Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

  1. Kristiina Mäki!

    Ilokseni voin todeta, että Turun iskelmämusiikin ylpeys Kristiina Mäki julkaisi viime viikolla sekä kokoelman "20 suosik
    8
    1013
  2. System of a Down

    Aika jees levy toi Hypnotize. Ootteko jo kuunneleet? Ja meni vielä ykköseksikin albumilistalla. Tosin Toxicity ja Mezme
    4
    1010
  3. Heli Ruotsalaisen esikoislevy

    Onko kukaan minun lisäkseni hommannut Helin levyä? Aika makeita biisejä, varsinkin loppupään kappaleet.
    12
    947
  4. Nettipalsta rakkaudesta

    Mulla on nettipalsta rakkauteen liittyvistä asioista otsikolla "Rakkauden rajalla" : http://reijorr.blogspot.com/
    Rakkaus
    4
    942
  5. Poliisit on kakkaa!

    Millä oikeudella poliisit kiristävät ja uhkailevat kuulusteluissa? Vihaan poliisia! Jumala tulee rankaisemaan poliiseja
    Poliisi
    7
    929
  6. Luopiota ei tervehditä!

    Kävin muutaman vuoden verran Turun Kotikirkossa, joka on siis Turun helluntaiseurakunnan tytärseurakunta. Erosin viralli
    Helluntailaisuus
    17
    916
  7. teoston korvauksista

    Pitääkö paikkansa että nykyään bussiyhtiöt joutuvat maksamaan tekijänoikeuskorvauksia TEOSTOlle bussin radiosta soitetus
    9
    913
  8. King Diamond!!!

    Ootteko kuullut King Diamondista. Hänhän oli entinen huippu-urheilija. Pelasi jalkapalloa tai jotain Tanskan joukkueessa
    Yleistä urheilusta
    4
    908
  9. Anne Mattilan paras levy?

    Mikä on mielestänne Anne Mattilan paras albumi? Itse tutustuin just 'Unihiekkaa' albumiin, jonka lainasin kirjastosta. S
    9
    897
  10. Sonata Arctican kokoelma

    Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi pain
    Musiikki
    5
    873
  11. LeAnn Rimes on paras!

    Mikään ei pärjää LeAnn Rimesille! Hän taitaa kantrin, popin ja rockin täydellisesti! Ei edes Dolly Parton ole niin hyvä
    Kantri
    9
    870
  12. Iskelmätäytteinen syksy!

    Huomasin, että monet tunnetut iskelmätähdet aikovat julkaista syys-lokakuun aikana uutta materiaalia. Näistä mm. -Maarit
    8
    870
  13. Mä putoan!

    Voiko olla tämä tottakaan, että Yölinnun biisi "Mä putoan" äänestettiin kaikkien aikojen toiseksi parhaimmaksi biisiksi?
    Yölintu
    4
    859
  14. Eini ohjelmassa "Tartu mikkiin"!

    Kaikille Eini-faneille tiedoksi, että Eini esiintyy ensi perjantaina 12.1. klo 21 TV2:lla ohjelmassa "Tartu mikkiin"! It
    7
    817
  15. Poliisit epäkohteliaita!!!

    Kerran poliisit tulivat käymään kotonani!!! Eivät edes viittineet soittaa ennekuin tulevat!!! Törkeää käytöstä!!! Minä
    Poliisi
    2
    796
  16. Viattomuuden loppu!!! Osa 2...

    Ehkä viattomuus loppu kahden ekan albumin jälkeen (kuten Holopainen vihjaili End of Innocencessa), mutta taisi ahneus me
    Nightwish
    2
    735
  17. Huonoa musiikkia!

    Jarilla on vain muutama hyvä biisi: Bum bum bum, Satulinna, Oot täydellinen, Pariisi-Helsinki, Kuuleeko Eero ja sitten u
    Tanssi ja iskelmä
    3
    735
  18. Food Fighters!!!

    Tietääkö kukaan esiintyykö metallibändi Food Fighters Suomessa kesällä? Oi, nuo biisit ovat todella erikoisia ja nokkeli
    5
    734
  19. Norjalla on kaunis edustaja!

    Norjaa edustaa euroviisuissa tänä vuonna Christine Guldbrandsen. Olen iloinen tästä, sillä minulla on molemmat hänen alb
    Euroviisut
    10
    685
  20. Haloo Hela Finland...EINI tarvitsee teitä!

    Einin uusi biisi "Kuumia tuulia" on äänestettävissä osoitteessa: http://nettihitti.kponet.fi/ Äänestetään Eini ykkösek
    8
    662