Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1099

Kommenttia

4943

1. Kaikkea sitä kuuleekin

🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut
    Ikävä
    7
    199
  2. Hyvä ruoka

🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan
    Ikävä
    9
    199
  3. Juhannus on jo lähellä

🚣‍♂️🩳🏊‍♀️ uimavedet on harvinaisen lämpöisiä. Uimassa kannattaa olla kaveri mukana jos ei käy yleisellä rannalla mis
    Ikävä
    6
    199
  4. Jos käyttää hajustettuja pesuaineita

🙄🧺🧼 voi jäädä huomaamatta, että pyykinpesukone on likainen. Huuhteluaineissakin on niin vahva tuoksu, että mun piti l
    Ikävä
    9
    198
  5. Aivan ihania kuvia pentuliven pennuista

🐶🥰 Ylellä on uutinen ennen joulua seuratuista bordercollien pennuista. Uutisessa kerrotaan, että noita ihania vipeltäj
    Ikävä
    12
    198
  6. Hyvää Uutta Vuotta 2025

🎉🎊🥛 Stubbin sanoja lainatakseni kyllä me tästäkin selvitään yhdessä. Bryan Adams - Here I Am https://youtu.be/fIgf
    Ikävä
    8
    197
  7. Huomenta Suomi

🥰🇫🇮👍ja hyvää kesäistä sunnuntaita. Huomenta Suomessa haastateltava kehotti seuraamaan uutisia. Nykyisinhän uutisia
    Ikävä
    3
    197
  8. Tuli tuosta tunnistamisaloituksesta mieleen

🙄📣🕶 Olishan se kiva, jos voisi miehelle kertoa omasta kasvojen tunnistusongelmasta. Olisi heti alussa pitänyt kert
    Ikävä
    2
    196
  9. Onni onnettomuudessa

🤗🌞🕶 joskus sattuu kivoja asioita, niin ettei koko ajan ole kaikki huonosti. Perjantaina kolahti pankkikortit postiluu
    Ikävä
    1
    196
  10. Hyvää juhannusta kaikille!

🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena
    Ikävä
    16
    196
  11. Mistähän sitä kirjoittaisi

🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelil
    Ikävä
    17
    194
  12. Aamun uutisista

🙄🔥🌲 minusta on hyvä siirtää ajatuksia aamulla muualle kuin siihen, että on ikävä herätä kun käsi onkin vain tyynyn ym
    Ikävä
    7
    194
  13. Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista

😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa
    Ikävä
    6
    194
  14. Kylläpä on pimeätä *huokaus*

😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme
    Ikävä
    7
    194
  15. Facebookissa on feikkiprofiileja

🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäj
    Ikävä
    5
    194
  16. Pääsiäiseen liittyy moni perinteitä

🥰🐣🌿 yksi on palmusunnuntain virpominen. Tapa on peräisin Karjalasta, josta se on levinnyt ympäri Suomen. Sieltä on pe
    Ikävä
    9
    193
  17. Saat ihan rauhassa mennä yksin venenäyttelyyn

😵‍💫🛥🚣 kelluvakin vielä. Ei kiinnosta. Ehkä voisin olla soutuveneessä jos se liikkuisi rantavesissä. Ehkä! P.S. Tänä
    Ikävä
    4
    193
  18. Lähteminen on aina yhtä vaikeaa

🤔🍁🐭 sitä, tätä ja tuota pitäisi tehdä. Vettä ei ole edes kahvinkeittoon niin että moottori lähtisi käyntiin. Ehkä hae
    Ikävä
    7
    193
  19. Olen nauttinut alkoholia!

🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol
    Ikävä
    10
    193
  20. Syyspuuhia

🤔🐭🍁 Lehtiä en ala haravoimaan. Riittää että ajan ne ruohonleikkurilla silpuksi. Hiirenloukkuja pitää ostaa, kun heiti
    Ikävä
    13
    192