Pikku-pirpana

![]()
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Hyvää sinkkutietosuuden päivää..
Eilen oli ystävän- ja rakastavaisten päivä. Tänään meidän sinkkujen päivä. Juhlikaamme sitä. Itse olen kokenut sinkkuu121848Aliarvostetuin ammatti
Siis mikä on mielestäsi sellainen ammatti, jota aliarvostetaan. Mielestäni se on bussikuskin työ. He ovat enimmiltään m72840Nyt sitten rehellisesti..
noin niin kuin itselleen rehellisesti. Kuinka paljon ennakkoasenteet vaikuttavat sinuun.. palstalla ja myös sen ulkopu82831- 68817
Haloo hei..
Hittolainen.. mihin on ihmisyys ja inhimillisyys kadonnut? Yksilöllisyys ja oikeudellisuus. On ilmeisesti väärin tai a96811Määritelmäsi rakkaudesta..
Meillä jokaisella on oma näkemys mitä rakkaus on. Ei varmasti ole oikeaa tai väärää määritelmää siihen. Mitä rakkaus s101810Näinhän sen pitikin mennä..
Siis tuleeko teille sitä sellaista tunnetta, että homma meni kuin sen pitikin mennä? Ymmärrän toki et asiat menevät nii97800Mukava. Siis mukava?!?
Ja mitä hittoa se oikeastaan tarkoittaa. Siis oikeasti ..? Oltiin työporukalla liikenteessä ja sain kuulla olevani mukav91786Miten vietit ystävänpäivää eilen?
Minä nukuin lähes koko päivän. Pujikselle toki toivotin hyvää ystävänpäivää, ehkäpä siksi, kun niin kuuluu tehdä. Muut88760Kuvitelmieni rikkomiseksi
Noh niin. Aika moni kuvittelee itsestään hieman enemmän kuin on. Minä myös. Se on eräänlainen itsesuojelukeino. Tunnis80746Vaihtoehtoja S24 -palstalle
Niin. Olen jo läpeensä kyllästynyt tähän toimimattomuuteen että kyselen jo muita keskustelupalstoja teiltä. Mitä niitä73742Mielipiteitä palstauudistuksista..
No tänään näköjään taas säädetää palstaa.. Huomasin että vastaukseni eivät näy enää vihreällä vastausketjussa, mikä m119739Kuolevaisuudesta...
"Ihmisten kuolema on inspiraation, pelon, surun ja rakkauden lähde. Se saa meidät pohtimaan asioiden rajallisuutta. Raja90733- 74726
Vanha keskustelunaihe, jonka
nostan ylös, sillä haluaisin kuulla uusilta palstalaisiltakin mielipiteen asiasta. Olelko kaapissa oleva sinkkulalainen78718Negatiivinen maailmankuva
ja muiden arvosteleminen. On muuten paha yhtälö. Sain arvostelua osakseni kun rehellisesti kerroin pitäväni palstalaisis65708Avuliaisuudesta...
ihan sellaisenaan... Eksyin äsken ensimmäistä kertaa elämässäni tuubin lyhytvideoita katsomaan.. yllätyin sen moninaise108704Jouten on hyvä olla
näin lomalla ollessa. Toinen lomaviikko vasta meneillään ja ei mitään tekemistä. Tai olisihan tuota jos viitsisi. Väli54698Tarinaniskijä hakusessaan
Täällä oli jokunen aika sitten hyviä tarinoitsijoita kuten Harmis ja Disse. Molemmat olivat lahjakkaita tarinoitsijoita52690Maskaatko?
Niih.. tässä naurin kivasta ja aurinkoisesta kesäpäivästä pihalla ja kuuntelen Ellinooraa.. aikasta paljon hänen tuotann93687