Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Sähköpostin ja newsien käyttöönotto Thunderbirdiin?

Mulla on suht uusi läppäri ja haluaisin ottaa news-ohjelman ja Thunderbirdin sähköpostiohjelman käyttöön. Mitä mun pitäi
    Sähköposti
    0
    275
  2. "Ilmaiset" kartat ja GPS ?

Mulla on ollut DNA:n liittymä. Vähän aikaa sitten kauppias soitti ja möi mulle Nokian C5 -puhelimen vähittäismaksulla. K
    DNA.
    2
    271
  3. Paljonko saa työtön tienata vuodessa?

Jostain kuulin, että jos joutuu eläkeputkeen, ansiosidonnaisille tms. saisi esim. kirpparimyynituloja olla noin 8000 e /
    Työttömyys
    6
    269
  4. Työtön tuttavani sai vanhemmiltaan rahaa, viekö sossu kaiken...?

Eräs tuttavani otti hiljattain yhteyttä. Oli aivan paniikissa. On joitakin aikoja sitten saanut vanhemmistaan pahan päiv
    Talletukset
    2
    263
  5. Miten läppärin akku täyteen, nyt 70 % "akunsäästötilassa"...?

Mulla on noin vuoden vanha Samsung - läppäri. Toimii hyvin, mutta joitakin aikoja sitten tuli herja, että jos akkua käyt
    Yleistä tietokoneista
    0
    258
  6. Kone/netti alkanut mennä jumiin...?

Kone on Samsungin vaajaat pari vuotta vanha läppäri, 500 G kovalevy, joku Celeronin tuplaprossu, rammia 4 G. Käyttis Win
    Yleistä tietokoneista
    1
    254
  7. Mikä uusi jawa -versio turvallinen?

Molemmille koneilleni tarjoaa nettiliittymä uutta versiota javasta. Mikä on turvallinen, eli sellainen versio joka kanna
    Apua aloittelijalle
    7
    251
  8. Menettääkö kertyneet eläkkeet jos ottaa toiminimen?

Jään tammikuun jälkeen työttömäksi, vanhana äijänä, ensi vuonna täytän 60. Eli muutama vuosi olisi jäljellä eläkkeeseen.
    Työn hakeminen
    4
    250
  9. Transit -98 diesel alipainepumpun letkut, toiminta

Olen vaihtamassa laturia, kosahti 214 tkm kohdalla. Laturin päässä olevan vakuumipumpun toimintaa olen miettinyt. Siitä
    Pakettiautot
    1
    248
  10. Cakewalk Pro Audio 9 ei asenu WIN 7 -käyttikseen

Mulla on ollut pitkään sama Cakewask -sekvensseriohjelma jonka olen asentanut aina uuteen koneeseen, kun olen konetta pä
    1
    242
  11. Mistä kenkien koristeneppareita yms. tarvikkeita?

Pitäisi korjata yhdet kengät, joista on pari koristenepparia irronnut ja hävinnut. Ovat ihan tavallisia, mattamustia suu
    Kengät
    0
    237
  12. Edullinen kinofilmin kehitys pääkaupunkiseudulla.?

Olen kuvannut, joskus paljonkin, 60 -luvulta asti. Ensin ns. puupuolafilmille, joista joskus itsekin kehittelin ja tein
    Valokuvaus
    5
    229
  13. Kesakoita tms. läikkiä nilkkojen yläpuolella

Mulla on ollut oikeastaan koko aikuisikäni jotain outoja kesakon näköisiä pilkkuja jalkojen takaosissa, nilkkojen ja poh
    1
    228
  14. Mistä näkee tietokonene ominaisuudet?

Minne tiedostoon pitää mennä, että näkee koneesta, jota käyttää, paljonko siinä on mm. käyttömuistia, minkälaista, minkä
    Yleistä tietokoneista
    3
    225
  15. Miten Celeron -prossu huono?

Ostin vajaa vuosi sitten Samsungin läppärin. Todella edullinen tarjouskone, uutena Expert -liikkeestä. 4 gigaa rammia, 5
    Yleistä tietokoneista
    3
    225
  16. "Olet saanut multimediaviestin..."

"Olet saanut multimediaviestin.puhelimeen.." jne. Tällainen viesti tuli peruskännykkään, eikä auemmut siinä. Heitin nuo
    Verkkoselaimet
    5
    220
  17. Kuin kukka viimeinen, kesää odotin...

En tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta suht hidas, mollisävyinen biisi, fox trot / tangopoljento. Esittäjänä ehkä Topi
    Kenen biisi?
    2
    214
  18. Espressokeitin Krups 967 B käyttöohje...?

Tykkkään erilaisista kahveista. Peruskahvin lisäksi tulee joskus keitettyä mm. espressoa ja eriyisesti lattea mutteripan
    Kahvi ja tee
    0
    213
  19. NDPS RPM & Notification Listener ???

Mikä tämä tämmöinen on: NDPS RPM & Notification Listener Win XP:n oma tsekkaus blokkasi tuommoisen ja kysyi josko pois
    Virukset
    1
    211
  20. PS/2 -liittimien vaihto jatkokaapeliin

Minulla on pitkä, häiriösuojattu jatkokaapeli jolla etäohjataan äänekästä PC:tä. Kaapelissa kulkee muutakin, mutta myös
    Elektroniikka
    3
    209