Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5657

  1. Kannattaa varoa ulkona

    🤔🤸🩻 näytti olevan tosi liukas jäinen pinta lumen päällä jalkakäytävällä. Mulla oli nastapohjaiset kengät niin ei ollu
    Ikävä
    4
    265
  2. Pikkulinnut kertoivat kirjastossa

    😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?
    Ikävä
    23
    264
  3. Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä

    🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv
    Ikävä
    28
    264
  4. THL suosittelee välttämään

    🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta
    Ikävä
    4
    264
  5. Hyvää ystävänpäivää!

    🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett
    Ikävä
    15
    264
  6. Aamutv ajatuksia

    🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    263
  7. Olis kiva kun olis luotettava

    🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til
    Ikävä
    17
    263
  8. Kulta minä en sitten soittele

    🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv
    Ikävä
    2
    263
  9. Onneksi en ole TAYKSin asiakas

    🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyr
    Ikävä
    10
    263
  10. Kaikkea sitä kuuleekin

    🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut
    Ikävä
    8
    262
  11. Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

    🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri
    Ikävä
    8
    262
  12. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä

    🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c
    Ikävä
    6
    261
  13. Ilmaista herkkua tarjolla metsässä

    😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummo
    Ikävä
    10
    261
  14. Sen vaan tietää

    😍💥👀 ja sitten muilla ei ole merkitystä.
    Ikävä
    9
    261
  15. Jos ei sano mitään

    🤔 📢 ☕ niin ainakaan kukaan ei voi tahallaan tai vahingossa ymmärtää väärin. Mulle tuli nyt pari ongelmaa ilman mun sy
    Ikävä
    20
    260
  16. Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

    🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-
    Ikävä
    8
    260
  17. Suomen euroviisubiisi

    🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä mi
    Ikävä
    15
    258
  18. Jos hän kävisi täällä

    🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli k
    Ikävä
    14
    258
  19. Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen

    🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä t
    Ikävä
    13
    258
  20. Meillä olis ollut salaattia

    😋 🍉 🫑 hunajamelonilla. Päiväkin oli ihana kun sai pitää aurinkolaseja ekan kerran kerhosta palatessa. Hyvää Yötä ❤️
    Ikävä
    17
    258