Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Hyvää sinkkutietosuuden päivää..

    Eilen oli ystävän- ja rakastavaisten päivä. Tänään meidän sinkkujen päivä. Juhlikaamme sitä. Itse olen kokenut sinkkuu
    Sinkut
    121
    848
  2. Aliarvostetuin ammatti

    Siis mikä on mielestäsi sellainen ammatti, jota aliarvostetaan. Mielestäni se on bussikuskin työ. He ovat enimmiltään m
    Sinkut
    72
    840
  3. Nyt sitten rehellisesti..

    noin niin kuin itselleen rehellisesti. Kuinka paljon ennakkoasenteet vaikuttavat sinuun.. palstalla ja myös sen ulkopu
    Sinkut
    82
    831
  4. Olipa kerran...

    ..... .........
    Sinkut
    68
    817
  5. Haloo hei..

    Hittolainen.. mihin on ihmisyys ja inhimillisyys kadonnut? Yksilöllisyys ja oikeudellisuus. On ilmeisesti väärin tai a
    Sinkut
    96
    811
  6. Määritelmäsi rakkaudesta..

    Meillä jokaisella on oma näkemys mitä rakkaus on. Ei varmasti ole oikeaa tai väärää määritelmää siihen. Mitä rakkaus s
    Sinkut
    101
    810
  7. Näinhän sen pitikin mennä..

    Siis tuleeko teille sitä sellaista tunnetta, että homma meni kuin sen pitikin mennä? Ymmärrän toki et asiat menevät nii
    Sinkut
    97
    800
  8. Mukava. Siis mukava?!?

    Ja mitä hittoa se oikeastaan tarkoittaa. Siis oikeasti ..? Oltiin työporukalla liikenteessä ja sain kuulla olevani mukav
    Sinkut
    91
    786
  9. Miten vietit ystävänpäivää eilen?

    Minä nukuin lähes koko päivän. Pujikselle toki toivotin hyvää ystävänpäivää, ehkäpä siksi, kun niin kuuluu tehdä. Muut
    Sinkut
    88
    760
  10. Kuvitelmieni rikkomiseksi

    Noh niin. Aika moni kuvittelee itsestään hieman enemmän kuin on. Minä myös. Se on eräänlainen itsesuojelukeino. Tunnis
    Sinkut
    80
    746
  11. Vaihtoehtoja S24 -palstalle

    Niin. Olen jo läpeensä kyllästynyt tähän toimimattomuuteen että kyselen jo muita keskustelupalstoja teiltä. Mitä niitä
    Sinkut
    73
    742
  12. Mielipiteitä palstauudistuksista..

    No tänään näköjään taas säädetää palstaa.. Huomasin että vastaukseni eivät näy enää vihreällä vastausketjussa, mikä m
    Sinkut
    119
    739
  13. Kuolevaisuudesta...

    "Ihmisten kuolema on inspiraation, pelon, surun ja rakkauden lähde. Se saa meidät pohtimaan asioiden rajallisuutta. Raja
    Sinkut
    90
    733
  14. Palsta rikki edelleen.

    Ihan tyhmää. Kokonaisvaltaisesti.
    Sinkut
    74
    726
  15. Vanha keskustelunaihe, jonka

    nostan ylös, sillä haluaisin kuulla uusilta palstalaisiltakin mielipiteen asiasta. Olelko kaapissa oleva sinkkulalainen
    Sinkut
    78
    718
  16. Negatiivinen maailmankuva

    ja muiden arvosteleminen. On muuten paha yhtälö. Sain arvostelua osakseni kun rehellisesti kerroin pitäväni palstalaisis
    Sinkut
    65
    708
  17. Avuliaisuudesta...

    ihan sellaisenaan... Eksyin äsken ensimmäistä kertaa elämässäni tuubin lyhytvideoita katsomaan.. yllätyin sen moninaise
    Sinkut
    108
    704
  18. Jouten on hyvä olla

    näin lomalla ollessa. Toinen lomaviikko vasta meneillään ja ei mitään tekemistä. Tai olisihan tuota jos viitsisi. Väli
    Sinkut
    54
    698
  19. Tarinaniskijä hakusessaan

    Täällä oli jokunen aika sitten hyviä tarinoitsijoita kuten Harmis ja Disse. Molemmat olivat lahjakkaita tarinoitsijoita
    Sinkut
    52
    690
  20. Maskaatko?

    Niih.. tässä naurin kivasta ja aurinkoisesta kesäpäivästä pihalla ja kuuntelen Ellinooraa.. aikasta paljon hänen tuotann
    Sinkut
    93
    687