Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Home sweet home

    🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿
    Ikävä
    3
    155
  2. Helpomman vai vaikeemman kautta

    🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppär
    Ikävä
    4
    154
  3. Se on syksy tulossa taas

    🥰🍁🍄 Tienvierusta on täynnä sieniä. Pelloilla voi nyt kävellä kun vehnä on korjattu. Tämä kesä on mennyt enimmäkseen k
    Ikävä
    10
    153
  4. Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani

    🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tu
    Ikävä
    11
    152
  5. Täällä olisi vieläkin miesten hommia

    🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si
    Ikävä
    3
    152
  6. Ompelukone teki stopin

    🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näi
    Ikävä
    8
    152
  7. Kylläpä on pimeätä *huokaus*

    😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme
    Ikävä
    7
    151
  8. Onkohan hänellä mukava sohva?

    🤔🛋🖥 Jos aletaan sohvaperunoiksi, niin kummankohan sohvalla oltais. Kivaa lauantaita kaikille.
    Ikävä
    15
    150
  9. Onni onnettomuudessa

    🤗🌞🕶 joskus sattuu kivoja asioita, niin ettei koko ajan ole kaikki huonosti. Perjantaina kolahti pankkikortit postiluu
    Ikävä
    1
    150
  10. 16 astetta tuntuu kuin 14

    🥰👍☕ oi että! Asiasta kolmanteen Bidenin poskessa oleva painauma huolestutti mediaa. Selvisi, että hänellä on uniapnea
    Ikävä
    2
    150
  11. Harmi kun tänään piti olla

    🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr
    Ikävä
    5
    149
  12. Tiedemiehet suunnittelevat

    🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä
    Ikävä
    7
    145
  13. Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

    🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli
    Ikävä
    6
    145
  14. Kaupassa oli herttainen

    🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu
    Ikävä
    4
    143
  15. Ilmastomuutoksen myötä

    🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni
    Ikävä
    4
    142
  16. Öitä pöitä

    🥵 👙 🛀🏼 kylläpä nyt on kuumaa. Onneksi täällä maalla on sisällä vähän viileämpää. Kotona sisällä oli kuumempi kuin ul
    Ikävä
    8
    142
  17. Tuleekohan minusta nyt

    🤔📷💻 persu, kun olen harrastanut itsediagnostiikkaa. Apteekin lääkerasva on vaikuttanut vuorokauden, eikä ole vienyt
    Ikävä
    5
    141
  18. Yöt ovat viileitä

    😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke
    Ikävä
    6
    140
  19. Sateinen aamupäivä kului

    😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.
    Ikävä
    7
    140
  20. Onkohan minusta tullut vanha?

    🧑‍🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu
    Ikävä
    5
    136