Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa

🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä s
    Ikävä
    32
    374
  2. Yöllä heräsin polvikipuun

😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta
    Ikävä
    19
    371
  3. Arvokkaimmat lahjat ovat ilmaisia

🥰🪣🧹 Tämän huomasin, kun yllätin läheisen siivouskeikalla. Siivous jatkuu omassa kämpässä ja huomenna maalla.
    Ikävä
    42
    369
  4. Pitihän se arvata

🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule
    Ikävä
    30
    369
  5. Olipas kauheata tänään kaupassa

🤔🐷🥣 näin lihansyöjän kannalta. Makkarahylly oli ihan tyhjä. Säikähdin niin, että ostin leipää pakastimen täyteen. Tie
    Ikävä
    22
    367
  6. Tälläisenä pimeänä jouluaattona

🥰🌟🎄 sitä mielellään katselisi tähtien tuiketta Hänen silmissään❤ All I Want for Christmas is You https://youtu.be/N
    Ikävä
    13
    366
  7. Söpöysvaroitus ylellä

🥰 🐶💻 Jos koiranpentu on söpö, niin yksitoista koiranpentua on ylisöpöä. Ylen pentulive seuraa taas 8 viikkoa pentueen
    Ikävä
    28
    364
  8. Uskaltaako sitä enää Espoossa ajella

😳🚗👎 kun siellä jo pyssyllä aletaan uhkailemaan jos töpeksii? Minä en ainakaan erota ilmapistoolia tai pistoolia toisi
    Ikävä
    10
    355
  9. Mulla on aika hyvä mielikuvitus

🤔🌲🐄 Sellainen kehittyy kun lapsena leluina on käpylehmät. Niin kehittynyt se ei kuitenkaan ole, että hokisin rakasta
    Ikävä
    26
    355
  10. Söpötystä kerrakseen

🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiks
    Ikävä
    14
    354
  11. Hauska muisto

🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i
    Ikävä
    19
    354
  12. Tuli vaan mieleen

🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan
    Ikävä
    15
    354
  13. Sähköliettä, eli hellaa

🤔🧼🧽 eilen kuuratessani tuli niin kuuma, että piti avata partin ikkuna. Kun menin sulkemaan sitä näin, että pihan tupa
    Ikävä
    44
    353
  14. Äitienpäivähampurilainen on syöty

😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.
    Ikävä
    17
    353
  15. Kaksi silmää jotka katsovat

👀❤👍 minuun päin lempeästi riittävät ihsn hyvin. Jos niitä olisi 200 yksittäin näkevää näköelintä niin se olisi vähän l
    Ikävä
    17
    349
  16. Toi nostelijabotti on vasta keväässä 2023

🙄🌷🦋 silloin en jaksanut olla kovinkaan optimistinen. Järkytyin niin paljon joulukuun tapahtumista. Sensijaan keväällä
    Ikävä
    8
    349
  17. Terveet ihmiset ovat Suomen hyvinvoinnin perusta

🤔🩺💊 Ennalta ehkäisevä terveydenhoito on siksi tärkeää. Neuvolajärjestelmä toimii maillä hyvin, mutta siihen se huoleh
    Ikävä
    22
    348
  18. Käväisen täällä katsomassa välillä

👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asiallis
    Ikävä
    16
    348
  19. Tarjolla korkean paikan leiri

🤔🪜🔥 kaipaamalleni miehelle (ilmainen). Kaksi palanutta kattolamppua pitäisi vaihtaa. Kohta tulee aika, kun räystäistä
    Ikävä
    19
    347
  20. Herkuttelu on vaarallista

😋🍵👎 Kannattaa syödä vain kotona puhtaista raaka-aineista tehtyjä pöperöitä. Ettei tarvitse lukea lehdestä syöneensä j
    Ikävä
    29
    346