penal
![]()
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Miten läppärin akku täyteen, nyt 70 % "akunsäästötilassa"...?
Mulla on noin vuoden vanha Samsung - läppäri. Toimii hyvin, mutta joitakin aikoja sitten tuli herja, että jos akkua käyt0381Yksityinen ammatin/liikkeenharjoittaja tms...?
Mikä vaatimaton yritysmuoto sopisi minulle, kun olen nyt toisen palveluksessa, ollut koko (pienen?) ikäni. Olisi kuitenk3370Hana käntyy itsestään käsisuihkulle
Kylppärissä on noin 20 vuotta vanha perussekoitin, jossa on hanan lisäksi käsisuihku. KO. sekoittajassa on ollurt jonkin1370Mites syyskesemmällä Tunisiaan?
Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut1365huonetyyppi Unspecified accommodation
Olen lähdössä ao. kaupuinkiin lomille. Minkä tasoinnen tuossa mainittu hotelli on? MÄÄRITTELEMÄTÖN, SOUSSE, TUNISIA hu2356Hiace 2,45 D -85 latausrele, käytetty
Pistin Huutonettiin parila eurolla tarjolle, kun ei viittis heittää toimivaa relettä roskiinkaan: "Otsikonmukainen lata0353Tiedostojen koot?
Mitenkäs näsitä uusista tietokoneista pääsee näkemään ja deletoimaan tiedostoja suoraan? Kun ei "pinnassa" näy kuin tied2346Työtön tuttavani sai vanhemmiltaan rahaa, viekö sossu kaiken...?
Eräs tuttavani otti hiljattain yhteyttä. Oli aivan paniikissa. On joitakin aikoja sitten saanut vanhemmistaan pahan päiv2335Transitin tunkin veivi?
Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan1331Nesteen futuraa tai prota Transittiin?
Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa1331Jos kaikki oltais tavallisia...
Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe1321Kone/netti alkanut mennä jumiin...?
Kone on Samsungin vaajaat pari vuotta vanha läppäri, 500 G kovalevy, joku Celeronin tuplaprossu, rammia 4 G. Käyttis Win1318Mistä näitä "Legion a lifetime mission" -vaatteita..?
Mistä "Legion a lifetime mission" vaatteita saisi ostettua? Ostin vuosia sitten jostain mistälie marketista, todennäköis0316Reggae tms 70 -luvun alusta?
Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi1314Menettääkö kertyneet eläkkeet jos ottaa toiminimen?
Jään tammikuun jälkeen työttömäksi, vanhana äijänä, ensi vuonna täytän 60. Eli muutama vuosi olisi jäljellä eläkkeeseen.4307Paljonko saa työtön tienata vuodessa?
Jostain kuulin, että jos joutuu eläkeputkeen, ansiosidonnaisille tms. saisi esim. kirpparimyynituloja olla noin 8000 e /6299Suomi24-palvelussa vaarallinen haittaohjelma
Iltalehti: http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516414113_du.shtml2299Espressokeitin Krups 967 B käyttöohje...?
Tykkkään erilaisista kahveista. Peruskahvin lisäksi tulee joskus keitettyä mm. espressoa ja eriyisesti lattea mutteripan0295Parkkipaikka Turun sataman lähellä?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais5294Sähköpostin ja newsien käyttöönotto Thunderbirdiin?
Mulla on suht uusi läppäri ja haluaisin ottaa news-ohjelman ja Thunderbirdin sähköpostiohjelman käyttöön. Mitä mun pitäi0292