lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1160
Kommenttia
5270
Leipominen on kullanarvoinen taito!
😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist18312Hommasin itselleni lahjan!
🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi20310Elämäni biisi
🤔🎶📻 alkaa nyt. Mietin minkä iitse valitsisin. Ehkä se olisi tää Nordman / Vila hos dig ❤ https://youtu.be/uJhTcaJ41Kg33091952 oli hyvä vuosi
😋🍲👍 Silloin näet kauppoihin tuli purkkihernekeitto. Tuo retkeilijöiden ja kotivaran kerääjien suosituin ruoka. No tu34309Kesän tuoksut ovat ihania
🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan23309- 29308
Keitin äsken joulupuuroa
😍🍲☕ laitoin siihen mantelin. Aika hyvä mahdollisuus löytää se kun yksin syö ❤. Mantelin löytäjä pääsee naimisiin 💍💍9308Syksyn muotikatsaus
🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen12305Kello viiden tee
🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhr19304Siitä on kamalan kauan
🇫🇮🤔☕4,5 miljardia vuotta, kun kahden mantereen kokoinen planeetta upposi maapallon sisään. Kuukin syntyi siinä hötäkä17303Kesä tuli takaisin!
🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!10301Täällä maalla kauppalistalla on asioita
🤔🛒🚽 mitä kaupungissa ei tule mieleenkään. Auton takaluukussa on nyt huussin kuiviketta ja kuorikatetta ulkohuussin sy26301Life is like a box of chocolates
🤔🍫❤ you never know what you're gonna get. Yhtäkkiä voi ilmaantua suklaalevy ja suklaakeksiä työpöydälle. Noi kuher13299- 32299
Ötökkävapaita vyöhykkeitä
🙄🐝🪰olen luovuttanut verannan geeli-ilmanraikastimelle. Vähän sääli kun veranta jokapuolelle suuntautuvine ikkunoineen22297Koivun oksaan korkealle teki peippo pesän
🥰🐦🎶 Tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän❤ Nyt ei peippo tai harmaasieppo voi enää vanhaan lintupönttöön tehdä pesä6297Söpöysvaroitus ylellä
🥰 🐶💻 Jos koiranpentu on söpö, niin yksitoista koiranpentua on ylisöpöä. Ylen pentulive seuraa taas 8 viikkoa pentueen28297Katsastuskonttorilla
🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. N18296Lakritsi on hyvää
😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr15296En oikein tykkää tatuoinneista
🤔🚦☕ enkä sellaisista vaatteista missä lukee jotakin. Nykyisin voi tilailla netistä t-paitoja omilla kirjoituksilla tai17294