lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1227
Kommenttia
5602
En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta
🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv49344Hyvää miestenpäivää
🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietu35342Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!
🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m22340Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne
🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi25338Autokysely täällä jo on
😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu11338Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä
🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan30337Lihansyöjämatoja Italian rannoilla
😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou5336Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit
🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s24335Nyt on ikävää mulla
🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan v33334Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle
🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k14334Syksyn muotikatsaus
🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen12332Leipominen on kullanarvoinen taito!
😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist18332- 21332
Ötökkävapaita vyöhykkeitä
🙄🐝🪰olen luovuttanut verannan geeli-ilmanraikastimelle. Vähän sääli kun veranta jokapuolelle suuntautuvine ikkunoineen22329Lakritsi on hyvää
😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr15328Voisit (mies) auttaa
🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois6327Kello viiden tee
🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhr19327Broidi oli semmoinen mäkkaiveri
🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo15326Kesän tuoksut ovat ihania
🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan24326Hommasin itselleni lahjan!
🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi20326