reijokp

Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Kristiina Mäki!
Ilokseni voin todeta, että Turun iskelmämusiikin ylpeys Kristiina Mäki julkaisi viime viikolla sekä kokoelman "20 suosik8915System of a Down
Aika jees levy toi Hypnotize. Ootteko jo kuunneleet? Ja meni vielä ykköseksikin albumilistalla. Tosin Toxicity ja Mezme4914Poliisit on kakkaa!
Millä oikeudella poliisit kiristävät ja uhkailevat kuulusteluissa? Vihaan poliisia! Jumala tulee rankaisemaan poliiseja7905teoston korvauksista
Pitääkö paikkansa että nykyään bussiyhtiöt joutuvat maksamaan tekijänoikeuskorvauksia TEOSTOlle bussin radiosta soitetus9882Heli Ruotsalaisen esikoislevy
Onko kukaan minun lisäkseni hommannut Helin levyä? Aika makeita biisejä, varsinkin loppupään kappaleet.12881Kikka Laitinen
Tiedättekö sellaisen rock/iskelmämuusikon kun Kikka Laitinen. Hänellä on jo pitkä ura takana. Vanhat kunnon albumit "Kik5874King Diamond!!!
Ootteko kuullut King Diamondista. Hänhän oli entinen huippu-urheilija. Pelasi jalkapalloa tai jotain Tanskan joukkueessa4869Anne Mattilan paras levy?
Mikä on mielestänne Anne Mattilan paras albumi? Itse tutustuin just 'Unihiekkaa' albumiin, jonka lainasin kirjastosta. S9858Luopiota ei tervehditä!
Kävin muutaman vuoden verran Turun Kotikirkossa, joka on siis Turun helluntaiseurakunnan tytärseurakunta. Erosin viralli17849Sonata Arctican kokoelma
Oottekos kuullut uutta Sonata Arctican kokoelmaa "The End of This Chapter"? Itelläni ollut jo hyvän aikaa tuo japsi pain5845Iskelmätäytteinen syksy!
Huomasin, että monet tunnetut iskelmätähdet aikovat julkaista syys-lokakuun aikana uutta materiaalia. Näistä mm. -Maarit8833LeAnn Rimes on paras!
Mikään ei pärjää LeAnn Rimesille! Hän taitaa kantrin, popin ja rockin täydellisesti! Ei edes Dolly Parton ole niin hyvä9806Eini ohjelmassa "Tartu mikkiin"!
Kaikille Eini-faneille tiedoksi, että Eini esiintyy ensi perjantaina 12.1. klo 21 TV2:lla ohjelmassa "Tartu mikkiin"! It7761Poliisit epäkohteliaita!!!
Kerran poliisit tulivat käymään kotonani!!! Eivät edes viittineet soittaa ennekuin tulevat!!! Törkeää käytöstä!!! Minä2743Mä putoan!
Voiko olla tämä tottakaan, että Yölinnun biisi "Mä putoan" äänestettiin kaikkien aikojen toiseksi parhaimmaksi biisiksi?4711Food Fighters!!!
Tietääkö kukaan esiintyykö metallibändi Food Fighters Suomessa kesällä? Oi, nuo biisit ovat todella erikoisia ja nokkeli5702Viattomuuden loppu!!! Osa 2...
Ehkä viattomuus loppu kahden ekan albumin jälkeen (kuten Holopainen vihjaili End of Innocencessa), mutta taisi ahneus me2695Huonoa musiikkia!
Jarilla on vain muutama hyvä biisi: Bum bum bum, Satulinna, Oot täydellinen, Pariisi-Helsinki, Kuuleeko Eero ja sitten u3694Norjalla on kaunis edustaja!
Norjaa edustaa euroviisuissa tänä vuonna Christine Guldbrandsen. Olen iloinen tästä, sillä minulla on molemmat hänen alb10650Miksi viestejäni poistellaan?
Teen kohta ilmoituksen poliisille sananvapauslain rikkomisesta!!! Sananvapaus on sivistyneen yhteiskunnan tärkein pointt5648