Vapaa kuvaus

(Anagrammi) Aivel = Alive

En rehellisesti sanottuna osaa kuvailla itseäni, mutta teksteistä saa varmaan jonkinlaisen käsityksen ja loput kukin saa itse kuvitella.
Kirjoittelen tänne tekstejä, sekä runoja. Osan kehittelen kirjoittamis hetkellä,
mutta kirjoittelen myös vanhan vihkoni sisältöä.

Aiheet joita käsittelen voivat olla synkkiä, toiveikkaita, masentavia, elämää käsitteleviä, voi välissä olla kylläkin myös muita tunteita, sillä kirjoittaminen on minun tapani purkaa asioita, sekä samalla kertoa muille, että elämässä on myös muunlaisia suuntia. Kaikki ei ole väriloistoa täynnä, vaan on myös olemassa mustan eri sävyjä.

Aloituksia

51

Kommenttia

12

  1. Antisosiaalinen

    Istun hiljaa huoneessa, kaukana kaikesta. Haaveillen elämästä, joka kuitenkin jää elämättä. Muiden seurassa yritän joukk
    Runot
    2
    60
  2. Tumma meri

    Uppoan, uppoan. Tartu käteeni ennen, kuin vajoan. Älä sittenkään. Älä huku mukanani, Ohita minut. Älä kuule minun huut
    Runot
    1
    60
  3. Räpellys vihkon syövereistä....

    Istun pilven reunalla ja katselen kyyneleideni virtaa. Nousen ja hyppään alas. Näen sinut, ja näen ilosi. Seuraan sinua
    Runot
    3
    58
  4. Yhdeksässätoista vuodessa

    yhdeksässätoista vuodessa olen oppinut, että elämä on piikkimatto, palavia hiiliä kuristusventtiili ja teräviä kiviä. E
    Runot
    2
    57
  5. Omassa kuplassa

    Unettomia öitä on ollut jo liikaa peräjälkeen. Tunteettomia päiviä on ollut jo liikaa peräjälkeen. Elän omassa pieness
    Runot
    7
    56
  6. Täydellinen

    "Sä oot täydellinen just tollasena" Tätä lausetta ihmiset käyttää auttaakseen. Ne sanoo sen sääli silmissä. Ne sanoo
    Runot
    2
    55
  7. Kielekkeellä

    Katseeni on toivoton, mutta sinä et näe. Vaikka katson suoraan silmiisi. Mieleni on väsynyt, mutta sinä et kuule. Vaikk
    Runot
    0
    55
  8. Vastakohdat

    Mä yritin muuttaa itseäni, et olisin ollut sulle hyvä. Mutta loppupeleissä mun sisäinen valo vaan sammui vähitellen. Mä
    Kirjallisuus
    1
    54
  9. Yhtä suurta harhaa

    Entä jos tämä elämä onkin vai unta. Yhtä suurta harhaa, jota me kaikki näemme. Jos tapahtuneet asiat ovatkin epätodellis
    Runot
    1
    54
  10. Ahdistukseen vajonnut

    Pimeä massa valtaa sisimpäni Painaa sisuskalujani ja kietoutuu rintaani. Ei hellitä hetkeksikään. Mieleni tekee huutaa
    Kirjallisuus
    3
    53
  11. Riippumaton

    Välillä en haluaisi olla kenenkään tytär, kenenkään lihaa, kenenkään verta, kenenkään jatkumo, en geenien virta. Vaihda
    Runot
    0
    52
  12. Emme ole samanlaisia

    Rakas ystäväni, muistatko minut. Olen punertava auringonlasku syysillassa, tutiseva myrsky kesäyönä. Muistathan minut,
    Runot
    0
    51
  13. Oravanpyörä

    En saa sinusta selvää. Olet ristiriitainen epämääräinen rakas ja vaikea. Huolehtiminen on molemmin puolista. Minuun sat
    Runot
    1
    50
  14. Hengenvetoja

    Hengenvetoja. Kymmeniä, ehkä satojakin. Miksi tuijotat? Olen kunnossa. Olen vain rikki. Mutta ainahan minä olen. Älä ole
    Runot
    3
    49
  15. Käsitteenä aika

    Käsitteenä aika, on erikoinen. Se toisinaan kuluu kuolettavan hitaasti ja välillä tuntuu kuin se hupenisi sormien lävit
    Runot
    2
    47
  16. Kuuntelija

    Tiedän ettet halua kuunnella... Pyydät minua muodostamaan lauseita valkoiselle paperille. Se on liian valkoinen, liian
    Kirjallisuus
    2
    47
  17. äiti ja äidin äiti

    Mummolla oli tapana sanoa: Älä kiinny ihmisiin, kiinny muistoihin. Äidillä oli tapana sanoa: Älä kiinny ihmisiin, äläkä
    Runot
    2
    45
  18. Liekin punainen tyttö

    Katselin aivan hiljaa ja yksin hohtavan kynttilän valoa pimeässä huoneessa. Pikku raukka liekin punainen tyttö kykenee
    Runot
    1
    44
  19. Vasta huhtikuu

    Mietin pitäisiko seisoa toisinpäin niin että selkäänikin paistaisi aurinko. Kasvoni vain niin kaipaavat valoa. Linnut ei
    Runot
    3
    43
  20. Tuntea vai olla tuntematta

    Miksi koettelet rajojani, mikä sattuu, mikä ei. Aina lopuksi sattuu liikaa. Mietin, minkä takia vihaat minua. Sanovat,
    Runot
    1
    41