Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. Kyllä naiset riitelevät ja sähläävät ihan mitättömistä asioista. Mutta itse olen jo ajat sitten tehnyt selväksi itselleni ja toisille että tämä on minulle vain työpaikka ja työkaverit ovat vain työkavereita. En ole heidän kanssaan työn ulkopuolella missään tekemisissä. Ystävät on erikseen ja työkaverit on erikseen.

    Hoidan työni niin hyvin kuin osaan ja samaa edellytän muilta. Minun tontilleni ei kenenkään tarvitse tulla astumaan, hoidan kyllä tonttini.
    Meilläkin kokeiltiin vuosia sitten sitä systeemiä että jokainen hoitaa jokaista hommaa, autetaan toisiamme. Juu, ei onnistunut. Heikoimmat ja hiljaisimmat kuten minä, jouduimme tekemään kaikkien töitä ja meitä ei auttanut kukaan.
    Silloin ehdotin että jokainen hoitakoon hommansa ja sillä sipuli.
    Mutta taas on yksi sotkija joka on olevinaan fiksumpi kuin muut ja pomottaa täällä. Ei enää minua mutta jotakuta toista.
  2. Uskonto kuuluu kaikille, ei vain mummoille.

    Pystyn keskustelemaan uskosta ja uskonnosta kaikkien ihmisten kanssa, ei ole mitenkään vaikea aihe.

    Minun luterilainen uskoni on aina pelotellut ihmisiä sillä kuoleman jälkeisellä tuomiolla. Mutta mieheni ortodoksisesta uskosta olen oppinut että kaikki perustuu anteeksiantoon.. Ei niin suurta syntiä olekaan etteikö sitä anteeksipyynnöllä saisi sovitettua.
    Helvetti on meillä täällä maanpäällä, emme joudu sinne kuoleman jälkeen.

    Ihailen uskovia ihmisiä, heistä huokuu rauha ja hyvä olo.
    Ihan varmaan pärjäävät omillaan, miksi eiväy pärjäisi?

    Miten maailma oikein on syntynyt? Siihen ei pysty vastaamaan kukaan. Ja olemmeko täällä vain sattumalta? Jaa, enpä oikein usko. Uskon karman-lakiin, jokainen saa sitä mitä tilaa.

    Tunnen paljon uskovia ihmisiä. He ovat ihania! Juttua riittää, ja tosi harvoin uskonnosta. Ihan tavallisia pulliaisia he ovat.

    Mihin minä itse uskon? Uskon elämään. Uskon siihen että jos yritän elää sovussa kaikkien kanssa, myös itselläni on täällä hyvä olla. Rakastan läheisiäni ja enkä loukkaa ketään ihmistä tahallani. Yritän olla reilu ja tasapuolinen kaveri kaikille.
    Elän sovussa luonnon ja eläinten kanssa. Me kaikki kuulumme tänne ja meille kaikille on täällä oma paikkamme ja oma tarkoituksemme.