Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Painoa muutama kilo enemmän.
    Se tuo ylipaino on vähän kinkkinen juttu. Olen sitä mieltä että jos ihminen tuntee olevansa ylipainoinen niin sitten hän on. Vaikka muut sanoisivat että ihan sopusuhtaiseltahan sinä vaikutat.
    Totta on että vaikeaa on painon kanssa tässä ijässä. Sulla on hyvä juttu se että nivelet kestää vielä juoksemisen. Jatka vaan lenkkejä.

Itse olen ikuinen laihduttaja! Jos en pidä varaani niin paino nousee melko nopeassa tahdissa useamman kilon. Herkut on se varsinanen sudenkuoppa. Kyllä aineenvaihdunta on heikompaa kuin nuorempana, ei sille mitään voi.
  2. Ei ihmisen tarvitse mitään katua! Saa olla armollinen itselleen. Ei tarvitse miettiä miksi nuorena tein näin tai näin, esim miksi jätin koulun kesken, miksi lähdin sen miehen matkaan...
    Pitää ajatella että ne ratkaisut jotka silloin tein, tuntuivat oikeilta siinä tilanteessa. Nyt kun järkeä on enemmän päässä tekisin ehkä toisin mutta silloin oli tilanne toinen kuin nyt.
    Ei tarvitse katua mitään, se on ihan turhaa.

Tämä elämä olisi liian helppoa jos joka asiaan olisi valmis kaava miten toimia.
    Ja voi niitä tyhmyyksiä tehdä vanhanakin, koskas niitä pitäisi katua?