penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
- Kovalevy puoliksi käytössäOstin vajaa vuosi sitten läppärin, jossa 500 gigainen kovalevy. Se on jotenkin jaettu niin, että siinä on C - ja D - lev9346
- Mites syyskesemmällä Tunisiaan?Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut1336
- Tiedostojen koot?Mitenkäs näsitä uusista tietokoneista pääsee näkemään ja deletoimaan tiedostoja suoraan? Kun ei "pinnassa" näy kuin tied2336
- huonetyyppi Unspecified accommodationOlen lähdössä ao. kaupuinkiin lomille. Minkä tasoinnen tuossa mainittu hotelli on? MÄÄRITTELEMÄTÖN, SOUSSE, TUNISIA hu2333
- Miten läppärin akku täyteen, nyt 70 % "akunsäästötilassa"...?Mulla on noin vuoden vanha Samsung - läppäri. Toimii hyvin, mutta joitakin aikoja sitten tuli herja, että jos akkua käyt0333
- Edullinen majoitus Pariisista...?Olemme ( = 2 henkilöä ) matkustamassa Pariisiin lokakuun lopulla vajaaksi viikoksi. Lennot on Orlyn kentälle, majoitusta10312
- Työtön tuttavani sai vanhemmiltaan rahaa, viekö sossu kaiken...?Eräs tuttavani otti hiljattain yhteyttä. Oli aivan paniikissa. On joitakin aikoja sitten saanut vanhemmistaan pahan päiv2304
- Hiace 2,45 D -85 latausrele, käytettyPistin Huutonettiin parila eurolla tarjolle, kun ei viittis heittää toimivaa relettä roskiinkaan: "Otsikonmukainen lata0287
- Kone/netti alkanut mennä jumiin...?Kone on Samsungin vaajaat pari vuotta vanha läppäri, 500 G kovalevy, joku Celeronin tuplaprossu, rammia 4 G. Käyttis Win1284
- Paljonko saa työtön tienata vuodessa?Jostain kuulin, että jos joutuu eläkeputkeen, ansiosidonnaisille tms. saisi esim. kirpparimyynituloja olla noin 8000 e /6284
- Sähköpostin ja newsien käyttöönotto Thunderbirdiin?Mulla on suht uusi läppäri ja haluaisin ottaa news-ohjelman ja Thunderbirdin sähköpostiohjelman käyttöön. Mitä mun pitäi0283
- Mistä kenkien koristeneppareita yms. tarvikkeita?Pitäisi korjata yhdet kengät, joista on pari koristenepparia irronnut ja hävinnut. Ovat ihan tavallisia, mattamustia suu0274
- Mistä näitä "Legion a lifetime mission" -vaatteita..?Mistä "Legion a lifetime mission" vaatteita saisi ostettua? Ostin vuosia sitten jostain mistälie marketista, todennäköis0273
- Espressokeitin Krups 967 B käyttöohje...?Tykkkään erilaisista kahveista. Peruskahvin lisäksi tulee joskus keitettyä mm. espressoa ja eriyisesti lattea mutteripan0269
- Menettääkö kertyneet eläkkeet jos ottaa toiminimen?Jään tammikuun jälkeen työttömäksi, vanhana äijänä, ensi vuonna täytän 60. Eli muutama vuosi olisi jäljellä eläkkeeseen.4269
- Mikä uusi jawa -versio turvallinen?Molemmille koneilleni tarjoaa nettiliittymä uutta versiota javasta. Mikä on turvallinen, eli sellainen versio joka kanna7267
- Cakewalk Pro Audio 9 ei asenu WIN 7 -käyttikseenMulla on ollut pitkään sama Cakewask -sekvensseriohjelma jonka olen asentanut aina uuteen koneeseen, kun olen konetta pä1262
- Jos kaikki oltais tavallisia...Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe1255
- Mistä näkee tietokonene ominaisuudet?Minne tiedostoon pitää mennä, että näkee koneesta, jota käyttää, paljonko siinä on mm. käyttömuistia, minkälaista, minkä3237
- OO Writer sisennys, mariginaalit, asetukset karkaavat ymRivivälin oletusarvo näyttäisi olevan tasan yksi. Tarkoitus olisi vaihtaa se 1.5. Muotoilu / kappale -asetuksista saa pä1236