Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4772

1. Paluu arkeen!

🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan
    Ikävä
    10
    362
  2. Koirat eivät ole tyhmiä!

🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja
    Ikävä
    23
    360
  3. Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä

😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte
    Ikävä
    12
    353
  4. Yöllä heräsin polvikipuun

😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta
    Ikävä
    19
    347
  5. Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia

🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.
    Ikävä
    42
    346
  6. Tälläisenä pimeänä jouluaattona

🥰🌟🎄 sitä mielellään katselisi tähtien tuiketta Hänen silmissään❤ All I Want for Christmas is You https://youtu.be/N
    Ikävä
    13
    342
  7. Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa

🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä s
    Ikävä
    32
    338
  8. Herran kukkarossa

🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist
    Ikävä
    11
    336
  9. Käykää äänestämässä kultainen venla pystiä

🥰🏆👍 Ikäväpalstaa ei voi äänestää, eikä omaa kaipaamaansa. Listoilta löytyy varmaankin jokaiselle joku sopiva. Itse ää
    Ikävä
    7
    336
  10. Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023

🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä
    Ikävä
    9
    333
  11. Sähköliettä, eli hellaa

🤔🧼🧽 eilen kuuratessani tuli niin kuuma, että piti avata partin ikkuna. Kun menin sulkemaan sitä näin, että pihan tupa
    Ikävä
    44
    329
  12. Käväisen täällä katsomassa välillä

👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asiallis
    Ikävä
    17
    328
  13. Ranskassa kävijöitä?

🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alk
    Ikävä
    6
    321
  14. Kävin eilen apteekissa

😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on
    Ikävä
    36
    319
  15. Nyt saa harjoitella

🤔🥤🍲 kolmen päivän hätävaraa, kun on kaupan lakko tulossa. Täällä varmaan vessapaperit taas loppuu kupoista ensimmäise
    Ikävä
    22
    317
  16. Hauska muisto

🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i
    Ikävä
    19
    317
  17. Ompelukone teki stopin

🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näi
    Ikävä
    8
    317
  18. Autokysely täällä jo on

😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu
    Ikävä
    11
    317
  19. Tuli vaan mieleen

🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan
    Ikävä
    15
    316
  20. Kaksi silmää jotka katsovat

👀❤👍 minuun päin lempeästi riittävät ihsn hyvin. Jos niitä olisi 200 yksittäin näkevää näköelintä niin se olisi vähän l
    Ikävä
    17
    316