mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Tapio Heinonen
Tietääkö joku mihin Tapio Heinonen kuoli ? Olen kuullut juttua ,että hän olisi tehnyt itsemurhan, muttasitten taas radio2120399Kissa-aiheisia lauluja ?
Täälä kun on listaa kukka-aiheisista lauluista, niin osaisittekos luetella lauluja toisesta kivasta asiasta eli kissoist139681Värit laulussa ?
Kertokaas nyt jotain lauluja, joiden nimessä ilmenee joku väri. esim. Punaiset lehdet.198116Mitä mieltä ootte Marjoriesta ?
Mä tykkäsin yhteenaikaan Marjoriesta aika kovastikkin. Sillä oli tosi hyvä ääni ( Esim. semmonen laulu kuin WARUM on tos365565Lausuntoautomaatti toiminnassa taas....
Kari Tapio- merkkinen lausuntoautomaatti näyttää taas tänään louskuttavan tekareitaan kummankin Iltapäivälehden sivuilla263621Synttärilahjaksi ?
Oletteko ostaneet suosikkilaulajallenne joskus jonkun synttärilahjan? Jos niin minkä ? Ajattelin vaan , että jos saisin423436Marko Lämsä paras tangokunkku !
Mun mielestä Marko Lämsä on paras Seinäjoen tangomarkkinoilta tullut tangokuningas. Toki esim Tomi Markkola ja Tommi So513370Tyttöjä/naisia soittamassa?
Tulipa vaan mieleen ,että onko muuten olemassa jotain sellaista tanssiorkesteria, jossa olisi naisia/tyttöjä soittamassa283014Iskelmäradio ärsyttää ylikaiken !
En tiiä, olenko ainoa ,jota ärsyttää nuo Iskelmän soittolistat ? Mä en käsitä ,että miksi pitää soittaa esim. sitä Anne402650Kai Hyttinen ?
Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laula162623Iskelmän Timo Virkkula
Voiko ärsyttävämpää radiojuontajaa enää olla ? Parina aamuna tällä viikolla olen sen mölötystä radiosta kuunnellut... v202341Kaikkienaikojen suomalainen euroviisu-biisi
Katselikos eilen teistä joku telkkarista(TV2)tuon ohjelman, jossa sai äänestää valituista 12 biisistä suomen kaikkienai82293Paras Kummeleiden laulu ?
mikä on teidän mielestänen paras Kummeleiden tekemä laulu ? Mä tykkään siitä arvonta-laulusta: "Kun arvontalaulu raikaa32143Lauluääni gallup !
Väsäsin tälläisen gallupin, johon halukkaat voivat vastata oman makunsa mukaan. Merkatkaa joka kohtaan suomalainen NAIS-182046Lordi voitti euroviisut !!!!
Pakkohan tästä aiheesta on nyt tälläkin foorumilla on keskustella.... On nimittäin sen verran historiallinen tilanne kys262008Jari Sillanpää voitti!
Eipä tosiaankaan ollut yllätys Jari Sillanpään Iskelmä-Finlandia voitto. P..kele sen näki jo viimeistään puolessaväliss431869Osallistukaa tähän
Tehdään tälläinen viestiketju jossa seuraava kirjoittaa aina jonkun sellaisen biisin nimen joka alkaa sillä kirjaimella1851867Paula Koivuniemi
Kylläpä Paula oli taas ärsyttävä eilisessä "Leikinvarjolla"- ohjelmassa. Ihme keimailua ja muikistelua kokoajan. Ja sen371785Iltalehdessä.............
Voi oksennus! Kari Tapiosta on karmeiden kuvien kera peräti KUUSI (6) sivua juttua Iltalehdessä ja enslauantain lehdessä231756Kaikkienaikojen paras/huonoin ?
Mikä on mielestäsi A) Kaikkienaikojen paras suomalainen iskelmä ? B) kaikkienaikojen huonoin suomalainen iskelmä ?141682