lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1075
Kommenttia
4772
Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle
🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt22316Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä
🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös s23315Maalla asuminen on kallista
🙄🥪🍳 kävin eilen kotilidlissä ja oikein pelästyin kun rahaa meni niin vähän. Tänään pitäs vielä hakea eväät huomisel20314Voiko ihanammin päivän alkaa
🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s14314Terveet ihmiset ovat Suomen hyvinvoinnin perusta
🤔🩺💊 Ennalta ehkäisevä terveydenhoito on siksi tärkeää. Neuvolajärjestelmä toimii maillä hyvin, mutta siihen se huoleh22313En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta
🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv49313Herkuttelu on vaarallista
😋🍵👎 Kannattaa syödä vain kotona puhtaista raaka-aineista tehtyjä pöperöitä. Ettei tarvitse lukea lehdestä syöneensä j29313Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin
📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea17311Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle
🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k14310Söpötystä kerrakseen
🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiks14309Nyt jysähti
😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom3304Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä
🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan31304Jotkut pilaa hyvät mansikat
😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä11300Runo nimeltä Suudelma
🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui4297Onko tämä nyt sitten se ensi lumi?
😎🌨⛷ vai mistä on kysymys? Ensin lämpö lähentelee kymmentä astetta ja seuraavana hetkenä on lunta toistakymmentä sentti9297Leipominen on kullanarvoinen taito!
😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist18296Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit
🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s24295- 21294
Hommasin itselleni lahjan!
🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi22294- 29290