Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1223

Kommenttia

5594

1. Aivotutkinta on mielenkiintoista

🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä
    Ikävä
    29
    430
  2. Joskus katsellut sinkkuillallinen

😍🥗🍨 ohjelmaa, missä joku sinkku valitsee viidestä ruokalistasta kolme sekä käy niiden kolmen kotona syömässä illallis
    Ikävä
    11
    427
  3. Tuli tuosta leipomoalan lakosta

🤔🍞👄 mieleen se, että meilläpäin käskettiin toisen pitää leipäläpi kiinni kun sieltä kuului jotakin epämieluista. Nyth
    Ikävä
    56
    424
  4. Sano muikku!

🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää l
    Ikävä
    47
    421
  5. Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua

🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. L
    Ikävä
    5
    418
  6. Rauhallista Juhannusta

🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä.
    Ikävä
    41
    418
  7. Maalla asuminen on kallista

🙄🥪🍳 kävin eilen kotilidlissä ja oikein pelästyin kun rahaa meni niin vähän. Tänään pitäs vielä hakea eväät huomisel
    Ikävä
    20
    415
  8. Kesä tulee

🌡🥵🫖 Torstaina 7 astetta lämmintä! P.S Tänään on yksi vuosipäivä ikävätarinassa❤
    Ikävä
    32
    407
  9. Hiukan hellyyttä hän kaipaa

🤔🐕‍🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni. Ne pien
    Ikävä
    23
    406
  10. Ihan kuin olisi tullut ulkomaille

🙄 ✂️ 🕶 miehille on näköjään täällä jäänyt lomaparta leukaan. En pelästyksissäni uskaltanut tuijotella. Toivottavasti
    Ikävä
    42
    405
  11. Koirat eivät ole tyhmiä!

🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja
    Ikävä
    23
    402
  12. Koirille on jo olemassa

🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste
    Ikävä
    65
    402
  13. Oi kun tarvis taas vähän apuja

🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aik
    Ikävä
    35
    402
  14. Euroviisuissa ei takuulla ole ollut

👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e
    Ikävä
    37
    401
  15. Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä

😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte
    Ikävä
    12
    400
  16. Paluu arkeen!

🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan
    Ikävä
    10
    397
  17. Minä olen varmaan muuttanut ulkomaille

🤔🚚🌴 ihan huomaamattani. Kauppaan kun menee niin se on täynnä ruskeita ihmisiä jotka puhuvat kummallisia kieliä. Tänää
    Ikävä
    40
    397
  18. Onko tämä nyt sitten se ensi lumi?

😎🌨⛷ vai mistä on kysymys? Ensin lämpö lähentelee kymmentä astetta ja seuraavana hetkenä on lunta toistakymmentä sentti
    Ikävä
    9
    395
  19. Herran kukkarossa

🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist
    Ikävä
    11
    393
  20. Mun suu on nyt ihan sininen

😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤
    Ikävä
    8
    392