Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Joskus katsellut sinkkuillallinen

    😍🥗🍨 ohjelmaa, missä joku sinkku valitsee viidestä ruokalistasta kolme sekä käy niiden kolmen kotona syömässä illallis
    Ikävä
    11
    460
  2. Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua

    🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. L
    Ikävä
    5
    459
  3. Uudet selkäohjeet

    🤔🩺💊 sanovat, että selkäkipuinen saa liikkua kohtuullisen kivun puitteissa. Tarkoittaakohan se yhtä vai kahta panadoli
    Ikävä
    51
    458
  4. Maalla asuminen on kallista

    🙄🥪🍳 kävin eilen kotilidlissä ja oikein pelästyin kun rahaa meni niin vähän. Tänään pitäs vielä hakea eväät huomisel
    Ikävä
    20
    440
  5. Hiukan hellyyttä hän kaipaa

    🤔🐕‍🦺❤ koiran tehtävä oli mun ulkoiluttamisen lisäksi tuoda itsensä mulle silitettäväksi aamuisin herättyäni. Ne pien
    Ikävä
    23
    438
  6. Tuli tuosta leipomoalan lakosta

    🤔🍞👄 mieleen se, että meilläpäin käskettiin toisen pitää leipäläpi kiinni kun sieltä kuului jotakin epämieluista. Nyth
    Ikävä
    56
    437
  7. Kesä tulee

    🌡🥵🫖 Torstaina 7 astetta lämmintä! P.S Tänään on yksi vuosipäivä ikävätarinassa❤
    Ikävä
    32
    434
  8. Sano muikku!

    🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää l
    Ikävä
    47
    431
  9. Rauhallista Juhannusta

    🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä.
    Ikävä
    41
    428
  10. Ihan kuin olisi tullut ulkomaille

    🙄 ✂️ 🕶 miehille on näköjään täällä jäänyt lomaparta leukaan. En pelästyksissäni uskaltanut tuijotella. Toivottavasti
    Ikävä
    42
    426
  11. Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä

    😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte
    Ikävä
    12
    426
  12. Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa

    🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä s
    Ikävä
    32
    416
  13. Koirille on jo olemassa

    🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste
    Ikävä
    65
    413
  14. Onko tämä nyt sitten se ensi lumi?

    😎🌨⛷ vai mistä on kysymys? Ensin lämpö lähentelee kymmentä astetta ja seuraavana hetkenä on lunta toistakymmentä sentti
    Ikävä
    9
    413
  15. Söpöysvaroitus ylellä

    🥰 🐶💻 Jos koiranpentu on söpö, niin yksitoista koiranpentua on ylisöpöä. Ylen pentulive seuraa taas 8 viikkoa pentueen
    Ikävä
    29
    412
  16. Minä olen varmaan muuttanut ulkomaille

    🤔🚚🌴 ihan huomaamattani. Kauppaan kun menee niin se on täynnä ruskeita ihmisiä jotka puhuvat kummallisia kieliä. Tänää
    Ikävä
    40
    412
  17. Oi kun tarvis taas vähän apuja

    🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aik
    Ikävä
    35
    411
  18. Koirat eivät ole tyhmiä!

    🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja
    Ikävä
    23
    410
  19. Kirjosieppo vie yhdelle poikaselleen

    🤔🐦‍⬛🦟 16 000 hyönteistä 16 päivän ajan. Poikasia sillä on 5-8. Aikamoista kiirettä pitää yllä tuo poikasten syöttämin
    Ikävä
    52
    410
  20. Euroviisuissa ei takuulla ole ollut

    👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e
    Ikävä
    37
    409