Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

47

Kommenttia

3028

1. Aika kuluu

Huomenna aamulla viideltä tulee 80v siitä kun synnyin. 6.8.1944 oli vielä sotaa. Enimmäkseen muistan hyvällä lapsuuttani
    80 plus
    36
    490
  2. Nyt vain mietin

Elokuussa tulee 80v täyteen. Voin sanoa että en osaa kertoa oikeasti miltä tuntuu olla tämän ikäinen. Minulla ei ole ik
    80 plus
    36
    623
  3. Vieläkö 80+ ihailemme jotain idolia.

Patrick Swayze On ollut minulle kaikkein komein ja ihanin. Katselen hänen esiintymisiään usein netistä. Kaiken lisäksi
    80 plus
    13
    439
  4. Vaalikoneen mielipide

Minun suosikkini vaalikoneen mukaan on Sari Essayah. Olen aina tykännyt hänestä. Suorapuheinen teeskentelemätön nainen.
    80 plus
    44
    514
  5. Mauno Koiviston muistomerkki

https://www.is.fi/ En ole varmaan oikea ihminen arvostelemaan taiteilijoiden teoksia. Mutta mieleeni tuli romukasan kesk
    80 plus
    86
    899
  6. Asun Outokummussa

Palsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi. Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäile
    Outokumpu
    2
    565
  7. Monikulttuurisuus

En nyt kirjoita siitä onko meille monikulttuurisuus kuinka tärkeä asia. Vastasin jo yhteen viestiin aiheesta 70+ palsta
    80 plus
    153
    1340
  8. Vanhenemisen hyvät puolet

On tässä joitakin hyviä puolia kun mietin oikein tarkkaan. Ei välitä enää jonniijoutavuuksista, nauttin estoitta laiskot
    80 plus
    56
    878
  9. Mika Aaltolastako presidentti

Hän harkitsee vakavasti ehdokkuutta. Minä kannatan. Ei ole ryvettynyt politiikassa.
    80 plus
    73
    209
  10. Tulevat vuodet

Kun muistelee mennyttä niin parikymmntä vuotta on lyhyt aika. Näillä kymmenillä se on tosi pitkä aika, siksi että suurin
    80 plus
    37
    136
  11. Miten menee

Minulla menee hyvin siksi että näin pitkästä aikaa tyttären perhettä. Mutta muuten? Tein kaikkea ruokaa mistä he pitävät
    70 plus
    28
    110
  12. Mitä me mummot

Joku väittää että juodaan salaa. Ollaan yksinäisiä. Muutenkaan ei osata olla kuten pitäisi. Entä jos haluaa juoda sen l
    60 plus
    13
    196
  13. Miten tukia haetaan

Tämä tuli ensin mieleen, miten näitä sähkö ym..tukia voi saada. Tiedän monia jotka takuu varmasti tavitsevat niitä, mutt
    70 plus
    46
    103
  14. Miksi hän läksi pois liian varhain

Hän on ollun niin pitkään kun muistan suosikkini. https://www.youtube.com/shorts/ty33m0-9Hv8
    70 plus
    16
    693
  15. Paras elokuva

Minä olen katsonut tämän elokuvan aikaisemmin kahdesti. Tänään katson vielä kerran. TV:ssä tänään: Onko tämä maailman pa
    70 plus
    24
    201
  16. Läheisriippuvuus

https://a-klinikkasaatio.fi/ajankohtaista/laheisriippuvainen-koukussa-toiseen Myönnän olleeni läheisriippuvainen. En ol
    70 plus
    12
    142
  17. Minne kirjat joista haluaa eroon

Voiko kirjat joita ei enää halua pitää tilaa viemässä laittaa paperinkeräykseen? Minulla on paljon kirjoja, jopa tietosa
    70 plus
    57
    1344
  18. Mitä sitten tehtäisiin?

Luin että Facebook ja Instagram ovat lähellä sulkemista euroopassa. On vain epäilys. En jos suomi 24 suljettaisiin? Tu
    70 plus
    22
    76
  19. Heinäsirkat ym. kadonneet.

Ikäpalstalla oli ketju luontokadosta. Se on täyttä totta. Tiedän että en enää kuule sirkkojen siritystä, mutta en ole my
    70 plus
    56
    1056
  20. Hautausmaat kunnille

Minä kysyn. Miksi hautausmaat ovat luterilaisen kirkon hallussa. Nykyisin on hyvin paljon väkeä joka ei halua tulla haud
    Kristinusko
    2
    68