Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4772

1. Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle

🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt
    Ikävä
    22
    316
  2. Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä

🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös s
    Ikävä
    23
    315
  3. Maalla asuminen on kallista

🙄🥪🍳 kävin eilen kotilidlissä ja oikein pelästyin kun rahaa meni niin vähän. Tänään pitäs vielä hakea eväät huomisel
    Ikävä
    20
    314
  4. Voiko ihanammin päivän alkaa

🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s
    Ikävä
    14
    314
  5. Terveet ihmiset ovat Suomen hyvinvoinnin perusta

🤔🩺💊 Ennalta ehkäisevä terveydenhoito on siksi tärkeää. Neuvolajärjestelmä toimii maillä hyvin, mutta siihen se huoleh
    Ikävä
    22
    313
  6. En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta

🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv
    Ikävä
    49
    313
  7. Herkuttelu on vaarallista

😋🍵👎 Kannattaa syödä vain kotona puhtaista raaka-aineista tehtyjä pöperöitä. Ettei tarvitse lukea lehdestä syöneensä j
    Ikävä
    29
    313
  8. Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin

📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea
    Ikävä
    17
    311
  9. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    310
  10. Söpötystä kerrakseen

🥰🐶❤ Ylellä alkaa kahdeksan viikon satsi 24h koiranpentujen elämää. Tällä kertaa vuorossa on bordercollie, joka on fiks
    Ikävä
    14
    309
  11. Nyt jysähti

😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom
    Ikävä
    3
    304
  12. Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä

🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan
    Ikävä
    31
    304
  13. Jotkut pilaa hyvät mansikat

😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä
    Ikävä
    11
    300
  14. Runo nimeltä Suudelma

🇫🇮😘👍Runebergiltä "Ma sua, tyttö, suutelen. Ja kyllästynkö koskaan? En! Nyt vastaa mulle tingatta, Mi hyöty sulla mui
    Ikävä
    4
    297
  15. Onko tämä nyt sitten se ensi lumi?

😎🌨⛷ vai mistä on kysymys? Ensin lämpö lähentelee kymmentä astetta ja seuraavana hetkenä on lunta toistakymmentä sentti
    Ikävä
    9
    297
  16. Leipominen on kullanarvoinen taito!

😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist
    Ikävä
    18
    296
  17. Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit

🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s
    Ikävä
    24
    295
  18. Jokohan tämä toimii?

🥰❤👍 pimeän päivän testi!
    Ikävä
    21
    294
  19. Hommasin itselleni lahjan!

🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi
    Ikävä
    22
    294
  20. Kesä tulee

🌡🥵🫖 Torstaina 7 astetta lämmintä! P.S Tänään on yksi vuosipäivä ikävätarinassa❤
    Ikävä
    29
    290