Vapaa kuvaus

It-tradenomi vuosimallia 2017.

Aloituksia

165

Kommenttia

283

1. Python 2.6.6 ja SQL SELECT JA INSERT

Eli ihan SQL-perusteissa ollaan, mutta Pythonilla koskaan toistaiseksi tietokantoja käsitellyt, ja palvelimella on käytö
    Tietokannat
    10
    868
  2. Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?

Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini nais
    Tapasimme Suomi24:ssä
    14
    855
  3. Kotimainen luotettava webhotelli Node.js -tuella?

Eli olen nyt kuudetta vuotta Suomen Hostingpalvelun tyytyväinen asiakas, mutta heillä ei ole Node.js-tukea. Suositelkaa
    1
    824
  4. Induktio -Todistus Filosofiassa?

Tunteeko Filosofia tai ylipäätään jokin humaani tieteenala, no filosiofia niistä suurimpana ehkä "Induktiotodistusta"? I
    Tiede
    88
    771
  5. Insinöörikokeesesen valmistautuminen

Oisko jollakulla vinkkejä, miten voisi treenata ja valmistautua insinööri-valtakunnalliseen kokeeseen. lukioasiat jo uno
    Ammattikorkeakoulut
    6
    709
  6. Chevy Van ensiautoksi?

Olen 30-ikävuoden kynnyksellä, enkä ole ajokortin ajamisesta huolimatta omistanut autoa kertaakaan tähän astisessa elämä
    Jenkkiautot
    26
    698
  7. Kummisetä – trilogia

Tässä satuin tarkastelemaan netistä löytämääni listaa, johon oli listattu ja pisteytetty jonkinlainen ”top ten” –tyyline
    Elokuvaklassikot
    5
    643
  8. Toisen asteen amisopinnäytetyön julkisuus?

Perustuslain mukaan opinnäytetyö on aina julkinen asiakirja. Kuulin eräältä datanomiksi tänä keväänä valmistuvalta, että
    Ammattioppilaitokset
    2
    566
  9. Las vegas?

Amerikassa rahapelien voitoista pitää maksaa veroa. Miten ulkomaalaisen EU - alueelta tulevan lomamatkailijan tai turist
    Yleistä Yhdysvalloista
    1
    543
  10. Pankissa asiointi ilman passia

Lainsäädäntö muuttui jokin aika sitten henkilöasiakkaiden suhteen, että tiskillä pankkiasiointi edellyttää tunnistautumi
    Yrityksen perustaminen
    2
    529
  11. ReactJS ja CSS3

CSS-tyylin voi määritellä tavallisella muuttujamäärittelyllä esim. var tyyli = { color:’#ffffff’}; ja sitten taas ottaa
    JavaScript ja VBScript
    1
    488
  12. JSON-datan määrittely tietokannan määrittelyssä?

Eli pyöritän InnoDB-MySQL-palvelinta ja importtaan terminaalista käsin SQL-tietokannan luontiskriptin tietokantapalvelim
    Tietokannat
    2
    488
  13. IT-hommat Filippiineillä

Sain työtarjouksen eräältä isolta IT-firmalta Filippiineiltä. Alun perin hain juniori devaajaksi Suomen toimipisteeseen,
    Työ ulkomailla
    2
    464
  14. Oppisopimus + YAMK-työkokemusvaatimus

Eli onko kenelläkään kokemusta seuraavasta: Halu suorittaa YAMK-tutkinto, johon vaaditaan 3 vuoden työkokemus. Valmistui
    3
    463
  15. Edulliset kotisivuratkaisut pienille yrityksille

Omaan 17-18 vuoden kokemuksen Internetistä ja aloitin www-kotisivuharrastuksen 1998 offline-tilassa. Yritykseni toimiala
    Kotisivujen teko
    7
    456
  16. Ohjelmointikielten lauserakenteen syntaksimalli?

Onko olemassa jotain yleispätevää esitystä ylipäätään minkä tahansa ohjelmointikielen osalta lauserakenteesta, josta näk
    Yleistä ohjelmoinnista
    10
    431
  17. Veikkauks ei ole satunnainen?

Katselin tuossa tänään uutisten luvun jälkeen Jorman viimeaikaisia voittouutisia esbc:n sivulta, ja siellä paljastetaan
    Lotto
    21
    426
  18. Töihin EURES - alueelle?

Olen yrittänyt kotimaasta ja kotipaikkakunnaltani, joka on suurehko kunta, löytää ict - alalta itselleni sopivaa työpaik
    Työ ulkomailla
    4
    421
  19. Mikä Lumia ensimmäiseksi älypuhelimeksi?

Olen aikeissa siirtyä vasta nyt älypuhelin - aikaan, ja olen halukas ostamaan Nokian uuden Lumian. Mikä malli olisi sopi
    Nokia-puhelimet
    41
    403
  20. Kertoman C-koodi terminaalista annetusta parametrista

Ohjelmoin pari päivää sitten pienen ohjelman, joka laskee kertoman terminaalista tai komentokehoitteesta Windows-ympäris
    C-ohjelmointi
    19
    398