lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5657
Kannattaa varoa ulkona
🤔🤸🩻 näytti olevan tosi liukas jäinen pinta lumen päällä jalkakäytävällä. Mulla oli nastapohjaiset kengät niin ei ollu4265Pikkulinnut kertoivat kirjastossa
😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?23264Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä
🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv28264THL suosittelee välttämään
🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta4264Hyvää ystävänpäivää!
🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett15264Aamutv ajatuksia
🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten4263Olis kiva kun olis luotettava
🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til17263Kulta minä en sitten soittele
🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv2263Onneksi en ole TAYKSin asiakas
🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyr10263Kaikkea sitä kuuleekin
🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut8262Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia
🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri8262Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä
🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c6261Ilmaista herkkua tarjolla metsässä
😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummo10261- 9261
Jos ei sano mitään
🤔 📢 ☕ niin ainakaan kukaan ei voi tahallaan tai vahingossa ymmärtää väärin. Mulle tuli nyt pari ongelmaa ilman mun sy20260Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?
🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-8260Suomen euroviisubiisi
🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä mi15258Jos hän kävisi täällä
🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli k14258Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen
🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä t13258Meillä olis ollut salaattia
😋 🍉 🫑 hunajamelonilla. Päiväkin oli ihana kun sai pitää aurinkolaseja ekan kerran kerhosta palatessa. Hyvää Yötä ❤️17258