Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1243

Kommenttia

5626

1. Farmi Suomi loppui

🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut
    Ikävä
    18
    257
  2. Aamutv ajatuksia

🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    257
  3. Olis kiva kun olis luotettava

🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til
    Ikävä
    17
    256
  4. Kohinasta huolimatta

🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa.
    Ikävä
    18
    256
  5. Makuasioista ei voi kiistellä

😷 🐟🥉 eilen menin hakemaan euron banaaneja. Katselin siinä samalla kaikkea muuta kun ostoslista oli niin lyhyt. Huoma
    Ikävä
    16
    256
  6. Ilmaista herkkua tarjolla metsässä

😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummo
    Ikävä
    10
    255
  7. Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-
    Ikävä
    8
    255
  8. En ole koskaan kalastellut

🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl
    Ikävä
    13
    254
  9. Kaikkea sitä kuuleekin

🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut
    Ikävä
    8
    254
  10. Suomen euroviisubiisi

🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä mi
    Ikävä
    15
    253
  11. Pakastin on täynnä vettä

🥵🌞🕶 en ole helleihminen, eikä ole tuo koirakaan. Jäädytän sille pakasterasioissa puolen litran kokoisia jääkönttejä.
    Ikävä
    1
    253
  12. Aimo muistaa minua kirjeellä

🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi
    Ikävä
    7
    253
  13. Älkää kävelkö heikoilla jäillä

🤔☃️🚑 taas on jotakuta pelastettu jäistä isommalla porukalla. Aina saa olla vähän huolissaan ettei yhdelle tärkeälle t
    Ikävä
    13
    252
  14. Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja

🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi
    Ikävä
    5
    252
  15. Ukonilma ja kaatosade

🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo
    Ikävä
    22
    252
  16. Aika hauskoja nuo säätiedotukset

😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku
    Ikävä
    31
    252
  17. Obama pysyy pirteänä

🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on
    Ikävä
    9
    252
  18. Kannattaa varoa ulkona

🤔🤸🩻 näytti olevan tosi liukas jäinen pinta lumen päällä jalkakäytävällä. Mulla oli nastapohjaiset kengät niin ei ollu
    Ikävä
    4
    251
  19. Sen vaan tietää

😍💥👀 ja sitten muilla ei ole merkitystä.
    Ikävä
    9
    251
  20. Hyvä ruoka

🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan
    Ikävä
    9
    250