Ruoka-allergiatVastattu 2v

Suklaa-allergiaa ja muutakin?

Olen ilmeisesti tullut suklaalle allergiseksi, koska aina suklaan syömisen jälkeen tulee suu, kurkku, kieli, todella kipeäksi. Minkälaisia oireita muille tulee suklaa-allergiasta? Söin viimeksi sunnuntaina muutaman pala…
MasennusVastattu 16v

Voiko masennus aiheuttaa kuumetta??

Niin. Siinä kysymys lyhykäisyydessään. Kun mulla on pientä lämpöä ollut jo pitemmän aikaa. Nytkin 37,3. Ja olen masentunut. Ja olen miettinyt voisiko se lämpöily johtua masennuksesta..?

Mahavaivoja ja heikkoutta

Mikähän kumma mulla voi olla, alan jo oleen aika epätoivoinen! Oireena siis on jatkuvasti löysä vatsa, usein iskee ripuli ja vatsatauti, monta kertaa vuodessa. Vaivat ovat vaan pahentuneet koko ajan. Nykyään aamuisin ai…
IhottumatVastattu 18v

Punaisia läiskiä iholla

Mikähän mulla vois olla kun iholleni tulee usein punaisia n. pikkusormenpään kokoisia läiskiä, joskus hieman isompiakin. Ne kutiaa ja hilseilee. Ja kun paranee, jää niistä kuitenkin himmeä punertava jälki iholle. Eniten…
TerveysVastattu 17v

Refluksi, tulehdus vatsalaukussa...

Minulla siis todettiin kevättalvella refluksitauti tulehtunut haavainen vatsa. Ei ole Nexium auttanut vieläkään, vaan kivut ovat tulleet sietämättömiksi mahassa! Mietin tuota ruokavaliojuttua, minkäköhänlainen sen pitäi…

Refkuksi vaivoja!!!

Mulla todettiin vähän yli kuukausi sitten tähystyksessä refluksitauti. Mahassa oli myös tulehdus ja paljon pieniä haavoja. Sain kuukauden Somac-kuurin. Se loppui nyt torstaina. Maha on edelleen samanlainen, tosi kipeä! …

Mikähän mulla vois olla..?

On ollut jo monta vuotta sellaista että mahaan sattuu/pistää aika-ajoin kovastikin. Tuntuisi se kipu olevan lähinnä mahalaukussa. Sillon kun se kipu on päällä, ei pysty edes nukkumaan vasemmalla kyljellä, kun sillon sat…

Tuskaa..

Jeesus! Hätääntyneenä huudan puoleesi! Sinua tahdon seurata, Sinulle elää. Yli kaiken kaipaan tuntea rakkautesi. Mutta nyt pimeys on minut nielaisemassa. Raateleva peto joka vaani nurkan takana ja hyökkäsi kimppuuni! Se…

Ristin luona

" Ristin luona kiusatulla, langenneella, vaivatulla, paras paikka on. Siksi älä koskaan lähde, älä minkään synnin tähden ristin luota pois. Ristin luona ainoastaan synnin turmelusta vastaan voitto saatu on. Ristin luona…
ReumaVastattu 15v

Voisiko epäillä jotain reumatyyppistä sairautta?

Mulla kaikenlaisia epämääräisiä oireita. Nyt jo muutaman viikon ollut jalat kipeät, reisien takaosasta lonkkiin asti. On todella jäykät ja koko ajan särkee. Välillä on silmät kipeät, sattuu kun vähänkin liikuttaa. Jossa…
IhottumatVastattu 17v

Mitähän kamalaa tämä on...?

En oikein tiedä mihin osioon tämä kuuluisi, ehkä jopa syöpäosastolle.. =( Siis kun mulle on alkanut ilmestymään hirveästi luomia, suurin osa aika pieniä. Ja myös sellaisia punaisia ihan ihan pieniä luomia, tai en tiedä …
KristinuskoVastattu 21v

Tuskaa..

Jeesus! Hätääntyneenä huudan puoleesi! Sinua tahdon seurata, Sinulle elää. Yli kaiken kaipaan tuntea rakkautesi. Mutta nyt pimeys on minut nielaisemassa. Raateleva peto joka vaani nurkan takana ja hyökkäsi kimppuuni! Se…

Haavoja vatsassa!

Mulla siis sellainen ongelma että tähystyksessä todettiin refluksitauti, ja lisäksi oli koko maha täynnä pieniä haavoja. Lääkäri oli sitä mieltä että ne haavat ja niistä (ilmeisesti) aiheutuva jatkuva vatsakipu ei liity…

Refluksitautia?

Minulla todettiin n. vuosi sitten refluksitauti, ja samalla selvisi että vatsa on täynnä pieniä haavoja, mistä ilmeisesti johtuuu jatkuva mahakipu. Sain Nexiumia, ja olenkin sitä käyttänyt koko ajan, ja se on auttanut. …

Pieni purkaus..

jos sallitte.. Ärsyttävää että kaikki ateistit yms. saa kaikessa rauhassa paasata alkuräjähdyksestä ja muista hienoista ajatuksistaan eikä kukaan pidä sitä mitenkään kummallisena, päinvastoin. Mutta annas olla jos uskov…

Outoja vaivoja!

Mikähän kumma mulla voi olla?! Eilen taas työpäivän aikana tuli jalat ihan sairaan kipeeks ja huono olo. Kotiin kun pääsin, alkoi ripuli ja nousi kuume. Eikä siitä ole kun vajaa pari viikkoa kun mulla oli tosi raju vats…
SairaudetVastattu 17v

Kutiaa!

Mikähän kumma nyt vaivaa, kun ihoani on alkanut kutittamaan joka puolelta? Todella sietämätöntä! Iholleni on myös ilmaantunut pieniä punaisia pisteitä, niinkuin luomia, mutta vaan tosi pieniä ja punaisia. Lääkäriinhän t…
RakkausrunotVastattu 21v

Se riittää

Se riittää kun vain olemme. Yhteys välillämme täyttää kaiken tyhjyyden. Läsnäolon tunne niin vahvaa että se jää mukanani kulkemaan pitkäksi aikaa. Puhetta sydämestä sydämeen. Hiljaisuuskin sitä täynnä. Kaikilla sanoilla…
RakkausrunotVastattu 21v

Pilvilinna

Sinä olit tähti jonka loisteen huomasin. Ensin olit kaukana, sitten tulit lähemmäksi. Huomasit minut. Loisteesi lämmitti minua. Olisitko sinä se, joka loistaa vain minulle? Olisinko minä se, joka loistaa vain sinulle? R…