Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Mun suu on nyt ihan sininen

    😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤
    Ikävä
    8
    408
  2. Herran kukkarossa

    🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist
    Ikävä
    11
    407
  3. Paluu arkeen!

    🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan
    Ikävä
    10
    404
  4. Käykää äänestämässä kultainen venla pystiä

    🥰🏆👍 Ikäväpalstaa ei voi äänestää, eikä omaa kaipaamaansa. Listoilta löytyy varmaankin jokaiselle joku sopiva. Itse ää
    Ikävä
    7
    402
  5. Nyt saa harjoitella

    🤔🥤🍲 kolmen päivän hätävaraa, kun on kaupan lakko tulossa. Täällä varmaan vessapaperit taas loppuu kupoista ensimmäise
    Ikävä
    22
    402
  6. Nyt tartteis teetå ja sympatiaa

    😫🖕🐝 niinkuin tee-mainoksessa sanottiin. Ensin iski paarma peukaloon, kun teroitin viikatetta. Sitten saman oikean käd
    Ikävä
    28
    398
  7. En kyllä tajuu

    🤔🚽🧻 Kirjoittelen pääsääntöisesti omissa aloituksissani ja yhdelle miehelle. Mikähän näissä houkuttelee kaikenmaailma
    Ikävä
    22
    398
  8. Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia

    🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.
    Ikävä
    42
    397
  9. Yöllä heräsin polvikipuun

    😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta
    Ikävä
    19
    395
  10. Söpötystä kerrakseen

    🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiks
    Ikävä
    14
    391
  11. Vasen korva soi ja oikeassa kuuluu jumputus

    🤔👂📣 Vanhoissa uskomuksissa vasemman korvan soiminen on saattanut tarkoittaa, että joku ajattelee sinusta pahaa, kun t
    Ikävä
    23
    389
  12. Pitihän se arvata

    🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule
    Ikävä
    31
    388
  13. Hauska muisto

    🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i
    Ikävä
    19
    385
  14. Herkuttelu on vaarallista

    😋🍵👎 Kannattaa syödä vain kotona puhtaista raaka-aineista tehtyjä pöperöitä. Ettei tarvitse lukea lehdestä syöneensä j
    Ikävä
    29
    383
  15. Kaksi silmää jotka katsovat

    👀❤👍 minuun päin lempeästi riittävät ihsn hyvin. Jos niitä olisi 200 yksittäin näkevää näköelintä niin se olisi vähän l
    Ikävä
    17
    381
  16. Tälläisenä pimeänä jouluaattona

    🥰🌟🎄 sitä mielellään katselisi tähtien tuiketta Hänen silmissään❤ All I Want for Christmas is You https://youtu.be/N
    Ikävä
    13
    381
  17. Sähköliettä, eli hellaa

    🤔🧼🧽 eilen kuuratessani tuli niin kuuma, että piti avata partin ikkuna. Kun menin sulkemaan sitä näin, että pihan tupa
    Ikävä
    44
    380
  18. Äitienpäivähampurilainen on syöty

    😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.
    Ikävä
    18
    380
  19. Mulla on aika hyvä mielikuvitus

    🤔🌲🐄 Sellainen kehittyy kun lapsena leluina on käpylehmät. Niin kehittynyt se ei kuitenkaan ole, että hokisin rakasta
    Ikävä
    27
    380
  20. Oi aikoja ... oi tapoja

    😳🐝☕ nykynuoret näprää kännyköitään jopa kävellessä. Monelle taitaa olla vaikeaa normaali keskustelu kasvokkain ihmiste
    Ikävä
    59
    379