Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Facebookissa on feikkiprofiileja

🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäj
    Ikävä
    3
    236
  2. Aimo muistaa minua kirjeellä

🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi
    Ikävä
    7
    236
  3. Tänään on kaunis syysilta

🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen pui
    Ikävä
    5
    235
  4. Ensi lumi on taas satanut!

☃️🙄👎 Säilyyköhän hanki vappuun asti? Ihmiset vaihdattavat talvirenkaita takaisin. Mä lainasin omaa autoa kun mökillekä
    Ikävä
    21
    235
  5. En ole koskaan kalastellut

🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl
    Ikävä
    13
    235
  6. Olet kulta jota rakastan

🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa Oet aamu kesän lämpimän Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio h
    Ikävä
    9
    234
  7. Monta kassillista turhaa tavaraa

😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisi
    Ikävä
    8
    233
  8. Älkää kävelkö heikoilla jäillä

🤔☃️🚑 taas on jotakuta pelastettu jäistä isommalla porukalla. Aina saa olla vähän huolissaan ettei yhdelle tärkeälle t
    Ikävä
    13
    233
  9. Aika hauskoja nuo säätiedotukset

😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku
    Ikävä
    30
    233
  10. Marjastajan apuvälineitä

🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä
    Ikävä
    28
    233
  11. Siis kuka on siirtänyt

😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet
    Ikävä
    15
    233
  12. Ihana toi 6 kerroksen koira

🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun
    Ikävä
    4
    233
  13. Broidi sanoi aina, että

🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o
    Ikävä
    14
    232
  14. Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan

🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.
    Ikävä
    9
    232
  15. Golffi kestää neljä päivää

🏌‍♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa har
    Ikävä
    19
    231
  16. On se kauheata

🥵🧊🫖 kun ilmasto vain kylmenee. Pellossakin tänään vain +6 .
    Ikävä
    25
    231
  17. Jos hän kävisi täällä

🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli k
    Ikävä
    14
    230
  18. Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan

🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin k
    Ikävä
    10
    229
  19. Hyvää Uutta Vuotta 2025

🎉🎊🥛 Stubbin sanoja lainatakseni kyllä me tästäkin selvitään yhdessä. Bryan Adams - Here I Am https://youtu.be/fIgf
    Ikävä
    8
    228
  20. Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja

🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi
    Ikävä
    5
    227