lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4938
- 32286
Ajatuksia tälle päivälle
🤧💻☕ Ei kannata aivastella läppärin suuntaan, jollei ole nenäliinaa naaman edessä (oma) Kirjoita joka päivä, sillä kai3285Katsastuskonttorilla
🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. N18285Ötökkävapaita vyöhykkeitä
🙄🐝🪰olen luovuttanut verannan geeli-ilmanraikastimelle. Vähän sääli kun veranta jokapuolelle suuntautuvine ikkunoineen22283Voisit (mies) auttaa
🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois7282Suomen kesän ystäville
🙄☔🌧 ilouutinen. Pitkän ajan sääennuste kertoo, että lämpötila nousee muutamalla asteella ja loppukesä on HIEMAN vähäsa31281En oikein tykkää tatuoinneista
🤔🚦☕ enkä sellaisista vaatteista missä lukee jotakin. Nykyisin voi tilailla netistä t-paitoja omilla kirjoituksilla tai17279- 7279
Lakritsi on hyvää
😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr15279Joskus mietin miten hankalaa
🙄🚬☕ on kun polttaa tupakkaa ja toinen ei. Matkoillakin pitäisi olla parveke missä tupakoida. Tupakoinnin lopettamine35278Nolojen tilanteiden nainen taas
🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että8276Sinkkuilu tulee kalliiksi
🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt14274Voihan Pulmu
😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa vi9270No nytpä mulle selvisi
😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo9269Tämä on vain pieni huomautus
🥰☕👍 siitä, ettei mun suhdeasioissa ole tapahtunut muutoksia. Enkä vakuuttele mitään tunteita avaruuteen anonyyminä.6269On se vaan niin ikävää
😥🐕 🕯 kun ystävät lähtevät. Lainattu kaunis muistovärssy: "Elämän matkalla, tassunjälkiä sydämessäni. Rakkauden hetket11268Jos telepatia toimisi
⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei23268Oops! Nolot tilanteet vaivaavat täälläkin
🙄👙🍂 Poika kerran sanoi, että täällä on kivaa kun voi mennä alkkareissa vessaan. Liian myöhään huomasin, että naapuri15268Päässä surisee ja pörrää
🤯🐝☕ ei kuitenkaan vielä ötökät, kun olen kaupungissa. Vaan siirsin vakuutuksia edullisemmalle firmalle. Ihan liikaa la9266Niin söpöä
🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup16266