Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Huomio (mies pks) kaupoista loppuu

    🙄🧻🐟 kohta vessapaperi, tonnikala, nuudeli ja pasta. Sen verran isot lakot tulossa 16.2, että ihmiset varautuvat! Kai
    Ikävä
    54
    60
  2. Ekan kerran palstalla

    😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi k
    Ikävä
    3
    60
  3. Ihana lämpö on tullut

    😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pa
    Ikävä
    2
    59
  4. Päivän mietelauseet (lainatut)

    🤩 🕶 👜 "Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät, ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä aamunkoitto."/Kahlil G
    Ikävä
    10
    59
  5. Mökkikausi lähestyy

    🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk
    Ikävä
    12
    59
  6. Tasan ei käy onnenlahjat

    😷 🌞 🌧 missähän sitä tulikaan oltua, kun onnenlahjoja jaettiin. Välillä tuntuu, ettei mikään osu kohdilleen. Tänään k
    Ikävä
    15
    58
  7. Oooh ja huoh

    😍🪣🔨 mitä ihanaa löysinkään juutuupista. Ensirakkauteni. Se ei kylläkään kestänyt niin kauaa, kuin tämä nykyinen joka
    Ikävä
    2
    58
  8. Nyt kannattaisi virpoa

    😍🌾👍 tuttaville. Yhtä hyvin se taitaa auttaa kuin maskit ja käsienpesut. "Virvon varvon vitsa on uusi kaunis kuin ku
    Ikävä
    10
    58
  9. Mulle pitää nyt puhua

    🤔👂☕ näköjään hiljaisella äänellä. Alkoi kyllä itseänikin naurattaa jälkeenpäin autossa ollessani. Säikähdin kuin nuo p
    Ikävä
    0
    58
  10. Nyt menee kaikki aika WA

    😍❤☕ puolella, kun pitää lauantaille rakentaa minuuttiaikataulua koiran ulkoilutusta myöten. Ei passaa tässä sairastua,
    Ikävä
    1
    57
  11. Sähköpulaan on ratkaisu

    🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤
    Ikävä
    6
    57
  12. Se oli viuhahdus

    😠👓👜 paras pysyä tavallisissa tylsemmissä aiheissani. Heti kun kirjoitan muuta niin näköjään ei aloitus kauaa viihdy
    Ikävä
    12
    57
  13. Miten rauhaton oon

    🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt8
    Ikävä
    33
    56
  14. Särkynyt sydän

    🤔💔☕ on kurja asia. Varsinkin jos se lukee kelakortissa. Mieli ei ole juhlava, kun kohta joutuu taas syyniin. Hyvää Uu
    Ikävä
    11
    56
  15. Just kun luulee et

    🙄☕🍫 korvien väli on järjestyksessä tapahtuu jotain, joka palauttaa mieleen sen talvisen romanssin. ❤ Tällä kertaa se
    Ikävä
    5
    56
  16. Huomenna alkaa helmikuu

    😊🧣❄️ joka on saanut nimensä jäähelmistä, joita suojasään jälkeen muodostuu puiden oksille. Kaunis on tämä yhtäkkinen l
    Ikävä
    1
    56
  17. En ole koskaan pitänyt bodybildereiden

    🤔🏋☕ ulkonäöstä. Nyt on pitänyt sopeutua, kun oma poika näyttää kohta Arskalta. Sitä vaan, että jos mun parvekkeella n
    Ikävä
    30
    56
  18. Nyt mies varo

    🤔⛸🦪 ostereita ja heikoilla jäillä kävelyä. ❤
    Ikävä
    3
    56
  19. Aina ei voi asiat sujua

    🏋️‍♀️🤸‍♀️🛌 niinkuin on ajatellut. Kuntosalin jälkeen nukahdin vahingossa. Onneksi ei ollut sovittuja menoja. Sitten
    Ikävä
    19
    55
  20. Ihme lietsontaa

    😕👓👜ilmaston tiimoilta. Mitä järkeä on verrata Intian ja Suomen hiilijalanjälkiä henkeä kohti? Sää ja elinolosuhteet p
    Ikävä
    32
    55