Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Täällä on tänään pyykkipäivä!

    🥰🧺👙Aurinkokin sopivasti paistaa. Pyykin voi kivasti pestä ulkona. Vaikka onhan täällä juokseva likavesi (adidaksilla
    Ikävä
    11
    208
  2. Entiseen romanttiseen aikaan

    🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na
    Ikävä
    17
    208
  3. Joskus katsellut sinkkuillallinen

    😍🥗🍨 ohjelmaa, missä joku sinkku valitsee viidestä ruokalistasta kolme sekä käy niiden kolmen kotona syömässä illallis
    Ikävä
    7
    204
  4. Mun silmät erottuvat

    👀🙄👎 nyt massasta hyvin. Niissä on sellainen lämmin jouluinen sävy 😍
    Ikävä
    4
    204
  5. Siis kuka on siirtänyt

    😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet
    Ikävä
    15
    202
  6. Broidi sanoi aina, että

    🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o
    Ikävä
    14
    201
  7. Asiat on silloin huonosti

    💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko sii
    Ikävä
    7
    197
  8. Päivä se on maanantaikin

    🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä
    Ikävä
    14
    193
  9. Mustasukkaisuudesta

    🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o
    Ikävä
    5
    193
  10. Pakastin on täynnä vettä

    🥵🌞🕶 en ole helleihminen, eikä ole tuo koirakaan. Jäädytän sille pakasterasioissa puolen litran kokoisia jääkönttejä.
    Ikävä
    1
    192
  11. Se on taas täysikuu tulossa

    🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun
    Ikävä
    6
    192
  12. Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne

    🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim
    Ikävä
    7
    192
  13. Hyvää itsenäisyyspäivää

    🇫🇮🇫🇮🇫🇮 se olisi sitten linnailta tänään perinteitä noudattaen!
    Ikävä
    11
    191
  14. Ihana toi 6 kerroksen koira

    🥰🐶❤ se ei yhtään häpeile näyttää rakastumistaan tähän mun neitiin. Hissikuilu kaikui sen innostuneesta vikinästä, kun
    Ikävä
    4
    190
  15. Makkarajämät soppaan

    😋🥣👍 minestronekeiton valmistaa samassa ajassa kuin lämmittää kaupan eineksen. Plus että se on maukkaampaa. Reseptiä
    Ikävä
    5
    187
  16. Tänään on kaunis syysilta

    🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen pui
    Ikävä
    5
    183
  17. Aamutv ajatuksia

    🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    183
  18. Aamun uutisista

    🙄🔥🌲 minusta on hyvä siirtää ajatuksia aamulla muualle kuin siihen, että on ikävä herätä kun käsi onkin vain tyynyn ym
    Ikävä
    7
    182
  19. Monta kertaa säikähdän

    😳📰 🚣‍♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai perä
    Ikävä
    2
    181
  20. Nyt alkaa olla niin lämmin

    🤗🌟⛺ että vois iltasella pötkötellä retkipatjalla taivaan alla hänen kanssaan tähtiä katsellen! Stevie Wonder /Just ca
    Ikävä
    3
    180