lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Mun suu on nyt ihan sininen
😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤8408Herran kukkarossa
🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist11407Paluu arkeen!
🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan10404Käykää äänestämässä kultainen venla pystiä
🥰🏆👍 Ikäväpalstaa ei voi äänestää, eikä omaa kaipaamaansa. Listoilta löytyy varmaankin jokaiselle joku sopiva. Itse ää7402Nyt saa harjoitella
🤔🥤🍲 kolmen päivän hätävaraa, kun on kaupan lakko tulossa. Täällä varmaan vessapaperit taas loppuu kupoista ensimmäise22402Nyt tartteis teetå ja sympatiaa
😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd28398En kyllä tajuu
🤔🚽🧻 Kirjoittelen pääsääntöisesti omissa aloituksissani ja yhdelle miehelle. Mikähän näissä houkuttelee kaikenmaailma22398Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia
🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.42397Yöllä heräsin polvikipuun
😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta19395Söpötystä kerrakseen
🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiks14391Vasen korva soi ja oikeassa kuuluu jumputus
🤔👂📣 Vanhoissa uskomuksissa vasemman korvan soiminen on saattanut tarkoittaa, että joku ajattelee sinusta pahaa, kun t23389Pitihän se arvata
🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule31388Hauska muisto
🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i19385Herkuttelu on vaarallista
😋🍵👎 Kannattaa syödä vain kotona puhtaista raaka-aineista tehtyjä pöperöitä. Ettei tarvitse lukea lehdestä syöneensä j29383Kaksi silmää jotka katsovat
👀❤👍 minuun päin lempeästi riittävät ihsn hyvin. Jos niitä olisi 200 yksittäin näkevää näköelintä niin se olisi vähän l17381Tälläisenä pimeänä jouluaattona
🥰🌟🎄 sitä mielellään katselisi tähtien tuiketta Hänen silmissään❤ All I Want for Christmas is You https://youtu.be/N13381Sähköliettä, eli hellaa
🤔🧼🧽 eilen kuuratessani tuli niin kuuma, että piti avata partin ikkuna. Kun menin sulkemaan sitä näin, että pihan tupa44380Äitienpäivähampurilainen on syöty
😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.18380Mulla on aika hyvä mielikuvitus
🤔🌲🐄 Sellainen kehittyy kun lapsena leluina on käpylehmät. Niin kehittynyt se ei kuitenkaan ole, että hokisin rakasta27380Oi aikoja ... oi tapoja
😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste59379