Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

1. Kristiina Mäki!

Ilokseni voin todeta, että Turun iskelmämusiikin ylpeys Kristiina Mäki julkaisi viime viikolla sekä kokoelman "20 suosik
    8
    915
  2. System of a Down

Aika jees levy toi Hypnotize. Ootteko jo kuunneleet? Ja meni vielä ykköseksikin albumilistalla. Tosin Toxicity ja Mezme
    4
    914
  3. Poliisit on kakkaa!

Millä oikeudella poliisit kiristävät ja uhkailevat kuulusteluissa? Vihaan poliisia! Jumala tulee rankaisemaan poliiseja
    Poliisi
    7
    905
  4. teoston korvauksista

Pitääkö paikkansa että nykyään bussiyhtiöt joutuvat maksamaan tekijänoikeuskorvauksia TEOSTOlle bussin radiosta soitetus
    9
    882
  5. Heli Ruotsalaisen esikoislevy

Onko kukaan minun lisäkseni hommannut Helin levyä? Aika makeita biisejä, varsinkin loppupään kappaleet.
    12
    881
  6. Kikka Laitinen

Tiedättekö sellaisen rock/iskelmämuusikon kun Kikka Laitinen. Hänellä on jo pitkä ura takana. Vanhat kunnon albumit "Kik
    5
    874
  7. King Diamond!!!

Ootteko kuullut King Diamondista. Hänhän oli entinen huippu-urheilija. Pelasi jalkapalloa tai jotain Tanskan joukkueessa
    Yleistä urheilusta
    4
    869
  8. Anne Mattilan paras levy?

Mikä on mielestänne Anne Mattilan paras albumi? Itse tutustuin just 'Unihiekkaa' albumiin, jonka lainasin kirjastosta. S
    9
    858
  9. Luopiota ei tervehditä!

Kävin muutaman vuoden verran Turun Kotikirkossa, joka on siis Turun helluntaiseurakunnan tytärseurakunta. Erosin viralli
    Helluntailaisuus
    17
    849
  10. Sonata Arctican kokoelma

Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi pain
    Musiikki
    5
    845
  11. Iskelmätäytteinen syksy!

Huomasin, että monet tunnetut iskelmätähdet aikovat julkaista syys-lokakuun aikana uutta materiaalia. Näistä mm. -Maarit
    8
    833
  12. LeAnn Rimes on paras!

Mikään ei pärjää LeAnn Rimesille! Hän taitaa kantrin, popin ja rockin täydellisesti! Ei edes Dolly Parton ole niin hyvä
    Kantri
    9
    806
  13. Eini ohjelmassa "Tartu mikkiin"!

Kaikille Eini-faneille tiedoksi, että Eini esiintyy ensi perjantaina 12.1. klo 21 TV2:lla ohjelmassa "Tartu mikkiin"! It
    7
    761
  14. Poliisit epäkohteliaita!!!

Kerran poliisit tulivat käymään kotonani!!! Eivät edes viittineet soittaa ennekuin tulevat!!! Törkeää käytöstä!!! Minä
    Poliisi
    2
    743
  15. Mä putoan!

Voiko olla tämä tottakaan, että Yölinnun biisi "Mä putoan" äänestettiin kaikkien aikojen toiseksi parhaimmaksi biisiksi?
    Yölintu
    4
    711
  16. Food Fighters!!!

Tietääkö kukaan esiintyykö metallibändi Food Fighters Suomessa kesällä? Oi, nuo biisit ovat todella erikoisia ja nokkeli
    5
    702
  17. Viattomuuden loppu!!! Osa 2...

Ehkä viattomuus loppu kahden ekan albumin jälkeen (kuten Holopainen vihjaili End of Innocencessa), mutta taisi ahneus me
    Nightwish
    2
    695
  18. Huonoa musiikkia!

Jarilla on vain muutama hyvä biisi: Bum bum bum, Satulinna, Oot täydellinen, Pariisi-Helsinki, Kuuleeko Eero ja sitten u
    Tanssi ja iskelmä
    3
    694
  19. Norjalla on kaunis edustaja!

Norjaa edustaa euroviisuissa tänä vuonna Christine Guldbrandsen. Olen iloinen tästä, sillä minulla on molemmat hänen alb
    Euroviisut
    10
    650
  20. Miksi viestejäni poistellaan?

Teen kohta ilmoituksen poliisille sananvapauslain rikkomisesta!!! Sananvapaus on sivistyneen yhteiskunnan tärkein pointt
    Poliisi
    5
    648