Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Kovalevy puoliksi käytössä

Ostin vajaa vuosi sitten läppärin, jossa 500 gigainen kovalevy. Se on jotenkin jaettu niin, että siinä on C - ja D - lev
    Kovalevyt
    9
    346
  2. Mites syyskesemmällä Tunisiaan?

Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut
    Tunisia
    1
    336
  3. Tiedostojen koot?

Mitenkäs näsitä uusista tietokoneista pääsee näkemään ja deletoimaan tiedostoja suoraan? Kun ei "pinnassa" näy kuin tied
    2
    336
  4. huonetyyppi Unspecified accommodation

Olen lähdössä ao. kaupuinkiin lomille. Minkä tasoinnen tuossa mainittu hotelli on? MÄÄRITTELEMÄTÖN, SOUSSE, TUNISIA hu
    Tunisia
    2
    333
  5. Miten läppärin akku täyteen, nyt 70 % "akunsäästötilassa"...?

Mulla on noin vuoden vanha Samsung - läppäri. Toimii hyvin, mutta joitakin aikoja sitten tuli herja, että jos akkua käyt
    Yleistä tietokoneista
    0
    333
  6. Edullinen majoitus Pariisista...?

Olemme ( = 2 henkilöä ) matkustamassa Pariisiin lokakuun lopulla vajaaksi viikoksi. Lennot on Orlyn kentälle, majoitusta
    Pariisi
    10
    312
  7. Työtön tuttavani sai vanhemmiltaan rahaa, viekö sossu kaiken...?

Eräs tuttavani otti hiljattain yhteyttä. Oli aivan paniikissa. On joitakin aikoja sitten saanut vanhemmistaan pahan päiv
    Talletukset
    2
    304
  8. Hiace 2,45 D -85 latausrele, käytetty

Pistin Huutonettiin parila eurolla tarjolle, kun ei viittis heittää toimivaa relettä roskiinkaan: "Otsikonmukainen lata
    Pakettiautot
    0
    287
  9. Kone/netti alkanut mennä jumiin...?

Kone on Samsungin vaajaat pari vuotta vanha läppäri, 500 G kovalevy, joku Celeronin tuplaprossu, rammia 4 G. Käyttis Win
    Yleistä tietokoneista
    1
    284
  10. Paljonko saa työtön tienata vuodessa?

Jostain kuulin, että jos joutuu eläkeputkeen, ansiosidonnaisille tms. saisi esim. kirpparimyynituloja olla noin 8000 e /
    Työttömyys
    6
    284
  11. Sähköpostin ja newsien käyttöönotto Thunderbirdiin?

Mulla on suht uusi läppäri ja haluaisin ottaa news-ohjelman ja Thunderbirdin sähköpostiohjelman käyttöön. Mitä mun pitäi
    Sähköposti
    0
    283
  12. Mistä kenkien koristeneppareita yms. tarvikkeita?

Pitäisi korjata yhdet kengät, joista on pari koristenepparia irronnut ja hävinnut. Ovat ihan tavallisia, mattamustia suu
    Kengät
    0
    274
  13. Mistä näitä "Legion a lifetime mission" -vaatteita..?

Mistä "Legion a lifetime mission" vaatteita saisi ostettua? Ostin vuosia sitten jostain mistälie marketista, todennäköis
    Muoti ja kauneus
    0
    273
  14. Espressokeitin Krups 967 B käyttöohje...?

Tykkkään erilaisista kahveista. Peruskahvin lisäksi tulee joskus keitettyä mm. espressoa ja eriyisesti lattea mutteripan
    Kahvi ja tee
    0
    269
  15. Menettääkö kertyneet eläkkeet jos ottaa toiminimen?

Jään tammikuun jälkeen työttömäksi, vanhana äijänä, ensi vuonna täytän 60. Eli muutama vuosi olisi jäljellä eläkkeeseen.
    Työn hakeminen
    4
    269
  16. Mikä uusi jawa -versio turvallinen?

Molemmille koneilleni tarjoaa nettiliittymä uutta versiota javasta. Mikä on turvallinen, eli sellainen versio joka kanna
    Apua aloittelijalle
    7
    267
  17. Cakewalk Pro Audio 9 ei asenu WIN 7 -käyttikseen

Mulla on ollut pitkään sama Cakewask -sekvensseriohjelma jonka olen asentanut aina uuteen koneeseen, kun olen konetta pä
    Yleistä ohjelmista ja sovelluksista
    1
    262
  18. Jos kaikki oltais tavallisia...

Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe
    Kenen biisi?
    1
    255
  19. Mistä näkee tietokonene ominaisuudet?

Minne tiedostoon pitää mennä, että näkee koneesta, jota käyttää, paljonko siinä on mm. käyttömuistia, minkälaista, minkä
    Yleistä tietokoneista
    3
    237
  20. OO Writer sisennys, mariginaalit, asetukset karkaavat ym

Rivivälin oletusarvo näyttäisi olevan tasan yksi. Tarkoitus olisi vaihtaa se 1.5. Muotoilu / kappale -asetuksista saa pä
    OpenOffice
    1
    236