reijokp
![]()
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Kristiina Mäki!
Ilokseni voin todeta, että Turun iskelmämusiikin ylpeys Kristiina Mäki julkaisi viime viikolla sekä kokoelman "20 suosik81013System of a Down
Aika jees levy toi Hypnotize. Ootteko jo kuunneleet? Ja meni vielä ykköseksikin albumilistalla. Tosin Toxicity ja Mezme41010Heli Ruotsalaisen esikoislevy
Onko kukaan minun lisäkseni hommannut Helin levyä? Aika makeita biisejä, varsinkin loppupään kappaleet.12947Nettipalsta rakkaudesta
Mulla on nettipalsta rakkauteen liittyvistä asioista otsikolla "Rakkauden rajalla" : http://reijorr.blogspot.com/4942Poliisit on kakkaa!
Millä oikeudella poliisit kiristävät ja uhkailevat kuulusteluissa? Vihaan poliisia! Jumala tulee rankaisemaan poliiseja7929Luopiota ei tervehditä!
Kävin muutaman vuoden verran Turun Kotikirkossa, joka on siis Turun helluntaiseurakunnan tytärseurakunta. Erosin viralli17916teoston korvauksista
Pitääkö paikkansa että nykyään bussiyhtiöt joutuvat maksamaan tekijänoikeuskorvauksia TEOSTOlle bussin radiosta soitetus9913King Diamond!!!
Ootteko kuullut King Diamondista. Hänhän oli entinen huippu-urheilija. Pelasi jalkapalloa tai jotain Tanskan joukkueessa4908Anne Mattilan paras levy?
Mikä on mielestänne Anne Mattilan paras albumi? Itse tutustuin just 'Unihiekkaa' albumiin, jonka lainasin kirjastosta. S9897Sonata Arctican kokoelma
Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi pain5873LeAnn Rimes on paras!
Mikään ei pärjää LeAnn Rimesille! Hän taitaa kantrin, popin ja rockin täydellisesti! Ei edes Dolly Parton ole niin hyvä9870Iskelmätäytteinen syksy!
Huomasin, että monet tunnetut iskelmätähdet aikovat julkaista syys-lokakuun aikana uutta materiaalia. Näistä mm. -Maarit8870Mä putoan!
Voiko olla tämä tottakaan, että Yölinnun biisi "Mä putoan" äänestettiin kaikkien aikojen toiseksi parhaimmaksi biisiksi?4859Eini ohjelmassa "Tartu mikkiin"!
Kaikille Eini-faneille tiedoksi, että Eini esiintyy ensi perjantaina 12.1. klo 21 TV2:lla ohjelmassa "Tartu mikkiin"! It7817Poliisit epäkohteliaita!!!
Kerran poliisit tulivat käymään kotonani!!! Eivät edes viittineet soittaa ennekuin tulevat!!! Törkeää käytöstä!!! Minä2796Viattomuuden loppu!!! Osa 2...
Ehkä viattomuus loppu kahden ekan albumin jälkeen (kuten Holopainen vihjaili End of Innocencessa), mutta taisi ahneus me2735Huonoa musiikkia!
Jarilla on vain muutama hyvä biisi: Bum bum bum, Satulinna, Oot täydellinen, Pariisi-Helsinki, Kuuleeko Eero ja sitten u3735Food Fighters!!!
Tietääkö kukaan esiintyykö metallibändi Food Fighters Suomessa kesällä? Oi, nuo biisit ovat todella erikoisia ja nokkeli5734Norjalla on kaunis edustaja!
Norjaa edustaa euroviisuissa tänä vuonna Christine Guldbrandsen. Olen iloinen tästä, sillä minulla on molemmat hänen alb10685Haloo Hela Finland...EINI tarvitsee teitä!
Einin uusi biisi "Kuumia tuulia" on äänestettävissä osoitteessa: http://nettihitti.kponet.fi/ Äänestetään Eini ykkösek8662