Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Aloituksia
111
Kommenttia
13299
Oletko kokenut ahdistelua?
Minkälaista ahdistelua tai ahdistavaa käytöstä olette kokeneet? Minä olen kokenut kaappihomon iskuyritystä ja kerran e981216Unelmamies.
Innostuin tuosta Wurstin aloituksesta ja oliko se palstalutkan aloituksesta intoutumaan laittaa tälläisen aloituksen...2131208Venäjän hybridisodankäynti.
Tuli tuossa katseltua dokkareita venäjän harjoittamasta hybridisodankäynnistä länttä vastaan. Se on nielaistu kansalai2131163Palstateoria.
Minä uskon, että tänne pesiytyy varsinkin ne, jotka ei koe parisuhteessa onnea/eivät siihen pääse. Ei olisi ongelmia s2141136Tuli mieleen...
Joku päätoimittaja oli saanut naiset tuohduksiin... https://www.is.fi/viihde/art-2000008910602.html Ja toisaalta, mitä2861120Tuli mieleen...
Tuosta lisääntymisen tai oikeastaan lisääntymättömyyden epäitsekkyysaloituksesta... Moniko nainen täällä oikeasti pitää1301012Seuralaispalveluja naisille.
Turisin jo Pikku-Pirpanan kanssa, että voisi miettiä itselle jotain sovittua suhdetta, mikä rajaisi selkeästi sen mitä j131990Sukupolven mittainen kuilu, sukupuolten välillä.
Mä oon joutessani miettinyt, että tässä voisi olla abouttiarallaa 1965-1990 luvulla syntyneiden miesten ja naistfn välil147983Normaalimiehen ja buumerin ero.
Huomaa hyvin tämän palstan lisäksi myös ihan katukuvassa, milloin on kyse normaalista miehestä ja buumerista. Buumereil94946Sukupuoliroolivapautta susisuolla.
Eilen kun poika sai lakkinsa, huomasin, että pari nimen perusteella naista oli pukeutunut kuten miehet pukuun. Reippaina145944Pikamökkireissu
Ilmaantui salamana vapaata, yksinoloaikaa ja valitsin paikaksi mökin. Auto on rempassa, joten reppu täyteen olutta ja mö142850Miksi juuri feminismin kautta tasa-arvoon?
Itsekin joskus olin mielestäni tasa-arvoinen mies, vaikka en sen kummemmin kannattanut feminismiä. Huomasin kuitenkin,162847Tästäpä voi jatkaa...
Laitoin pistorasian kellariin. Sitten sinne tulee akku, laturi sille ja siks se pistorasia. Meinaan on vähän liian korke63830Poistoko tapahtui?
Mun jengialoitusko otti ja hävis? 🤔 Taidan kysyä ylläpidolta, että miksi... Myöntääkö joku pyytäneensä poistoa? Voi i136816Kiirettä puntissa?
Oletteko miettineet, että miten paljon hätäisiä päätöksiä, ohi menneitä mahdollisuuksia, kaunista ja hyvää on vilissyt p107767Vapaa väliin...
Pikkuhuili väliin. Säntäsin maalle ja sahailin, sekä maalasin pari lautaa kotiin. Sit ajoin nurtsin. Laitoin saunan lämp102752Taas ajojahtia palstalla.
Ja miksi? Ihan vain siksi, että jotkut altistaa itsensä ja mielipiteensä palstalla, eikä sitä kestä. Ihan vinkkinä, et96748Remppailta.
Eilen jo pääsin lomille, mut tänään oikeesti keksin, että nythän ole kiire, vaikka puuhaa löytyy lomallekin. 😁 Purin r139713Mitä eroa arjessa sukupuolella?
Pätkähti päähän, kun välis välillä sanoo Kristiinaks ja pimppieläinrks, tai nitä nyt milloinkin, että sinäänsä tuo ois m149708Suomessa lustraatio?
Tuossa joutessani kuuntelin Ivan Puopolon haastattelun ja jäin miettimään, että pitäisikö Suomessakin järjestää lustraat43697