penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Sähköpostin ja newsien käyttöönotto Thunderbirdiin?
Mulla on suht uusi läppäri ja haluaisin ottaa news-ohjelman ja Thunderbirdin sähköpostiohjelman käyttöön. Mitä mun pitäi0275"Ilmaiset" kartat ja GPS ?
Mulla on ollut DNA:n liittymä. Vähän aikaa sitten kauppias soitti ja möi mulle Nokian C5 -puhelimen vähittäismaksulla. K2271Paljonko saa työtön tienata vuodessa?
Jostain kuulin, että jos joutuu eläkeputkeen, ansiosidonnaisille tms. saisi esim. kirpparimyynituloja olla noin 8000 e /6269Työtön tuttavani sai vanhemmiltaan rahaa, viekö sossu kaiken...?
Eräs tuttavani otti hiljattain yhteyttä. Oli aivan paniikissa. On joitakin aikoja sitten saanut vanhemmistaan pahan päiv2263Miten läppärin akku täyteen, nyt 70 % "akunsäästötilassa"...?
Mulla on noin vuoden vanha Samsung - läppäri. Toimii hyvin, mutta joitakin aikoja sitten tuli herja, että jos akkua käyt0258Kone/netti alkanut mennä jumiin...?
Kone on Samsungin vaajaat pari vuotta vanha läppäri, 500 G kovalevy, joku Celeronin tuplaprossu, rammia 4 G. Käyttis Win1254Mikä uusi jawa -versio turvallinen?
Molemmille koneilleni tarjoaa nettiliittymä uutta versiota javasta. Mikä on turvallinen, eli sellainen versio joka kanna7251Menettääkö kertyneet eläkkeet jos ottaa toiminimen?
Jään tammikuun jälkeen työttömäksi, vanhana äijänä, ensi vuonna täytän 60. Eli muutama vuosi olisi jäljellä eläkkeeseen.4250Transit -98 diesel alipainepumpun letkut, toiminta
Olen vaihtamassa laturia, kosahti 214 tkm kohdalla. Laturin päässä olevan vakuumipumpun toimintaa olen miettinyt. Siitä1248Cakewalk Pro Audio 9 ei asenu WIN 7 -käyttikseen
Mulla on ollut pitkään sama Cakewask -sekvensseriohjelma jonka olen asentanut aina uuteen koneeseen, kun olen konetta pä1242Mistä kenkien koristeneppareita yms. tarvikkeita?
Pitäisi korjata yhdet kengät, joista on pari koristenepparia irronnut ja hävinnut. Ovat ihan tavallisia, mattamustia suu0237Edullinen kinofilmin kehitys pääkaupunkiseudulla.?
Olen kuvannut, joskus paljonkin, 60 -luvulta asti. Ensin ns. puupuolafilmille, joista joskus itsekin kehittelin ja tein5229Kesakoita tms. läikkiä nilkkojen yläpuolella
Mulla on ollut oikeastaan koko aikuisikäni jotain outoja kesakon näköisiä pilkkuja jalkojen takaosissa, nilkkojen ja poh1228Mistä näkee tietokonene ominaisuudet?
Minne tiedostoon pitää mennä, että näkee koneesta, jota käyttää, paljonko siinä on mm. käyttömuistia, minkälaista, minkä3225Miten Celeron -prossu huono?
Ostin vajaa vuosi sitten Samsungin läppärin. Todella edullinen tarjouskone, uutena Expert -liikkeestä. 4 gigaa rammia, 53225"Olet saanut multimediaviestin..."
"Olet saanut multimediaviestin.puhelimeen.." jne. Tällainen viesti tuli peruskännykkään, eikä auemmut siinä. Heitin nuo5220Kuin kukka viimeinen, kesää odotin...
En tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta suht hidas, mollisävyinen biisi, fox trot / tangopoljento. Esittäjänä ehkä Topi2214Espressokeitin Krups 967 B käyttöohje...?
Tykkkään erilaisista kahveista. Peruskahvin lisäksi tulee joskus keitettyä mm. espressoa ja eriyisesti lattea mutteripan0213NDPS RPM & Notification Listener ???
Mikä tämä tämmöinen on: NDPS RPM & Notification Listener Win XP:n oma tsekkaus blokkasi tuommoisen ja kysyi josko pois1211PS/2 -liittimien vaihto jatkokaapeliin
Minulla on pitkä, häiriösuojattu jatkokaapeli jolla etäohjataan äänekästä PC:tä. Kaapelissa kulkee muutakin, mutta myös3209