Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Hommasin itselleni lahjan!

    🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi
    Ikävä
    20
    355
  2. Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin

    📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea
    Ikävä
    16
    355
  3. Nyt jysähti

    😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom
    Ikävä
    3
    355
  4. Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!

    🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m
    Ikävä
    22
    355
  5. Lihansyöjämatoja Italian rannoilla

    😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou
    Ikävä
    5
    354
  6. Jotkut pilaa hyvät mansikat

    😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä
    Ikävä
    11
    352
  7. Ranskassa kävijöitä?

    🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alk
    Ikävä
    5
    351
  8. Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne

    🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi
    Ikävä
    23
    349
  9. Olen ostanut pienen termosmukin 1/3 litraa.

    😋☕🍪 Jahka lumet sulavat, niin menen puistoon päiväkahville kuuntelemaan varpusten piipitystä.
    Ikävä
    44
    349
  10. Nyt on ikävää mulla

    🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan v
    Ikävä
    33
    348
  11. Lakritsi on hyvää

    😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr
    Ikävä
    15
    348
  12. Syksyn muotikatsaus

    🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen
    Ikävä
    12
    345
  13. Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä

    🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan
    Ikävä
    30
    345
  14. Kello viiden tee

    🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhr
    Ikävä
    19
    345
  15. Broidi oli semmoinen mäkkaiveri

    🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo
    Ikävä
    15
    344
  16. Autokysely täällä jo on

    😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu
    Ikävä
    11
    344
  17. Jokohan tämä toimii?

    🥰❤👍 pimeän päivän testi!
    Ikävä
    16
    341
  18. Mä tykkään kielistä

    😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä hal
    Ikävä
    25
    341
  19. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

    🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    340
  20. Voisit (mies) auttaa

    🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois
    Ikävä
    6
    339