Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1227

Kommenttia

5602

1. En tykännyt Suomen euroviisukappaleesta

🇫🇮🙄🎶 ennenkuin kuuntelin Sveitsin voittokappaleen. Siihen verrattuna Suomen biisi oli hyvä. Jotkut kuitenkin sitä Sv
    Ikävä
    49
    344
  2. Hyvää miestenpäivää

🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietu
    Ikävä
    35
    342
  3. Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!

🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m
    Ikävä
    22
    340
  4. Kannattaa hankkia se mobiilivarmenne

🤔💰☕ niin pääsee eri palveluihin vaikka pankkivarmenne ei toimisi. Eikä nettihuijaritkaan pääse pankkitietoihin käsiksi
    Ikävä
    25
    338
  5. Autokysely täällä jo on

😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu
    Ikävä
    11
    338
  6. Monet luulevat, että eläimet on vain eläimiä

🤗🐶❤ Mutta kyllähän nekin muistavat rakkaat ihmisensä ja osaavat heitä kaivata. Etenkin koirat ovat paluusta iloissaan
    Ikävä
    30
    337
  7. Lihansyöjämatoja Italian rannoilla

😳🪲🦠 lutikoita hotelleissa. Nyt kannattaa varoa lutikoiden kanssa, ettei tuo niitä matkatavaroissa Suomeen. Ne piilou
    Ikävä
    5
    336
  8. Nyt selvisi mihin peurat ja kauriit

🤔🫎🐺 on lähimetsästä hävinneet. Eiväthän ne susien kanssa viihdy samoilla alueilla. Iltasella muakin vähän jännittää s
    Ikävä
    24
    335
  9. Nyt on ikävää mulla

🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan v
    Ikävä
    33
    334
  10. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    334
  11. Syksyn muotikatsaus

🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen
    Ikävä
    12
    332
  12. Leipominen on kullanarvoinen taito!

😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist
    Ikävä
    18
    332
  13. Jokohan tämä toimii?

🥰❤👍 pimeän päivän testi!
    Ikävä
    21
    332
  14. Ötökkävapaita vyöhykkeitä

🙄🐝🪰olen luovuttanut verannan geeli-ilmanraikastimelle. Vähän sääli kun veranta jokapuolelle suuntautuvine ikkunoineen
    Ikävä
    22
    329
  15. Lakritsi on hyvää

😋🍬☕ suussa etenkin kipparipiippu. Mutta mitäpä nainen ei kauneutensa eteen tekisi. Mun uudessa kasvovoiteessa on lakr
    Ikävä
    15
    328
  16. Voisit (mies) auttaa

🙄🧦🚗 kun veisit noi turkiilaiset sukat punaisen ristin konttitorille. Polta samalla mun puiset sukkapuikot. Nyt vois
    Ikävä
    6
    327
  17. Kello viiden tee

🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhr
    Ikävä
    19
    327
  18. Broidi oli semmoinen mäkkaiveri

🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo
    Ikävä
    15
    326
  19. Kesän tuoksut ovat ihania

🥰🥀🦋 vastaleikattu nurmikko, ihanat kesäkukat, aamukaste, havupuut ... luettelo on loppumaton. Jotkut hajut eivät ihan
    Ikävä
    24
    326
  20. Hommasin itselleni lahjan!

🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi
    Ikävä
    20
    326