Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4938

1. Sen verran lämmintä palstalla ja kotona

🥵🕶🌞 ettäpäivä menee hiljaiselossa huilatessa!
    Ikävä
    32
    286
  2. Ajatuksia tälle päivälle

🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai
    Ikävä
    3
    285
  3. Katsastuskonttorilla

🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. N
    Ikävä
    18
    285
  4. Ötökkävapaita vyöhykkeitä

🙄🐝🪰olen luovuttanut verannan geeli-ilmanraikastimelle. Vähän sääli kun veranta jokapuolelle suuntautuvine ikkunoineen
    Ikävä
    22
    283
  5. Voisit (mies) auttaa

🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois
    Ikävä
    7
    282
  6. Suomen kesän ystäville

🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa
    Ikävä
    31
    281
  7. En oikein tykkää tatuoinneista

🤔🚦☕ enkä sellaisista vaatteista missä lukee jotakin. Nykyisin voi tilailla netistä t-paitoja omilla kirjoituksilla tai
    Ikävä
    17
    279
  8. Oulunkylän Urhossa kaksi

🥰🏢🐝 perheasuntoa vapaana. Vink!
    Ikävä
    7
    279
  9. Lakritsi on hyvää

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr
    Ikävä
    15
    279
  10. Joskus mietin miten hankalaa

🙄🚬☕ on kun polttaa tupakkaa ja toinen ei. Matkoillakin pitäisi olla parveke missä tupakoida. Tupakoinnin lopettamine
    Ikävä
    35
    278
  11. Nolojen tilanteiden nainen taas

🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että
    Ikävä
    8
    276
  12. Sinkkuilu tulee kalliiksi

🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt
    Ikävä
    14
    274
  13. Voihan Pulmu

😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa vi
    Ikävä
    9
    270
  14. No nytpä mulle selvisi

😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo
    Ikävä
    9
    269
  15. Tämä on vain pieni huomautus

🥰☕👍 siitä, ettei mun suhdeasioissa ole tapahtunut muutoksia. Enkä vakuuttele mitään tunteita avaruuteen anonyyminä.
    Ikävä
    6
    269
  16. On se vaan niin ikävää

😥🐕 🕯 kun ystävät lähtevät. Lainattu kaunis muistovärssy: "Elämän matkalla, tassunjälkiä sydämessäni. Rakkauden hetket
    Ikävä
    11
    268
  17. Jos telepatia toimisi

⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei
    Ikävä
    23
    268
  18. Oops! Nolot tilanteet vaivaavat täälläkin

🙄👙🍂 Poika kerran sanoi, että täällä on kivaa kun voi mennä alkkareissa vessaan. Liian myöhään huomasin, että naapuri
    Ikävä
    15
    268
  19. Päässä surisee ja pörrää

🤯🐝☕ ei kuitenkaan vielä ötökät, kun olen kaupungissa. Vaan siirsin vakuutuksia edullisemmalle firmalle. Ihan liikaa la
    Ikävä
    9
    266
  20. Niin söpöä

🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup
    Ikävä
    16
    266