Pikku-pirpana

Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14098
Jouten on hyvä olla
näin lomalla ollessa. Toinen lomaviikko vasta meneillään ja ei mitään tekemistä. Tai olisihan tuota jos viitsisi. Väli53498Villi vellamoinen,
eli Elukkaa tarkoitan. Päivällä vastailin, mut kun olin töissä, niih jäi vähäsen tynkäksi. :) Todennäköisesti olet Frib24441Sateiseen sunnuntaihin
hajatelmia tyhjästä. Muistan kuinka pahasti olin itse jokunen vuosi sitten läheisyyden tarpeessa, muutaman vuoden kuiva94824Kuolemanpelosta..
on helppoa sanoa, ettei siitä kärsi. Eikä siitä vapautuminenkaan pyhimykseksi tee... Sinä hetkenä kun tajuat aidosti, e116834Kevään korvilla galluppi
Pitkästä aikaa galluppi. 1. Keväässä parasta on A) valoisuus B) vehreys C) lämpö D) talven loppuminen 2. Huomenna on ä62468Sanat .. nuo niin ihmeelliset..
Tässä harmikselle nostalgiaa. Listasimme 10 tavallista sanaa, joita harva enää käyttää https://www.is.fi/menaiset/vapaa14178Määritelmäsi rakkaudesta..
Meillä jokaisella on oma näkemys mitä rakkaus on. Ei varmasti ole oikeaa tai väärää määritelmää siihen. Mitä rakkaus s100706Oletko kierrättäjä?
Tee testi kuinka hyvä olet siinä. Minä itse luulin olevani hyvä kierrättäjä, mutta sain vain 8/11. Luulo ei ole tiedon50456Oletko koskaan kyllästynyt kumppaniisi
Niin.. minulla hieman, siis hieman kyllästymisen merkkejä tapailukuppanini suhteen. Siis, sellainen hienoinen kyllästy113913Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet Mulle tuli tämmöinen: "Olet upottava löhösohva Sohvan ja sinun38443Aliarvostetuin ammatti
Siis mikä on mielestäsi sellainen ammatti, jota aliarvostetaan. Mielestäni se on bussikuskin työ. He ovat enimmiltään m74768Yleinen sauna
Kylääni on tullut yleinen sauna. En ole koskaan käynyt yleisessä saunassa. Kiinnostaisi kokeilla. Onko muilla kokem54658Vaihtoehtoja S24 -palstalle
Niin. Olen jo läpeensä kyllästynyt tähän toimimattomuuteen että kyselen jo muita keskustelupalstoja teiltä. Mitä niitä76687Lomalla on tylsää..
Siksi kai tännekin eksyin. En vaan jaksaisi nyt mitään, oikeastaan. Väsyttää ja tylsistyttää. Pitäisikö ottaa ja repäi81547Aiotko äänestää tulevissa vaaleissa?
Niin.. itse kuuluin nukkuvien puolueeseen viime eduskuntavaaleissa ja en ole katunut mitään niin paljon kuin sitä. Eli124787Olisi pitänyt..?
Kuinka elät elämääsi? Elätkö siten, että olet itsellesi rehellinen vai tuuditatko itsesi valheeseen? Moni varmaankin en67742- 79671
Kysmys.. ihan kaikille,
miten toimisit jos kotiisi tulleet kutsutut tai kutsumattomat vieraat käyttäytyisivät mielestäsi sopimattomasti? Käveli98558Negatiivinen maailmankuva
ja muiden arvosteleminen. On muuten paha yhtälö. Sain arvostelua osakseni kun rehellisesti kerroin pitäväni palstalaisis67655Tämä tästä..
lutviintuu siinä missä kaikki muukin. Pähkähulluutta koko elämä ja ite olen elämäni hulluin osa. Mahdollistan elämäni p1271173