Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Eihän yksinolossa sinällään

    🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä.
    Ikävä
    8
    236
  2. Katsastuskonttorilla

    🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. N
    Ikävä
    18
    231
  3. Se olis tänään pyykkipäivä

    😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o
    Ikävä
    5
    230
  4. Tuli silmiinkatselusta mieleen

    🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt
    Ikävä
    3
    230
  5. Mulle olis tullut

    🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.
    Ikävä
    14
    229
  6. Niin söpöä

    🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup
    Ikävä
    16
    228
  7. Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

    🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri
    Ikävä
    8
    227
  8. En ole lukenut miesten lehtiä

    🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E
    Ikävä
    15
    225
  9. Päässä surisee ja pörrää

    🤯🐝☕ ei kuitenkaan vielä ötökät, kun olen kaupungissa. Vaan siirsin vakuutuksia edullisemmalle firmalle. Ihan liikaa la
    Ikävä
    9
    225
  10. Voihan Pulmu

    😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa vi
    Ikävä
    9
    224
  11. Älykkäät vuodetuotteet

    🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla
    Ikävä
    17
    224
  12. Kesä tuli takaisin!

    🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!
    Ikävä
    10
    223
  13. Miss märkä teepaita!

    😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle
    Ikävä
    11
    222
  14. Siitä on kamalan kauan

    🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkä
    Ikävä
    17
    221
  15. Voisit (mies) auttaa

    🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois
    Ikävä
    7
    218
  16. Pinttyneitä tapoja

    🤓🧇☕ voi muuttaa käytännöllisemmiksi. Luulin pitkään, että juhlamokka om ainoa kahvi. Mutta jonkun tarjouksen yhteyde
    Ikävä
    10
    218
  17. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä

    🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c
    Ikävä
    6
    216
  18. Ajatuksia tälle päivälle

    🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai
    Ikävä
    3
    214
  19. Olen vaivautunut jos

    🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen
    Ikävä
    4
    210
  20. Keitin äsken joulupuuroa

    😍🍲☕ laitoin siihen mantelin. Aika hyvä mahdollisuus löytää se kun yksin syö ❤. Mantelin löytäjä pääsee naimisiin 💍💍
    Ikävä
    9
    210