lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Facebookissa on feikkiprofiileja
🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäj3236Aimo muistaa minua kirjeellä
🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi7236Tänään on kaunis syysilta
🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen pui5235Ensi lumi on taas satanut!
☃️🙄👎 Säilyyköhän hanki vappuun asti? Ihmiset vaihdattavat talvirenkaita takaisin. Mä lainasin omaa autoa kun mökillekä21235En ole koskaan kalastellut
🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl13235Olet kulta jota rakastan
🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa Oet aamu kesän lämpimän Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio h9234Monta kassillista turhaa tavaraa
😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisi8233Älkää kävelkö heikoilla jäillä
🤔☃️🚑 taas on jotakuta pelastettu jäistä isommalla porukalla. Aina saa olla vähän huolissaan ettei yhdelle tärkeälle t13233Aika hauskoja nuo säätiedotukset
😅🌧🌩 Kun toinen ilmoittaa sadetta 80% todennäköisyydellä ja toinen 1% todennäköisyydellä. Paras ennuste on katsoa ikku30233Marjastajan apuvälineitä
🤔🍓🥼 suojavaatetus ja hyttyskarkotteet. Säätiedotuksissa alkaa kohta olla hyttystiedotuskin. Satokausi appi kännykässä28233Siis kuka on siirtänyt
😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet15233Ihana toi 6 kerroksen koira
🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun4233Broidi sanoi aina, että
🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o14232Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan
🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.9232Golffi kestää neljä päivää
🏌♂️🙄☕ jos harrastettais golffia voisin neuloa miehelle söpöt pussit mailan pään suojukseksi. Tai sit voitas alkaa har19231- 25231
Jos hän kävisi täällä
🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli k14230Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan
🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin k10229Hyvää Uutta Vuotta 2025
🎉🎊🥛 Stubbin sanoja lainatakseni kyllä me tästäkin selvitään yhdessä. Bryan Adams - Here I Am https://youtu.be/fIgf8228Google löytää hauskasti erilaisia horoskooppeja
🤔♒🏋 jos haluaa niitä ajanvietteeksi lukea. Itse en oikein horoskooppeihin usko. Jos joku ennuste toteutuu, niin se voi5227