Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

99

Kommenttia

14098

1. Jouten on hyvä olla

näin lomalla ollessa. Toinen lomaviikko vasta meneillään ja ei mitään tekemistä. Tai olisihan tuota jos viitsisi. Väli
    Sinkut
    53
    498
  2. Villi vellamoinen,

eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib
    Sinkut
    24
    441
  3. Sateiseen sunnuntaihin

hajatelmia tyhjästä. Muistan kuinka pahasti olin itse jokunen vuosi sitten läheisyyden tarpeessa, muutaman vuoden kuiva
    Sinkut
    94
    824
  4. Kuolemanpelosta..

on helppoa sanoa, ettei siitä kärsi. Eikä siitä vapautuminenkaan pyhimykseksi tee... Sinä hetkenä kun tajuat aidosti, e
    Sinkut
    116
    834
  5. Kevään korvilla galluppi

Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä
    Sinkut
    62
    468
  6. Sanat .. nuo niin ihmeelliset..

Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa
    Sinkut
    14
    178
  7. Määritelmäsi rakkaudesta..

Meillä jokaisella on oma näkemys mitä rakkaus on. Ei varmasti ole oikeaa tai väärää määritelmää siihen. Mitä rakkaus s
    Sinkut
    100
    706
  8. Oletko kierrättäjä?

Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon
    Sinkut
    50
    456
  9. Oletko koskaan kyllästynyt kumppaniisi

Niin.. minulla hieman, siis hieman kyllästymisen merkkejä tapailukuppanini suhteen. Siis, sellainen hienoinen kyllästy
    Sinkut
    113
    913
  10. Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun
    Sinkut
    38
    443
  11. Aliarvostetuin ammatti

Siis mikä on mielestäsi sellainen ammatti, jota aliarvostetaan. Mielestäni se on bussikuskin työ. He ovat enimmiltään m
    Sinkut
    74
    768
  12. Yleinen sauna

Kylääni on tullut yleinen sauna. En ole koskaan käynyt yleisessä saunassa. Kiinnostaisi kokeilla. Onko muilla kokem
    Sinkut
    54
    658
  13. Vaihtoehtoja S24 -palstalle

Niin. Olen jo läpeensä kyllästynyt tähän toimimattomuuteen että kyselen jo muita keskustelupalstoja teiltä. Mitä niitä
    Sinkut
    76
    687
  14. Lomalla on tylsää..

Siksi kai tännekin eksyin. En vaan jaksaisi nyt mitään, oikeastaan. Väsyttää ja tylsistyttää. Pitäisikö ottaa ja repäi
    Sinkut
    81
    547
  15. Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?

Niin.. itse kuuluin nukkuvien puolueeseen viime eduskuntavaaleissa ja en ole katunut mitään niin paljon kuin sitä. Eli
    Sinkut
    124
    787
  16. Olisi pitänyt..?

Kuinka elät elämääsi? Elätkö siten, että olet itsellesi rehellinen vai tuuditatko itsesi valheeseen? Moni varmaankin en
    Sinkut
    67
    742
  17. Palsta rikki edelleen.

Ihan tyhmää. Kokonaisvaltaisesti.
    Sinkut
    79
    671
  18. Kysmys.. ihan kaikille,

miten toimisit jos kotiisi tulleet kutsutut tai kutsumattomat vieraat käyttäytyisivät mielestäsi sopimattomasti? Käveli
    Sinkut
    98
    558
  19. Negatiivinen maailmankuva

ja muiden arvosteleminen. On muuten paha yhtälö. Sain arvostelua osakseni kun rehellisesti kerroin pitäväni palstalaisis
    Sinkut
    67
    655
  20. Tämä tästä..

lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p
    Sinkut
    127
    1173