lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Hommasin itselleni lahjan!
🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi20355Nettiä kahlatessani törmäsin hienoon termiin
📰 🌉😳 nimittäin gephyrofobiaksi -siltapelkoon. Mulla oli lapsena pari siltaa mitä kammosin. Johtuukohan se mun korkea16355Nyt jysähti
😳🚙⛽ tein hurjan tempun lounas.ajatus jyrähtää. Ajoin ökyautolla hulppealle huvilalle. Lommilasta hain matkalla motom3355Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!
🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m22355Lihansyöjämatoja Italian rannoilla
😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou5354Jotkut pilaa hyvät mansikat
😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä11352Ranskassa kävijöitä?
🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alk5351Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne
🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi23349Olen ostanut pienen termosmukin 1/3 litraa.
😋☕🍪 Jahka lumet sulavat, niin menen puistoon päiväkahville kuuntelemaan varpusten piipitystä.44349Nyt on ikävää mulla
🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan v33348Lakritsi on hyvää
😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr15348Syksyn muotikatsaus
🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen12345Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä
🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan30345Kello viiden tee
🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhr19345Broidi oli semmoinen mäkkaiveri
🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo15344Autokysely täällä jo on
😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu11344- 16341
Mä tykkään kielistä
😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä hal25341Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle
🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k14340Voisit (mies) auttaa
🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois6339