lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1097
Kommenttia
4927
Euroviisuissa ei takuulla ole ollut
👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e37372Aivotutkinta on mielenkiintoista
🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä29372Ompelukone teki stopin
🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näi8368Paluu arkeen!
🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan10366Mun suu on nyt ihan sininen
😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤9366Koirat eivät ole tyhmiä!
🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja23365Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä
😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte12362Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa
🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä s32360Rauhallista Juhannusta
🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä.40356Joskus katsellut sinkkuillallinen
😍🥗🍨 ohjelmaa, missä joku sinkku valitsee viidestä ruokalistasta kolme sekä käy niiden kolmen kotona syömässä illallis11351Yöllä heräsin polvikipuun
😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta19350Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia
🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.42350Pitihän se arvata
🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule30350Herran kukkarossa
🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist11347Käykää äänestämässä kultainen venla pystiä
🥰🏆👍 Ikäväpalstaa ei voi äänestää, eikä omaa kaipaamaansa. Listoilta löytyy varmaankin jokaiselle joku sopiva. Itse ää7347Tälläisenä pimeänä jouluaattona
🥰🌟🎄 sitä mielellään katselisi tähtien tuiketta Hänen silmissään❤ All I Want for Christmas is You https://youtu.be/N13343Sähköliettä, eli hellaa
🤔🧼🧽 eilen kuuratessani tuli niin kuuma, että piti avata partin ikkuna. Kun menin sulkemaan sitä näin, että pihan tupa44335Tuli vaan mieleen
🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan15334Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023
🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä9334Käväisen täällä katsomassa välillä
👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asiallis17333