Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Kyllä naiset riitelevät ja sähläävät ihan mitättömistä asioista. Mutta itse olen jo ajat sitten tehnyt selväksi itselleni ja toisille että tämä on minulle vain työpaikka ja työkaverit ovat vain työkavereita. En ole heidän kanssaan työn ulkopuolella missään tekemisissä. Ystävät on erikseen ja työkaverit on erikseen.

Hoidan työni niin hyvin kuin osaan ja samaa edellytän muilta. Minun tontilleni ei kenenkään tarvitse tulla astumaan, hoidan kyllä tonttini.
    Meilläkin kokeiltiin vuosia sitten sitä systeemiä että jokainen hoitaa jokaista hommaa, autetaan toisiamme. Juu, ei onnistunut. Heikoimmat ja hiljaisimmat kuten minä, jouduimme tekemään kaikkien töitä ja meitä ei auttanut kukaan.
    Silloin ehdotin että jokainen hoitakoon hommansa ja sillä sipuli.
    Mutta taas on yksi sotkija joka on olevinaan fiksumpi kuin muut ja pomottaa täällä. Ei enää minua mutta jotakuta toista.
  2. Jonkun on oltava töissä. Mutta eikö ole kadehtijoita? Outoa... Yksi tuttavani on myös aina kaikki juhlapyhät töissä ja ilkeitä juttuja kuuluu kuinka tämä mukamas haalii kaikki juhlapyhävuorot itseleen ja muut ei niitä saa tehdä. Kysyinkin kuinka moni olisi halujas tulemaan asim. aattona ilta- tai yövuoroon, kukaan ei halunnut. Sanoin että sitten suu kiinni.

Itse olen ollut yhden joulun sairaalassa potilaana ja kyselin henkilökunnalta miltä se tuntuu olla töissä kun toiset viettää joulua kotonaan. He vastasivat että joulua vietetään sitten töiden jälkeen ja niinhän se on.

Itse myös rakastan joulua ja laitan sitä ilman kiirettä, pikku hiljaa. Parasta joulussa on se rauha ja kiireettömyys. Paljon hyvää ruokaa, suklaata ja ennenkaikkea paljon hyviä kirjoja!

Rauhoitutaan viettämään joulua ja opetellaan viettämään se rauhassa ja kiireettömästi.
    Sinulle rauhallista aikaa sinne töihin!