lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1158
Kommenttia
5262
Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua
🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. L5398Aivotutkinta on mielenkiintoista
🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä29392Rauhallista Juhannusta
🚗🚤🛟 älkää kaahailko liikenteessä. Vesillä varovasti, uimakaveri aina mukaan ja lapsille pelastusliivit veden lähellä.40390Joskus katsellut sinkkuillallinen
😍🥗🍨 ohjelmaa, missä joku sinkku valitsee viidestä ruokalistasta kolme sekä käy niiden kolmen kotona syömässä illallis11389Koirille on jo olemassa
🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste65387Oi kun tarvis taas vähän apuja
🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aik35387Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä
😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte12384Mun suu on nyt ihan sininen
😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤8382Koirat eivät ole tyhmiä!
🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja23378Euroviisuissa ei takuulla ole ollut
👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e37377Paluu arkeen!
🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan10377Maalla asuminen on kallista
🙄🥪🍳 kävin eilen kotilidlissä ja oikein pelästyin kun rahaa meni niin vähän. Tänään pitäs vielä hakea eväät huomisel20375Kirjosieppo vie yhdelle poikaselleen
🤔🐦⬛🦟 16 000 hyönteistä 16 päivän ajan. Poikasia sillä on 5-8. Aikamoista kiirettä pitää yllä tuo poikasten syöttämin51369Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa
🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä s32367Herran kukkarossa
🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist11367Käykää äänestämässä kultainen venla pystiä
🥰🏆👍 Ikäväpalstaa ei voi äänestää, eikä omaa kaipaamaansa. Listoilta löytyy varmaankin jokaiselle joku sopiva. Itse ää7364Onko tämä nyt sitten se ensi lumi?
😎🌨⛷ vai mistä on kysymys? Ensin lämpö lähentelee kymmentä astetta ja seuraavana hetkenä on lunta toistakymmentä sentti9364Pitihän se arvata
🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule30364Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia
🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.42362Nyt saa harjoitella
🤔🥤🍲 kolmen päivän hätävaraa, kun on kaupan lakko tulossa. Täällä varmaan vessapaperit taas loppuu kupoista ensimmäise22360