lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1099
Kommenttia
4943
Kaikkea sitä kuuleekin
🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut7199Hyvä ruoka
🥰🧇🥛 parempi mieli. Joskus yksinkertainen on paras 🍅🥬 iltapalaksi perunapiirakoita jääsalaatin ja terttutomaatin kan9199Juhannus on jo lähellä
🚣♂️🩳🏊♀️ uimavedet on harvinaisen lämpöisiä. Uimassa kannattaa olla kaveri mukana jos ei käy yleisellä rannalla mis6199Jos käyttää hajustettuja pesuaineita
🙄🧺🧼 voi jäädä huomaamatta, että pyykinpesukone on likainen. Huuhteluaineissakin on niin vahva tuoksu, että mun piti l9198Aivan ihania kuvia pentuliven pennuista
🐶🥰 Ylellä on uutinen ennen joulua seuratuista bordercollien pennuista. Uutisessa kerrotaan, että noita ihania vipeltäj12198Hyvää Uutta Vuotta 2025
🎉🎊🥛 Stubbin sanoja lainatakseni kyllä me tästäkin selvitään yhdessä. Bryan Adams - Here I Am https://youtu.be/fIgf8197Huomenta Suomi
🥰🇫🇮👍ja hyvää kesäistä sunnuntaita. Huomenta Suomessa haastateltava kehotti seuraamaan uutisia. Nykyisinhän uutisia3197Tuli tuosta tunnistamisaloituksesta mieleen
🙄📣🕶 Olishan se kiva, jos voisi miehelle kertoa omasta kasvojen tunnistusongelmasta. Olisi heti alussa pitänyt kert2196Onni onnettomuudessa
🤗🌞🕶 joskus sattuu kivoja asioita, niin ettei koko ajan ole kaikki huonosti. Perjantaina kolahti pankkikortit postiluu1196Hyvää juhannusta kaikille!
🚣🏊🤔 Muistakaa, että uimaan ei mennä yksin, eikä veneessä nousta seisomaan. virtkistävien juomien vaikutuksen alaisena16196Mistähän sitä kirjoittaisi
🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelil17194Aamun uutisista
🙄🔥🌲 minusta on hyvä siirtää ajatuksia aamulla muualle kuin siihen, että on ikävä herätä kun käsi onkin vain tyynyn ym7194Täällä maalla sitä kehtaa tehdä kaikenlaista
😀🦮📰 nämä ovat jo tottuneet siihen, että mulla on jotain outoa meneillään. Tänään hoksasin, ettei minun tarvitse ostaa6194Kylläpä on pimeätä *huokaus*
😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme7194Facebookissa on feikkiprofiileja
🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäj5194Pääsiäiseen liittyy moni perinteitä
🥰🐣🌿 yksi on palmusunnuntain virpominen. Tapa on peräisin Karjalasta, josta se on levinnyt ympäri Suomen. Sieltä on pe9193Saat ihan rauhassa mennä yksin venenäyttelyyn
😵💫🛥🚣 kelluvakin vielä. Ei kiinnosta. Ehkä voisin olla soutuveneessä jos se liikkuisi rantavesissä. Ehkä! P.S. Tänä4193Lähteminen on aina yhtä vaikeaa
🤔🍁🐭 sitä, tätä ja tuota pitäisi tehdä. Vettä ei ole edes kahvinkeittoon niin että moottori lähtisi käyntiin. Ehkä hae7193Olen nauttinut alkoholia!
🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol10193Syyspuuhia
🤔🐭🍁 Lehtiä en ala haravoimaan. Riittää että ajan ne ruohonleikkurilla silpuksi. Hiirenloukkuja pitää ostaa, kun heiti13192