importtaan terminaalista käsin SQL-tietokannan luontiskriptin tietokantapalvelim
    Tietokannat
    2
    375
  9. IT-hommat Filippiineillä

    Sain työtarjouksen eräältä isolta IT-firmalta Filippiineiltä. Alun perin hain juniori devaajaksi Suomen toimipisteeseen,
    Työ ulkomailla
    2
    371
  10. Kummisetä – trilogia

    Tässä satuin tarkastelemaan netistä löytämääni listaa, johon oli listattu ja pisteytetty jonkinlainen ”top ten” –tyyline
    Elokuvaklassikot
    5
    356
  11. Edulliset kotisivuratkaisut pienille yrityksille

    Omaan 17-18 vuoden kokemuksen Internetistä ja aloitin www-kotisivuharrastuksen 1998 offline-tilassa. Yritykseni toimiala
    Kotisivujen teko
    7
    355
  12. Mikä Lumia ensimmäiseksi älypuhelimeksi?

    Olen aikeissa siirtyä vasta nyt älypuhelin - aikaan, ja olen halukas ostamaan Nokian uuden Lumian. Mikä malli olisi sopi
    Nokia-puhelimet
    41
    353
  13. Toisen asteen amisopinnäytetyön julkisuus?

    Perustuslain mukaan opinnäytetyö on aina julkinen asiakirja. Kuulin eräältä datanomiksi tänä keväänä valmistuvalta, että
    Ammattioppilaitokset
    2
    329
  14. hakijamäärät Turun AMK 2018

    Onko jollakulla tietoa, paljonko haki bio-elintarvike-energia-ja -kemiantekniikan insinöörikoulutukseen viime yhteishaus
    Opiskelu
    2
    325
  15. Kertokaas tietokantojen parissa työskentelevät

    Eli kun ohjelmistofirma edellyttää mysli-osaamista, niin jos jossain vaiheessa tietokantaa lähdetään rakentamaan ihan ty
    IT-alan työ
    7
    322
  16. Töihin EURES - alueelle?

    Olen yrittänyt kotimaasta ja kotipaikkakunnaltani, joka on suurehko kunta, löytää ict - alalta itselleni sopivaa työpaik
    Työ ulkomailla
    4
    310
  17. Las vegas?

    Amerikassa rahapelien voitoista pitää maksaa veroa. Miten ulkomaalaisen EU - alueelta tulevan lomamatkailijan tai turist
    Yleistä Yhdysvalloista
    1
    307
  18. Veikkauks ei ole satunnainen?

    Katselin tuossa tänään uutisten luvun jälkeen Jorman viimeaikaisia voittouutisia esbc:n sivulta, ja siellä paljastetaan
    Lotto
    21
    293
  19. Algoritmin aikakompleksisuudesta

    Jos hakukone käyttää binääristä hakupuuta tulosten seulonnassa yhtenä ratkaisunaan tietorakenteista, niin aikakompleksis
    Tiede
    10
    279
  20. Oma proxy - palvelin?

    Aloin pohtimaan, kannattaisiko omaa tietokoneharrastusta syventää pistämällä pystyyn oma proxy - palvelin yksityiseen ko
    Palvelimet
    2
    270